Modelism - RHC Forum: Graupner Yak-54 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX

#391 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 June 2009 - 11:25 AM

Eu folosesc la el Roktan 10%...si nu am avut momentan nici cea mai mica problema .
ADOR VITEZA!!!
0

#392 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 11:34 AM

Vezi postareaAbburo, la Jun 1 2009, 12:04 PM, a spus:

De aceea cred ca cele 2 uleiuri in combinatie au avut un rezultat rau.

Eu m-as lega mai curand de combinatia de aditivi (detergenti si antispumanti, plus ce-o mai fi acolo) decat de combinatia de uleiuri. Dar intr-adevar, nu e foarte indicat sa faci amestecuri de combustibili de la producatori diferiti.
Ave
0

#393 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 11:42 AM

da...deci o sa trag cu ochiul la segment,fac poze la toate componentele desfacute si va las sa va dati cu parerea.Si eu cred ca acea combinatie de uleiuri din tornado + roktan au dus la asta chiar daca a mancat mai putin de 1 sfert de zeama.La primul zbor l`am desfacut 2 ture si a mers perfect.La al doilea recunosc ca l`am mai strans un pic pentru ca nu imi placea cum tragea.Greseala care am facut`o a fost ca l`am comparat cu ASP`ul de pe pole cat care si acum dupa 4 litrii are o compresie de neimaginat,aproape ca nou.Capul pistonului arata asa din cauza scanteii de la bujie cred...dupa ce l`am desfacut am dat cu un burete pe el si s`a luat negreala aia.Zod , e chiar invers..la inceput abia dadeam de pala si acum il misc cu degetul mic.Eu sper ca segmentul sa fie de vina pentru ca din cate am inteles se gaseste mai usor decat piston+camasa si este mai ieftin(repet ..asa am auzit).Ma asteptam sincer ca in motor sa gasesc ceva reziduri de la roktan pentru ca m`am mai ars o data cu tampenia asta de combustibil dar am zis ca acum daca il amestec nu are nimic...teapa..mai rau a facut.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 11:43 AM

0

#394 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 01 June 2009 - 11:57 AM

La motoarele astea bujia nu face scanteie... :)
0

#395 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 01 June 2009 - 12:04 PM

Reziduri in motor pot fi din varii cauze:

1. Lipsa filtru alimentare
2. Rulare prin balarii... si iti intra mizeria fix in carburator...
3. scapat furtune alimentare pe jos

In bidoane (indiferent de firma) de obicei nu gasesti alta mizerie decat cea pe care ai introdus-o tu, fara voie bineinteles. :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#396 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 12:31 PM

intrebare : ...dupa ce ma uit in manual pentru segment?(cum ii zice in engleza)
0

#397 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 12:43 PM

Ring.
Ave
0

#398 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 12:47 PM

si nu ar trebui sa se vada si fara sa desfac motorul ? ..din manual reiese ca e un fel de garnitura pozitionata deasupra pistonului
0

#399 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 01 June 2009 - 12:53 PM

Nu are cum sa fie deasupra pistonului... Este insa foarte aproape e capul pistonului. Il vezi si daca dai toba jos!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#400 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 01 June 2009 - 12:54 PM

Buey shogi, daca era paduche si se plimba pe "blana" intelegeai... :)

Piston ring. E piesa 3 din exploded view in manual. Se vede prin esapament daca dai jos toba. Nu desface pistonul daca nu ai mai facut-o.
0

#401 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 01:00 PM

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXLPK0&P=Z deci banuiesc ca la asta va referiti ..

eu daca dau jos toba si ma uit pe gaura aia nu vad nimic asemanator.N`am dat jos pistonul ca nu vreau sa fac vreo prostie.BBBaaaaaaaaaa unde mi`e segmentu ala ... :)
0

#402 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 June 2009 - 01:01 PM

Eu ti-as sugera asa:
-pune chiulasa la loc.
-strange-o bine dar nu exagerat.
-spala bine motorul cu gaz sau mai modern kerosen. Il introduci prin carburator, fereastra pistonului si pe la bujie.
-refa rodajul cu un combustibil bun.
Eu cred ca va scapa.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#403 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 June 2009 - 01:11 PM

uita-te cu mai multa atentie si ai sa-l vezi ....chiar se vede si in fotografia ta!. Segmentul este acolo ..stai fara griji ..... :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de TUROK: 01 June 2009 - 01:12 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#404 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 01:16 PM

am gasit si tampenia aia de segment .. :) e la locul lui si are maxim o zecime de milimetru mai mult decat pistonul(grosime) ..deci cred ca e ok ..alte idei ?:D).domnul dan o sa tin cont si de parerea dumneavoastra

later edit:acu am vazut ..da turok ..stratul ala de material pe piston (cel din mijloc)

alta chestie ... ati vazut ca este putin murdar deasupra chiuloasei.Credeti ca pierde combustibil p`acolo si din cauza asta pierde si din compresie ?garnitura chiloasei are cred 0,25 mm

Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 01:25 PM

0

#405 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 01:38 PM

Din raspunsurile tale constat ca te pricepi la motoare cam cum ma pricep eu la cusut. Deci: cand ai facut "testul de compresie" aveai clapeta de acceleratie inchisa (relanti) sau deschisa complet?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#406 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 01 June 2009 - 02:00 PM

Shogi, apeleaza la cineva in "imediata ta apropiere" sa te ajute cu acel motor. E pacat de ce ai facut si de posibilii bani irositi.

Parerea mea sincera este sa mai ramai la PoleCat, sa inveti sa-l zbori in toate regimurile, nu doar blana... sa intelegi bine bine cum e cu reglajul motoarelor. Invata sa-ti respecti atat modelul (din punct de vedere structural) cat si motorul.

Sper sa nu te superi pe mine pentru aceasta remarca, eu incerc sa-ti dau doar un sfat amical.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#407 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 02:29 PM

Vezi postareaAbburo, la Jun 1 2009, 03:00 PM, a spus:

Parerea mea sincera este sa mai ramai la PoleCat, sa inveti sa-l zbori in toate regimurile, nu doar blana...

Da, dar stii ce misto mugeste animalul ala intr-un razmut cu motorul in blana? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

Ok, radem, glumim, dar nu parasim incinta: Abburo adre dreptate. Tu tii gazul in plin 90% din timp, sau cel putin asa ai facu acum 2 saptamani pe Chitila cand am vazut eu. Stiu ca Polecat-ul e rapid, dar asta nu inseamna ca trebuie zburat cu motorul in blana non-stop, mai ales in zbor orizontal. Motorul ala trebuie sa se mai si raceasca, ori daca tu il tii turat maxim in permanenta... numai bine nu-i face.

Bafta!
Ave
0

#408 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 01 June 2009 - 02:58 PM

Salut,

Te sfatuiesc sa speli motorul cu alcool tehnic , sau cu "spirt medicinal" daca nu ai la indemina alcool tehnic ,dupa aceea sa-l speli in petrol lampant sau petrosin pentru a indeparta si uleiul sintetic ,pune 20/30 de picaturi de ulei sintetic pentru motor de masina si rotete la mana fara bujie pana uleiul ajunge in toate locurile care trebuie gresate (daca este cazul mai picura ulei ,nu strica ) monteaza bujia si vezi daca s-a modificat compresia .Este posibil ca din cauza combustibilului amestecat segmentul sa fie "gomat" (incleiat) in canalul de pe piston si de aceea sa scada compresia .
Bafta

Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 01 June 2009 - 02:58 PM

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#409 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 03:28 PM

l`am montat la loc si o sa apelez la cineva care se pricepe.Da.nu ma pricep la motoare dupa cum se vede dar asta nu inseamna ca sunt afon.Inca o chestie:daca eu tineam motorul in blana asta nu inseamna ca era o chestie neintentionata.NU.tineam motorul in blana pentru ca imi place viteza si zgomotul care il scoate.Fiecare cu piticii lui.nu sunt adeptrul acrobatiilor,3D sau mai stiu eu ce.Pur si simplu zbor cum imi place mie,pentru mine si atat.Pole catul e la vanzare.vreau un sundowner.Asta e motivul vanzarii.

Recunosc ..yakul este capabil de un zbor foaaaarte lent si foaaarte relaxant,nu se angajeaza deloc si miscarea ampenajului vertical este muuuuult mai precisa ca la pole cat.Il rog pe turok sa ma contrazica daca nu am dreptate.

Inca o data multumesc de sfaturi.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 03:29 PM

0

#410 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 01 June 2009 - 04:01 PM

E foarte bine ca-ti place viteza. Fiecare cu placerile lui. Cred ca ideea e sa zbori cu viteza SI precizie. Iar precizia o dobandesti prin zbor incet si controlat. Iar la blana nu e ok. Fiecare avion are un regim de zbor si ma indoiesc ca acel regim e 'la blana". De acolo, restul pana la maximum, e pentru diferite manevre. Dar inca odata, daca cineva e in control si merge la blana, nu cred ca deranjeaza pe nimeni. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

La blana, nu face casa buna cu haotic. :)

Bafta si spor.
0

#411 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 01 June 2009 - 04:56 PM

Daca nu te grabesti putem sa ne intalnim saptamina asta si sa-mi dai motorul sa-l verific .
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#412 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 05:02 PM

nu eram atat de inconstient sa il tin in turatie 100% ..dupa ce mi`a zis aburro la rapa anumite chestii si dupa ce am dat jos APC`ul si am pus un MA k series s`a schimbat treaba ..ma obisnuisem deja sa il tin pe la 50-60% din mansa si totul era ok.Manevrele acrobatice numai asa le faceam.Rar depaseam 60% dar intradevar cateodata ma manca si pe mine pielea si vroiam sa`l vad cum trece cu viteza pe langa mine la joasa altitudine PE DEASUPRA PISTEI.Asa si pe chitila.Este un avion destul de controlabil.Este primul meu termic si nu am avut incidente prea mari cu el.Asta din simplul fapt ca este destul de manevrabil.Yakul nu se compara in nici un fel cu el.Este total opus.Este extrem de controlabil,fooooarte lent si iti permite si destul de multe greseli.In alta ordine de idei sa revin la topic ...daca stie cineva vreun importator care are un segment nou pentru hardughia asta dati`mi va rog mesaj..ca sincer nu vreau sa stau 4 saptamani pana vine de pe tower.M`am uitat in motor si este impecabil din toate punctele de vedere numai ca segmentul mie se pare ca este intepenit si si`a pierdut din elasticitate;de aici si problema mea.


rontaila ...eu ajung joi in bucuresti dupa ora 11:00 ..daca e ok si pentru tine anunta`ma si lasa`mi numarul tau.multumesc

Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 05:04 PM

0

#413 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 01 June 2009 - 09:05 PM

Revin cu noutati...

Am reusit cu ajutorul lui Marian_d sa desfac motorul cap coada si am vazut si care e problema.Camasa si pistonul au o zgarietura destul de urata si segmentul era blocat cam o zecime din circuferinta pistonului.Partea buna este ca am redat compresia desfacand segmentul si curatand santul,partea proasta este ca nu stiu cat o sa reziste pistonul si camasa.Maine o sa ii fac iar rodajul de data asta ca la carte vreo 3 - 4 rezervoare la sol cu 20% ricin si apoi vedem cum se comporta.Multumesc celor care m`au ajutat si m`au sfatuit.O seara buna!

Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 June 2009 - 09:11 PM

0

#414 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 June 2009 - 05:50 PM

siiii ..azi a mers ca uns.vedem cat tine.Ce am facut :

-am adaugat ulei de ricin de la 16% cat avea pana la 18% adica 100ml la 5 litrii
-am facut primul rezervor ca la carte(1 minut mers bogat in blana si apoi reprize de sec/bogat timp de 10 secunde)
-al doilea rezervor tot asa numai ca acum in repriza de secat l`am strans juma de tura mai mult
-al treilea tot asa numai ca l`am strans un sfert de tura si mai mult in repriza de secat.
In toate 3 rezervoarele a pornit la con.

Ce am observat.Cand rezervorul e pe terminatelea,chiar daca e deschis vreo 4 ture sau chiar mai mult, se incinge foarte tare..adica la modul iese fum din el.E ceva normal ?
0

#415 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 June 2009 - 06:35 PM

Si se tureaza? Seamana cum ca amestecul ar fi prea sarac. Ori nivelul este prea scazut, ori ai scapari pe furtunul ce vine de la toba, ori diametrul din stut prea mic, etc.Te rog sa nu uiti ca motoarele cu segmenti sunt mult mai putin tolerante la amestec sarac.
In manual spune de 20% ulei. Mai ales in rodaj nu as pune mai putin....zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 June 2009 - 06:38 PM

0

#416 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 June 2009 - 08:44 PM

exact asa face ..se tureaza si seamana cum ca amestecul ar fi prea sarac.ce`i drept mi s`a parut mie ca intra furtunul pe esapament prea usor ..o sa pun unul mai mic in diametru si vad atunci cum face.E bine ca face asa doar cand este rezervorul pe terminatelea ori eu nu zbor niciodata mai mult de 7 minute max dupa care il aduc jos si il alimentez din nou.In legatura cu uleiul nici eu nu stiam cat sa pun insa am vorbit cu un domn care stie muuult mai multe ca mine si mi`a spus sa adaug pana la 18% ca ar fi destul atat.Nu am facut nimic de capul meu.O sa mai adaug pana la 20% ulei,parca asa scrie si in cartea motorului si toate zborurile pana consum tot bidonul asta(era plin si am consumat 3 rezervoare) o sa il zbor putin mai bogat.Nu mai vreau sa trec prin ce`am trecut :(

Multumesc de lamuriri.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 03 June 2009 - 08:50 PM

0

#417 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 03 June 2009 - 10:52 PM

SHOGI .....nu ai spus si tu mai nimic ..cu ce ai utilat avionul ..ma refer la servouri ,pak alimentare ,greutatea finala ,etc ..asa de curiozitate .... :blush:
ADOR VITEZA!!!
0

#418 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 June 2009 - 12:37 AM

ma scuzi ...greutate finala nu stiu ca nu am cantar.servouri am 4 bucati hs311 si 2 bucati hs422 pack alimentare am un nimh la 6v de 2000.Avand in vedere ca nu am servouri digitale imi ajunge pentru o zi de zbor.Modelul a iesit perfect centrat nu a mai trebuit nici un gram de plumb.Am centrul de greutate exact in fata lonjeronului(adica intre bordul de atac si lonjeron) cu rezervorul plin.Cu el acolo zboara drept.Comanda la profundor o am prin 2 servouri,tije de carbon intre ele,conectate printr`un cablu y (un servo pus invers ca sa am comanda).Am comenzi egale pe ambele,nici cea mai mica variatie.Ca elice folosesc un MA k series 16x4.Greutatea finala v`o spun dupa ce gasesc cu ce sa il cantaresc.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 04 June 2009 - 12:39 AM

0

#419 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 June 2009 - 01:01 AM

http://www.youtube.c...h?v=8Fvd45A-3XI - maiden ...dupa ce il proceseaza


...mi se parea ca e greu de bot dar dupa 2 clickuri in trimmere zbura drept...nu pot sa va explic cum simteam cutitatii in stomac si cat de zbarlit aveam parul pe picioare.
0

#420 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 June 2009 - 01:29 AM

Ma bucur mult ca lucrurile se aseaza.
Ai facut si proba descrisa in manual de a ridica si cobora nasul modelului?
La modul general eu iti sugerez sa urmezi manualul. OS este o firma de toata incredearea. Punctual. Daca zice acolo 20% ulei tot timpul, atunci asa sa fie....zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
0

Arata acest topic


  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro