Februarie 2004
#1
Postat 06 February 2004 - 03:44 AM
pista zicand in gandul meu ca nu o sa-l scot la aer. Ajuns la fatza locului am vazut niste martalogi care isi invarteau planorasele in vant si hop nu m-am putut
abtine. Deci la al doilea zbor s-a lasat cu un crash minor major cum il numiti dupa ce modelu a inceput sa nu mai raspunda la comenzi + vantul care a fost slabut
da batea din toate directiile.(la testul de la sol cand miscam stanga dreapta se misca si profundorul si invers , dupa ce am incarcat acumulatorii totul
a fost in buna regula)
Gata m-am hotarat , nu mai repar nimic si imi iau ceva mai periculos , ceva care stie sa faca mai multe si nu e asa de pretentios la vant.
Mi-am pus ochii pe unul misto , am sa ma duc la magazin sa-i fac o poza (nici nu stiu macar cum se numeste) sa va datzi cu parerea despre el.
Toate cele bune
#11
Postat 09 February 2004 - 02:39 AM
In sfarsit s-a produs inevitabilul! Am reusit sa distrug aripa zburatoare minunata care mi-a dat mari satisfactii si care a zburat chiar si pe terenuri de zbor din alte tari...
Din pacate nu am poze... Dar a fost cam asa: Ora 14:30 ma suna Valterashu. "Hai la Palat" Eu "Harr, marrr, sa vad..."(fusesem ieri la Clinceni, tam-tam acasa etc). Dar dracu' isi baga coada si pe la 15:30 apar la Palat. Stau ceva sa incarc pack-ul si apoi zbarrr... in murmurele de admiratie ale asistentei. Zbor, zbor, looping, looping, tonou, tonou si... pe la vreo 30m inaltime DEASUPRA cercului betonat de la Palat LIPSA CURENT: motor oprit, eleroane la cursa maxima pe viraj fortat in mare viteza. Apoi... vrie accelarata pana jos. Motorul si varaitorul se aflau la vreo 6 metri de model. Pack-ul (8 celule) rupt in 2.
Morala 1: Nu folositi pack-uri imprumutate de la altii (al meu asa a fost, imprumutat). Nu stiti ce hibe au, ce crash-uri la activ, cat mai tin. Asta a fost la al nu stiu catelea crash...am aflat apoi
Morala 2: Nu folositi (pe cat posibil) pack-uri artizanale. Asta avea celule de provenienta RHC, de calitate foarte buna, dar asamblarea a fost artizanala si (probabil in looping, cand a crescut momentul de incoviere pe sectiunea mediana a aripii) a cedat. Pack-ul era montat transversal.
Morala 3: Vedeti unde va prabusiti modelele. Era duminica ora 16:30, vreme frumoasa, parcul plin. Din fericire nu a lovit pe nimeni, a avut bunul simt sa cada printre oameni. Dar daca.... Cand vom putea sa ne asiguram si noi la asa ceva? E o prostie, pentru ca in cazul unui accident, asa cum zburam noi (uneori) la Palat nu ne plateste despagubirile nici o firma de asigurari. Asa prosti nu cred sa fie. dar oricum o asigurare, pentru conditii normale de zbor, nu ar strica...
Stima si consideratia + tristetea
Men
#12
Postat 09 February 2004 - 07:11 AM
bine ca nu ai lovit pe cineva, ca nu poti sa stii ce complicatii puteau aparea.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#13
Postat 10 February 2004 - 09:46 AM
Mie mi-a placut zborul cu aripa si in curand imi fac si eu una pentru RR.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#14
Postat 10 February 2004 - 02:11 PM
Bafta si sper sa reluam cat mai curand zborul in grup la calugareni sau clinceni
#15
Postat 10 February 2004 - 03:12 PM
ZOD, la 10 Feb 2004, 14:11, a spus:
Bafta si sper sa reluam cat mai curand zborul in grup la calugareni sau clinceni
Stai linistit, esti luat in colimatorul aripii mele, oricum!
Sunt cu reticolul pe tine!!
#17
Postat 11 February 2004 - 01:04 PM
.ai, .cdr, .dxf, .eps?
Nu e cine stie ce, totusi. Am facut o relevare dupa original. Si ca sa nu fie probleme de copyright, are niste mici modificari/optimizari.
Se pot taia doua jumatati dintr-o foiade de polistiren expandat de 1000x500x50 mm.
Alte sfaturi, in direct pe hotline 0722 494 577.
#18
Postat 14 February 2004 - 11:53 PM
aici vremea este cit de cit stabila, peste zi nu ploua si de trei zile nu prea mai bate vitul de loc. Deci vreme de zbor ce trebuie exploatata.
