Modelism - RHC Forum: Graupner Yak-54 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX

#271 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 12 May 2009 - 08:07 PM

 REAL DESIGN, la May 12 2009, 08:12 PM, a spus:

1) Nu vreau sa atrag atentia nimanui pentru ca nu am nici un avantaj din asta
2) Nu am pomenit nici un nume, din respect sau din orice alt motiv doriti ! Dumneavostra vad ca ati facut-o.
3) Discutam cu alti baieti - iarasi nu spun cine - nu are importanta si am fost intrebat desprte ce YAK
vorbim, si pentru ca era Italianul cu un model de peste 3 m la Chitila am spus in gluma ca un YAK de 3,3 m ( nici
nu stiu daca exista )
Rasounsul nu a fost 'kit firav/foarte firav' sau ceva...", ci sa sugerat ( aici nu am inteles de ce se vorbea aproape ca in soapta - si
poate era bine ca asta sa fie un semn de intrebare si sa nu spun ce am spus, de s-a declansat "ura" ) sa iau un cu totul alt brand, fraza textuala fiind aproximativ :
" este o porcarie, avion mai prost nici ca am vazut etc " Daca tot stiti numele puteti intreba direct persoana si ma evitati pe mine
"raspandacul"
4) Intr-un KitReview am fost atentionat ca aceasta rubrica este folosita nu ca sa ma laud eu cu ce am ci ca sa fie si de folos
altora care ar dorii acel lucru aratand ce este bine si ce este rau din experienta mea .

Vad ca Florin 100% a fost sincer si a spus parerea - putea spune ca e dispus sa schimbe ShowTime-ul lui cu YAK-ul.

P.S. - Daca eu sunt raspandac inseamna ca exista si zvonerul care este de fapt cel care detine adevarul !

Poate cei ce citesc aceste randuri nu inteleg inversunarea dumneavostra fata de mine , dar daca doriti pot atasa corespondenta noastra
privata.


Real Design, eu nu am inteles nimic... Ce yak de 3,3m? Ce italian? Ce legatura cu discutia noastra? Ce laude? Ce florin? Ce Showtime?
0

#272 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 May 2009 - 08:56 PM

 alex_sky, la May 12 2009, 09:01 PM, a spus:

Se pare ca unii nu pot intreba care este problema si considera ca vorba in soapta este un caz de maxim interes. Modelul a fost reparat de mine, un model bun dar nu ,,JALE'' cum s-a inteles.....

In discutia noasta despre reparatia modelului Allen incepe si face misto de mine cum ca am pus folia termoadeziva foarte urat. De aici incepe si-mi reproseaza ca este o porcarie, avi.......... etc. De aici si cele intelese de RD cum ca cei de la Graupner fac modele dupa ochi, eu m-as mai gandi in privinta asta!!!

La cat mai multe zboruri pentru posesorii de YAK-uri.


Alex ! Scuze ca s-a ajuns aici desi nu vad ce mare grozavie am spus !
Daca ati fi fost deleari de YAK-uri as fi inteles frustrarea ! Veneam eu cu antireclama si nu se mai vindeau !
In final si cu asta am terminat : sincer mi-ai spus ca NU este bun si ca bun este altul de la alt producator
( nu mai retin numele ) ??? - deci sa nu interpretam gresit : nu ca ESTE bun dar ca ar fi altul mai bun ci ca NU ESTE bun ci bun ar fi celalat !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#273 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 May 2009 - 09:05 PM

 Romulus, la May 12 2009, 09:07 PM, a spus:

Real Design, eu nu am inteles nimic... Ce yak de 3,3m? Ce italian? Ce legatura cu discutia noastra? Ce laude? Ce florin? Ce Showtime?


Romulus eu sunt individul, agramatul , raspandacul , etc. care nu a facut dacit sa spuna si el ce a auzit fara sa ABEREZE,
pe teren la Chitila nu in spatele blocului . La asta s-a adaugat parerea lui Florin 100 % privind motorizarea " dracoveniei "

Astea au sau nu au legatura cu discutia voastra.
Din punctul meu de vedere puteti sa va mai luati inca cate un YAK de fiecare !
Asa este O.K. ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#274 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 12 May 2009 - 09:09 PM

Baaiii.......bataie intre 'bibani' !!!!!
0

#275 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 09:15 PM

In legatura cu ventilatia motorului: din ce am inteles eu (se poate sa fi inteles prost), ave nu a decupat capota in partea dinspre fuselaj: greseala mare! Degeaba ai elicea in fata ca debitul de aer prin capota e zero si de aici problema cu incinsul. De obicei e bine sa decupezi in jurul chiulasei pt. o racire optima, chiar daca aspectul final lasa de dorit.
PS: Nu am vazut modelul, are tunel pt. rezonator cumva?

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 12 May 2009 - 09:16 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#276 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 12 May 2009 - 09:19 PM

 REAL DESIGN, la May 12 2009, 10:05 PM, a spus:

Romulus eu sunt individul, agramatul , raspandacul , etc. care nu a facut dacit sa spuna si el ce a auzit fara sa ABEREZE,
pe teren la Chitila nu in spatele blocului . La asta s-a adaugat parerea lui Florin 100 % privind motorizarea " dracoveniei "

Astea au sau nu au legatura cu discutia voastra.
Din punctul meu de vedere puteti sa va mai luati inca cate un YAK de fiecare !
Asa este O.K. ?


Real Design, eu n-am facut aprecieri la adresa ta, fie ca vrei fie ca nu. Doar ca n-am inteles nimic din textul citat. Chiar nimic.
0

#277 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 May 2009 - 09:24 PM

Gigi, scuze, ce nu ai inteles tu la momentul respectiv, a fost faptul ca noi eram pusi pe sotii, si faceam bascalie de modul cum a facut reparatia Alex (reparatie care este f bine facuta). aa, ca a zis ca celalalt producator face modelul ceva "mai trainic" sau mai bine... hmmm... le ai pe ambele sau le-ai zburat ca sa poti trage concluzia?

off topic: uite, eu am ce.a.pe. -ul ala de la greatplanes. f f multumit de el. si am avut ocazia sa vad si celalalt model comercializat de cei de la botosani. ce pot sa zic? modelul meu este mai trainic. dar atat. ca nu am zburat decat un sg model. dar asta nu ma face sa spun lucruri bune sau rele despre celalalt model, sau, sa trag concluzii pripite, sau "ascultate" pe camp. hai sa mai triem si noi din ce auzim, ca e pacat sa poluam forumul si topicele "review" bine facute cu discutii interminabile despre "am auzit eu la camp".
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#278 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 09:29 PM

fratilor nu va mai certati! modelul e super. e facut mai mult din balsa, de unde si acea constatare ca e firav. iar un pic gresit. firav pentru unul care nu stie sa zboare. atata tot.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#279 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 09:32 PM

 hash84, la May 12 2009, 10:29 PM, a spus:

fratilor nu va mai certati! modelul e super. e facut mai mult din balsa, de unde si acea constatare ca e firav. iar un pic gresit. firav pentru unul care nu stie sa zboare. atata tot.



Si un avion din tabla e firav pt. unul care nu stie sa zboare....
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#280 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 09:33 PM

revin cu date despre yakul meu ..nu de alta dar m`am plictisit la cat offtopic am citit

Astazi am inceput lucrul la galbejila al meu:
-montat servouri
-montat profundor,directie,aripi
-decupat cu pistolul de lipit tot ce era de decupat
-montat parghii,facut comenzi
-montat tren cu "papucii rosi" cu tot+bechie

Mai am sa montez batiul,motorul,rezervorul,sa fac comanda la carburator si sa decupez capota.


MLGore permite`mi sa`ti raspund eu la intrebarea referitoare la ventilatia motorului:pe partea inferioara a panoului de foc este un canal in care intra esapamentul daca la acela te referi.

Poze cu ce am facut azi...scuzati dezordinea din camera dar asa e cand nu ai spatiu de lucru:(

..

Fisiere atasate


0

#281 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 09:36 PM

Am vazut canalul esapamentului, dar cred ca e prea mic ca sa asigure un bun debit de aer. Alta problema: motorul e in dreptul panoului de foc, nu al canalului si e cam ocolit de curentul de aer. Eu as decupa capota in dreptul chiulasei...

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 12 May 2009 - 09:36 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#282 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 09:38 PM

eu o sa incerc sa ii fac cateva fante de aerisire pe margine cum are originalul...sa vad cum fac sa le dau o forma ca sa dirijeze aerul in interiorul capotei,
0

#283 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 12 May 2009 - 09:42 PM

 MLGore, la May 12 2009, 10:15 PM, a spus:

In legatura cu ventilatia motorului: din ce am inteles eu (se poate sa fi inteles prost), ave nu a decupat capota in partea dinspre fuselaj: greseala mare! Degeaba ai elicea in fata ca debitul de aer prin capota e zero si de aici problema cu incinsul. De obicei e bine sa decupezi in jurul chiulasei pt. o racire optima, chiar daca aspectul final lasa de dorit.
PS: Nu am vazut modelul, are tunel pt. rezonator cumva?

Sa stii ca fix la asta m-am gandit, de-aia sunt destul de pornit pe a-i infige un dremel in freza, pardon, capota si sa tai fantele alea dincolo de motor, pentru a asigura fluxul necesar de aer pe langa motor, nu doar peste el. Teoretic pot decupa in dreptul motorului - stai asa, chiar am gaura pentru fisa de bujie acolo, ce chestie :) - dar motorul nu iese din capota, deci racirea cred c-ar fi mai putin eficienta daca aerul iese prin dreptul motorului in loc sa iasa dupa ce curge peste suprafata lui (si oricum, daca motorul iesea dincolo de capota trebuia sa tai capota de la bun inceput, cred...) :)
Despre tunelul respectiv nu sunt sigur ca am inteles intrebarea, dar in partea inferioara a panoului de foc exista un decupaj dreptunghiular care se "pierde" in fuselaj (spatiul taiat are forma unei pene de lemn), loc pentru toba. Nu stiu daca asta e tunelul pentru rezonator. Daca doresti, maine seara pot infige niste poze ca sa vezi despre ce vorbesc (desi pe la inceputurile acestui kit review parca apar niste poze frontale si ale partii inferioare a modelului). Nu stiu cat conteaza, insa in jurul tobei exista un decupaj destul de generos - se pare insa ca nu e suficient, si nu e nici pe directia potrivita din punct de vedere al fluxului de aer.

Multumesc frumos pentru remarca cu greseala, exact asta doream sa stiu. Si da, de acord ca decupajele afecteaza aspectul estetic, dar 'mnezeu cu mila, pana la urma estetica este secundara dupa mine, primordiala este functionalitatea (aici o sa iasa macel daca citeste nevasta-mea postul asta, la ea primeaza estetica si apoi functionalitatea. Nu voi putea niciodata sa inteleg logica din spatele acestei ordini...)
Ave
0

#284 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 May 2009 - 09:47 PM

sper sa fie ultimul offtopic.
Va lamentati atata ca un model ar fi firav si ca un producator e jale. Am spus-o si o mai spun. Un model care zboara bine (si BINE nu dupa standardele incepatorilor) este un echilibru perfect intre greutate si rezistenta structurala IN AER. Cu cat e mai usor cu atat va zbura mai bine.

Acuma ca voua vi se rup la aterizari, nu e vina producatorului... aceste modele nu sunt facute sa reziste structural la "off-roading".. ce strict in aer. Nu o sa vedeti nici un model care zboara perfect din toate punctele de vedere, grosolan intarit trenul, greutate inutila in plus sau eu stiu ce alte porcarii.

Asa ca ho si reveniti on topic :) Acum aveti pista, puteti exersa aterizari ca la carte :)


0

#285 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 12 May 2009 - 09:52 PM

 shogi, la May 12 2009, 10:33 PM, a spus:

Astazi am inceput lucrul la galbejila al meu:
-montat servouri
-montat profundor,directie,aripi
-decupat cu pistolul de lipit tot ce era de decupat
-montat parghii,facut comenzi
-montat tren cu "papucii rosi" cu tot+bechie

Permite-mi te rog cateva comentarii la obiect:
-schimba tijele de la servouri la semiprofundoare. Bratul servoului trebuie sa fie paralel cu acel surub care se rigidizeaza de suprafata de comanda, astfel incat sa ai practic un paralelogram (capetele tijei de comanda, masurate la axele stifturilor furcilor, axul servoului si axul balamalelor suprafetei mobile). Altfel vei avea doua probleme mari: cursa inegala a suprafetei in cele doua sensuri, si in partea cu cursa mai mica (profundor sus) servoul nu va sustine sarcina la care il supui. Stim, toti cei ce am asamblat modelul asta, ca asta este o problema: tijele prea scurte de la servo la semiprofundoare. Inlocuieste tijele alea cu tija carbon de 4 mm terminata in cuplaje filetate de 3 mm, rigidizate cu contrapiulita. E o solutie exceptionala, foarte rezistenta si la efort dar si ca durabilitate;
- pentru comanda motorului da o gaura prin exteriorul batiului. Gaura originala duce la o incovoiere a tijei de comanda care in primul rand aduce o frecare enorma si o suprasolicitare inutila a servoului de "gaz", si risti sa afectezi si rezervorul (el apasa practic pe tija), cu toata camasa aia de protectie. Uita-te dinspre interior la panoul de foc, o sa vezi cum trebuie sa dai gaura aia.

Frumos lucrat pana aici, spor in continuare!
Ave
0

#286 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 10:04 PM

M`am chinuit enorm sa fac tijele alea astfel incat sa am o cursa egala la profundor...avand in vedere ca folosesc un cablu Y,am pus servomecanismele in oglinda,si am inversat furcile dupa cum se vede(una sus si una jos) ca sa poata actiona suprafetele de comanda.Cand am dat drumul la statie si am reglat profundorul la pozitia 0,am dat de mansa in sus..totul ok...cand am dat de mansa in jos...cel cu parghia sus mi`a luat`o inaintea celui cu parghia jos.Pana la urma am reusit sa le reglez din tije.Apropo..cand am infiletat furcile in tije am pus si vreo 3 picaturi de rasina ...si acum sunt super mega strong.ORICUM o sa pun articulatii sferice probabil pentru ca nu imi place cum se comporta sistemul asta si bineinteles cu tije ori de carbon ori de metal cu terminatie de filet 3mm.

Despre gaura aia pentru comanda motorului stiam.S`a mai plans cineva pe paginile trecute.O sa fac cum ai spus tu..o sa dau alta gaura.

In alta ordine de idei.Vreau sa montez pe modelul asta o pompa de fum.Stie cineva pe unde gasesc ?...eventual un link ceva.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 12 May 2009 - 10:05 PM

0

#287 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 12 May 2009 - 10:19 PM

Shogi, mai citeste te rog mult inca o data recomandarea lui Ave referitoare la tijele profundorului. Ceea ce ai tu acolo e nasol.

Un alt rezultat negativ al acelui montaj este ca la cursa in sus profundorul se va misca aproximativ 70% fata da cursa jos.

Ai doua variante.... solutia cu carbon propusa de Ave (care este clar cea mai buna) sau daca esti mai comod faci ca mine cu tija filetata de 3mm, tija pe care o gasesti la orice magazin de bricolaj.

PS: vad ca nu pierzi timpul :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#288 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 10:26 PM

pai si eu ce`am scris mai sus ?:)...o sa fac cum a zis ave...cu tija filetat de 3mm(carbon sau metal...carbon mai repede) iar la capete o sa pun articulatii sferice(la capetele care intra in parghiile servoului)


Pai cu asa minunatie in casa cum sa pierd timpul?:)ieri mi`a ajuns si acumulatorul pb acid pentru trusa asa ca azi de dimineata pana pe la 12 am lucrat la ea...am facut`o bucati ca aveam alimentarea pe cabluri la bateria de la masina si am modificat`o de a luat`o naiba..acum e jumate din cat era.dupa 12 am inceput la yak si am lucrat pana pe la 9 jumate seara ...deci nu prea am pierdut timpul.

Astept propuneri cu pompa de fum.
0

#289 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 May 2009 - 11:08 PM

Zboaral mai intai asa ..apoi vezi tu daca mai vrei sa pui pompa . :)
ADOR VITEZA!!!
0

#290 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 13 May 2009 - 06:46 AM

Depinde de combustibil, nu stiu cum face cu Tornado / Cool Power, dar cu asta pe care-l am acum lasa o dara de fum de mai mare dragul ;)
Ave
0

#291 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 01:55 PM

pentru cei cu os max 120 ...in pachetul motorului nu v`au venit si garnituri pentru esapament ? ..ca la mine unul lipsesc cu desavarsire
0

#292 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 May 2009 - 01:59 PM

Nu. La nici un OS MAX nu a fost in cutie asa ceva.
0

#293 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 02:20 PM

deci nu se pune ? :lol:
0

#294 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 13 May 2009 - 02:27 PM

Nu se pune. Sunt foarte bine finisate si practic nu au nevoie de garnitura. Ca sa fii cu sufletul impacat insa, poti lua silicon rosu termorezistent. Se foloseste la garnituri de chiulasa la masini.

Eu am avut placuta surpriza la un ASP ca atunci cand am dat toba jos (dupa ce in prealabil fusese "siliconata") sa constat ca nu era nici un strop de roseata pe suprafata de contact.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#295 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 May 2009 - 02:48 PM

 shogi, la May 13 2009, 02:55 PM, a spus:

pentru cei cu os max 120 ...in pachetul motorului nu v`au venit si garnituri pentru esapament ? ..ca la mine unul lipsesc cu desavarsire


nope.. fara garnituri la esapament. Poti sa pui cum zice abburo daca tii neaparat. Io am mers si cu si fara. La aia cu silicon, dupa o perioada cand am desfacut toba am constatat ca dupa strangerea suruburilor de prindere siloconul ala a fost storcit .. (:lol: nu gasesc cuvantul ) afara.. si pe metal nu era nimic.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 May 2009 - 02:48 PM

DT
0

#296 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 06:21 PM

am inteles sa traiti ..azi iar nu m`am abtinut si de pe la 12 tot am lucrat ..acum 20 de minute am terminat pot spune in totalitate modelul.mai am de pus un furtunas pentru alimentare si sa schimb comenzile la profundor(luni imi vin tijele de carbon si alte mici acareturi).O sa revin cu poze pe seara...o placere sa lucrez la modelul asta.
0

#297 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 09:56 PM

...

Fisiere atasate


0

#298 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 09:57 PM

...

Fisiere atasate


0

#299 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 13 May 2009 - 10:17 PM

deja ai batut recordul :)

As notifica doar doua chestiute:

1. renunta la carenajele rotilor cand il scoti la zbor
2. intoarce refularea tobei spre in jos

Acum asteptam zborul inaugural.... cam pe cand crezi ca se va intampla?

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 13 May 2009 - 10:17 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#300 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 May 2009 - 10:26 PM

pai dezvirginarea ..ca sa traduc asa motamo nu o sa fie weekendul asta pentru ca abia luni imi ajung tijele si mai mult de atat inca nu m`am hotarat ce acumulator sa folosesc la receptie...as merge pe nimh 6 volti pentru ca nu am servouri digitale sa`mi suga prea mult..nu stiu ..o sa ma mai gandesc.Aparatorile rotilor ...nu prea as renunta la ele ca dau al naibii de bine pe model.Cine stie ..poate pana o sa`l zbor o sa fie gata pista de la chitila :)..chiar..o betoneaza ?
0

Arata acest topic


  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro