Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#181
Postat 08 April 2009 - 11:51 AM
#182
Postat 08 April 2009 - 11:56 AM
Fisiere atasate
-
DSCN1032__Large_.JPG (102.2K)
Number of downloads: 565 -
DSCN1031__Large_.JPG (89.68K)
Number of downloads: 575
#183
Postat 08 April 2009 - 11:56 AM
TUROK, la Apr 8 2009, 12:51 PM, a spus:
A super ! Ca tot citeam ca astea de carbon sar fiind casante !
Ce grosime are al tau daca nu deranjez ? 4 - 5 mm ?
#184
Postat 08 April 2009 - 11:58 AM
REAL DESIGN, la Apr 8 2009, 12:56 PM, a spus:
Ce grosime are al tau daca nu deranjez ? 4 - 5 mm ?
de 4 mm
#185
Postat 08 April 2009 - 02:36 PM
#187
Postat 08 April 2009 - 02:55 PM
#188
Postat 08 April 2009 - 03:08 PM
ZOD, la Apr 8 2009, 03:41 PM, a spus:
Nu ma pricep la " tehnologia materialelor ' pentru ca nu am facut in scoala asa ceva.
Am zis si eu asa pentru ca intr-un topic legat de tren aterizare F3A carbon de 2 mm asa mi s-a
raspuns mie.
Cred ca un material rigid inseamna ca nu e elastic adica sub actiunea unei forte se deformeaza
dar nu elastic adica nu revine la forma initiala , si fie sta bat daca forta nu este prea mare , fie ramane deformat daca forta este mai mare sau pur si
simplu se rupe daca forta este prea mare. Sa nu ma intrebi ce inseamna " rupere ' la un material " solid " ca intru in ceata.
Unul casant , se poate si indoi totusi intre anumite limite , poate fi si elastic dar la un soc sare , se sparge in aschii ,
cum este otelul de scule ( se indoaie ca un arc dar daca il lovesti cu forta nu se turteste , nu se taseaza ci
pur si simplu sare in mai multe bucati - se sparge ca un geam ).
Cred ca daca intr-un tren facut exagerat, aberant din fier forjat dai cu un baros il indoi, turtesti etc dar daca intr-unul de carbon
dai cu un ciocanel mic il spargi .
Da nu asta este important , teoria despre structura materialelor.
Trenul meu de 2 mm este foarte "misto" , daca apas cu mana pe model se "lasa" putin sub forta apasarii , adica nu este RIGID
dar i-mi este frica sa il folosesc , asa ca am comandat altele care zic ei ca tin la 3Kg , sper sa nu aiba tot 2 mm grosime ( in
specificatii nu scria.)
Vis a vis de ce spune ABBURO ideal ar fi un material elastic si rezistent in acelasi timp, nu rigid, dar nu cred ca gasim asa ceva.
La carbon si fibra de sticla elasticitate obtinem facand trenul mult mai subtire dar scade rezistenta si se rupe.
La aluminiu nu este elastic , se indoaie si ramane asa pana il indreptam noi.
Concluzie - lasate cum le-a facut producatorul , eventual mici upgrade-uri si exercitiu si iar exercitiu !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 April 2009 - 03:14 PM
#189
Postat 08 April 2009 - 04:50 PM
Si totusi revin si aici cu intrebarea: tren realizat din miez de aluminiu de 0.5-1mm invelit in fibra de sticla... ????
Practic aluminiul va avea rolul de a nu lasa fibra de sticla sa depasesca pragul de rupere. Rasina si fibra de sticla vor avea rolul de a crea elasticitatea necesara. Dar cam cate straturi de rasina si fibra sunt necesare pentru a permite acest lucru???
Experienta e mama invataturii, insa trag nadejde ca poate a incercat careva si imi poate da o sugestie, inainte de a strica niste materiale!
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 April 2009 - 05:03 PM
#190
Postat 10 April 2009 - 12:41 AM
Fisiere atasate
-
DSCN1034__Large_.JPG (109.21K)
Number of downloads: 468
#191
Postat 10 April 2009 - 12:56 AM
#192
Postat 10 April 2009 - 06:37 AM
#194
Postat 10 April 2009 - 10:25 AM
ave, la Apr 10 2009, 07:37 AM, a spus:
(16x6 Master A)....SI CON DE 76
mai am si un 16x4 ..vedem cum trage ...
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 10 April 2009 - 10:35 AM
#195
Postat 10 April 2009 - 10:40 AM
#196
Postat 10 April 2009 - 11:34 AM
Fisiere atasate
-
DSCN1035__Large_.JPG (107.05K)
Number of downloads: 391
#197
Postat 10 April 2009 - 12:12 PM
TUROK, la Apr 10 2009, 12:34 PM, a spus:
Rotile pneumatice s-ar putea sa fie cam grele. Florin 100 % are niste roti interesante pe ShowTime
dar nu stiu de care sunt.
#198
Postat 10 April 2009 - 12:22 PM
vezi la pasarea de foc ...
#199
Postat 10 April 2009 - 12:23 PM
TUROK, la Apr 10 2009, 01:22 PM, a spus:
vezi la pasarea de foc ...
Bucata sau perechea ? Daca este perechea este super ! si la ce diametru ?
#200
Postat 10 April 2009 - 12:26 PM
TUROK, la Apr 10 2009, 01:22 PM, a spus:
vezi la pasarea de foc ...
Bucata sau perechea ca nu specifica ? Daca este perechea este super ! si la ce diametru - alea de 100 ?
Alea de 100 nu mai sunt pe stoc !
#202
Postat 10 April 2009 - 12:48 PM
TUROK, la Apr 10 2009, 01:46 PM, a spus:
Si au venit ? Cum este greutatea : per bucata sau in total ?
#203
Postat 10 April 2009 - 01:01 PM
#204
Postat 10 April 2009 - 08:31 PM
REAL DESIGN, la Apr 10 2009, 01:48 PM, a spus:
Per bucata.
Eu am, dar de 73 diametru si pe Yak si pe un Giles de 1.35m. Ambele modele se simt excelent cu ele.
Fara sa fac reclama, mie mi se par de departe cele mai bune roti la categoria asta de pret. Deosebit de rezistente si o capacitate de deformare excelenta.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 10 April 2009 - 08:33 PM
#205
Postat 14 April 2009 - 12:10 AM
Fisiere atasate
-
DSCN1038__Large_.JPG (110.71K)
Number of downloads: 313
#206
Postat 14 April 2009 - 10:09 AM
REAL DESIGN, la Apr 10 2009, 01:48 PM, a spus:
47 grame bucata.
#207
Postat 14 April 2009 - 10:24 AM
#208
Postat 14 April 2009 - 10:28 AM
#209
Postat 14 April 2009 - 10:39 AM
Ca si sugsestie as zice asa: Class 54 sau New Holland 54 :angry2: :lol:)
#210
Postat 14 April 2009 - 11:31 AM
hai ca da bine ........ :lol:
Fisiere atasate
-
DSCN1039__Large_.JPG (89.99K)
Number of downloads: 133 -
DSCN1040__Large_.JPG (78.09K)
Number of downloads: 119 -
DSCN1041__Large_.JPG (73.53K)
Number of downloads: 117