Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#91
Postat 27 January 2009 - 12:33 AM
#92
Postat 27 January 2009 - 12:34 AM
gicosu, la Jan 8 2009, 01:44 PM, a spus:
acum vezi? :rolleyes:
#94
Postat 27 January 2009 - 12:44 AM
nu trebuie sa te superi pe mine! :rolleyes:
#95
Postat 27 January 2009 - 12:46 AM
#96
Postat 27 January 2009 - 01:00 AM
#97
Postat 27 January 2009 - 03:41 PM
Poze de la stresiunea de lucru cu Abburo pun putin mai tarziu, nu c-ar fi foarte multe, dar momentan am niste urgente. Pe de alta parte, datorita prelungirii sesiunii cu pricina mi-au iesit niste discutii datorita carora acasa nu mai pot face ABSOLUT NIMIC la avion sau ies scantei babane (hmm... asta poate fi un examen interesant de sfarsit de stresiune, studentii stie...) asa ca nu mai pot contribui -DEOCAMDATA! - cu nici o poza in plus :angry:
Aceasta postare a fost editata de ave: 27 January 2009 - 03:42 PM
#98
Postat 27 January 2009 - 08:49 PM
#99
Postat 28 January 2009 - 11:10 PM
.
Fisiere atasate
-
HPIM6016.JPG (374.02K)
Number of downloads: 1006 -
HPIM6018.JPG (356.61K)
Number of downloads: 814
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 28 January 2009 - 11:12 PM
#100
Postat 28 January 2009 - 11:13 PM
Fisiere atasate
-
HPIM5999.JPG (384.78K)
Number of downloads: 580
#101
Postat 28 January 2009 - 11:14 PM
Fisiere atasate
-
HPIM5993.JPG (311.42K)
Number of downloads: 535
#103
Postat 28 January 2009 - 11:18 PM
Jocurile sunt date de faptul ca furcile au un filet interesant care merge atat pe surub M2.5 (cu jocuri) cat si pe surub M3 fara jocuri. Boltul furcii nu are joc in echea albastra din plastic. Solutia va fi simpla... voi sertiza furcile pe tijele originale.
Fisiere atasate
-
HPIM5991.JPG (264.07K)
Number of downloads: 480
#104
Postat 28 January 2009 - 11:27 PM
Fisiere atasate
-
HPIM6019.JPG (333.5K)
Number of downloads: 183
#105
Postat 28 January 2009 - 11:29 PM
Fisiere atasate
-
HPIM6021.JPG (324.69K)
Number of downloads: 142
#107
Postat 28 January 2009 - 11:35 PM
#108
Postat 28 January 2009 - 11:40 PM
Fisiere atasate
-
DSCN0561__Large_.JPG (77.77K)
Number of downloads: 230
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 28 January 2009 - 11:48 PM
#109
Postat 29 January 2009 - 12:00 AM
#110
Postat 29 January 2009 - 08:16 AM
Daca la capatul cu furca metalica , bagi intai o piulita pe tija filetata si dupa aceea insurubezi
furca o reglezi ca sa ai suprafata de control unde vrei, si o blochezi ( furca ) cu piulita ( care se va comporta ca o contra-piulita )
MAI ARE joc ?
#111
Postat 29 January 2009 - 09:09 AM
Vezi in poze cum am facut io.
in capete sunt articulatii sferice pt tija de 3 mm . Sunt legate printr-o tija filetata de 3 mm (gasesti la magazinele de bricoalaj) iar pe deasupra tragi pt design o teava de carbon cu interior de 3 mm.. (parca are 3.2 standard) . Tija de carbon pe afara rigidizeaza tija dar am si fara si la lungimi mici cum ai tu la eleroane nu flambeza deloc.. Prefer sa pun carbonul ala peste ca arata frumos si il lipesc cu superglue.
E greu pana reglezi exact dimensiunea dar iese cu joc 0. Si Typer parca facuse ceva asemanator la EDGE-ul lui. Arata profi si sunt fara joc..
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 29 January 2009 - 09:11 AM
#112
Postat 29 January 2009 - 11:50 AM
Pentru inceput, formatia "Hans Duo" pregatindu-se de decolare. Absenta motoarelor, a trenului de aterizare sau a suprafetelor de comanda nu este o problema pentru vajnicii nostri chilotzi care chiloteaza avioanele:
IMG_8762.JPG (202.51K)
Number of downloads: 156
#113
Postat 29 January 2009 - 11:56 AM
IMG_8763.JPG (140.23K)
Number of downloads: 141
...si pentru cel vertical:
IMG_8764.JPG (132.7K)
Number of downloads: 86
O mentiune interesanta: fiecare aparat are seria proprie (nemti, d'oh...)
IMG_8765.JPG (106.21K)
Number of downloads: 71
Desi cele doua modele sunt aproape identice, ei bine... componentele unuia (de ex. ampenajul vertical) NU se "pupa" cu celalalt, astfel ca a trebuit sa avem grija sa nu punem componentele unuia la celalalt. In final a iesit bine...
Aceasta postare a fost editata de ave: 29 January 2009 - 11:57 AM
#114
Postat 29 January 2009 - 11:59 AM
IMG_8766.JPG (92.74K)
Number of downloads: 70
Aceasta postare a fost editata de ave: 29 January 2009 - 11:59 AM
#115
Postat 29 January 2009 - 12:02 PM
IMG_8767.JPG (115.22K)
Number of downloads: 74 IMG_8768.JPG (147.73K)
Number of downloads: 78
#116
Postat 29 January 2009 - 12:03 PM
IMG_8769.JPG (210.79K)
Number of downloads: 96
Aceasta postare a fost editata de ave: 29 January 2009 - 12:07 PM
#117
Postat 29 January 2009 - 12:07 PM
IMG_8770.JPG (96.02K)
Number of downloads: 95 IMG_8771.JPG (111.37K)
Number of downloads: 64
Undeva in spate (dupa panoul de foc) se observa degajarea mai-sus amintita:
IMG_8772.JPG (146.84K)
Number of downloads: 65 IMG_8773.JPG (111.74K)
Number of downloads: 79
Aceasta postare a fost editata de ave: 29 January 2009 - 12:08 PM
#118
Postat 29 January 2009 - 12:12 PM
IMG_8774.JPG (122.18K)
Number of downloads: 87 IMG_8775.JPG (131.97K)
Number of downloads: 69 IMG_8777.JPG (112.62K)
Number of downloads: 69IMG_8777.JPG]
#119
Postat 29 January 2009 - 12:16 PM
IMG_8779.JPG (161.49K)
Number of downloads: 91
Astfel s-a incheiat apoteotic o zi de munca, cu relativ spor si fara sa distrugem ceva (mare minune, diseara beau o bere in cinstea acestei realizari).
Abia astept sa-l scot la camp, dar din pacate va mai trece putin timp pana se va aduna si la mine electronica necesara :lol: Asta e, nu le poti avea pe toate deodata...
#120
Postat 29 January 2009 - 12:55 PM