Martie 2004
#63
Postat 27 March 2004 - 01:09 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#65
Postat 27 March 2004 - 10:14 AM
Corsair4FU, la 27 Mar 2004, 09:57, a spus:
Ce paguba nu a fost reparata, Corsaire? Ca ala din stanga e Dom'Profesor!
#66
Postat 27 March 2004 - 11:40 AM
imagini Hi8 de pe Vario SkyFox SX:
Fisiere atasate
-
VARCAM1.avi (1.01MB)
Number of downloads: 96
#67
Postat 27 March 2004 - 12:06 PM
@ Radu:
Elicopterul este la o altitudine de aprox. 10 - 12 m si ca. 25 m distanta de mine. De la sol, elicopterul pare a sta destul de linistit in aer. Imaginea video demonstreaza ca elicopterul sta numai " ochiometric " linistit in aer ! Trebuie mentionat faptul, ca in ziua respectiva, batea un vint atit de puternic incit numai elicopterele sau ridicat de la sol.
CF4U
Fisiere atasate
-
VARCAM2.avi (1.42MB)
Number of downloads: 81
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 27 March 2004 - 02:42 PM
#68
Postat 27 March 2004 - 09:57 PM
Impreuna cu inca vreo 5 colegi de club am reusit sa petrec o dupa-masa excelenta numai buna pentru refacerea poftei de mincare.
Aici sint citeva poze de azi:
www.pbase.com/kerosen/mellery
K.
Aceasta postare a fost editata de kerosen: 27 March 2004 - 10:00 PM
#69
Postat 27 March 2004 - 10:16 PM
ASW-20 dupa inviere dupa un crash total:
prima:
am facut o boacana, dar urmeaza :D
Aceasta postare a fost editata de Albatros: 27 March 2004 - 10:27 PM
#75
Postat 27 March 2004 - 11:05 PM
Am ieshit iar cu Piper cel mare si mi-sa intimplat o chestie foarte ciudata si neplacuta. Am pornit motorul si tocmai i-l las sa se incalzeasca, pe loc. Dau in pic gaz, asha cam 1/4 si la un moment dat o pocnitura infernala si apoi liniste desavirshita. Motorul sta iar elicea a disparut !!! Nu a disparut dar este pe jos in forma de ashchii dupa cum se vede in poza. a fost o elice Menz 30" x 8".
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 28 March 2004 - 11:49 PM
#77
Postat 27 March 2004 - 11:18 PM
ai avut mare noroc, faptul ca scrii aici inseamna ca n-ai stat in raza elice-i.
Motorul n-a patit nimic?
Jodel care l-ai vazut in poza, si ea trebuie reparata, la vreo 20m inaltime i-a tacut motorul, eu am decuplat planorul din remorcaj si am reusit sa aterizez iar pe pista, dar colegul trebuie sa faca schimb de noapte ca maine vrem sa remorcam iar. La aterizare in afara terenului (a dat intr-o urma de tractor) i-a smuls rotiile din locase.
si eu de abea astept sa vad ASW-ul in remorcaj dupa Piper la R.R.
Michael
#79
Postat 27 March 2004 - 11:58 PM
dar dupa cum il cunosc nu doarme pana nu l-a reparat :D
ai mai facut remorcaj cu Piper ?
nu cred ca-i o problema, am declansator bun, cate-odata si functioneaza :D
daca nu..., om vedea noi, ca pana acum nici unul n-a ramas sus :(
Michael
#81
Postat 28 March 2004 - 12:07 AM
chiar la primul zbor cu ASW-ul mi s-a intamplat , din greseala am pus un sevou cu angrenajul defect.
Zic catre colegul cu remorcherul. "eu am iesit" dar el zice " eu nu cred2 si intr-adevar ASW-ul zbura fain frumos in urma lui, atunci a aruncat el funia.
Ce sa-i faci, ca si din astea se mai intampla ca de nu ar fi plictisitor :-)
Michael
#82
Postat 28 March 2004 - 01:31 PM
De modele ce sa zic...sunt de clasa superioara si abia astept sa vad pe viu un remorcaj R/C la RR!
Succes!
PS Din pacate conditiile meteo nu au fost de partea noastra in acest weekend asa ca asteptam relatarile celor care totusi au prins o raza de soare pe undeva...
Aceasta postare a fost editata de zozo: 28 March 2004 - 01:33 PM
#83
Postat 28 March 2004 - 06:28 PM
Corsair4FU, la 27 Mar 2004, 23:05, a spus:
Nu stiu nimic despre aceste elicii Mentz, dar daca reclama e buna, mie imi pare un junghi!!!...la un asa motor, o firma producatoare de elicii din lemn nu ar trebui sa faca decat elicii multistrat, iar cea din poza este cioplita direct din bustean...ai platit poate mai mult reclama decat elicea!!!!...no offence, nu rad de nimeni, e parerea mea personala...o elice ce se strange in prezoane are butucul deformat si tensionat...ori e multistrat din lemn, ori e compozita, dar in nici un caz monobloc...parca imi si imaginez cum paraia cand ai strans cele sase suruburi, unul cate unul!!!
Cu rabdare si ciocan.
#84
Postat 28 March 2004 - 08:14 PM
al 2-lea remorcaj s-a sfarsit deja la ca. 1,5m, din cauza unui coleg cu canalul invecinat cu cel al remorcherului. i-a tacut acestuia motorul, decuplat, trecut deasupra lui si aterizare, inca odata noroc.
al 3-lea remorcaj, decuplare la 625m, din cand in cand mai prind o bula de termica dar nimic deosebit asa ca dupa ceva peste o jumatate de ora sunt iar la aterizare.
In mare pot spune ca n-a fost o zi deosebita, dar sezonul de abea incepe si cred ca o sa ne mai ofere cate o surpriza placuta cu vizibilitate excelenta si urcari in shir pana peste 1000 de metri, akrobatie non stop, bineinteles fara motor si elice, numai cu puterea soarelui, auzind numai shuieratul aripilor tishnind prin aer.
Fain vis... !!!
Michael
Aceasta postare a fost editata de Albatros: 28 March 2004 - 08:21 PM
#85
Postat 28 March 2004 - 08:57 PM
Vazand ce modele superbe aveti, as vrea sa intreb daca folositi altimetre cu transmisie radio sau de unde stiti asa de exact altitudinea la care decuplati. Am vazut un astfel de aparat in oferta Conrad dar care are altitudinea maxima la 500 de metri si transmite pe 433 MHz.
O alta intrebare ar fi referitor la raza de actiune a receptoarelor folosite. Este clar ca nu folosesti receptoare ieftine cu raza de receptie in jur de 1000 metri dar pana unde poti intinde coarda daca depasesti acesta altitudine?
#86
Postat 28 March 2004 - 10:25 PM
Este un sistem telemetric cu 16 canale care lucreaza in banda de 433 MHz, sistemul folosit de mine se numeste "Picolario talk" si uneste mai multe functii intr-un singur aparat:
Variometru, altitudine, voltajul la accumulatoare, atentionare la bruiaj (nu stiu daca m-am exprimat bine, sunt de origine germana si sper sa ma mai pot pronunta in asa fel sa ma si inteleaga fiecare, sper sa nu fi uitat prea mult :) )
afara de cele mentionate, mai are si memoriul ultimelor 10 zboruri.
Nu stiu unde sfarseste raza de actiune a sistemului, personal am fost deja la 1025m altitudine si signalul de emitere, respectiv receptionat a fost inca foarte bun. Ca receptor folosesc un "Stabo XP400".
Michael
#89
Postat 29 March 2004 - 07:25 AM
Multumesc pentru lamuriri referitor la telemetrie. Am inteles ca ne vom vedea la RR in acest an, te rog sa-ti aduci si acest instrument de telemetrie sa efectuam niste zboruri de referinta. Pe langa "nurfluegel" mai sunt pasionat de motoplanoare pentru zbor in termica si de multe ori pierd "bula" din motiv ca ma panichez in imposibilitatea de a aprecia altitudinea la care ma aflu.
Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de zozo: 29 March 2004 - 07:27 AM
#90
Postat 29 March 2004 - 01:02 PM
Pacat ca e vreme nasoala pe la noi ca si eu dadeam la o termica.Pe la noi in Brasov iar da cu zapada si e frig rau de tot!
ee!o sa vina si vremuri mai bune!
Cam la ce pret ajunge un valitimetru de care dispuneti?E foarte interesant!