Sange Nu faceti ca mine (aviz incepatori)
#31
Postat 21 October 2008 - 01:08 PM
#32
Postat 21 October 2008 - 02:34 PM
De asemenea manusa fiind mai rigida nu bag mana complet in ea, las buricele degetelor manusii sa atinga elicea, degetele mele fiind la 1-2cm mai in spate..
#33
Postat 22 October 2008 - 08:05 AM
La rodajul unui ASP 52, am chemat sotia mea sa vada cum functioneaza. Ea a observat furtunul de alimentare si nu a stiut ce e de fapt. Cand a vrut sa intrebe a si aratat cu degetul spre furtun :rolleyes: Rezultat: Sange peste tot, in 5 minute am fost la urgenta, doua copci si speriatura enorma.
Aveti grija de voi si de cei din jurul vostru.
#34
Postat 22 October 2008 - 12:22 PM
Kriminel, la Oct 21 2008, 03:34 PM, a spus:
De asemenea manusa fiind mai rigida nu bag mana complet in ea, las buricele degetelor manusii sa atinga elicea, degetele mele fiind la 1-2cm mai in spate..
Sfat pt. cei care pornesc motoare la mana: nu dati la pala sprijinind degetul pe bordul de fuga! Apasati cu buricul aratatorului pe extradosul palei, cat mai aproape de con sau invartiti direct de con in sens invers (partea a doua functioneaza doar cu motorul cald)
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#35
Postat 23 October 2008 - 10:24 PM
motorul fiind peste relanti... a facut poc rau..pozele vb de la sine...
ca un pilot devotata(narod) ce sunt am continuat sa zbor dupa pansare...
Fisiere atasate
#36
Postat 23 October 2008 - 10:38 PM
#37
Postat 24 October 2008 - 12:18 AM
MLGore, la Oct 22 2008, 01:22 PM, a spus:
Bai baieti, ar trebui sa va invat cum sa porniti un motor! Si eu mi-am luat fault, dar de la un motor turat la blana, nu la pornire!
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#38
Postat 24 October 2008 - 08:07 AM
Sper sa NU ne adunam din ce in ce mai multi
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#39
Postat 25 October 2008 - 06:22 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#40
Postat 25 October 2008 - 08:37 PM
E BINE CA AVEM CU TOTI CEVA IN COMUN.
#42
Postat 02 November 2008 - 01:04 PM
alex-revo97, la Nov 2 2008, 01:03 PM, a spus:
#43
Postat 06 November 2008 - 08:55 PM
#44
Postat 10 November 2008 - 10:46 PM
#46
Postat 17 July 2009 - 08:43 AM
Morala - in casa nu puneti elicele pe model .
Fisiere atasate
-
sange.jpg (350.76K)
Number of downloads: 509
#47
Postat 17 July 2009 - 02:33 PM
#48
Postat 17 July 2009 - 02:59 PM
ALEX2007_BZ, la Jul 17 2009, 03:33 PM, a spus:
Musca-ti limba!
E asa de usor...
ceva vreme in urma, aveam o statie atirnata de CG si probam un model
cond m-am aplecat un pic, am dat gaz cu burta si din reflex, am prins bestia cu mina.
simplu.
dupa aceea, da. iti dai seama unde si cum ai gresit.
bafta
#49
Postat 17 July 2009 - 04:35 PM
Insanatosire grabnica tuturor care vor mai pati asa ceva !
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#50
Postat 17 July 2009 - 06:03 PM
#51
Postat 17 July 2009 - 06:38 PM
#52
Postat 17 July 2009 - 07:23 PM
Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 17 July 2009 - 07:24 PM
#53
Postat 17 July 2009 - 08:32 PM
am patit si eu ceva gen bizu cu un pole cat de 8 juma ..numai ca nu am bagat mana ca nu aveam timp,mi`a intrat elicea direct in statie(antena rupta,manerul sfartecat in vreo 5 bucati,ciobituri pe colturi).Daca imi rupea elicea cred ca turba motorul ala.Din fericire am recuperat toate piesele,am lipit antena si folosesc statia si in ziua de azi.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 17 July 2009 - 08:33 PM
#54
Postat 19 July 2009 - 10:46 AM
shogi, la Jul 17 2009, 09:32 PM, a spus:
am patit si eu ceva gen bizu cu un pole cat de 8 juma ..numai ca nu am bagat mana ca nu aveam timp,mi`a intrat elicea direct in statie(antena rupta,manerul sfartecat in vreo 5 bucati,ciobituri pe colturi).Daca imi rupea elicea cred ca turba motorul ala.Din fericire am recuperat toate piesele,am lipit antena si folosesc statia si in ziua de azi.
am patentat o metoda safe de pornire ii zice " cu pantoful"
daca are chef povesteste calin cum e.
p.s cateodata mai cade de pe model motorul cu tot cu poanoul de foc , dar cui ii pasa.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#55
Postat 31 August 2011 - 10:21 AM
so, BE CAREFUL
De: Amandeep Kataria"
Fisiere atasate
-
317237_2349053810002_1359794175_32741655_963913_n.jpg (40.2K)
Number of downloads: 595
#56
Postat 31 August 2011 - 07:23 PM
pt aia de zboara trex 600 prin parcuri !
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#57
Postat 31 August 2011 - 07:43 PM
dragos243, la 31 August 2011 - 10:21 AM, a spus:
so, BE CAREFUL
De: Amandeep Kataria"
Fara cuvinte .....!!!
#58
Postat 01 September 2011 - 07:32 AM
Ideea este ca daca heli scapa de sub control ( fie din defectiune fie din manuta ) el trebuie "sacrificat" si dat de Tera cat mai repede - daca se incearca insa salvarea lui in acele cateva secunde de intarziere se poate produce tragedia stiut fiind cat de haotica poate fi traiectoria unui heli - naspa rau e daca pierzi receptia si failsafe-ul nu mai merge sa taie gazul.
Un pilot foarte experimentat, dar chiar foarte experimentat il poate scoate daca e "scapat" din manevra, daca e defect insa e greau de stiut in acele secunde care este defectul si cum poate fi compensat asa ca si ei prefera crash-ul..
P.S.
Si o spuma foarte intalnita la noi pe terenurile de zbor (Telink) si-a lasat proprietarul fara un deget .... nu ca la crestat , ci pur si simplu la desprins complet de mana neatenta si nu a mai putut fi " replantat" - nu la noi in tara .
Eu unul nu as mai pune astfel de poze si nu as dezvolta acest subiect cu poze si neblurate pe deasupra - parca am fi la stirile de la ora 5 - nu ajuta ci doar creeza disconfort si panica - doar daca se doreste "senzational".
Mai bun ar fi editarea unui " ghid " de protectia muncii - de la electrice la termice, de la heli la masinute , avioane, barcute etc.
#59
Postat 02 September 2011 - 08:51 PM
REAL DESIGN, la 01 September 2011 - 07:32 AM, a spus:
Eu unul nu as mai pune astfel de poze si nu as dezvolta acest subiect cu poze si neblurate pe deasupra - parca am fi la stirile de la ora 5 - nu ajuta ci doar creeza disconfort si panica - doar daca se doreste "senzational".
Mai bun ar fi editarea unui " ghid " de protectia muncii - de la electrice la termice, de la heli la masinute , avioane, barcute etc.
Hai sa fim seriosi, ce pe acest forum privesc copiii de 4 ani?
Eu cred ca sunt bine venite niste "atentionari" de genul acesta pentru teribilisti sau inconstienti.
In ceea ce priveste" ghidul", pe campurile neamenajate are valoare zero,iar pe terenurile amenajate regulile le face propritarul asa ca .......!
Parerea mea,
Stima,
#60
Postat 03 September 2011 - 07:32 AM
Referitor la " ghid " ... nu era vorba despre REGULAMENT DE ZBOR daca la asta te referi ci la instructiuni pentru incepatori si nu numai :
- adica de genul ... nu bagati mufele de la pack-uri una in alta
- nu porniti motoarele aero ........ cu sfoara
- strangeti bine piulita la elice nu o lasati doar usor apropiata ...
- iesi din raza de actiune a palelor unui heli ( mai ales la cele din clasa 50 - 90 ) si nu incercati sa le opriti cu piciorul gol sau in papuci de plaja - nu ca ar merge cu pantofi de ginerica cu talpa de talpa.
.
.
.
.
si chestii d'astea utile , unele de bun simt , altele din experienta fiecaruia ......
Altfel .... vizionare placuta - Horror !