Modelism - RHC Forum: Teren de zbor zona Militari - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 174 Pagini +
  • « Prima
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • Ultima »

Teren de zbor zona Militari Teren de zbor pentru zona Militari

#3841 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 March 2014 - 08:15 AM

Vezi postareadululutu, la 24 March 2014 - 01:41 AM, a spus:

next project


De ce nu un IAR 80? :D
0

#3842 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 24 March 2014 - 08:51 AM

Vezi postareacosti_n, la 24 March 2014 - 08:15 AM, a spus:

De ce nu un IAR 80? :D

ca nu e diedru si e v-tail:)

hai sa il convingem sa faca totusi un IAR 80:):):):)
0

#3843 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 24 March 2014 - 09:38 AM

ia vezi Dane:)

IAR 80 a fost un avion monoplan de vânătoare și bombardament în picaj românesc folosit în cel de-al Doilea Război Mondial. A fost realizat la IAR Brașov de o echipă compusă din: prof. Ion Grosu, Ion Coșereanu, ing. Gheorhe Zotta, Viziru Grosu și Ion Wallner. La vremea respectivă, IAR 80 era comparabil cu cele mai moderne avioane de luptă, precum Bf 109 din Germania, Hawker Hurricane și Supermarine Spitfire din Marea Britanie. În a doua parte a războiului, acest proiect s-a dovedit a fi depășit tehnologic. După aproximativ cinci ani de la terminarea războiului, avioanele au fost înlocuite în totalitate cu modele sovietice. În anul 1955 Comandamentul Forțelor Aeronauticii Militare a hotărât dezmembrarea aparatelor și casarea lor. Nu s-a păstrat niciun aparat întreg

IAR 80

Producția trebuia să înceapă imediat dar procurarea armamentului s-a dovedit a fi o problemă serioasă. Pe prototip au fost montate doar două mitraliere Fabrique Naționale de calibrul 7,92 mm de producție Belgiană. Acest armament era evident prea slab pentru folosirea în război iar conform proiectului avionul ar fi trebuit să fie dotat cu șase astfel de arme. Cu ocazia invadării Belgiei și a Țărilor de Jos de către Germania, furnizarea acestor arme a încetat și din păcate nu existau arme românești care să se potrivească pe avion. În lipsa armamentului producția a fost oprită.

În noiembrie 1940 România intră în alianță cu Puterile Axei și germanii au permis reluarea transportului de armament din Belgia. Chiar dacă s-a achiziționat mai mult armament, avioanele produse aveau montate doar 4 mitraliere.

La exemplarele de serie fost mărită lungimea, anvergura și suprafața portantă. A primit un motor mai puternic și a crescut greutatea totală. Din această versiune vor fi construite în total 50 de aparate, numerotate 1 - 50.[2]

Caracteristici

Lungime: 8,9 m.
Anvergură: 10,7 m.
Înălțime: 3,6 m.
Suprafață portantă: 16 m².
Masă (gol): 1780 kg.
Masă (maxim): 2550 kg.
Motor: IAR K14-III C36, 930 CP (690 kW) seriile 1 -20, IAR K14-IV C32, 960 CP (716 kW) seriile 21 - 50.

Performanțe

Viteză maximă: 514 km/h la 4000 m, 550 km/h la 7000 m.
Autonomie: 940 km la viteza de 330 km/h.
Plafon: 10500 m (34,500 ft).
Timp de urcare la 1000 m: 1 min 20 s, la 4500 m: 5 min 40 s.

Armament

4 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 2000 de cartușe (4 × 500).

IAR 80A

În aprilie 1941 România era cuprinsă în sfera de influență a Germaniei, așadar germanii au furnizat mai mult armament. Armamentul a fost încorporat repede în proiect și modelul 80A care a rezultat, conform proiectului era dotat cu 6 arme. De asemenea, parbrizul avionului a fost realizat din sticlă blindată și scaunul pilotului blindat.

Avionul a fost motorizat cu noul motor IAR K14-1000A, de 1025 CP. Deoarece acest motor era prea puternic pentru celula inițială, fuzelajul a fost modificat și întărit.

Deși IAR 80A avea un motor mai puternic, adăugarea greutății armelor, muniției și armurii au contribuit la ușoara reducere a vitezei maxime la 509 km/h. Noul model era însă un progres evident și a înlocuit în producție vechiul model începând cu avionul numărul 51. Opt noi avioane au fost terminate la timp pentru participarea la razboiul de eliberare a Basarabiei începind din 22 iunie 1941. Din această versiune vor fi construite 90 de aparate, cu numerele 051 -090, 106 - 150 și 176 - 180.[2]

Caracteristici

Lungime: 9,22 m.
Anvergură: 9,09 m.
Înălțime: 3,82 m.
Suprafața aripii: 17 m².
Masă (gol echipat): 2095 kg.
Masă (maxim): 2720 kg.
Motor: × IAR K14-1000A, 1025 cp (764 kW).

Performanțe

Viteză maximă: 540 km/h.
Autonomie: 1150 km.
Plafon: 10500 m.
Încărcătura aripii: 132,35 kg/m².

Armament

6 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 2400 de cartușe (6 × 400).

IAR 80B

La această versiune două din mitralierele Browning au fost înlocuite cu două mitraliere FN de 13,2 mm și s-a mărit anvergura. S-a îmbunătățit protecția rezervoarelor de combustibil și blindajul în dreptul pilotului. Din această versiune s-au fabricat 20 de aparate, cu numerele 181 - 200. În continuare,11 aparate din seria 201 - 211 vor fi echipate cu câte două rezervoare de combustibil suplimentare, de câte 100 l, largabile, amplasate sub aripi.[2]

Caracteristici

Lungime: 9,22 m.
Anvergură: 11 m.
Înălțime: 3,82 m.
Suprafața aripii: 17 m².
Masă (gol echipat): 2135 kg.
Masă (maxim): 2810 kg (2960 kg cu rezervoarele suplimentare).
Motor: × IAR K14-1000A, 1025 cp (764 kW).

Performanțe

Viteză maximă: 470 km/h la 4500 m.
Autonomie: 1030 km la 4500 m.

Armament

2 × FN (Browning) 13,2 mm cu o rezervă de 300 cartușe (2 × 150).
4 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 1600 de cartușe (4 × 400).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IAR80-81_3-Pack.jpg
  • Imagine atasata: iar80.jpg

0

#3844 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 24 March 2014 - 09:39 AM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Iar80plan.jpg

0

#3845 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 March 2014 - 09:48 AM

Nici nu ma gandesc. Al meu ie mai mumos
0

#3846 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 24 March 2014 - 09:59 AM

Vezi postareadululutu, la 24 March 2014 - 09:48 AM, a spus:

Nici nu ma gandesc. Al meu ie mai mumos

Dululutu, Sambata ai fost Eroul meu, un mare MULTUMESC pentru ca mi-ai facut prima constructie sa zboare asa frumos si m-ai asistat la primele mele zboruri.
Cheers,
Bogdan
0

#3847 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 24 March 2014 - 12:42 PM

Decat un IAR varzar romanesc, mai bine faci proiectu tau, e mai fain si dupa, uite ce sa faci, un Mustang P51D pentru mine special de 1/1,2 metri anvergura :)

http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/ww2planes/ww2-north-american/north-american-p-51d-mustang-ii-2-2.png



Vezi postareadrdream, la 24 March 2014 - 09:38 AM, a spus:

ia vezi Dane:)

IAR 80 a fost un avion monoplan de vânătoare și bombardament în picaj românesc folosit în cel de-al Doilea Război Mondial. A fost realizat la IAR Brașov de o echipă compusă din: prof. Ion Grosu, Ion Coșereanu, ing. Gheorhe Zotta, Viziru Grosu și Ion Wallner. La vremea respectivă, IAR 80 era comparabil cu cele mai moderne avioane de luptă, precum Bf 109 din Germania, Hawker Hurricane și Supermarine Spitfire din Marea Britanie. În a doua parte a războiului, acest proiect s-a dovedit a fi depășit tehnologic. După aproximativ cinci ani de la terminarea războiului, avioanele au fost înlocuite în totalitate cu modele sovietice. În anul 1955 Comandamentul Forțelor Aeronauticii Militare a hotărât dezmembrarea aparatelor și casarea lor. Nu s-a păstrat niciun aparat întreg

IAR 80

Producția trebuia să înceapă imediat dar procurarea armamentului s-a dovedit a fi o problemă serioasă. Pe prototip au fost montate doar două mitraliere Fabrique Naționale de calibrul 7,92 mm de producție Belgiană. Acest armament era evident prea slab pentru folosirea în război iar conform proiectului avionul ar fi trebuit să fie dotat cu șase astfel de arme. Cu ocazia invadării Belgiei și a Țărilor de Jos de către Germania, furnizarea acestor arme a încetat și din păcate nu existau arme românești care să se potrivească pe avion. În lipsa armamentului producția a fost oprită.

