Modelism - RHC Forum: sukhoi -31 & OS La de 0.15 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

sukhoi -31 & OS La de 0.15 constructie clasica + toba home made

#1 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

  Postat 23 June 2009 - 03:55 PM

De ceva timp caut ''warbirds'' in constructie clasica pentru motoare mici (0.10 - 0.32) si am gasit un sukhoi 31 pe care-l voi motoriza cu un os la de 0.15 .
Modelul are o structura foarte usoara dar rezistenta in acelas timp, producatorul (orezul vesel) recomanda folosirea unui motor de 0.15.
Prima problema am intampinato cu reducerea greutatii motorului , toba clasica era destul de grea, asa ca, am apelat la ''GOGU'' sa-mi fac alta mai usoara si a reusit , acum toba are doar 30g iar toba se incadreaza mult mai bine in capotajul motorului.

Date tehnice
anvergura - 954
lungime - 745
suprafata portanta - 15dm3
greutate data de producator - 630 - 680 (sper sa-l scot pe la 600g)
motor recomandat - 0.15 in 2 timpi.
Mai multe puteti vedea in poze:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  su_2.jpg (94.98K)
    Number of downloads: 1010
  • Fisier atasat  su__1.jpg (68.25K)
    Number of downloads: 911
  • Fisier atasat  su_3.jpg (106.86K)
    Number of downloads: 845
  • Fisier atasat  su_4.jpg (112.74K)
    Number of downloads: 775
  • Fisier atasat  su_6.jpg (91.16K)
    Number of downloads: 758

Aceasta postare a fost editata de dece: 23 June 2009 - 03:56 PM

0

#2 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 June 2009 - 03:59 PM

si alte poze...


....

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  su_7.jpg (90.96K)
    Number of downloads: 138
  • Fisier atasat  su_8.jpg (113.64K)
    Number of downloads: 117
  • Fisier atasat  su_9.jpg (86.4K)
    Number of downloads: 118
  • Fisier atasat  su_10.jpg (127.02K)
    Number of downloads: 107
  • Fisier atasat  su_11.jpg (75.48K)
    Number of downloads: 112
  • Fisier atasat  su_12.jpg (97.18K)
    Number of downloads: 124

0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 June 2009 - 04:17 PM

Pai asta este 'warbirds' ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

  Postat 23 June 2009 - 04:22 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 23 2009, 05:17 PM, a spus:

Pai asta este 'warbirds' ?

scuze
l-am confundat cu celalat (me109)
este un sport acrobat.
0

#5 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 June 2009 - 04:40 PM

Super misto modelul.
Mi se pare o clasa de modele foarte intereasanta :rolleyes:
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#6 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 June 2009 - 06:32 PM

Vezi postareaAbburo, la Jun 23 2009, 05:40 PM, a spus:

Super misto modelul.
Mi se pare o clasa de modele foarte intereasanta :rolleyes:


probleme aparute pana cum:
"-"
- nu stiu unde sa-i pun servoul de acceleratie
- rouderul are din fabrica doar 2 balamale situate in partea superioara, in zona de prindere a echiei nu are balama , mi-am dat seama dupa ce am terminat de lipit coada
- am fost nevoit sa tai un lacas in batiul de lemn pentru a putea introduce motorul, am intarit apoi cu o bucata de placaj
-eleroane putin cam mici dar cred ca-si vor face treaba

''+''
- seervourile pentru rouder si profundor sunt amplasate in coada
- capotajul este din fibra si este lucrat foarte atent
- aripa vine construita dintro bucata si nu necesita de 2 servouri
- rouder generos
- infoliajul este foarte bine realizat
- toata structura este realizata din placaj de aviatie decupat + balsa

Aceasta postare a fost editata de dece: 23 June 2009 - 06:34 PM

0

#7 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 June 2009 - 08:51 PM

Ai putea incerca sa prinzi servoul de acceleratie chiar pe batiu/firewall. Chiar daca e expus caldurii ai totusi o ventilatie foarte buna.
Eleroanele cred ca sunt exact ce ai nevoie.