Ieri l-am scos pe Moskito la zbor dupa ultima modificare - comanda platoului ciclic cu 4 servomecanisme. Primele incercari au decurs fara probleme. Moskito ramine pe banca de rezerve si pentru cei care vor sa incerce sau sa testeze pilotarea elicopterului la cablu antrenor - elev.
Prima ridicare:
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 15 February 2004 - 12:14 AM
#20
Postat 15 February 2004 - 06:29 PM
Corsair4FU, la 14 Feb 2004, 23:53, a spus:
Corsair-e! Fa cumva si adu-o la RR ca ma inscriu la un zbor secondat de tine! Sincer, mi-ai cam stirnit interesul pentru "ventilatoare"!
Salutare tuturor!
Azi am avut o zi ca naiba...vint in rafale, ninsoare, a iesit soarele ( 5 minute ), s-a lasat ceatza, a inceput lapovitza....ce sa mai zic! Am petrecut totusi circa 2 ore pe cimpul de zbor de au inghetat electronii in statiile R/C. Am zburat mai ales fiindca mi-am adunat spectatori pentru a mai promova putin acest hobby ( mai bine zis sa-i infectez putin...).
Deci, zbor de deschidere cu aripa bimotor (fiindca e un fel de sonda meteo, imi arata cum si cit de tare bate vintul), continuare cu Albatrosul, pauza de reincarcare accu si repetarea fazei anterioare. Hawk-ul nu l-am riscat fiinda erau rafale puternice si fiinca are si culoarea alba se pierdea ca magaru'n ceatza...Nici Albatrosul nu-l prea vedeam cu toate ca e rosie dar ori ningea ori era ceata asa ca mai mult am zburat la "firul ierbii"
Dovada o gasiti atasata, in background suporterii "infectati"
Aceasta postare a fost editata de zozo: 15 February 2004 - 06:31 PM
#21
Postat 15 February 2004 - 07:51 PM
@ Zozo,
la subiectul RR 2004 tac deocamdata !!! Anu trecut am zis ca vin si .... m-am facut de ... maro...
Asa asa, spor la zbor si antrenamente. Baga mare ca numai miine nu-i poimine si incepe sezonul B)
@ zbor,
am iesit la zbor, vreme inchisa dar uscat si fara vint. Vint ? Daca tot venii vorba, la WEul trecut a fost furtuna pe aici. Da putem crede in ceea ce zic meteorologii, viteza vintului in rafale a fost intre 100 si 120 Km h. Am iesit cu elicopterul si tin sa spun ca mi-a facut chiar placere sa vad cim i-l dadea vintul de colo colo.
Dar sa revenim la etapa de azi. Toata buna si frumoase pina m-am gindit eu ca ar fi cazul sa corectez un pic reglajul motorului ( SKyFox ) poate i-i mai sporesc un pic puterea. Urmarea a fost ca motorul s-a oprit in aer si am fost nevoit sa execut prima autorotatie de urgenta. Totul a ramas intreg ;) Dupa ce ma revenit la reglajul initial ziua de zbor a decurs fare probleme.
Tot azi, un amic al-meu a efectuat primul zbor cu un Jet Ranger III, 23 ccm bezina Zenoah, rotor principal 1800 mm, pale cu profil S,
Jet Ranger:
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 15 February 2004 - 08:10 PM
#24
Postat 15 February 2004 - 08:08 PM
Mersi!
#25
Postat 15 February 2004 - 08:20 PM
In poza cele doua planoare si un acrobat.
#26
Postat 15 February 2004 - 08:21 PM
Da este antena receptorului. Nici o grije ca nu ajunge antena in rotor. Cu dulapurile astea nu faci scheme de genul looping sau tonou. L-ai intors pe spate a-i cam incurcat borcanele. Nici autorotatia nu prea functioneaza la modelele de genul asta din cauza greutatii, a turatiei reduse si altitudinii mici de zbor. Cu elicopterele macheta ( Scale ) se zboara scale, adica incet si la altitudine mica. Ele sint mai mult ceva pentru ochi.
Incerc sa revin pe tema autorotatie.
CF4U
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 15 February 2004 - 08:22 PM
#30
Postat 15 February 2004 - 08:28 PM
Mersi pentru lamuriri!
@ Dragon
Salut prietene! Ma bucur sa vad iarba "verde" de la Sanpetru cu binecunoscutul Do It si cu doua Silence-uri minunate! Vad ca v-ati facut gasca. Data viitoare daca ajung, sa-i bagi in priza si pe prietenii tai sa iesim la un zbor in comun, poate chiar si la panta pe Lempesh!
zozo