Octombrie 2008
#2
Postat 08 October 2008 - 10:26 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#3
Postat 10 October 2008 - 08:57 PM
#4
Postat 10 October 2008 - 09:23 PM
Poc, motorul tace. 5 metri a venit pe coada pana sa-l intoarca, apoi in restul de 5 metri ce sa mai faci?. Viteza insuficienta, totusi chiar si asa, l-a lasat inca vreo 2 metri in picaj dupa care a tras usurel dar si asa avionul a intrat in pamant paralel. Oricum s-a facut varza. Stau si ma gandesc ca oricat ai fi de experimentat nu cred ca mai ai ce sa faci cu 3kg la 10m de pamant fara motor si in hover. Poate, dar in fractiunile alea de secunda?. Electronica in afara de un servo, a scapat, la fel si mecanica.
Chestia interesanta abia acum urmeaza.
Am adunat noi resturile si am inceput investigatia. :)
Bun, s-a oprit motorul, dar de ce?. Ne-am uitat la furtune sa nu fie fisurate. Nimic. Aparent totul O.K.
Hai sa scoatem carburantul si am ales solutia avand in vedere ca avionul oricum era explodat si rezervorul p'afara, sa scot dopul rezervorului.
Cand l-am scos am ramas paf. Tevile din interior TOATE 3, erau rupte, dar nu din cauza impactului, nu, ci prin eroziune. Macinate d'a dreptul. Cand am luat o bucata in mana s-a sfaramat instantaneu. M-am ingalbenit, pe avionul meu am acelasi rezervor, luat in aceeasi perioada si cam cu acelasi numar de rezervoare consumate. Cam 12.
Am dat fuga la avionul meu(inaca necrashuit), i-am desfacut canopia,etc, am ajuns la rezervor, l-am dat afara, l-am demontat. 2 tevi(alimentarea si returul) praf, macinate si rupte in interiorul rezervorului.
Acum nu stiu daca neaparat asta sa fi fost cauza opririi motorului dar mi s-a parut incredibil ca 2 rezervoare identice cumparate pt. metanol, cu tevi de metal sa aiba aceleasi probleme.
Mai verific si eu pe camp inainte de zbor diferite componenete, dar niciodata n-am desfacut rezervoarele sa verific starea tevilor. Mea culpa.
Scuzati calitatea pozelor dar sunt facute cu un telefon antic si de demult.
Cam asa aratau tevile:
#6
Postat 10 October 2008 - 09:45 PM
Numai bine,
Calin
#9
Postat 10 October 2008 - 10:11 PM
La material nu stiu ce sa zic. Am impresia ca au mult cupru in ele. Cand erau noi erau galbioare(credeam ca-s alama). Acum sunt brun inchis. Studiind fisurile si rupturile au depuneri d'alea albastre pe ele.
#10
Postat 10 October 2008 - 10:28 PM
Si acum o intrebare: cat timp a trecut de la prima umplere pana astazi. Doar cu titlu informativ.
@Kriminel: de care YAK vorbesti si la cat timp ai avut problema cu furtunele?
Multam frumos
#11
Postat 10 October 2008 - 10:37 PM
#12
Postat 11 October 2008 - 02:46 AM
Abburo, la Oct 10 2008, 11:28 PM, a spus:
Si acum o intrebare: cat timp a trecut de la prima umplere pana astazi. Doar cu titlu informativ.
@Kriminel: de care YAK vorbesti si la cat timp ai avut problema cu furtunele?
Multam frumos
Un Yak de 1.75 de la QQ pe care am pus un MVVS de 26cc benzinar. Furtunele erau pt benzina si nu s-au dizolvat si-au marit putin diametrul cat sa iasa de pe tzeava. Vina mea a fost ca nu le-am asigurat deoarece la montare au intrat chiar foarte greu si m-au furat cu asta.
Yak-ul de care vorbesc: http://www.youtube.c...h?v=Q6o-5w5_cBc
#13
Postat 11 October 2008 - 03:49 AM
Oare sa fie de vina si carburantul? Ce brand anume ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaa, fruntea sus si sa ai cat mai putine incidente neplacute, zburatorule.
#14
Postat 11 October 2008 - 07:15 AM
ce combustibil folosesti????
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 11 October 2008 - 07:15 AM
#15
Postat 11 October 2008 - 07:37 AM
daca s-a folosit poate Oil-After run-ul a evita corodarea. - si ajungem iar
la Brand VS NoName ( chiar daca NoName-ul ala are de fapt nume )
#19
Postat 11 October 2008 - 09:20 AM
am desfacut acu' rezervoru de pe un acrbat mai vechi ('95) n-are nimic... asta de pe cap 232 , par putin mancate, dar nu atat de rau ... oricum azi mai zbor cu astea asa si apoi... le schimb ... doar tornado 5%...
auci
#20
Postat 11 October 2008 - 09:27 AM
dan_mitea, la Oct 11 2008, 04:49 AM, a spus:
Rezervoarele sunt cumparate de la dealerul din nord-est. Unul a fost achizitionat anul trecut si in prima faza a mers cu Roktan de 10%, iar anul asta cand am luat ambele motoare de 15 am luat si al doi-lea rezervor si au mers cu Tornado de 10%.
#21
Postat 11 October 2008 - 09:56 AM
Trebuie identificat producatorul nu dealerul caci s-ar putea ca acelasi produs
sa il gasim si la alte magazine la alti dealeri.
Eu am un rezeror de la Thunder Tiger la care tevile interioare sunt din plastic,
( ma rog cel putin vizual nu stiu, etilena , propilena, ebonita etc. oricum nu din metal )
#22
Postat 11 October 2008 - 12:33 PM
Calin
#23
Postat 11 October 2008 - 01:49 PM
#24
Postat 11 October 2008 - 01:56 PM
Kriminel, la Oct 11 2008, 01:33 PM, a spus:
Calin
Bineinteles ca nu se poate generaliza cazul meu. Eu v-am spus doar ce-am patit eu. Stii, daca erau cumparate in acelasi timp ai fi zis ca e un lot gresit dar, avand distanta de aproape un an intre ele ai zice ca nu e vina rezervoarelor ci a combustibilului. Totusi n-am bagat decat Roktan 10% si Tornado10% intr-unul, iar in celalalt Tornado 10%.
Merci de sfat cu tevile de cupru. Am sa caut si eu. Am si rezervor pt. benzinar cu setul de benzina. Pana acum nu mi-a facut nici-o figura.
#26
Postat 11 October 2008 - 08:34 PM