Noiembrie 2003
#2
Postat 03 November 2003 - 06:48 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#3
Postat 05 November 2003 - 12:57 PM
Pregatesc in schimb o iesire cu noul model numit eHawk 2000 de la Thunder Tiger. E un model superb dar al naibi de rapid, dedus din forma profilului. Toate acestea dupa spectaculosul crash de prin data de 20.10. cind am insurubat 20 cm botul Albatrosului in Terra. Nu stiu sa va descriu momentul, nici poze nu am, uitasem aparatul acasa, dar o rafala de vint mi-la dat peste cap si fiind profundorul de tip pendula, eleroane...ioc, asa ca loopingul s-a incheiat pe la jumatate. Fuselajul e recuperat, avuse dreptate producatorul ca merge minunat cu foehnul ( naiba, suflatorul de aer cald....asa!), aripa e in curs de reparare si e partial impinzit deja. Va iesi si ea la zbor curind! Pina atunci mai e un eveniment interesant, colegul meu a sarit adinc in apa cea mare si s-a inhamat la un Trainer de la Ripmax...se zice ca miine bem ceva, ori in cinstea ori in memoria lui...Veti avea reportajul curind!
Pina atunci...soare si vint slab!
#4
Postat 17 November 2003 - 10:13 AM
Vad ca subiectul a inceput sa retrogradeze din top dar sper din suflet ca e vorba doar de anotimpul friguros si nu de alte motive.
Eu continui sa zbor indiferent de anotimp si cum v-am promis va relatez cele intimplate in ultimele 2 saptamini.
Am iesit la zbor cu eHawk-ul in dupamasa zilei de 9.11. A fost un moment interesant deoarece a fost prima incercare al unui aeromodel dotat cu eleroane. Decolarea si zborul a fost foarte interesante dar din pacate la aterizare am avut un bruiaj cerebral si neavind experienta cu un planor rapid am trecut sub limita de viteza si am intrat in vrie la intoarcerea pe linia de aterizare. Daune minore doar o pala de elice mi-sa rupt si fisuri nesemnificative care s-au reparat deja. Astept doar elicea noua si o voi scoate din nou la zbor.
Albatrosul e gata! Si-a schimbat look-ul si din galben a trecut in rosu. Ampenajul original in forma de T cu prufundor tip pendula a fost modificat intr-unul clasic pentru ca am certitudinea ca acel crash stupid nu s-ar fi intimplat daca pendula nu era...Am zburat de doua ori acasa si in acest weekend am facut un zbor superb la Brasov unde a intrat o variabila noua in ecuatie....aterizarea pe zapada! A trebuit sa inchid fantele de aerisire de pe fuselaj sa nu adun zapada. Am avut un cer superb si nici vintul nu batea. Ceva tentative de termica erau dar nici nu ma asteptam sa se formeze ceva mai serios de pe suprafata inzapezita.
Un alt moment interesant a fost testarea Trainerului Ripmax cu MDS de 5,5 de catre prietenul meu. A fost un moment luuuung asteptat dar in sfirsit a decolat si a si aterizat in conditii perfecte de doua ori. A treia realimentare si zbor s-a terminat mai putin norocos caci la aterizare a luat un viraj bruiat cerebral si a lovit Dacia din dotarea lui, drept urmare i-a zburat virful elicei asa ca si el este arestat la sol...ce sa faci? se mai intimpla...Dragon a povestit ca a intrat sub un Oltcit cu acrobatul...ce sa faci cind ai nevoie de alimentatoare...
Am sa va postez citeva imagini de la aceste momente interesante si as avea o propunere cred constructiva!
S-a discutat mereu de bruiaje, cirlige si alte afise. Toate acestea nu-si au rolul daca nu se cunosc locatiile de zbor exacte. Poate cu o poiana mai incolo tocmai unul din voi zboara pe acelasi canal ca si mine dar nu ne vedem si nici nu ne cunoastem. Propun infiintarea unei liste cu locatiile exacte de zbor din toate localitatile unde sunt amatori si sa verificam in prealabil daca cineva zboara sau nu si preferabil sa zburam doar pe acel loc sau departe suficient sa nu bruiam neintentionat.
Astept comentariile voastre la acesta propunere!
PS Vor urma fotografiile...
#5
Postat 17 November 2003 - 11:16 AM
#6
Postat 17 November 2003 - 11:17 AM
#8
Postat 17 November 2003 - 11:19 AM
#9
Postat 17 November 2003 - 11:21 AM
#10
Postat 17 November 2003 - 11:22 AM
#11
Postat 18 November 2003 - 01:47 AM
Draga ZOZO, si dragi baieti
Si in Bucuresti am avut parte de un weekend superb, sambata doar ca am ajuns la plecare dar duminica am scos acrobatul la zbor. Lume multa , modele care mai de care. Eu am facut trei decolari si aterizari dar din pacate am fost derutat de bidonul cu combustibil Graupner original cu 5 % nitrometan care pe frig a fost de caca, dupa trei minute de zbor racea bujia, poate si uleiul gros din cauza frigului. Si ca sa fie sport total cu pornire oprire unul din baieti cum a trecut pe deasupra mea buf cu modelul exact peste mine. De Guines book!Si a facut o gaura-n aripa si a smuls eleronul.Asta este, se mai intampla in aglomeratie. Si abia la sfarsit iau canistra cu combustibil clasic, pornesc si 18 minute a mers snur acrobatul. Peripetii!
A fost o imbinare de acro, electrice, termice, slow-uri, planoare.....
iata pozele: cine se recunoaste sa faca si comentariile.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#18
Postat 18 November 2003 - 02:15 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#19
Postat 18 November 2003 - 02:20 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#22
Postat 20 November 2003 - 08:33 PM
CF4U
#29
Postat 25 November 2003 - 07:27 PM
Am prins o saptamina de lucru la Brasov si profitind de vremea inca buna am luat si citeva jucarii cu mine.
Din pacate se intuneca foarte repede asa ca cel mult o ora de zbor mai reusesc si eu sa ciupesc dupa o zi de munca. Ieri, fiind pe drum, am facut o halta intre Sercaia si Dealu Persani ( intre Fagaras si Brasov, pentru cei care nu cunosc zona ) inainte de apunerea soarelui dupa munti si am facut un zbor minunat cu Albatrosul si aripa. Colegul meu nu a reusit sa decoleze cu Trainerul din cauza smocurilor de iarba.
Azi am reusit sa gasim aerodromul de la Sanpetru unde zboara brasovenii dar a inceput cu un accident fatal pentru trainer si cu un zbor....FILMAT pentru aripa. Albatrosul a ramas la sol din cauza bateriilor care nu s-au incarcat inainte de lasarea intunericului. Miine va fi rindul ei sa zboare.
Pacat, mare pacat ca nu cunosc sau cel putin nu am habar unde sa contactez modelistii din Brasov sa facem un zbor in comun sau macar sa bem o bere impreuna la lasarea intunericului.
Daca cineva este din Brasov sau cunoaste pe cineva de aici poate sa ma contacteze pe MI sa stabilim intilnirea.
zozo