În noiembrie 1940 România intră în alianță cu Puterile Axei și germanii au permis reluarea transportului de armament din Belgia. Chiar dacă s-a achiziționat mai mult armament, avioanele produse aveau montate doar 4 mitraliere.

La exemplarele de serie fost mărită lungimea, anvergura și suprafața portantă. A primit un motor mai puternic și a crescut greutatea totală. Din această versiune vor fi construite în total 50 de aparate, numerotate 1 - 50.[2]

Caracteristici

Lungime: 8,9 m.
Anvergură: 10,7 m.
Înălțime: 3,6 m.
Suprafață portantă: 16 m².
Masă (gol): 1780 kg.
Masă (maxim): 2550 kg.
Motor: IAR K14-III C36, 930 CP (690 kW) seriile 1 -20, IAR K14-IV C32, 960 CP (716 kW) seriile 21 - 50.

Performanțe

Viteză maximă: 514 km/h la 4000 m, 550 km/h la 7000 m.
Autonomie: 940 km la viteza de 330 km/h.
Plafon: 10500 m (34,500 ft).
Timp de urcare la 1000 m: 1 min 20 s, la 4500 m: 5 min 40 s.

Armament

4 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 2000 de cartușe (4 × 500).

IAR 80A

În aprilie 1941 România era cuprinsă în sfera de influență a Germaniei, așadar germanii au furnizat mai mult armament. Armamentul a fost încorporat repede în proiect și modelul 80A care a rezultat, conform proiectului era dotat cu 6 arme. De asemenea, parbrizul avionului a fost realizat din sticlă blindată și scaunul pilotului blindat.

Avionul a fost motorizat cu noul motor IAR K14-1000A, de 1025 CP. Deoarece acest motor era prea puternic pentru celula inițială, fuzelajul a fost modificat și întărit.

Deși IAR 80A avea un motor mai puternic, adăugarea greutății armelor, muniției și armurii au contribuit la ușoara reducere a vitezei maxime la 509 km/h. Noul model era însă un progres evident și a înlocuit în producție vechiul model începând cu avionul numărul 51. Opt noi avioane au fost terminate la timp pentru participarea la razboiul de eliberare a Basarabiei începind din 22 iunie 1941. Din această versiune vor fi construite 90 de aparate, cu numerele 051 -090, 106 - 150 și 176 - 180.[2]

Caracteristici

Lungime: 9,22 m.
Anvergură: 9,09 m.
Înălțime: 3,82 m.
Suprafața aripii: 17 m².
Masă (gol echipat): 2095 kg.
Masă (maxim): 2720 kg.
Motor: × IAR K14-1000A, 1025 cp (764 kW).

Performanțe

Viteză maximă: 540 km/h.
Autonomie: 1150 km.
Plafon: 10500 m.
Încărcătura aripii: 132,35 kg/m².

Armament

6 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 2400 de cartușe (6 × 400).

IAR 80B

La această versiune două din mitralierele Browning au fost înlocuite cu două mitraliere FN de 13,2 mm și s-a mărit anvergura. S-a îmbunătățit protecția rezervoarelor de combustibil și blindajul în dreptul pilotului. Din această versiune s-au fabricat 20 de aparate, cu numerele 181 - 200. În continuare,11 aparate din seria 201 - 211 vor fi echipate cu câte două rezervoare de combustibil suplimentare, de câte 100 l, largabile, amplasate sub aripi.[2]

Caracteristici

Lungime: 9,22 m.
Anvergură: 11 m.
Înălțime: 3,82 m.
Suprafața aripii: 17 m².
Masă (gol echipat): 2135 kg.
Masă (maxim): 2810 kg (2960 kg cu rezervoarele suplimentare).
Motor: × IAR K14-1000A, 1025 cp (764 kW).

Performanțe

Viteză maximă: 470 km/h la 4500 m.
Autonomie: 1030 km la 4500 m.

Armament

2 × FN (Browning) 13,2 mm cu o rezervă de 300 cartușe (2 × 150).
4 × FN (Browning) 7,92 mm cu o rezervă de 1600 de cartușe (4 × 400).

Fly it, like you stole it!
0

#3848 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 March 2014 - 02:59 PM

Vezi postareadululutu, la 24 March 2014 - 09:48 AM, a spus:

Nici nu ma gandesc. Al meu ie mai mumos



Nu exista avion mai frumos ca IAR 80-ul NOSTRU :D

Poate te mai gandesti, nu de alta dar as fi si un potential cumparator al lui dupa ce te plictisesti de el. :D
Ba mai mult, eu si Camil iti punem la dispozitie toata documentatia necesara (planuri bine detaliate, 3D-Cad model real), un set de aripi taiate in polistiren pentru anvergura de aproximativ 2,2m.
Si nu am terminat... iti punem la dispozitie si electronica necesara pentru model.

E tentant? sau mai insistam ?

Aceasta postare a fost editata de costi_n: 24 March 2014 - 03:00 PM

0

#3849 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 March 2014 - 03:02 PM

Vezi postareaRedDevil, la 24 March 2014 - 12:42 PM, a spus:

Decat un IAR varzar romanesc, mai bine faci proiectu tau, e mai fain si dupa, uite ce sa faci, un Mustang P51D pentru mine special de 1/1,2 metri anvergura :)

http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/ww2planes/ww2-north-american/north-american-p-51d-mustang-ii-2-2.png



@ RedDevil - varzar esti tu, toata lumea stie :D
0

#3850 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 24 March 2014 - 04:21 PM

Vezi postareacosti_n, la 24 March 2014 - 03:02 PM, a spus:

@ RedDevil - varzar esti tu, toata lumea stie :D


Daia dupa 2 ani IAR-ul a fost intrecut de ME-109 si spitfire?
Fly it, like you stole it!
0

#3851 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 24 March 2014 - 08:24 PM

Vezi postareaRedDevil, la 24 March 2014 - 04:21 PM, a spus:

Daia dupa 2 ani IAR-ul a fost intrecut de ME-109 si spitfire?

Carcotasule,unde este patriotul din tine? IAR 80.
0

#3852 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 24 March 2014 - 08:28 PM

Vezi postareailie F1A, la 24 March 2014 - 08:24 PM, a spus:

Carcotasule,unde este patriotul din tine? IAR 80.


NU EXISTA, MUSTANG P51D BEST OF THE BEST, A DOBORAT MULTI NEMTI!!!!!
Fly it, like you stole it!
0

#3853 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 24 March 2014 - 10:53 PM

Vezi postareaRedDevil, la 24 March 2014 - 08:28 PM, a spus:

NU EXISTA, MUSTANG P51D BEST OF THE BEST, A DOBORAT MULTI NEMTI!!!!!

in 39 cand a aparut iar-ul mustangul nu exista nici in proiect
0

#3854 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 24 March 2014 - 11:21 PM

Dane, deci ai deja asa :aripi pentru 2.2 m scale, planuri detaliate, electronica, iar eu pun la bataie buget (iti zic in privat :) )
cand incepi?:)
0

#3855 Useril este offline   arhytect 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 10-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2014 - 11:47 AM

Cool.
0

#3856 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 March 2014 - 09:50 AM

Vine weekend-ulllll. Vremea arata asa:
Sambata - 14km/h cu rafale 21km/h, speram sa se mai schimbe ca acum cateva zile arata si mai drastic.
Duminica - aproape perfecta pentru zbor - 5km/h cu rafale 11km/h.
Pregatim zburatoarele :).
0

#3857 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 March 2014 - 01:28 PM

Rugaminte, are careva 3 conectori de motor in plus(nu am gasit de cumparat)? Am la regulator dar la motor I-am pus pe un altul si as vrea sa nu mai stau sa dau jos conectorii de la regulator si sa lipesc firele. Multumesc anticipat,
0

#3858 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 28 March 2014 - 09:52 PM

maine mai subtire
duminica este caimacul
0

#3859 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 28 March 2014 - 10:13 PM

Nu stiu ce zici tu acolo da eu maine merg sa zbor:-)
Fly it, like you stole it!
0

#3860 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 28 March 2014 - 11:19 PM

maine zbir intre 8.30 si 9.20 punct:) duminica dog fight cu marian sa ii rup aripa in 2:)

maine zbor intre 8.30 si 9.20 punct:) duminica dog fight cu marian sa ii rup aripa in 2:)
0

#3861 Useril este offline   kryg74 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 284
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:?

Postat 28 March 2014 - 11:23 PM

Vezi postareadululutu, la 28 March 2014 - 09:52 PM, a spus:

maine mai subtire
duminica este caimacul


Bai ca bine le mai zice Dululutu mai nene :clapping:
Tel: 0722588368
0

#3862 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 28 March 2014 - 11:57 PM

Vezi postareadrdream, la 28 March 2014 - 11:19 PM, a spus:

maine zbir intre 8.30 si 9.20 punct:) duminica dog fight cu marian sa ii rup aripa in 2:)

maine zbor intre 8.30 si 9.20 punct:) duminica dog fight cu marian sa ii rup aripa in 2:)


Slabe sanse sa ne intalnim duminica , as ca poate maine o batalie pe cerul capitalei cum nu s-am ai vazut din 44 incoa' http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#3863 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 29 March 2014 - 09:58 PM

maine dimineata la 8.00 sunt la pista
0

#3864 Useril este offline   Klausf18 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Drumul Taberei
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 March 2014 - 10:18 PM

Si eu vreau sa vin maine. Nu chiar la 8 dar un 9.30 ar fi pe placul meu. Sa vedem cu vantul cum este....
SPEKTRUM DX8
CORSAIR
SUKHOI
0

#3865 Useril este offline   drdream 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 614
  • Inregistrat: 29-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce zboara

Postat 30 March 2014 - 06:56 PM

Vezi postareaKlausf18, la 29 March 2014 - 10:18 PM, a spus:

Si eu vreau sa vin maine. Nu chiar la 8 dar un 9.30 ar fi pe placul meu. Sa vedem cu vantul cum este....



mai bine nu veneai:(


ce incident.

in alta ordine de idei o zi frumoasa , s-a zburat la greu, Dulu a zburat an2-ul de vreo 5 ori - ce o fi cu el?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0124.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0122.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0120.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0118.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0110.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0093.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0085.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0085.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0068.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0032.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0029.JPG

Aceasta postare a fost editata de drdream: 30 March 2014 - 06:52 PM

0

#3866 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 30 March 2014 - 07:04 PM

Vezi postareadrdream, la 30 March 2014 - 06:56 PM, a spus:

mai bine nu veneai:(


ce incident.

in alta ordine de idei o zi frumoasa , s-a zburat la greu, Dulu a zburat an2-ul de vreo 5 ori - ce o fi cu el?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Superba zi,cateva incidente cu ruperi de stailpi ritual de ardere si binenteles MICIII care au fost foarte deliciosi.....
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#3867 Useril este offline   kryg74 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 284
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:?

Postat 30 March 2014 - 09:04 PM

Multumim pentru poze ! esti artist
Tel: 0722588368
0

#3868 Useril este offline   Nazgul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 22-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Dr. Taberei

Postat 31 March 2014 - 11:58 AM

Superbe pozele. Bravo baieti.
Nu fura, guvernul uraste competitia!

Blade SR
Blade SR HUEY UH-1
3DR SOLO
Phantom vision 2 Plus
Quanum Nova
0

#3869 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 01 April 2014 - 05:50 PM

dragi prieteni!

am reusit sa fac rost de un sac cu peste 50 kg de ingrasamant(azotat) pentru gazon. problema este ca este la servici si nu am cum sa il aduc. daca are cineva drum prin fundeni saptamana asta intre 9.00si 16.45, si poate sa treaca sa il ia sa dea un tel.
problema nr.2 este ca ne trebuie in week-end o lopata macar sa dam movila aia de pe pista

astapt saritori
0

#3870 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 April 2014 - 05:52 PM

Am eu o lopata metalica, are coada cam scurta dar este solida.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

Arata acest topic


  • 174 Pagini +
  • « Prima
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • Ultima »

25 useri citesc topicul
0 membri, 25 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro