Modelism - RHC Forum: Graupner Yak-54 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX

#361 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 May 2009 - 10:48 AM

Pack de receptie Flight Power EviLite 2S 1345 mAh 20C/30C.
0

#362 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 08:51 AM

Aici sunt datele de la aterizare.
Fisier atasat  unilog_landing.gif (132.27K)
Number of downloads: 527
0

#363 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 08:56 AM

E aterizarea cand am lovit iarba si s-a oprit motorul... Dar se vede frumos cum mentin altitudinea de 60m pana la inscrierea pe panta de unde am o rata de coborare medie de 2,7 m/2 pana aproape la touch down. Se vede si cum e redus motorul pe panta. Si cum incepe sa creasca usor temperatura.
0

#364 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 09:17 AM

Am crezut ca nu am intregistrat viteza deloc. Nimic mai gresit. Nu am intregistrat-o la primul zbor, dar la al doilea, viteza este prezenta in log. Singura problema e ca am uitat sa fac curatenie in memorie si am inregistrat doar primele 280 secunde de zbor.

Aici e graficul general cu viteza. Viteza maxima atinsa (IAS) a fost de 152,7 km/h.

Fisier atasat  unilog_yak2_overall.gif (290.47K)
Number of downloads: 531

Aceasta postare a fost editata de Romulus: 27 May 2009 - 09:18 AM

0

#365 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 09:30 AM

Cea de-a doua decolare... In filmul de pe youtube, de la minutul 1:58 (grafic secunda 22) la minutul 2:44 (grafic secunda 68)...


Fisier atasat  unilog_yak2_takeoff.gif (244.17K)
Number of downloads: 510

Aceasta postare a fost editata de Romulus: 27 May 2009 - 09:31 AM

0

#366 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 May 2009 - 09:46 AM

152km/h .... daaamnnn... sincer nu ma asteptam ...

In ce conditii ai obtinut acea viteza? Zbor orizontal, picaj ... sau?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#367 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 09:49 AM

Pe grafic dupa cum se vede, era un cuban-8 (normal sau inverted) unde am redus ceva mai tarziu motorul la a doua iesire.
0

#368 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 10:01 AM

Aici e un detaliu cu viteza maxima. Se vede bine ca la a doua jumatate a cuban-8 nu am redus motorul decat la verticala... Greseala de pilotaj...

Fisier atasat  unilog_yak2_cuban8.gif (203.26K)
Number of downloads: 463
0

#369 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 10:02 AM

La prima jumatate a manevrei, am coborat motorul corect si a atins 120 km/h. La a doua, am gresit... :)
0

#370 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 May 2009 - 10:26 AM

La urmatorul log, o sa incerc sa sincronizez video si sa filmez de la cap la coada.
0

#371 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 28 May 2009 - 11:08 AM

Am mai facut ieri, un zbor cu Unilog...

Fisier atasat  unilog_yak3.gif (192.93K)
Number of downloads: 408
0

#372 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 28 May 2009 - 12:30 PM

O aterizare cu Yak-54...

Video:
http://www.youtube.c...h?v=sjTgxuYouO8

Grafic:
Fisier atasat  unilog_yak3_landing.gif (150.49K)
Number of downloads: 63
0

#373 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 28 May 2009 - 02:03 PM

ce frumos i-ai corectat panta din acceleratie :rolleyes:
Ave
0

#374 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 May 2009 - 04:44 PM

o intrebare ...azi am facut primele 2 zboruri cu asta mic si am observat ca mi se incinge motorul.Adica :
-in zbor cu turatia maxima am vazut ca incetineste,adica se vedea clar ca scade in ture si eu nu umblam la mansa.nu am mai continuat si l`am adus jos.dupa ce l`am adus jos si l`am oprit,am simtit ca se incalzise(nu aveam termometru) si apoi cand am inceput sa dau la pala am observat ca nu mai avea deloc aceeasi compresie.Adica invarteam cu un deget si abia se simtea o usoara compresie.Am zis ca e chestie de moment si sa`l mai las sa se raceasca dar dupa 2 ore tot aceeasi compresie o are.ce e de facut ca ma cam sperie sincer.
0

#375 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 31 May 2009 - 05:38 PM

Verifica bujia sa fie bine stransa...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#376 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 May 2009 - 10:39 PM

este foarte bine stransa.m`a mancat in fund si am pus peste sfertul de rezervor tornado care il mai aveam (5%) niste roktan (tot 5%) si cred ca de acolo era problema cu toate ca nu a mancat aproape deloc din rezervor..Am incercat dupa 4 ore sa`l pornesc(aceeasi compresie de cacao) si nu a dat nici macar un rateu...a facut insa alta chestie : cand dadeam la demaror a pocnit putin in carburator si a scos putin fum(tot pe carburator) insa doar atat.de vreo 2 ori...acum il desfac sa vad ce e inauntru.
0

#377 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 31 May 2009 - 10:58 PM

120AX?
0

#378 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 May 2009 - 11:09 PM

Sper sa ma insel dar suna a motor care a mers sarac cu un combustibil dubios. In acest caz singura solutie ar fi un alt cilindru si piston....dar ar fi cat un motor nou. Sper sa ma insel.

PS. Verifica si daca chiulasa este stransa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 May 2009 - 11:10 PM

0

#379 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 31 May 2009 - 11:14 PM

Verifica tot, dar nu-mi suna bine.
0

#380 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2009 - 11:15 PM

Vezi postareashogi, la May 31 2009, 05:44 PM, a spus:

-in zbor cu turatia maxima am vazut ca incetineste,adica se vedea clar ca scade in ture si eu nu umblam la mansa.nu am mai continuat si l`am adus jos.dupa ce l`am adus jos si l`am oprit,am simtit ca se incalzise(nu aveam termometru) si apoi cand am inceput sa dau la pala am observat ca nu mai avea deloc aceeasi compresie.

e reglat prost. asa e si al meu. la sol reglat dupa turometru merge perfect, ridicat la 45 - 90 grade merge perfect, in aer canci...solutia: reglare la sol cat de cat si apoi mai deschizi jigleru 3 clikuri, dai zbor, vezi cum e, mai deschizi iar 3 clickuri sau mai inchizi dupa caz.
cat despre temperatura nu prea ai cum sa simti ca e cald. daca are peste 60 de grade, nu poti tine mana pe el...
s-ar putea ca racirea sa nu fie suficienta la motor=> scaderea turatiei...
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#381 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 May 2009 - 11:40 PM

asta am vazut dupa ce am scos motorul :


...astept comentarii ca sincer habar n`am ce sa fac.Cum naiba a ajuns aia acolo ?:| daca dau cu unghia se ia ...da ce naiba e ca garnitura aia de deasupra pistonului e acolo si ar trebui sa tina zica eu

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 31 May 2009 - 11:42 PM

0

#382 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 May 2009 - 11:46 PM

Eu as zice ca, pe de o parte pistonul si cilindrul sunt obosite din cauza amestecului sarac si pe de alta parte ar fi chiulasa slabita.
As sugera sa cureti bineeeeeeeeeeeeee zona de etansare a chiulasei, sa o strangi bine. Vezi daca trebuie garnitura noua de ciulasa....
Si apoi refa rodajul motorului cu un combustibil bun care are si ceva ricin in el. Poate....poate....
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 May 2009 - 11:50 PM

0

#383 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 May 2009 - 11:56 PM

motorul era la al treilea rezervor si am mers cu el la 2 ture aproape deschis ..era destul de bogat zic eu ..plus ca primele 2 rezervoare au fost facute la sol cu turatia la max si foarte bogat....o sa incerc sa curat.
0

#384 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 June 2009 - 12:09 AM

Posibil sa slabit de la vibrati suruburile de la chiuloasa ...trebuie sa le mai verifici din cand in cand ...

Eu am avut surpriza sa gasesc slabit doar un singur surub ,dar asta in timpul rodajului .
ADOR VITEZA!!!
0

#385 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 01 June 2009 - 09:37 AM

Eu cred ca trebuie sa vezi cum stau peretele interior ai cilindrului si cei peretele exterior al pistonului precum si segmentii. Acolo cauta buba. Ce ai desfacut tu lamureste doar garnitura de la ciulasa.
0

#386 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 01 June 2009 - 09:56 AM

Dupa culoarea componentelor arata a motor fiert! Foarte interesant cum de s-a intamplat chiar in halul asta.

Eu as zice ca rodajul nu s-a facut corect...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#387 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 01 June 2009 - 09:58 AM

Vezi postareashogi, la Jun 1 2009, 12:56 AM, a spus:

primele 2 rezervoare au fost facute la sol cu turatia la max si foarte bogat...

Primul rezervor se lasa la relanti, iar al doilea se duce in "blana" si se fac cicluri de "sarac" si "foarte bogat" din surubul de amestec (high speed needle valve), ceea ce goleste EXTREM de rapid rezervorul. Deci primul rezervor cred ca nu i-a picat foarte bine...
Ave
0

#388 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 01 June 2009 - 10:17 AM

@shogi: muta si tu motorul pe stick, nu pe un switch un on/off... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#389 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 01 June 2009 - 10:27 AM

Vezi postareashogi, la May 31 2009, 11:39 PM, a spus:

este foarte bine stransa.m`a mancat in fund si am pus peste sfertul de rezervor tornado care il mai aveam (5%) niste roktan (tot 5%) si cred ca de acolo era problema cu toate ca nu a mancat aproape deloc din rezervor..Am incercat dupa 4 ore sa`l pornesc(aceeasi compresie de cacao) si nu a dat nici macar un rateu...a facut insa alta chestie : cand dadeam la demaror a pocnit putin in carburator si a scos putin fum(tot pe carburator) insa doar atat.de vreo 2 ori...acum il desfac sa vad ce e inauntru.



Man... motorul ala e cu segment. Ce inseamna la tine ca n-are compresie ? Un motor cu segment nou nu prea are compresie buna la inceput. Pana se aseaza segmentul. Asta cu faptul ca daca dai la elicioiul ala pargia e mare si nu il simti plus ca nu stiu daca tu ai un termen de comparatie bun... daca compari cu ABC.. asta pare ca n-are compresie.

Nu mai desface motorul asa .. ala e un motor bun. Mizeria aia de nu iti place tie dinauntru e reziduu de ulei... ramane cand e bogat.. nu se arde tot.. Tu ce te asteptai sa gasesti inauntru ?

Pe langa s-a murdarit de la ce a sarit pe el.. prin carburator.. de la alimentare.. mai stiu si io.. e normal..

S-a inneggrit ca l-ai incins un pic.. Ma indoiesc ca l-ai stricat tu.



Motorul ala nu porneste din cateva motive.


1 Combustibil prost
2 Bujie proasta
3 Alimentare proasta
4 Reglaj prost.

Ai si tu grija de el nu il mai macelari asa ... Pune un singur fel de zeama in el sa fi sigur de ce pui.. acum ai un amestec de cine stie ce e acolo

Scoate bujia pune-o la incalzitor tre sa se faca rostie calumea PE TOATA spirala aia.

Cand pui bujia la loc nu o strange foarte tare sa nu rupi ceva. Am vazut la marinaru .. pui pe langa ea niste apa .. combustibil.. etc si dai usor la pala sa vezi daca nu cumva rasufla. Cand pui capacul la chiulasa la loc nu strange in dusmanie ca rupi suruburile... ai grija.

Deschizi jiclorul 2 ture nu mai mult. Dai usor la pala fara incalzitor pana cand vezi zeama ca a ajuns in carburator. Daca nu vezi furtunul .. vezi sa fie usor umezit carburatorul . nu exagera ca il inneci. Pui incalzitoru de buji.. cu acceleratia pe la 20% (sa fie fro 2-3 mm deschis carburatorul) si bagi usor demarorul. Nu il tine o vesnicie ... daca nu porneste pt ca nu se alimenteaza pistonul se va misca pe uscat si se incinge.

Trebuie sa porneasca. Daca face cum zici tu.. sa scuipe prin carburator e innecat.. Daca iese si fum a dat rateuri aiurea la cat de innecat e.. si nu porneste nici mort.
DT
0

#390 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 01 June 2009 - 11:04 AM

Nu stiu cum sta Shogi cu compresia, insa in cazul meu are compresie buna... chiar daca motorul nu e inca rodat. Alte doua 1.20-uri pe care le-am vazut aveau compresie buna inca din start. Compresia buna s-a mentinut si dupa rodaj (vezi Ave si Turok). E adevarat ca ceva ma slaba decat un ABC dar oricum se simte bine la pala 16xY.

Oare sa fi afectat si ciudata combinatie de uleiuri din cele doua tipuri de combustibil? Arata tare ciudat capul pistonului.
Eu am folosit si Roktan 10% (only) pe un Magnum .46 si nu am avut nici un fel de probleme si nici nu mi-a "ars" capul pistonului. De aceea cred ca cele 2 uleiuri in combinatie au avut un rezultat rau.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

Arata acest topic


  • 16 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro