Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#151
Postat 06 February 2009 - 11:41 PM
Acum stau sa ma gandesc cum am sa-i fac un suport de prindere... :)
#152
Postat 18 February 2009 - 09:52 PM
trenul va fi inlocuit cu un altul , dar din carbon .( foarte tapanos)
tijele de comanda la fel carbon de 3 mm,incastrate in alte tije de 5 mm cu interior de 3 mm. sa vedem ce o sa iasa ..... :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 18 February 2009 - 09:53 PM
#154
Postat 19 February 2009 - 10:10 AM
Fisiere atasate
-
DSCN0626__Large_.JPG (73.6K)
Number of downloads: 1415
#155
Postat 20 February 2009 - 11:13 PM
NEXT .....
Fisiere atasate
-
DSCN0632__Large_.JPG (125K)
Number of downloads: 1251 -
DSCN0633__Large_.JPG (130.37K)
Number of downloads: 1103 -
DSCN0634__Large_.JPG (124.01K)
Number of downloads: 982 -
DSCN0635__Large_.JPG (91.23K)
Number of downloads: 84 -
DSCN0636__Large_.JPG (98.07K)
Number of downloads: 83 -
DSCN0637__Large_.JPG (130.25K)
Number of downloads: 89
#156
Postat 20 February 2009 - 11:42 PM
Eu il voi lasa cu originalul pentru inceput. Daca face figuri voi trece la actiune :ph34r:
#157
Postat 24 February 2009 - 10:44 PM
#159
Postat 24 February 2009 - 11:27 PM
Fisiere atasate
-
DSCN0656__Large_.JPG (75.46K)
Number of downloads: 79
#160
Postat 24 February 2009 - 11:54 PM
Fisiere atasate
-
DSCN0657__Large_.JPG (76.37K)
Number of downloads: 126
#161
Postat 25 February 2009 - 12:06 AM
Trebuie sa-l scot la rodat, dar cand s-o mai linisti vremea.
#162
Postat 25 March 2009 - 09:32 PM
Am personalizat putin Yaku'. Allen este atat designerul cat si realizatorul colantelor. Materialul si executia sunt absolut superbe. Producatorii de modele ar fi invidiosi daca le-ar vedea calitatea.
Mii de multumiri Allen!
Fisiere atasate
-
HPIM6152.JPG (238.67K)
Number of downloads: 177 -
HPIM6154.JPG (229.74K)
Number of downloads: 179
#163
Postat 25 March 2009 - 09:33 PM
Fisiere atasate
-
HPIM6138.JPG (221.82K)
Number of downloads: 212 -
HPIM6144.JPG (216.12K)
Number of downloads: 215
#164
Postat 25 March 2009 - 09:34 PM
Fisiere atasate
-
HPIM6149.JPG (228.71K)
Number of downloads: 172 -
HPIM6151.JPG (234.34K)
Number of downloads: 109
#166
Postat 26 March 2009 - 12:06 PM
Cand vedem si Iak-ul tau sus? Al meu asteapta electronica cu dor si drag... Poate reusesc sa-l ridic peste doua saptamani.
Aceasta postare a fost editata de ave: 26 March 2009 - 12:07 PM
#167
Postat 26 March 2009 - 01:04 PM
Bine si spectaculos ar fi daca va intalniti toti intr-un week-end pe Kitila
si incercati un zbor ca in poza : ( fara fum caci nu cred ca a-ti montat asa ceva
pe ele )
Fisiere atasate
-
Meeting_Aero_SM_038.JPG (74.73K)
Number of downloads: 78 -
Meeting_Aero_SM_055.JPG (85.01K)
Number of downloads: 72
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 March 2009 - 01:07 PM
#168
Postat 26 March 2009 - 03:02 PM
REAL DESIGN, la Mar 26 2009, 01:04 PM, a spus:
Bine si spectaculos ar fi daca va intalniti toti intr-un week-end pe Kitila
si incercati un zbor ca in poza : ( fara fum caci nu cred ca a-ti montat asa ceva
pe ele )
Super idee.. bravo ..
PS : Turok are dar sa nu spui la nimeni ca nu vrea sa se afle.
#169
Postat 26 March 2009 - 03:30 PM
#170
Postat 26 March 2009 - 04:09 PM
Abburo, la Mar 26 2009, 03:30 PM, a spus:
Eeee ! la Nascar se lasa cu buseala ! Daca urmaream asa ceva propuneam alte poze - cele de aici :
Si la urma urmei, decat sa cada ca ai setat statia pe invers la eleroane mai bine ramai in istorie ca un " erou " !
Si Abburo , frumoasa personalizarea YAk-ului. Felicitari tie pentru curaj si designerului pentru realizare.
P.S. - acum am inteles de ce i-si schimba unii numele - Real-Design nu ar fi incaput scris niciodata pe un model
decat decupat din ziare !
Fisiere atasate
-
Meeting_Aero_SM_098.JPG (64.79K)
Number of downloads: 92 -
Meeting_Aero_SM_053.JPG (47.78K)
Number of downloads: 96
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 March 2009 - 04:18 PM
#171
Postat 26 March 2009 - 09:15 PM
da, ar fi o chestie super sa vedem escadrila de yak-uri zburand in formatie. si spun asta ca vreau material de po(z)nat.
spor la mesterit voua!
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#172
Postat 27 March 2009 - 02:09 AM
Aceasta postare a fost editata de typer: 27 March 2009 - 02:10 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#173
Postat 27 March 2009 - 02:18 AM
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 27 March 2009 - 02:23 AM
#174
Postat 27 March 2009 - 02:45 PM
TUROK, la Mar 27 2009, 02:18 AM, a spus:
Aha ! V-ati " tras " pista privata. ( V.I.P. - vino "incetucu" pe pista ! avionule !)
#175
Postat 27 March 2009 - 02:59 PM
REAL DESIGN, la Mar 27 2009, 02:45 PM, a spus:
Este deschis pt toata lumea! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
#176
Postat 06 April 2009 - 11:01 AM
Impresii generale:
Modelul se comporta extraordinar de bine. Este foarte precis si ca niciodata la primul zbor am inceput deja sa-l bag in figuri pentru ca nu a avut nevoie de nici un fel de trimaj.
In cazul meu cu motoriarea ASP.91, elice Master Airscrew 14x6 si nitro 5%, tractiunea dezvoltata este supraunitara. Modelul are 3.5kg fara combustibil iar rezervorul are aproximativ 550ml. Parerea mea este ca-i ajunge chiar si pentru manevre 3D.
A doua zi am folosit nitro 10% iar hoverul (la mare inaltime :)) se realiza cu mansa de gaz undeva la 75-80%.
Nu am observat tendinte de angajare. Comportamentul general este unul calm. Cred ca pot spune fara sa gresesc prea mult ca acest model se preteaza atat zborurilor 3D cat ci celor "patten".
Initial am avut 110 grame de Pb pe bot si se pare ca a fost cam mult. Am renuntat la 50 grame dar inca are tendinta de a trage de bot in jos. Zborul pe spate este perfect orizontal, fara nici un fel de inputuri in statie. Pare a fi totusi unghiul motor un pic cam mare. Inainte insa de a concluziona acest lucru. voi scoate si restul de 60grame de lest si voi reveni cu comentarii asupra acestui aspect. Pentru inceput am incercat sa las toate suprafetele de comanda in pozitia neutra (fara trimaje).
Primele aterizari le-am facut oarecum in lung, insa pe final am reusit ca dupa atingerea solului modelul sa mai ruleze max 10 m. Asadar aterizari curate, capacitate de planare foarte buna.
In cazul motorizarii OS 1.20 il las pe Turok sa comenteze, insa dupa cum am vazut de pe margine, mai mergea legat un model identic de coada astuia si ar fi facut hover cu el atarnat :D :))
Voi reveni si cu filmuletul inaugural!
#177
Postat 06 April 2009 - 09:38 PM
Imaginea este stabilizata digital si uneori pot apare niste artefacte pe margine.
In prima jumatate este botezul lui Turok, iar in cea de-a doua este botezul meu.
#178
Postat 06 April 2009 - 10:53 PM
aproape ca imi tremura si picioarele ,la jumatate de gaz deja era racheta ,nu am mai simtit o asa adrenalina de cand am zburat prima data x-tremul .
nu am cuvinte cat de impresiopnat sunt de acest aeromodel ....il pot clasifica printre topurile de varf! nota 10! :)
#179
Postat 08 April 2009 - 09:54 AM
Fisiere atasate
-
DSCN1029__Large_.JPG (86.82K)
Number of downloads: 74 -
DSCN1028__Large_.JPG (104.27K)
Number of downloads: 77
#180
Postat 08 April 2009 - 11:29 AM
TUROK, la Apr 8 2009, 10:54 AM, a spus:
Turok , sa rupt si trenul de carbon sau numai panoul pe care este prins ?