Modelism - RHC Forum: Octombrie 2003 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Octombrie 2003

#1 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 October 2003 - 08:44 AM

Corsarule, zi-mi te rog cum sunt facute ampenajele, din balsa, sau din profile impanzite? Dar aripa? Din cate am citit este din nervuri placate la bordul de atac si impanzite....

Citeaza

Accesoriu strict necesar pentru trenenul de zbor este Epoxidul 5 min. Lipiturile in interiorul fuselajului sint facute in fabrica foaaarte economic si probabil cu pelicanol  Dupa fiecare zbor zbirnie cite ceva si obliga un PitStop ceva mai lung ( Injuraturi, cafea, tzigara, ciopleala si epoxid )


Si trainerul 300, tot de la Grauper are lipiturile la fel de slabe. Mai ca nu le desfaci cu mana... Deci sa inteleg ca baietii de la Graupner sunt cam zgarciti la lipici .... Mai mai, schwabii astia :D:D:D

multzam,
Vivi
0

#2 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 October 2003 - 11:35 AM

Salut Vivi,


Aripile sint de lemn, nervuri placate la bordul de atac si folie iar ampenajele sint din placa de balsa fara profil. Cum arata aripile pe dinauntru nu pot sa vad si e mai bine asa .... In fuselaj aproape toate scindurile au rost relipite de mine la constructie. Un coleg din club are acest Extra 300 si mi-a aratat ca a trebuit sa lipeasca totul din nou.

De la Graupner cumpar cu mare placere componente electronice pt. modelism pentru ca sint bune.

Aeromodelele de la Graupner sint din capul locului scumpe ca de, sint .... de la Graupner dar calitatea este cam aceias cu Jamara. Nu degeaba vinde Graupner ARFurile in set cu Motoare OS ! Altfel prea ar vinde mare lucru. De ex un Motor OS FX 61 costa ca. 190 Eur fara atenuator ( ca 29 Eur ). Un Set Trainer 60 + Os 61 FX + Arenuator 200 Eur, Extra 300 sau CAP 232 incl Motor 61 FX ca 250 - 270 Eur. Tainer 60 fara motor 99 Eur , CAP sau Extra fara motor ca 140 Eur. Nu le cumapara nimeni.
Graupner are drepturi exclusive pentru motoarele aero OS pentru Germania, deci importator exclusiv, deci dicteaza preturile. De ex seturile Kyosho au in mod normal motoare OS, mai putin cele importate aici ! Interesant este ca dace doresc sa comand un motor OS in Austria, pentru ca este mai ieftin, magazinul ( de ex. Lindinger ) nu are voie sa mi-l livreze prin posta.

Sint curios ce se intimpla la anu pentru ca acest contract intre Graupner si OS expira in 2004.

CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#3 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 October 2003 - 02:40 PM

Salut Gabi!

Citeaza

Un coleg din club are acest Extra 300 si mi-a aratat ca a trebuit sa lipeasca totul din nou

Atunci e destul de nasol, dar Extra-ul 300 de la Simprop este la 200 si ceva de euro, pe cand asta de la Graupner e vreo 130. O sa ma mai gandesc sa vad cum stau cu finantele, dar avand in vedere ca Trainerul 300 ce-l am a trebuit sa-l reimpanzesc din cauza foliei slabite, va trebui sa ma gandesc foarte bine inainte de a-l cumpara.

Citeaza

Graupner are drepturi exclusive pentru motoarele aero OS pentru Germania, deci importator exclusiv, deci dicteaza preturile. De ex seturile Kyosho au in mod normal motoare OS, mai putin cele importate aici ! Interesant este ca dace doresc sa comand un motor OS in Austria, pentru ca este mai ieftin, magazinul ( de ex. Lindinger ) nu are voie sa mi-l livreze prin posta.


Asta chiar ca nu stiam, iar chestia cu Austria mi se pare monopol pe fata.... Ehe ce bine ma simt ca sunt din Romania si am voie sa comand motoare OS de la Lindinger :D;):D
0

#4 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2003 - 08:20 AM

Buna dimineata aviatori!

Sper ca nu trebuie sa afirm ca am profitat de "ultimul weekend aviatic...".Din pacate vremea s-a inrautatit simtitor, ploua pe rupte chiar si acum si terenul de zbor seamana mai mult cu un teren de off-road.
Totusi trag sperante ca va mai reveni soarele macar un pic ca mai am de incercat un model inca nezburat dar vintul puternic inca nu m-a lasat sa-i fac primul zbor.

Deci, am avut organizat un mic miting impreuna cu cercul de aero de la Palatul Copiilor asa ca in sfirsit nu am zburat singur! Din pacate vintul a fost destul de puternic incit in pauza de reincarcare al acumulatoarelor m-am delectat cu zmeul. Copii s-au antrenat sub supravegherea Domnului Prof. cu motoplanorul cu motor termic si fiindca vintul batea constant puteau sa se antreneze cu aterizarea la punct fix.... in mod elicopter.
Eu am zburat in continuare cu aripile. Din pacate Albatrosul de la Simprop mai asteapta o zi linistita fara vint sa-i fac trimarile.

Salutari!




Poza 1. Proful vegheaza!!!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1298_m.JPG

0

#5 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2003 - 08:22 AM

Poza 2. - Realimentare

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1301_m.JPG

0

#6 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2003 - 08:26 AM

Poza 3. - Aripile la realimentare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1299_m.JPG

0

#7 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2003 - 08:31 AM

Poza 4. Albatrosul ce asteapta primul zbor....sper ca voi mai apuca anul acesta!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1218_m.JPG

0

#8 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2003 - 09:48 AM

zozo, la 6 Oct 2003, 09:31, a spus:

Poza 4. Albatrosul ce asteapta primul zbor....sper ca voi mai apuca anul acesta!

Salut, Zozo.
I primul rand imi pare rau ca nu ne-am intalnit la Bistrita.
Spune-mi, te rog, Albatrosul ala, e cumva o derivatie de Golden Oriole? Aripile si ampenajul seamana teribil, chiar daca aripa de GO nu are dublu diedru, iar ampenajul orizontal e montat jos. Sunt curios daca fuselajul e destul de incapator si daca se gaseste separat...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#9 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2003 - 04:09 PM

Salut Bogdan!

mmmda...si mie imi pare rau de Bistrita dar erau prea multe variabile in ecuatie asa ca n-am mai ajuns. Promit ca la anul chiar si daca ninge am sa particip la toate intilnirile Fly-Fun organizate!

Despre Albatros prea multe nu pot sa spun...inca dar cert este faptul ca seamana intradevar cu G.O. si ca fuselajul este din polietilena iar producatorul sustine ca este incasabil doar torsionabil ceea ce se repara cu aer cald. Sper sa nu am ocazia sa incerc acest lucru... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif

Initial am vrut sa sar direct la unul cu eleroane dar apoi m-au sfatuit ( cei de la magazin )sa stau in banca mea pina ce prind prind schema cu motoplanoarele asa ca am ales Albatrosul pentru ca imi placea forma, are dublu diedru deci e mai lenes cu autostabilizare usoara, este echipat ARTF si ca a costat 145 E.

De zburat nu l-am zburat fiindca se atrage atentia la unghiul de incidenta al ampenajului orizontal cu pendula ca sa fie la minus 2 grade iar cursa nicidecum mai mare de plus/minus 4,5. Avind in vedere ca de cind o am mai tot timpul batea vintul destul de intens nu am avut curajul sa o infig cu elicea in pamint si nici sa n-o mai pot aduce la sol asa ca mai astept putin.

Daca cineva cunoaste mai multe despre model sunt receptiv la detalii mai ales ca producatorul este extrem de zgircit la pabina web asa ca am gasit doar o broshura la unul dintre dealeri. Despre piese de schimb sincer nu stiu dar ar cam trebui sapat mai adinc....inainte de a sapa dupa model. Cel mai bine ar fi daca am masura fiecare curbura de pe ea si am compara cele doua modele sa vedem daca se potrivesc.

Succese nebanuite!
0

#10 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2003 - 05:59 PM

Daca zbori aripa, o sa fii capabil sa tii si un motoplanor. Senzatia mea ca un model fara eleroane e (poate) mai complex de pilotat, dar sigur, pentru ca tu ii controlezi inclinarea.
Eu am dat de pamant cu G.O. (bruiaj clar!) si acum stau sa ma gandesc daca sa ma apuc sa amenajez un alt fuselaj cu aripile vechi; nu am ce pierde "decat" un motor brushless de o gramada de bani...
Am senzatia (data fiind asemanarea) ca multe din modele (al mu e Robbe made in china) se fabrica cam in aceleasi locuri, dar se vand pe multe canale...
merci de info, oricum.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#11 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 10 October 2003 - 06:05 PM

Nu ezitati: Sambata si Duminica 11 si 12 octombrie se anunta vreme frumoasa si aripi intinse. Asteptam relatari de la fata locului.
Pentru perioada de iarna vreau sa va pregatiti cu amintiri legate de zbor, sa scrieti despre oameni si masinile lor zburatoare care poateacum nu mai sunt sau au disparut. Faptele lor bune si rele cred ca merita sa ni le amintim. Eu personal am un sac cu povesti despre zbor.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#12 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:17 PM

Salut,


Azi, duminica a fost vreme feina. Intilnire mare la Flugplatz, " Abfligen " adica incheierea sezonului 2003.

Bineinteles ca se zboara mai departe ....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155431AAi.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#13 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:21 PM

Citeva imagini

Tiger Moth, KIT Tony Clarc ZG 62 cu reductie 3:1

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155618AATigerMoth.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#14 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:24 PM

SpaceWalker, 2200mm , motor Aviomac ( MacMinarelli ) 42 ccm benzina

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155532AASpaceWalker.JPG

Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 13 October 2003 - 10:40 PM

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#15 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:28 PM

aici un model deosebit. Un Dornier 2300 mm TurboProp, cu Turbina 12 KG si Elice cu pas variabil

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155704AADornier.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#16 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:30 PM

Esapamentul turbinei

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155711AADo2.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#17 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:35 PM

Ultimate 1900 mm , motor 3W boxer 120 ccm benzina

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155922AAultimate.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#18 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 October 2003 - 07:38 PM

Belanca 2050 mm OS 91 FS

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2002_1012_155957AABelanca.JPG

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#19 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 08:40 AM

Dom*PROFESOR, la 10 Oct 2003, 18:05, a spus:

Nu ezitati: Sambata si Duminica 11 si 12 octombrie se anunta vreme frumoasa si aripi intinse. Asteptam relatari de la fata locului.

Salut!

Intradevar vremea a fost relativ buna, a plouat Joi toata ziua dar pe Vineri si Sambata s-a mai ameliorat. A ramas terenul de zbor imbibat bine de tot dar a mai incoltit si iarba asa ca arata ceva mai bine decit in ultimele zile calduroase cind semana cu un peisaj de pe Marte.

Sambata dupamasa pe la ora 15 am decis sa ies la zbor ca totusi parea ca nu va mai ploua si vroiam sa profit de ocazia ivita. Am inceput incalzirea cu aripile pina ce am epuizat acumulatoarele la ambele. De ce doua aripi? Pai una e pregatita full acrobatic cu alimentare din accu cu 7 celule si servouri micro pentru greutate cit mai mica si cursa mare la eleroane iar cealalta cu accu cu 6 celule, servo standard cu cursa mica pentru "scoala". Cu cea din urma zboara nevasta-mea si amatorii care sper sa se mai adune pina la anul caci duc lipsa de gasca la aceste iesiri.
Peste 5 metrii in sus aveam un vint constant dinspre Vest asa ca am putut sa urc si sa stau impreuna cu uliile ce vinau rozatoarele de pe cimp. Erau cam derutati de aparitia mea dar "mi-au ignorat" prezenta pina cind zburam fara motor.
Vintul s-a mai potolit si a iesit putin si soarele dintre nori asa ca am decis sa scot arma mortala si sa indeplinesc primul zbor.
A fost cel mai frumos zbor pe care l-am avut vreodata! Intradevar e un model adevarat, frumos si usor de pilotat doar ca fata de polistirenurile cu care eram obisnuit are o viteza fantastica asa ca trebuie tinut cont de acest amanunt la aterizare cu o panta lunga de apropiere pentru reducerea vitezei la minimul posibil.
Am indeplinit circa 30 de minute de zbor si 3 aterizari reusite asa ca ard de nerabdare sa ies din nou si weekendul urmator!

Cu speranta ca mai sunt si alti aeromodelisti care mai zboara, astept si relatarile voastre

Cu stima,

zozo


Foto1- aripa "scoala" la decolare

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1316_m.JPG

0

#20 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 08:42 AM

Foto2 - aripa "acro" sus cu pasarile

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1314_m.JPG

0

#21 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 08:45 AM

Foto3 - Model "Albatros" de la Simprop, anv. 2000, ampenaj T, motor 600, accu 1900+ cu 7 elementi si...subsemnatul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1340_m.JPG

0

#22 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 08:50 AM

Foto4 - si in sfirsit o trecere la altitudine mica

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_1347_m.JPG

0

#23 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 October 2003 - 08:53 AM

Frumos . Si la noi la Calugareni a fost frumos . Punctul culminant a fost aterizarera pe campul de zbor a unuia din "vecinii" nostrii de peste parleaz cu un paramotor. Momentul aterizarii a fost frumos cand inca modelele noastre ii dadeau tarcoale fratiorului mai mare . O sa revin cu ceva poze dar din pacate n-am fotografiat decat aterizarea ca s-au terminat bateriile .
De zburat s-a zburat ok, vantul a batut exact cat sa duci planorul sus...
Succes
DT
0

#24 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 13 October 2003 - 12:03 PM

Simbata - zi proasta pe Calugareni

Incep cu crash-urile:
1) Modelul Quo Vadis NOU-NOUT al unui client se face FUBAR dincolo de drum.
2) FW190 Combat al lui Serban este doborit de un Spitfire venit din soare. Nimeni nu l-a vazut cind a atacat si dupa atac a disparut de unde a venit :-)

Continui cu nervii
Andrei incearca timp de 2 ore sa puna toba la modelul Calypso NOU si nu reuseste. Mi-a venit sa-i dau foc pe cimp. Multumesc celor care m-au calmat si scuze pentru ... reprezentatie.

Si termin cu aterizarile dure ale unui Tango cu un super motor care nu a vrut sa se inteleaga cu noi si a refuzat cu obstinatie reglajul.

Sa nu uit si doua modele culese din acelasi pom: o aripa a lui Petre Jr. si planorul lui Florin. Doritorii pot lua semintele speciale ale acestui pom. Grantez ca in citiva ani va rodi ... aeromodele.
Pacat de vremea superba de afara.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#25 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 12:55 PM

au au au...!

Acum nu mai inteleg...?!? Zod zicea ca a fost frumos iar Andrei ca a fost o catastrofa.
Imi pare rau de cele intimplate dar mai sunt si zile negre. Faza cu Spitfire nu l-am inteles, poate ca e un mesaj codat ca si bruiajul cu vaca. Apropo de bruiaj...ce mai e nou? Sincer nu stiu ce sa zic dar parca incep sa ma bucur ca zbor de unul singur! Nu am avut nici urma de asa ceva pina acuma cu toate ca zbor aproape de aeroport ( in limite rezonabile ). Mi-e teama ca vi-se incilcesc emitatoarele voastre si nu e vorba de ceva extra...terestru.

Sa auzim de bine!
0

#26 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2003 - 02:17 PM

@Zozo:
am impresia ca Zod, venind ca boieru (adica tarziu..) nu a apucat sa vada partea proasta, mai ales cea de sambata :-( cu avioane in copaci, sau cu regulile ABC incalcate(sa nu zbori cu ochii in soare, spre padure prea aproape sau deasupra ei, sa nu injuri militienii de mama, etc.)
@ Zod: bineinteles ca tie ti-a mers bine zboru, deci a fost o zi frumoasa...
Valterash, tu ce spui?
Despre bruiaj, chiar nu inteleg:
am zburat cu aripa si cand treceam peste o statie in 40MHz (eu fiind in 35) aripa mea facea ca toate alea, clar de la semnale alien-e. E foarte posibil sa ne bruiem (si) unii pe altii fara sa stim...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#27 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 13 October 2003 - 03:49 PM

BogdanStancu, la 13 Oct 2003, 14:17, a spus:

am zburat cu aripa si cand treceam peste o statie in 40MHz (eu fiind in 35) aripa mea facea ca toate alea, clar de la semnale alien-e. E foarte posibil sa ne bruiem (si) unii pe altii fara sa stim...

Asta chiar ca este interesant!! Putem reface experimentul fara sa fim in zbor sa vedem daca se mai intimpla. Una din cele doua statii are probleme in emisie!

PT zozo: Daca ti se va intimpla sa asisti la un crash sa te uiti repede pe cer sa incerci sa ne spui indicativul Spitfire-ului care ne doboara avioanele sa facem o plingere la RAF. :) :) Eu altfel nu-mi explic de ce ne tot prabusim: materiale bune avem, piloti excelenti sintem cu totii ... nu ramine decit ipoteza cu avionul de vinatoare :) :) Toata lumea ochii pe cer !
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#28 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2003 - 05:51 PM

Andrei, la 13 Oct 2003, 16:49, a spus:

[PT zozo: Daca ti se va intimpla sa asisti la un crash sa te uiti repede pe cer sa incerci sa ne spui indicativul Spitfire-ului care ne doboara avioanele sa facem o plingere la RAF. :) :) Eu altfel nu-mi explic de ce ne tot prabusim: materiale bune avem, piloti excelenti sintem cu totii ... nu ramine decit ipoteza cu avionul de vinatoare :) :) Toata lumea ochii pe cer !

Spitfire-ul e in noi...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#29 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

  Postat 13 October 2003 - 06:14 PM

Intradevar o zi minunata de zbor. Cred ca Andrei trebuia sa puna Spitul in ghilimele, m-am prins cam greu.
Legat de bruiaj cred ca o data pentru totdeauna trebuie sa instauram regula listei de frecvente. Cel putin stabilim o ordine si eliminam o cauza. Nu cred ca este greu ca cine vine primul sa scoata lista din masina si sa se treaca pe ea ca apoi sa o infiga intr-un copac(am gasit si suportul listei) si urmatorii sa faca la fel. Daca sunt doi cu aceeasi frecventa ori schimba cuarturile ori se inteleg. Cred ca ar trebui sa facem si un test cu toate emitatoarele si receptoarele deschise sa vedem daca nu cumva cineva(fara rea vointa) are emitatorul sarit din banda.
Eu zic sa intelegem aspectele acestea civilizate, sa nu mai venim in tromba pe teren si repede repede ZBIIIRRR cu avionul sus sa moara dusmanii....suntem o familie si trebuie sa avem o minima comunicare intre noi pe camp. Cand fiecare dupa ce a venit este convins 100% ca totul este in regula: frecventa, comenzi, suruburi si balamale stranse, si dupa trecerea pe lista sa inceapa zborul. Din fericire singurele probleme au fost legate de bruiaje, cu siguranta la CLINCENI este o mare problema comfirmata , dar la Calugareni cred ca este indisciplina.Si tot din fericire pana acum nu au fost evenimente legate de indisciplina de zbor, de multe ori au fost pe sus toate PASARILE si fiecare a intzeles sa nu se intersecteze cu altul.
Mie personal imi convine sa vin , sa iau un creion , sa consult lista cu frecvente si sa ma trec si eu ca apoi sa pot sta linistit din punctul acesta de vedere.
Poate intr-o zi o sa fie cineva dintre noi sau de aiurea care sa faca o investitie intr-un teren de zbor particular asa cum vedem in VEST. Si acolo regulile acestea vor fi impuse de la intrare pana la plecare. S-ar putea sa nu coste intrarea cat poate o sa coste plecarea!

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 13 October 2003 - 06:17 PM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2003 - 10:00 PM

BogdanStancu, la 13 Oct 2003, 14:17, a spus:

... partea proasta, mai ales cea de sambata :-( cu avioane in copaci, ...
Valterash, tu ce spui?

Partea proasta? Avioane in copaci?

Eu am pus cate unul in copaci in fiecare zi (planorashul JOY-sambata si aripa electrica-duminica) si m-am simtit nemaipomenit! Dupa ce mi le-ati dat jos, am mai bagat la zboruri, ca Berila!

Excelent!

Partea proasta a fost ca Cessna aia alba cu motor MVVS-ul de 10 s-a ratacit prin padure si de unde era fata mare, s-a cam facut muci. Da' e reparabila...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro