Un incepator Nimeni nu s-a nascut invatat
#91
Postat 13 November 2008 - 08:24 PM
#92
Postat 13 November 2008 - 10:51 PM
isanthes, la Nov 13 2008, 08:15 PM, a spus:
(in poza cu 2.18 am pus aparatul pe scara 10A cu plus si COM cu nulul si am dat la maxim pe 10A, si am masurat - au rezultat 2,18A, asta-i amperajul curent al bateriei?)
nu se prea vede ce scrie pe aparat dar nu se poate masura cati amper are o baterie doar asa . trebuie un consumator .
daca poti intra pe mess id joodzsenci @yahoo.com si iti explic ar trebui sa desenez mult , si nu vreau sa fac offtopic.
Aceasta postare a fost editata de dzsenci: 13 November 2008 - 10:52 PM
#93
Postat 13 November 2008 - 11:34 PM
isanthes, la Nov 13 2008, 08:15 PM, a spus:
(in poza cu 2.18 am pus aparatul pe scara 10A cu plus si COM cu nulul si am dat la maxim pe 10A, si am masurat - au rezultat 2,18A, asta-i amperajul curent al bateriei?)
mai bine cumpara un bax de ceaiuri :) si trage o fuga pana in constanta la nenea ipsihi
cu siguranta ai ce invata si iesi mai castigat :)
#94
Postat 13 November 2008 - 11:40 PM
Totusi, domnul mariandmd, am tot ce am facut pana acum am facut pentru a recrea modelul Vaduva Neagra al dvs.!
Allen are ceva imitatori la activ, pot numara pe putin 4 barcute create dupa modelul lui.
Nu vreau sa copiez acel model. Imi place, nu zic nu, dar tot mai mult imi place Vaduva Neagra.
Tot ce va cer este putin sprijin.
Domnul ipsihi mi-a spus pe messenger sa nu ma grabesc cu comanda, intai sa fac coca si abia apoi sa il mai contactez pe mess. Eu... stiti cum e, primesti multe sfaturi si ajungi sa faci cum te taie capul.. eu am facut comanda la #$%&%#$$. Din pacate nu aveau BEC extern de 3A, si nu-mi permit unul de 5A deocamdata, deci pentru BEC mai astept.
Vreau doar niste cote, ceva ca in planurile lui allen... si chiar daca nu primesc, nu-i nimic... vad eu cum fac.. ma iau dupa poze si tot trebuie sa-mi iasa ceva!!!
#95
Postat 14 November 2008 - 07:55 PM
Daca tot am fost in Praktiker, am cumparat si un Plastic Primer, si un spray vopsea metalizata negru, niste suruburi si saibi, cateva tije de aluminiu... am zis ca scap usor, dar tot s-au adunat un milion si ceva.
Last edit: am primit si schitele pe mail, multumesc mult de tot domnului mariandmd!
:D
Aceasta postare a fost editata de isanthes: 14 November 2008 - 07:58 PM
#96
Postat 14 November 2008 - 08:50 PM
#97
Postat 15 November 2008 - 10:36 AM
ipsihi, la Nov 14 2008, 08:50 PM, a spus:
Multumesc pentru sfat! Ma gandeam eu ca iar am mai facut ceva aiurea. Dar macar e bun prin casa, mai masor ceva, mai imi omor timpul la iarna. Asta bineinteles cand o sa invat sa masor cu el. -_- Nu vreau sa masor capacitatea bateriei, ci doar atunci cand voi monta motorul pe batiu, si-l voi rula, atunci voi dori sa vad cat scoate in gol si cat in sarcina, daca ma exprim corect.
Dar mai e pana atunci. Nici macar nu mi-a venit komatexul. :)
#98
Postat 15 November 2008 - 07:07 PM
Slava Domnului, n-am reusit sa ma tai cu cutter-ul, doar ca Super Adezivul de la Den Braven m-a luat putin prin surprindere, deoarece se intareste foarte repede. Eram obisnuit cu Profine-ul C004, ala e mai vascos putin si parca se intareste mai greu decat Super Adezivul. Dar si cand se intareste, nu-l mai dezlipesti. Se rupe din alta parte, dar lipitura rezista.
