Februarie 2004
#33
Postat 15 February 2004 - 08:33 PM
#34
Postat 15 February 2004 - 08:35 PM
Din pacate s-a instalat iarna la loc,asa ca in loc de aeromodele imi iau snowboardul si ma duc in poiana(nu am de ales).
#36
Postat 15 February 2004 - 10:02 PM
Ne-ar place un Piper pt remorcaje,dar din lipsa de bani ne este bun si mosoru electric,sau daca este vant mai tare cu elasticu(cate o data il ridica mai tare decat mosoru)
@Zozo
Trebuie scos si f3j-ul ca imediat vine sezonul de concurs ,si nu avem destul antrenament,daca gasimdestui sponsoripoate ajungem la mondiale,dar pana atunci ramine un vis frumos ,cam greu de realizat ,din cauza fondurilor(asta este Romania cu legile lui intelepte).
#37
Postat 15 February 2004 - 10:03 PM
Trebuie totusi sa fie vremea buna, DO IT-ul nu e facut tocmai pt...remorcaj...
Ne-am riscat noi jucariile,si a tinut....dar...
Oricum cert e ca a meritat....
Daca are careva idei,pareri, sfaturi despre remorcajul planoarelor RC, sa ne impartaseasca..
Noi am luat-o prin similitudine cu cele mari,si a tinut...
Apare totusi o problema la viraje si la mentinerea aceleiasi traiectorii dupa iesirea din viraj...Nu se pot face toate "la vedere"
Asadar ,asteptam sfaturi!
#38
Postat 15 February 2004 - 10:14 PM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#39
Postat 15 February 2004 - 10:31 PM
dar iti mai trebuie un switch pe statie...asa ca tre sa astepti pana ti-o iei pe aia noua...Sau a ta are?Oricum sa nu ma uiti cu servo-ul ala mic si pe mine....ca Hoinarul e gata de zbor,cu batiu,motor,absolut tot..Mai trebuie rodat ECO,dar in rest,alles OK!
#40
Postat 15 February 2004 - 10:41 PM
Enigma, la 15 Feb 2004, 22:14, a spus:
Salut Enigma!
Fi bun si explica-mi te rog care-i faza defapt? Servoul Nano din botul Silence - ului ce rol are? Ma gindesc ca e pentru decuplarea tractorului dar nu am inteles cum poti ghida cu ea modelul...
Ai reusit sa zbori cu Silence-ul in termica? E incredibil ce usor e de pilotat dar e nevoie de o zi calduroasa...
#41
Postat 17 February 2004 - 10:05 AM
Gashca a fost convocata pt orele 13-14. Cand am ajuns io, Zod se destrabala pe sus cu aripa lui. Nu statea de vorba cu oricine!
Cand ma uitam la el si chibitam si eu pe margine, a aparut si IlPadrino si ne-a delectat cu F16-le sau de la Kyosho. Faina lucratura. Polistiren expandat in matrita. Concomitent cu expandarea, are loc si acoperirea la exterior a polistirenului cu un film de plastic dur. Constructia pare rezistenta dar in acelasi timp e si f. uoara. Stapan'su cam stramba din nas ca acolo nu se pupa fest, ca aici nu e calculata bine supraf. aripii... Hai sictir!!
Sa vezi tu ce fest se pupa dupa ce face primul "metrou"! (N.red.: "metrou" provine din limbajul dupe vremea cand zburam captive, si defineste acea figura acrobatica care pentru a fi terminata, mai avea nevoie de un anumit numar de centimetri pana la pamant).
Un review al acestui kit poate fi citit la:
http://www.modelairplanenews.com/reviews/k.../kyosho-f16.asp
... In fine, apare si Mizzone care a venit sa ne sustina efortul printr-un aport caloric binevenit, in sensul ca de cate ori ne vedem, ne dopeaza cu sucuri naturale Rauch.
"Sucurile naturale RAUCH - bune si gustoase! Nici un Fun Fly fara sucurile naturale RAUCH"
(Mizzone, baga ploconu' aci la copywrighter!)
A mai fost si Sly cu aripa sa enhanced version V 0.2-2004. Asta are niste decupaje in aripi si impanzire cu monokote. A tot testat-o cu tot felul de motoare si packuri. Doar-doar...
S-a prezentat si Dom'Profesor, care de data asta nu avea de zburat decat fierastraul de taiat polistiren, pe care la scos sa-l obijnuiasca cu aerul tare al zarilor albastre, ca era soare si senin, fo trei-patru grade minus si ceva vanticel.
Tipii - fuduli - erau imbracati ca de oras si au tremurat ca niste @#$*&! Eu, mai hot si mai obijnuit cu greutatile la munca campului in toiul iernii, eram echipat corespunzator, cu combinezon de iarna, bocanci, manusi, cagula, ochelari de soare.
Acuma, ce-i drept, ei aveau aparate foto digitale, in sensul ca trebuia sa apesi cu degetul pe un buton, ca sa faca poza. Si acum ii mai astept sa puna dreaku niste poze reprezentative de la intrunire, 'reatzi ai dreaku de puturoshi!
Eu am zburat aripioara ai mica, care e numai planor, varianta cu enhancement, adica deposedata de wingleturi si dotata doar cu un vertical central, pt. a o putea arunca de un capat al aripii, stil SAL-HLG (Side Arm Launching, Hat Shat). Daca vantul sufla mai de la est-sud-est, se putea patrula pe tribuna aia de pamant, care are cam 7-8m inaltime si lungime cat un teren de fotbal.
Mi-am zburat si aripa electrica VampirE 400. Vampir botezasem eu niste combaturi (captive) ce le faceam prin '91-'92 (am un articol prin Modelismul de pe vremea aia). "E" vine de la electric si 400 vine de la 400, Hat Shat. Asa ca am zis ca pe astea sa le numesc VampirE 400, ca-s tot un fel de combaturi. Acuma, ce e drept, layoutul e derivat din clasicul Zagi...
Am facut ceva scolarizare cu IlPadrino cu VampirE400 si cu aripa mica. Cam putin, totusi, dar mai e timp, pana-si termina F16-le.
S-a destrabalat si Dom'Profesor cu VampirE 400 si mi-a dat chiar si o mana de ajutor pt. a pune la punct o varinata imbunatatita! Prietenii stiu de ce!
...Hai, bagati poze!!
Aceasta postare a fost editata de Webmaster: 17 February 2004 - 10:13 AM
#42
Postat 17 February 2004 - 10:25 AM
Parca mai era cineva cu camera acolo , una serioasa nu webcamu meu cu baterii . Cine sa fie oare ....
Oricum revin , promit .
#43
Postat 17 February 2004 - 10:54 AM
Valteras, la 17 Feb 2004, 10:05, a spus:
OK Webmaster, nu-i bai ca ai modificat mesajul. Oricum scrisesem cu ####.
Va pun si un .pdf cu VampirE 400.
Iote:
Fisiere atasate
-
VampirE_400.pdf (63.51K)
Number of downloads: 175
#46
Postat 17 February 2004 - 06:21 PM
cat despre pozele facute, ....hentz in atac - poate ne ajuta DomProfesor ca pa aparatul meu au ramas doar pozele cu subsemnatul facute de Valteras si un mic filmulet .avi...
dupa acel "intro" de scolarizare de care am avut parte cu permisiunea si sub directa indrumare a lui Valteras, marturisesc, ca n-am mai avut somn - zicea DomProfesor ca voi fi contaminat irecuperabil - hehe, shi bine grai
trag nadejde, ca prin bunavointza lu' DomProfesor, vor aparea in curand si pozele Grupului de la IOR, pan'atunci, s-auzim numai de bine
0728.26.93.19
#50
Postat 18 February 2004 - 09:19 AM
Revin si ma repet spunand inca o data, terenul e mare. E mai mare decat tapshanul de la Palat si mai plat. sunt cam trei terene de fotbal, unul langa altul, si e abia o poarta in mijloc. O vedeti in poza.
Exista o "tribuna" de pamant, inalta de 6-7-8 metri si lunga de 70-100m. Pe "tribuna" aia de pamant, cand bate un soi de est-sud-est, eu patrulez binisor cu cate un planoras HLG. Insa denivelarea neavand cine stie ce inaltime, banda de ascendenta propice e f. ingusta si o scapi repede.
Se poate intra cu masina pana la capatul dinspre nord al tribunei. Vedeti masina lui Zod acolo.
#53
Postat 18 February 2004 - 09:59 AM
ZOD, la 18 Feb 2004, 09:24, a spus:
Pai baga vericule, ce astepti? Daca vrei iti pun si palmieri de zici ca esti la Copacabana. Sau il pun pe Big sa crezi ca esti la RR.
Poti sa le bagi si pe privata daca sunt mai mari.
#54
Postat 18 February 2004 - 12:44 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#55
Postat 18 February 2004 - 03:49 PM
Froiam sa-ntreb ca pe stinga acolo venea cumva Twisteru' :(
Daca faci din pozelel lui Zod un view de 260 grade ne-ai spart!
Oricum trag sperante ca daca mai ajung pe la voi sa dam un zbor impreuna pe tapshanul acel mare de tot. Este undeva prin orash sau mai la periferie?
#56
Postat 18 February 2004 - 04:25 PM
Punem pe tilivizor ce vrea mushkiu nostru, numa' sa avem materie prima!
@ Zozo
Twisteru' era p-acolo da' nu vru sa aterizeze la poza, nene!
Tapshanu' e ultracentral. Zona Dristor-Titan-IOR-Balta Alba.
Te asteptam!
#57
Postat 18 February 2004 - 08:30 PM
azi, vreme feina, saoare, vint 3 bft ( BigFoot :( ) SW. Am facut citeva ture cu elicopterul, azi fara poze. Dar azi a venit un modelist nou cu o aripa. In principiu nimic deosebit, m-am gindit eu pina mi-a aratat ce stie aripa lui la .... sol. Anvergura ca 1600 mm 2 servo, receptor un MPX ....., variator ... motor 480 ... si 10 celule 2400 mAh. Materialul EPP, dupa descrierea lui un fel de polistirten cu granulatie fina si armat cu fibra de sticla. Jumatatile de aripa lipite si intarite cu o bagheta / tzeava de carbon. Peste EPP folie, Winglet din Depron.
Aripa moale, se indoaie pina la aprox 45 ° reversibil !!! fara vreo deteriorare.
Primul start zbor de vreo 10 m, mansha trasa, rasucite peste aripa dreapta si ... perpendicular in iarba. Impactul .... destul de tare. Orice model din lemn sau stiropor ar fi necesitat un PitStop mai lung in atelier dar aripa cu pricina nu a avut nimic.
Urmatoarea incercare a fost cu succes.
citeva imagini: