Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#391
Postat 01 June 2009 - 11:25 AM
#392
Postat 01 June 2009 - 11:34 AM
Abburo, la Jun 1 2009, 12:04 PM, a spus:
Eu m-as lega mai curand de combinatia de aditivi (detergenti si antispumanti, plus ce-o mai fi acolo) decat de combinatia de uleiuri. Dar intr-adevar, nu e foarte indicat sa faci amestecuri de combustibili de la producatori diferiti.
#393
Postat 01 June 2009 - 11:42 AM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 11:43 AM
#395
Postat 01 June 2009 - 12:04 PM
1. Lipsa filtru alimentare
2. Rulare prin balarii... si iti intra mizeria fix in carburator...
3. scapat furtune alimentare pe jos
In bidoane (indiferent de firma) de obicei nu gasesti alta mizerie decat cea pe care ai introdus-o tu, fara voie bineinteles. :)
#396
Postat 01 June 2009 - 12:31 PM
#398
Postat 01 June 2009 - 12:47 PM
#399
Postat 01 June 2009 - 12:53 PM
#400
Postat 01 June 2009 - 12:54 PM
Piston ring. E piesa 3 din exploded view in manual. Se vede prin esapament daca dai jos toba. Nu desface pistonul daca nu ai mai facut-o.
#401
Postat 01 June 2009 - 01:00 PM
eu daca dau jos toba si ma uit pe gaura aia nu vad nimic asemanator.N`am dat jos pistonul ca nu vreau sa fac vreo prostie.BBBaaaaaaaaaa unde mi`e segmentu ala ... :)
#402
Postat 01 June 2009 - 01:01 PM
-pune chiulasa la loc.
-strange-o bine dar nu exagerat.
-spala bine motorul cu gaz sau mai modern kerosen. Il introduci prin carburator, fereastra pistonului si pe la bujie.
-refa rodajul cu un combustibil bun.
Eu cred ca va scapa.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#403
Postat 01 June 2009 - 01:11 PM
Fisiere atasate
-
DSC00279__800_x_600_.jpg (96.68K)
Number of downloads: 400
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 01 June 2009 - 01:12 PM
#404
Postat 01 June 2009 - 01:16 PM
later edit:acu am vazut ..da turok ..stratul ala de material pe piston (cel din mijloc)
alta chestie ... ati vazut ca este putin murdar deasupra chiuloasei.Credeti ca pierde combustibil p`acolo si din cauza asta pierde si din compresie ?garnitura chiloasei are cred 0,25 mm
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 01:25 PM
#405
Postat 01 June 2009 - 01:38 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#406
Postat 01 June 2009 - 02:00 PM
Parerea mea sincera este sa mai ramai la PoleCat, sa inveti sa-l zbori in toate regimurile, nu doar blana... sa intelegi bine bine cum e cu reglajul motoarelor. Invata sa-ti respecti atat modelul (din punct de vedere structural) cat si motorul.
Sper sa nu te superi pe mine pentru aceasta remarca, eu incerc sa-ti dau doar un sfat amical.
#407
Postat 01 June 2009 - 02:29 PM
Abburo, la Jun 1 2009, 03:00 PM, a spus:
Da, dar stii ce misto mugeste animalul ala intr-un razmut cu motorul in blana? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Ok, radem, glumim, dar nu parasim incinta: Abburo adre dreptate. Tu tii gazul in plin 90% din timp, sau cel putin asa ai facu acum 2 saptamani pe Chitila cand am vazut eu. Stiu ca Polecat-ul e rapid, dar asta nu inseamna ca trebuie zburat cu motorul in blana non-stop, mai ales in zbor orizontal. Motorul ala trebuie sa se mai si raceasca, ori daca tu il tii turat maxim in permanenta... numai bine nu-i face.
Bafta!
#408
Postat 01 June 2009 - 02:58 PM
Te sfatuiesc sa speli motorul cu alcool tehnic , sau cu "spirt medicinal" daca nu ai la indemina alcool tehnic ,dupa aceea sa-l speli in petrol lampant sau petrosin pentru a indeparta si uleiul sintetic ,pune 20/30 de picaturi de ulei sintetic pentru motor de masina si rotete la mana fara bujie pana uleiul ajunge in toate locurile care trebuie gresate (daca este cazul mai picura ulei ,nu strica ) monteaza bujia si vezi daca s-a modificat compresia .Este posibil ca din cauza combustibilului amestecat segmentul sa fie "gomat" (incleiat) in canalul de pe piston si de aceea sa scada compresia .
Bafta
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 01 June 2009 - 02:58 PM
#409
Postat 01 June 2009 - 03:28 PM
Recunosc ..yakul este capabil de un zbor foaaaarte lent si foaaarte relaxant,nu se angajeaza deloc si miscarea ampenajului vertical este muuuuult mai precisa ca la pole cat.Il rog pe turok sa ma contrazica daca nu am dreptate.
Inca o data multumesc de sfaturi.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 03:29 PM
#410
Postat 01 June 2009 - 04:01 PM
La blana, nu face casa buna cu haotic. :)
Bafta si spor.
#411
Postat 01 June 2009 - 04:56 PM
#412
Postat 01 June 2009 - 05:02 PM
rontaila ...eu ajung joi in bucuresti dupa ora 11:00 ..daca e ok si pentru tine anunta`ma si lasa`mi numarul tau.multumesc
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 05:04 PM
#413
Postat 01 June 2009 - 09:05 PM
Am reusit cu ajutorul lui Marian_d sa desfac motorul cap coada si am vazut si care e problema.Camasa si pistonul au o zgarietura destul de urata si segmentul era blocat cam o zecime din circuferinta pistonului.Partea buna este ca am redat compresia desfacand segmentul si curatand santul,partea proasta este ca nu stiu cat o sa reziste pistonul si camasa.Maine o sa ii fac iar rodajul de data asta ca la carte vreo 3 - 4 rezervoare la sol cu 20% ricin si apoi vedem cum se comporta.Multumesc celor care m`au ajutat si m`au sfatuit.O seara buna!
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 09:11 PM
#414
Postat 03 June 2009 - 05:50 PM
-am adaugat ulei de ricin de la 16% cat avea pana la 18% adica 100ml la 5 litrii
-am facut primul rezervor ca la carte(1 minut mers bogat in blana si apoi reprize de sec/bogat timp de 10 secunde)
-al doilea rezervor tot asa numai ca acum in repriza de secat l`am strans juma de tura mai mult
-al treilea tot asa numai ca l`am strans un sfert de tura si mai mult in repriza de secat.
In toate 3 rezervoarele a pornit la con.
Ce am observat.Cand rezervorul e pe terminatelea,chiar daca e deschis vreo 4 ture sau chiar mai mult, se incinge foarte tare..adica la modul iese fum din el.E ceva normal ?
#415
Postat 03 June 2009 - 06:35 PM
In manual spune de 20% ulei. Mai ales in rodaj nu as pune mai putin....zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 June 2009 - 06:38 PM
#416
Postat 03 June 2009 - 08:44 PM
Multumesc de lamuriri.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 03 June 2009 - 08:50 PM
#417
Postat 03 June 2009 - 10:52 PM
#418
Postat 04 June 2009 - 12:37 AM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 04 June 2009 - 12:39 AM
#419
Postat 04 June 2009 - 01:01 AM
...mi se parea ca e greu de bot dar dupa 2 clickuri in trimmere zbura drept...nu pot sa va explic cum simteam cutitatii in stomac si cat de zbarlit aveam parul pe picioare.
#420
Postat 04 June 2009 - 01:29 AM
Ai facut si proba descrisa in manual de a ridica si cobora nasul modelului?
La modul general eu iti sugerez sa urmezi manualul. OS este o firma de toata incredearea. Punctual. Daca zice acolo 20% ulei tot timpul, atunci asa sa fie....zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.