Si iata cu ce m-am ocupat eu azi:
Fisiere atasate
-
lucru15.jpg (36.72K)
Number of downloads: 3332 -
lucru13.jpg (25.29K)
Number of downloads: 3309 -
lucru14.jpg (32.56K)
Number of downloads: 3077 -
lucru12.jpg (36.9K)
Number of downloads: 2882 -
lucru7.jpg (32.39K)
Number of downloads: 2655 -
lucru6.jpg (25.57K)
Number of downloads: 143 -
lucru5.jpg (25.82K)
Number of downloads: 115 -
lucru4.jpg (24.01K)
Number of downloads: 101 -
lucru11.jpg (27.77K)
Number of downloads: 102 -
lucru10.jpg (20.26K)
Number of downloads: 106 -
lucru16.jpg (41.07K)
Number of downloads: 117 -
lucru1.jpg (27.03K)
Number of downloads: 111 -
lucru8.jpg (28.65K)
Number of downloads: 79 -
lucru9.jpg (28.68K)
Number of downloads: 80 -
lucru3.jpg (24.85K)
Number of downloads: 92 -
lucru2.jpg (27.97K)
Number of downloads: 116
#99
Postat 16 November 2008 - 12:03 AM
cred ca o sa-ti fac o vizita neoficiala cu nch
cazare ai ?.... ca stiu cum ma orientez :)
#100
Postat 16 November 2008 - 12:57 AM
mariandmd, la Nov 16 2008, 12:03 AM, a spus:
cred ca o sa-ti fac o vizita neoficiala cu nch
cazare ai ?.... ca stiu cum ma orientez :)
cu cazarea stau mai prost :)
da' cu berea stau bine.. se vede nu? :)
bem pana adormim in.. atelier :))
va astept!
#101
Postat 17 November 2008 - 07:26 PM
Mi-au sosit piesele de la s...a si komatexul. Gata cu cheltuielile! Dar mi-e frica sa trag linia.. ca sigur sunt vreo 1000 ron.
Intrebari:
Este bine cum am procedat cu motorul? Am gasit un vinclu din metal, un fel de coltar din fier, la ideea lui BillyBoy32 am marit putin gaura sa incapa chestia aia a motorului. Am cumparat si o conducta din cupru de frana Dacia, am taiat cu un fierastrau capetele, am rasucit-o pe motor. Asta ar fi racirea, nu? Si peste, am gasit la un magazin o brida (nu stiu daca zic corect), scria "bride pentru tevi si conducte". Dar nu stiu daca fac bine cum fac. Orice sfat e binevenit!
In rest, komatex, lipici, cutter... si mai am o groaza de lucru. Am mai multe intrebari. Dar cred ca cea mai tare e asta:
ce se intampla cand uiti sa cuplezi incarcatorul de pe 12V pe 6V si incarci ambii acumulatori de 6V cate o zi, fiecare in parte? Mai sunt buni de ceva?
(din ciclul "Mare Ti-e gradina, Doamne!")
Fisiere atasate
-
barca_lucru_7.jpg (35.17K)
Number of downloads: 195 -
barca_lucru_6.jpg (25.82K)
Number of downloads: 192 -
barca_lucru_5.jpg (29.74K)
Number of downloads: 181 -
barca_lucru_4.jpg (26.81K)
Number of downloads: 155 -
barca_lucru_3.jpg (34.02K)
Number of downloads: 140 -
barca_lucru_2.jpg (30.42K)
Number of downloads: 86 -
barca_lucru_1.jpg (19.91K)
Number of downloads: 95 -
motor4.jpg (38.42K)
Number of downloads: 146 -
motor3.jpg (17.4K)
Number of downloads: 220 -
motor2.jpg (26.83K)
Number of downloads: 238 -
marfa.jpg (49.38K)
Number of downloads: 228 -
motor1.jpg (26.62K)
Number of downloads: 225
#102
Postat 17 November 2008 - 07:37 PM
#103
Postat 17 November 2008 - 08:04 PM
capetele de la serpentina sa le pilesti putin,sa fie netede,altfel risti sa tai furtunasul.
sa nu uiti sa faci gauri de aerisire in batiu.
#104
Postat 17 November 2008 - 08:36 PM
harrina, la Nov 17 2008, 08:04 PM, a spus:
capetele de la serpentina sa le pilesti putin,sa fie netede,altfel risti sa tai furtunasul.
sa nu uiti sa faci gauri de aerisire in batiu.
Salut! Multumesc pentru sfaturi! Am tot incercat cu teava aia de cupru, dar desi nu pare foarte strans, sa stii ca este destul de strans, nu se misca motorul. Motorului i-a iesit "motul" ala prin gaura pe care am facut-o in batiul ala improvizat, si ar fi putut sta in echilibru doar asa, chiar si cu spirele acelea. Dupa ce i-am pus si "bride"-ul acela cu cauciuc si am strans, am constatat ca ar mai trebui sa-i pun ceva, sa stea fix fix, sub "bride", peste partea de jos a batiului. Motorul trebuie sa stea fix fix? Sa renunt la brideul cu cauciuc, cum spune Billy? Sa ii pun iar camasa inapoi?
Si n-am inteles, cum adica sa fac gauri de aerisire in batiu? Unde anume sa le fac? El are mai multe gauri, si in partea de jos, si in partea unde vine motorul prins, in fata. Eu intentionez sa prind acel fier, batiul acela, de o bucata de komatex, si sa le lipesc in cala. Vreti sa spuneti ca trebuie sa fac gauri in komatexul care va sustine batiul? Ca sunt tare nedumerit! :unsure:
Inca o data, multumesc pentru sfaturi! Mereu aflu ceva nou si util!
#105
Postat 17 November 2008 - 09:49 PM
2-suport motor ti-am aratat 2 modele la pagina 2 acolo vezi ce inseamna gauri aerisire ,se refera la partea din fata a motorului,vezi ca si Marian are pe undeva un model de suport ceva in genul celui mai complicat .care permite reglare 2D
3- pune camasa pe motor si formeaza spira pe un calibru cu 2mm mai mic decit motorul,incearca sa pui spira linga spira,vezi cum arata una gata facuta,te poate ajuta sa umpli spira cu apa (cu capace la capat)si sa o bagi in congelator ,formarea o faci cu un capat prins in menghina si tragi cu putere de capatul celalalt pe calibru spira linga spira.
Daca aveai un incarcator destept nu mai pateai necazul cu acumulatorul.
Tel. 0744915775
#106
Postat 17 November 2008 - 10:43 PM
suportul pentru motor nu e bun
eu ti-am zis cu totul altceva
in fata motorului trebuie sa prinzi navi direct, piesa aia rosie de plastic cu cele 2 suruburi mai groase cu imbus pe care le ai in punga
si mai ai 2 discuri de aluminiu, unul din ele il bagi pe gulerul de la motor (e unul cu interior mai mare) ca sa centrezi motorul in piesa aia rosie
in aia infigi tubil pupa ca sa fie centrat
#107
Postat 17 November 2008 - 10:46 PM
manolo, la Nov 10 2008, 06:19 PM, a spus:
Acumulatori pentru statie 2500mAh gasesti la Vinzari (buni).Incarcator acumulatori iti recomand unul cu detectia terminarii incarcarii ,tot de la botseni cam 210 ron.
Acum 2 modele de suporti motor.
Suport_mot1.jpg
Ce greseli am facut pana acum:
- am incarcat ambii acumulatori de 6V/10Ah la 12V, pe rand, cate 24 de h. Cum nu ma pricep nici sa le masor capacitatea (am inteles ca-mi trebuie clampetru), nu stiu daca mai sunt buni de ceva sau nu.
- nu mi-am luat incarcator cu detectia terminarii incarcarii (sau macar unul destept sa-mi bipaie, sa-mi tiuie, sa faca ceva atunci cand detecteaza o tensiune gresita... sau un user picat proaspat din copac)
- nu mi-am luat acumulatori Pb-Gel, am confundat Pb-Gel cu Pb-Acid, am fost chiar sigur ca sunt acelasi lucru la un moment dat - si cum probabil i-am ars pe-astia Pb-Acid, imi voi cauta Pb-Gel (alta gaura in buget)
- am tot primit sfaturi si n-am asimilat cunostintele (de ex. n-am observat ca un batiu motor are si mai multe orificii facute pentru aerisire, cum n-am gasit de exemplu la batiul meu improvizat dintr-un vinclu de fier sau ce-o fi)
Dar asa, pâsh-pâsh, avansez. Cu viteza melcului, 2 pasi inainte, 3 inapoi, dar directia e inainte! <_<
#108
Postat 17 November 2008 - 10:49 PM
mariandmd, la Nov 17 2008, 10:43 PM, a spus:
suportul pentru motor nu e bun
eu ti-am zis cu totul altceva
in fata motorului trebuie sa prinzi navi direct, piesa aia rosie de plastic cu cele 2 suruburi mai groase cu imbus pe care le ai in punga
si mai ai 2 discuri de aluminiu, unul din ele il bagi pe gulerul de la motor (e unul cu interior mai mare) ca sa centrezi motorul in piesa aia rosie
in aia infigi tubil pupa ca sa fie centrat
Maine renunt la suport si voi face asa cum mi-ati spus. Pun poze, si in sfarsit sper sa fac si eu un lucru bun, ca pana acum numai prostii am facut! <_<
#109
Postat 17 November 2008 - 11:00 PM
Tel. 0744915775
#110
Postat 18 November 2008 - 04:29 PM
manolo, la Nov 17 2008, 11:00 PM, a spus:
N-am gasit bec auto de far 12V, dar caut maine.
Am mai bibilit si azi:
(am pus inapoi camasa pe motor, si am incercat sa conectez arborele la motor prin acel cuplaj, si cu Navi Direkt 2000, dar nu i-am dat de cap)
Fisiere atasate
-
15.jpg (32.99K)
Number of downloads: 238 -
14.jpg (42.71K)
Number of downloads: 229 -
13.jpg (32K)
Number of downloads: 220 -
12.jpg (35.45K)
Number of downloads: 198 -
11.jpg (23.79K)
Number of downloads: 179 -
10.jpg (35.78K)
Number of downloads: 128 -
9.jpg (30.56K)
Number of downloads: 121 -
8.jpg (29.87K)
Number of downloads: 112 -
7.jpg (19.49K)
Number of downloads: 124 -
6.jpg (30.08K)
Number of downloads: 118 -
5.jpg (36.96K)
Number of downloads: 95 -
4.jpg (30.47K)
Number of downloads: 94 -
3.jpg (34.21K)
Number of downloads: 116 -
2.jpg (32.53K)
Number of downloads: 158 -
1.jpg (41.34K)
Number of downloads: 153
#111
Postat 18 November 2008 - 05:24 PM
Poate ma lamuresti tu.
#112
Postat 18 November 2008 - 05:41 PM
aliniaza ax-motor foarte bine si are si posibilitate sus-jos.
nu stiam ca au cei de la botosani.
eu am facut special din aluminiu si am dat 100/bucata cu tot cu cuplaj.
#113
Postat 18 November 2008 - 05:47 PM
la rulmenti este de 10.
chiar uitasem.
#114
Postat 18 November 2008 - 06:26 PM
mariandmd, la Nov 17 2008, 10:43 PM, a spus:
suportul pentru motor nu e bun
eu ti-am zis cu totul altceva
in fata motorului trebuie sa prinzi navi direct, piesa aia rosie de plastic cu cele 2 suruburi mai groase cu imbus pe care le ai in punga
si mai ai 2 discuri de aluminiu, unul din ele il bagi pe gulerul de la motor (e unul cu interior mai mare) ca sa centrezi motorul in piesa aia rosie
in aia infigi tubil pupa ca sa fie centrat
Am facut asa cum mi-ati spus. Ce nu inteleg este cum fac sa stea fix cuplajul acela (sau cum se numeste) care prinde axul motorului de axul care invarte elicea, cel care face trecerea de la fi5 la fi4. Am vazut ca are doua surubele micute rau, le-am insurubat cu degetul dar nu se duc pana la capat. Si imi joaca tot axul acela, nu sta prins. Cheie imbus pentru surubelele alea atat de mici nu am.
Si elicea, doar asa, se infileteaza si sta acolo asa prinsa? Cand se invarte axul, ea nu se desurubeaza?
Cred ca pun intrebari tampite, dar nu le-as fi pus daca as fi reusit sa o scot cumva singur la capat. Si mai bine decat sa fac inca o prostie, intreb!
Ca de citit tot am citit si inca mai citesc!
Fisiere atasate
-
7771.jpg (6.01K)
Number of downloads: 81
#115
Postat 18 November 2008 - 06:39 PM
Fisiere atasate
-
intrebari.jpg (56.84K)
Number of downloads: 179 -
14.jpg (42.71K)
Number of downloads: 212
#116
Postat 18 November 2008 - 07:25 PM
isanthes, la Nov 18 2008, 06:26 PM, a spus:
Si elicea, doar asa, se infileteaza si sta acolo asa prinsa? Cand se invarte axul, ea nu se desurubeaza?
Cred ca pun intrebari tampite, dar nu le-as fi pus daca as fi reusit sa o scot cumva singur la capat. Si mai bine decat sa fac inca o prostie, intreb!
Ca de citit tot am citit si inca mai citesc!
Cu acele 2 suruburi se strange cuplajul . Pt acest lucru ai nevoie de un imbus de 1.5 daca nu ma insel .
Daca am vazut eu bine ai comandat si carma si daca nu ma insel ochii am vazut un imbus in ambalajul cu carma . Vezi daca e bun pt suruburile din culaj .
#117
Postat 18 November 2008 - 08:35 PM
Pregateste cerere cu dop si du-te la ...pe acolo pe aproape,dar ai grija sa fi pregati ce intrebari pui,citeste pe forum si ia notite.
Tel. 0744915775
#118
Postat 18 November 2008 - 09:49 PM
manolo, la Nov 18 2008, 08:35 PM, a spus:
Pregateste cerere cu dop si du-te la ...pe acolo pe aproape,dar ai grija sa fi pregati ce intrebari pui,citeste pe forum si ia notite.
Pai, tocmai, domnule Manolo, "cererea cu dop" n-ar fi o problema, dar mi-e sa nu ma fac de ras complet cu intrebarile pe care le pun. Chiar n-as vrea sa pierd timpul domnului.. de pe aproape! Stiti, degeaba iau notite, daca nu ma lovesc in viata de zi cu zi de ele, de cuplaje, de tuburi nu stiu de care si cate si mai cate denumiri care acum o luna mi-erau straine si acum parca parca se ridica ceata si incep sa-mi dau seama cu ce se mananca.
#119
Postat 19 November 2008 - 12:11 AM
isanthes, la Nov 18 2008, 10:49 PM, a spus:
eu nu cred ca ai 2 maini stangi
cred ca si capu tot pe stanga e mai mult....
iei frumos o pila si pilesti axul motorului si axul care iese din tubul pupa (partea care intra in cuplaj)
si prinzi axul de cuplaj
piesele alea 2 excentrice nu trebuie sa le pui neaparat
#120
Postat 19 November 2008 - 12:19 AM
isanthes, la Nov 18 2008, 06:39 PM, a spus:
Fata de masa e bestiala! Cat despre dispunerea pieselor cauta un amic priceput la suruburi...sau vreun copil mai deschis la minte.... un electrician sau un mecanic le ghiceste....
Spor!
Aceasta postare a fost editata de nch: 19 November 2008 - 12:21 AM
Bucuresti/Rahova