Si aucm, ca te vad pe tine cu SU-ul asta tare ma mananca si pe mine sa pun motorul de 2.5cc pe Extra mea de la Graupner :rolleyes:

Sunt tare curios cum iti merge motorasul ala.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#8 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 June 2009 - 09:14 PM

Vezi postareaAbburo, la Jun 23 2009, 09:51 PM, a spus:

Ai putea incerca sa prinzi servoul de acceleratie chiar pe batiu/firewall. Chiar daca e expus caldurii ai totusi o ventilatie foarte buna.
Eleroanele cred ca sunt exact ce ai nevoie.

Si aucm, ca te vad pe tine cu SU-ul asta tare ma mananca si pe mine sa pun motorul de 2.5cc pe Extra mea de la Graupner :rolleyes:

Sunt tare curios cum iti merge motorasul ala.


Te tin la curent cand fac primul zbor.
Am mai vb cu un fost propietar de su31 numai ca el l-a zburat cu un motor de 3,5 cm3, din cauza greutatii crescute viteza tipica de zbor era foarte mare.
Eu am optat pentru un motor mai usor chiar daca este mai slabut decat unul din aceeasi clasa. Ma astept la o viteza acceptabila de zbor.
0

#9 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 June 2009 - 07:24 AM

Crezi ca o sa iasa in 600g ? Ai mare grija, eu am pus un AP Hornet de 1,5 cmc pe o Formosa 1 si avea 700g....
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#10 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 24 June 2009 - 07:40 AM

Vezi postareaMLGore, la Jun 24 2009, 08:24 AM, a spus:

Crezi ca o sa iasa in 600g ? Ai mare grija, eu am pus un AP Hornet de 1,5 cmc pe o Formosa 1 si avea 700g....

asa sper... in 2 saptamani aflu sigur :D
0

#11 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 25 June 2009 - 07:31 PM

Am pus comenzile pe el si rezervorul de gaz.
Se pot observa cateva greseli in executie:
1. echiile din plastic cu filet de pe eleroane le-am lipit cu super glue pentru a nu se mai misca, una s-a blocat mai sus , am modificat aberatia din bratul de comanda (acum eleroanele au acelasi unghi de bracare)
2. tija de acceleratie am facuto putin cam scurta, am prelungito cu un rest de tija (momentan nu mai am tije de 1 ca sa pot construi alta)
Am intampinat si cateva probleme cu amplasarea rezervorului si am rezolvat rouderul, acum are si balama in partea inferioara.

Mai sunt de:
- construit si montat bechia (o fac fixa, marimea generoasa a rouderului nu-mi va pune probleme cu manevrarea avionului la sol)
- taiat capotajul si montat
- montat aripa pe avion (gauri + suruburi + montat capota ei)
-montat trenul de aterizare

Sper ca weekendul viitor sa-i fac rodajul .

Si acum pozele:


.....


...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (178.16K)
    Number of downloads: 95
  • Fisier atasat  2.jpg (97.59K)
    Number of downloads: 74
  • Fisier atasat  3.jpg (106.41K)
    Number of downloads: 91
  • Fisier atasat  4.jpg (171.14K)
    Number of downloads: 82
  • Fisier atasat  5.jpg (131.97K)
    Number of downloads: 69
  • Fisier atasat  7.jpg (118.47K)
    Number of downloads: 76
  • Fisier atasat  8.jpg (131.23K)
    Number of downloads: 92
  • Fisier atasat  9.jpg (95.41K)
    Number of downloads: 115
  • Fisier atasat  10.jpg (88.17K)
    Number of downloads: 98
  • Fisier atasat  11.jpg (84.7K)
    Number of downloads: 127
  • Fisier atasat  12.jpg (74.65K)
    Number of downloads: 126

0

#12 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 25 June 2009 - 11:35 PM

vezi ca e foarte periculos modul ala de prindere al tijelor de comanda..in locul tau m`as mai gandi.Si inca o chestie...serovurile alea AS-#%^$%$ ..de la artech sunt extrem de slabe...mie mi`au cedat pe un acromaster 3 bucati,si era electric.La termic intervin si vibratii.Vezi sa n`ai vreo surpriza ca e pacat de model.Spor!!
0

#13 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 26 June 2009 - 09:56 AM

De ce zici ca e periculos sistemul ala de prindere?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 June 2009 - 10:26 AM

Merge pentru ca este un model mic si usor - nu este grozav pentru modele mai mari desi am vazut si la alea si merge !
Ideal este cu articulatii sferice si tije de carbon sau chiar sarma dar daca asa a venit asta este !

Un sfat : fa si la Eleroane ca la profundor , adica doar la un cap conector iar la celalalt capat fa un "Z-et " - sunt prea multe piese mobile
si cu repartitii de forte pe alte directii decat pe axa echilor si posibil sa prinda joc conectorii aia pusi perpendiculari pe echiile de la eleron
( si lasa posibilitatea sa poti umbla la stiftul filetat pentru reglaje )..

Acolo unde ai conectori sa faci niste striatii pe sarma cu pila, cu panza de bomfaier, cu patent-ul , nu adanci , ci doar atat cat sa nu alunece
sarma pe stiftul filetat care le blocheaza atunci cand va ajunge ulei de la toba pe ele.

Stiftul filetat bine ar fi sa il pui cu solutie de blocare.

Bafta si sa ne pui film cu zborul si mai ales cu aterizarea !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 June 2009 - 10:27 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 26 June 2009 - 01:44 PM

a raspuns RD pentru mine...eu nu am incredere in el de cand am avut acromaster...acelasi sistem.Din cauza mobilitatii foarte mari a tijelor e foarte posibil sa se desfaca piulita care tine piesa in care intra tija.Eu la mine le`am asigurat si cu LT si tot s`au desfacut.De atunci nu le`am mai folosit pe nicaieri(au venit si la pole cat la servoul de acceleratie si la spitfire in tot modelul).Prefer sa fac mai bine clasicul Z la ambele capete daca tija respectiva imi permite.
0

#16 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 26 June 2009 - 02:08 PM

Hmm, eu ma gandeam ca nu-ti plac cele doua parghii de actionare a eleroanelor... nicidecum butoiasele alea. Ce sa zic, folosesc butoiase din alea si la anumite componente din avioane mari... si inca nu mi s-a desfacut niciunul.

Cat priveste remarca lui RD este perfect valabila. Posibilitatea de reglare e suficient sa fie pe un singur capat. Si eu as face Z-uri pe capetele dinspre aripa pentru a nu se roti din greseala prinderile acelea de plastic... Exista acolo posibilitatea ca prin rotire sa apara blocaj total...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#17 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 June 2009 - 02:24 PM

Vezi postareaAbburo, la Jun 26 2009, 03:08 PM, a spus:

Hmm, eu ma gandeam ca nu-ti plac cele doua parghii de actionare a eleroanelor... nicidecum butoiasele alea. Ce sa zic, folosesc butoiase din alea si la anumite componente din avioane mari... si inca nu mi s-a desfacut niciunul.

Cat priveste remarca lui RD este perfect valabila. Posibilitatea de reglare e suficient sa fie pe un singur capat. Si eu as face Z-uri pe capetele dinspre aripa pentru a nu se roti din greseala prinderile acelea de plastic... Exista acolo posibilitatea ca prin rotire sa apara blocaj total...


Multumesc pentru sfaturi.
sa le luam pe rand:
1. butoiasele le-am pus si in partea unde sunt bratele de actionare deoarece gaura data in echiile de plastic este de 2,1 mm iar tijele de comanda sunt de 1,5 , jocul rezultant era destul de mare iar tijele loveau una in alta si chiar trecea z-ul pringauri.
Mai vad si posibilitatea inlocuirii tijelor de 1,5 si sa pun unele de 2, dar nu prea o sa-mi reuseazca ''z-ul'' finnd sarma prea groasa si spatiile prea mici.
2. Buna mentiune cu loctite-ul pentru imbusi, voi folosi cu incredere.
0

#18 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 26 June 2009 - 03:42 PM

As avea si eu o mentiune la loctite pt imbusii aia mici. Ii blocheaza de tot. Am stricat si eu un set intreg folosind loctite.

Parghiile alea de 2mm... nu trebuie sa faci Z, e suficient si un L peste care vii pe partea opusa cu o tija contra. Siguranta asta o poti face lejer cu o sarma de 0.8mm prinsa pe cea de 2mm cu termocontractil. Exista si sigurante de plastic... dar sunt cam voluminoase.

Spor!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 June 2009 - 03:50 PM

Vezi postareadece, la Jun 26 2009, 03:24 PM, a spus:

Multumesc pentru sfaturi.
sa le luam pe rand:
1. butoiasele le-am pus si in partea unde sunt bratele de actionare deoarece gaura data in echiile de plastic este de 2,1 mm iar tijele de comanda sunt de 1,5 , jocul rezultant era destul de mare iar tijele loveau una in alta si chiar trecea z-ul pringauri.
Mai vad si posibilitatea inlocuirii tijelor de 1,5 si sa pun unele de 2, dar nu prea o sa-mi reuseazca ''z-ul'' finnd sarma prea groasa si spatiile prea mici.
2. Buna mentiune cu loctite-ul pentru imbusi, voi folosi cu incredere.



Poti lipi doua placute de plastic cu superglue pe fetele color doua pise cu gaura prea mare , le pilesti pe contur sa ia forma
originalului si dai alte gauri. sau fa " Z " la echia de la servo eventual.
Nu pune sarma de 2 mm ca este prea groasa pentru ce ai tu.

P.S.

Investeste si tu intr-un cleste pentru "Z' ca prea nu au iesit unghiuri drepte la ce ai facut.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 June 2009 - 03:56 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 June 2009 - 04:02 PM

Aoleu ... acuma am vazut !!
Scoate furca aia de plastic de pe acceleratie si fa OBLIGATORIU "Z"
ca daca se incalzeste se poate topi stiftul ala de plastic si ai ramas fara
acceleratie.
Sarma nu o indoi la 90 grade ca devine elastica portiunea verticala cand impinge,
Fa o portiune la 45 grade sa ai repartitia fortei pe axa de impingere.

Si toata zona indoita sa fie in plan orizontal ca sa nu mai faci cotul ala de coborat in jos iar
si sa mergi catre acceleratie..

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  SARMA.jpg (18.32K)
    Number of downloads: 67

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 June 2009 - 04:05 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 26 June 2009 - 07:20 PM

ohohoo stati asa ca m`ati inteles gresit..cand ma refeream la LT ..nu ma refeam ca am pus pe imbusi.Nu acolo a fost problema la mine,problema a fost la piulita..acolo.am pus lt si tot nu mi`a tinut.
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 June 2009 - 08:04 PM

Vezi postareashogi, la Jun 26 2009, 08:20 PM, a spus:

ohohoo stati asa ca m`ati inteles gresit..cand ma refeream la LT ..nu ma refeam ca am pus pe imbusi.Nu acolo a fost problema la mine,problema a fost la piulita..acolo.am pus lt si tot nu mi`a tinut.


Eu piulita dupa ce o strang DE TOT- mai pui saiba, intorci piulita, mai pilesti echia - dar sa FIE STRANSA LA MAXIM ( butoiasul trebuie insa sa se roteasca pe echie ) o blochez cu "ciano" vascozitate mare si cu spray activator .
La stiftul filetat pun autoblocant ( albastru ) si daca il incalzesti usor se desface repede.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 June 2009 - 08:07 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   brushless2830-16 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Urziceni Ialomita
  • Interests:AEROMODELISM !!!

Postat 30 June 2009 - 09:11 PM

-Da foarte bun model,sa-i pui si parashuta penru frana.
0

#24 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 30 June 2009 - 09:28 PM

Vezi postareabrushless2830-16, la Jun 30 2009, 10:11 PM, a spus:

-Da foarte bun model,sa-i pui si parashuta penru frana.

daaa si sa ii puna si voleti aerodinamici iar etamboul sa il faca frana aerodinamica ca la NASA plus ca ar mai trebui si un reversor de jet cu deflectie paralepipipedica negativa...asa mai poate mai reduce din cei 650km/h pe care ii are la aterizae... Nui asa @brushless2830-16 ?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#25 Useril este offline   brushless2830-16 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Urziceni Ialomita
  • Interests:AEROMODELISM !!!

Postat 30 June 2009 - 09:31 PM

-Nu ma refeream la treaba asta ma refeream la treaba ca parashuta e buna atunci cand o parte necesara zborului nu mai merge sau are defectiuni.
0

#26 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 30 June 2009 - 09:54 PM

Ideea cu parasuta e buna in general....foarte buna chiar....dar are o mica hiba: nu se poate asigura cu loctite impotriva deschiderii accidentale.
Mult mai sigura ar fi montarea unui sistem de franare pe gele doua roti ale trenului principal de aterizare. Am vazut chestia asta undeva pe net....nu mai stiu pe unde....dar daca imi amintesc o sa pun link. In principiu franele sunt actionate prin fibra optica de doua servomecanisme digitale micro.
0

#27 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

  Postat 30 June 2009 - 11:37 PM

Vezi postareaMADA, la Jun 30 2009, 10:54 PM, a spus:

Ideea cu parasuta e buna in general....foarte buna chiar....dar are o mica hiba: nu se poate asigura cu loctite impotriva deschiderii accidentale.
Mult mai sigura ar fi montarea unui sistem de franare pe gele doua roti ale trenului principal de aterizare. Am vazut chestia asta undeva pe net....nu mai stiu pe unde....dar daca imi amintesc o sa pun link. In principiu franele sunt actionate prin fibra optica de doua servomecanisme digitale micro.


sunteti tari! :lol:)
parasutele de pe centura sunt bune ?
0

#28 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 30 June 2009 - 11:42 PM

Vezi postareadece, la Jul 1 2009, 12:37 AM, a spus:

sunteti tari! :lol:)
parasutele de pe centura sunt bune ?

=))))))))))))))))))))) hahahhaaaa rad cu lacrimi
0

#29 Useril este offline   brushless2830-16 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Urziceni Ialomita
  • Interests:AEROMODELISM !!!

  Postat 30 June 2009 - 11:48 PM

-Mada are drepate mai bine ar pune frana pe trenul de aterizare poate parashuta nu se mai deschide si altele,si in plus dece ne-am complica cu inca o capota in fuselaj pentru parashuta ,cand putem prinde de trenul de atreizare 2 servo mecanisme si restul de accesorii si am facut o treaba de nota 10.
0

#30 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 01 July 2009 - 12:52 AM

si pozele finale cu EL!
Maine daca e vreme buna ii fac rodajul :lol:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (91.46K)
    Number of downloads: 66
  • Fisier atasat  2.jpg (97.25K)
    Number of downloads: 74
  • Fisier atasat  3.jpg (86.54K)
    Number of downloads: 78
  • Fisier atasat  5.jpg (95.1K)
    Number of downloads: 66
  • Fisier atasat  6.jpg (71.49K)
    Number of downloads: 84

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro