Modelism - RHC Forum: Octombrie 2008 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Octombrie 2008

#1 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 08 October 2008 - 09:59 PM

...
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 October 2008 - 10:26 PM

In octombrie nu am decat 2 zboruri la activ deoarece am programul incarcat. Am zburat in aceasta seara cu Formosa pe semiintuneric si era sa facpraf modelul, cred ca o sa pun pe el niste lumini de navigatie.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 08:57 PM

Sa va povestesc experienta nefasta de azi de pe Chitila.
Am fost impreuna cu doi prieteni sa zburam un pic. Zis si facut. Am alimentat, am pornit si zbor. Fiecare cam 2 rezervoare. Avioanele cu care am zburat sunt cele construite de mine, in speta cele din poza

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC10786.jpg

0

#4 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 09:23 PM

La cel de-al 3-lea rezervor, amicul meu facea un hover cam la 10m de pamant, rezervorul aproape plin. Decolase de cam 3 minute maxim.
Poc, motorul tace. 5 metri a venit pe coada pana sa-l intoarca, apoi in restul de 5 metri ce sa mai faci?. Viteza insuficienta, totusi chiar si asa, l-a lasat inca vreo 2 metri in picaj dupa care a tras usurel dar si asa avionul a intrat in pamant paralel. Oricum s-a facut varza. Stau si ma gandesc ca oricat ai fi de experimentat nu cred ca mai ai ce sa faci cu 3kg la 10m de pamant fara motor si in hover. Poate, dar in fractiunile alea de secunda?. Electronica in afara de un servo, a scapat, la fel si mecanica.
Chestia interesanta abia acum urmeaza.
Am adunat noi resturile si am inceput investigatia. :)

Bun, s-a oprit motorul, dar de ce?. Ne-am uitat la furtune sa nu fie fisurate. Nimic. Aparent totul O.K.
Hai sa scoatem carburantul si am ales solutia avand in vedere ca avionul oricum era explodat si rezervorul p'afara, sa scot dopul rezervorului.
Cand l-am scos am ramas paf. Tevile din interior TOATE 3, erau rupte, dar nu din cauza impactului, nu, ci prin eroziune. Macinate d'a dreptul. Cand am luat o bucata in mana s-a sfaramat instantaneu. M-am ingalbenit, pe avionul meu am acelasi rezervor, luat in aceeasi perioada si cam cu acelasi numar de rezervoare consumate. Cam 12.

Am dat fuga la avionul meu(inaca necrashuit), i-am desfacut canopia,etc, am ajuns la rezervor, l-am dat afara, l-am demontat. 2 tevi(alimentarea si returul) praf, macinate si rupte in interiorul rezervorului.

Acum nu stiu daca neaparat asta sa fi fost cauza opririi motorului dar mi s-a parut incredibil ca 2 rezervoare identice cumparate pt. metanol, cu tevi de metal sa aiba aceleasi probleme.
Mai verific si eu pe camp inainte de zbor diferite componenete, dar niciodata n-am desfacut rezervoarele sa verific starea tevilor. Mea culpa.

Scuzati calitatea pozelor dar sunt facute cu un telefon antic si de demult.
Cam asa aratau tevile:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag228.jpg

0

#5 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 09:24 PM

Si asa avionul dupa experienta traumatica

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag231.jpg

0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 October 2008 - 09:45 PM

imi pare rau de model. Acelasi lucru l-am patit si eu cu Yak-ul dar la mine s-au umflat tuburile siliconice din rezervor si au iesit de pe tevi... din fericire eram in hover la ceva mai mult de 10m si am reusit sa-l plachez, unicele daune fiind trenul rupt, o aripa putin ciupita (unde a lovit trenul) si un SFG de textolit rupt. Dar daca am intelesbine tie TEVILE au fost atacate? Sau furtunele de silicon/ce-o fi?

Numai bine,
Calin


0

#7 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 09:57 PM

Vezi postareaKriminel, la Oct 10 2008, 10:45 PM, a spus:

Dar daca am intelesbine tie TEVILE au fost atacate?
Numai bine,
Calin



Tevile. N-am vazut in viata mea tevi mai praf ca astea.
Furtunele n-au nici pe dracu
0

#8 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 October 2008 - 09:59 PM

ai idee din ce sunt facute? Par aluminiu?

Eu m-am obisnuit sa scot benzina/metanolul din rezervoare la strangere... e o practica buna aparent.


Numai bine,
Calin


0

#9 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 10:11 PM

Sa stii ca si eu golesc rezervorul dupa. Prin furtunul de alimentare, nu prin desfacerea rezvorului. Mai ramane in el cat sa zic 5-10ml, oricum insufucient ca sa stea tevile inecate in combustibil si sa zici ca asta le-ar dauna. ( Si fie vb. intre noi, daca un produs e facut pt. un anumit mediu, apai trebuie sa reziste in mediul ala).
La material nu stiu ce sa zic. Am impresia ca au mult cupru in ele. Cand erau noi erau galbioare(credeam ca-s alama). Acum sunt brun inchis. Studiind fisurile si rupturile au depuneri d'alea albastre pe ele.
0

#10 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 October 2008 - 10:28 PM

Intr-adevar o experienta pentru care iti multumim ca ne-ai impartasit-o. Imi pare sincer rau de modelul rupt. Arata ca o bijuterie.

Si acum o intrebare: cat timp a trecut de la prima umplere pana astazi. Doar cu titlu informativ.

@Kriminel: de care YAK vorbesti si la cat timp ai avut problema cu furtunele?

Multam frumos
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#11 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 October 2008 - 10:37 PM

Pe camp n-am avut aparatul foto la mine dar acum pun o poza un pic mai buna cu tevile respective. Ma rog, cu ce am mai recuperat din ele.
Abburo , prin Mai am avut primul zbor cu modelul asta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC108141.jpg
  • Imagine atasata: SDC108141.jpg

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 10 October 2008 - 10:39 PM

0

#12 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 11 October 2008 - 02:46 AM

Vezi postareaAbburo, la Oct 10 2008, 11:28 PM, a spus:

Intr-adevar o experienta pentru care iti multumim ca ne-ai impartasit-o. Imi pare sincer rau de modelul rupt. Arata ca o bijuterie.

Si acum o intrebare: cat timp a trecut de la prima umplere pana astazi. Doar cu titlu informativ.

@Kriminel: de care YAK vorbesti si la cat timp ai avut problema cu furtunele?

Multam frumos


Un Yak de 1.75 de la QQ pe care am pus un MVVS de 26cc benzinar. Furtunele erau pt benzina si nu s-au dizolvat si-au marit putin diametrul cat sa iasa de pe tzeava. Vina mea a fost ca nu le-am asigurat deoarece la montare au intrat chiar foarte greu si m-au furat cu asta.

Yak-ul de care vorbesc: http://www.youtube.c...h?v=Q6o-5w5_cBc


0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 October 2008 - 03:49 AM

Imi pare foarte rau pentru pierderea suferita. Nu am mai vazut asa ceva. Te rog sa ne spui cine fabrica rezervorul. Ca sa fim atenti.
Oare sa fie de vina si carburantul? Ce brand anume ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaa, fruntea sus si sa ai cat mai putine incidente neplacute, zburatorule.
0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 11 October 2008 - 07:15 AM

exact acelasi lucru am patit si eu cu showtimeu..hover la 10 m a murit mtoru din cauza uni surub de la capacul tachetilor care a sarit si a blocat tachetii, a cazut pe coada, am facutr lumanarea si la 2 m l-am scos.a cazut pe burta si s-a rupt doar panoul de la tren si 2 SFGuri din balsa...Am facut alte SFGuri, am refacutr panou trenului si aum e ca nou :).... io nu am mai vazut asa ceva cu furtunele alea...am un model de 2 ani si recent m-a uitat la rezervor...nu au nici pa dracu


ce combustibil folosesti????

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 11 October 2008 - 07:15 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 October 2008 - 07:37 AM

Daca de vina este combustibilul - oare ce o fi in interior motor - sau
daca s-a folosit poate Oil-After run-ul a evita corodarea. - si ajungem iar
la Brand VS NoName ( chiar daca NoName-ul ala are de fapt nume )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 11 October 2008 - 07:41 AM

in acest caz ,trebuie sa fim atenti si pe viitor ce anume tip de combustibil ,achizitionam .ACEST FAPT ESTE BINE DE STIUT! :)
ADOR VITEZA!!!
0

#17 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 October 2008 - 09:13 AM

Vezi postareaflorin100%, la Oct 11 2008, 08:15 AM, a spus:

ce combustibil folosesti????



Am folosit numai Tornado de 10%
0

#18 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 October 2008 - 09:16 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 11 2008, 08:37 AM, a spus:

Daca de vina este combustibilul - oare ce o fi in interior motor -


La aia ma gandesc si eu. Cred ca va trebui sa desfac ambele motoare cat de curand si sa le curat.
0

#19 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 11 October 2008 - 09:20 AM

aoleoo ...ingrijorator... ROG UN MODERATOR SA FACA UN SUBIECT SEPARAT CU ASTA... cat mai vizibil...
am desfacut acu' rezervoru de pe un acrbat mai vechi ('95) n-are nimic... asta de pe cap 232 , par putin mancate, dar nu atat de rau ... oricum azi mai zbor cu astea asa si apoi... le schimb ... doar tornado 5%...
auci
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#20 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 October 2008 - 09:27 AM

Vezi postareadan_mitea, la Oct 11 2008, 04:49 AM, a spus:

Te rog sa ne spui cine fabrica rezervorul.


Rezervoarele sunt cumparate de la dealerul din nord-est. Unul a fost achizitionat anul trecut si in prima faza a mers cu Roktan de 10%, iar anul asta cand am luat ambele motoare de 15 am luat si al doi-lea rezervor si au mers cu Tornado de 10%.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 October 2008 - 09:56 AM

Dealer neDelear probabl sunt chinezarii ca ata de chirurgie din spitale.
Trebuie identificat producatorul nu dealerul caci s-ar putea ca acelasi produs
sa il gasim si la alte magazine la alti dealeri.
Eu am un rezeror de la Thunder Tiger la care tevile interioare sunt din plastic,
( ma rog cel putin vizual nu stiu, etilena , propilena, ebonita etc. oricum nu din metal )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 11 October 2008 - 12:33 PM

Am luat multe rezervoare de la firma din botosani si nu am avut probleme de genul asta. Intr-adevar eu am schimbat toate tzevile cu unele din cupru luate din praktiker. De asemenea la benzinare am schimbat mustiucul cu unul special facut pt benzina.

Calin


0

#23 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 October 2008 - 01:49 PM

Real Design, daca stiam ce provenienta au, v-as fi spus, dar pe ele nu scrie nimic. Poate scria pe eticheta ambalajului dar e aruncata demult si nici nu mai tin minte ce scria pe ea.V-am zis de unde le-am luat ca poate stiti voi ce provenienta au. Sunt convins ca acelasi tip de rezervor e vandut de mai multi.
0

#24 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 October 2008 - 01:56 PM

Vezi postareaKriminel, la Oct 11 2008, 01:33 PM, a spus:

Am luat multe rezervoare de la firma din botosani si nu am avut probleme de genul asta. Intr-adevar eu am schimbat toate tzevile cu unele din cupru luate din praktiker. De asemenea la benzinare am schimbat mustiucul cu unul special facut pt benzina.

Calin



Bineinteles ca nu se poate generaliza cazul meu. Eu v-am spus doar ce-am patit eu. Stii, daca erau cumparate in acelasi timp ai fi zis ca e un lot gresit dar, avand distanta de aproape un an intre ele ai zice ca nu e vina rezervoarelor ci a combustibilului. Totusi n-am bagat decat Roktan 10% si Tornado10% intr-unul, iar in celalalt Tornado 10%.

Merci de sfat cu tevile de cupru. Am sa caut si eu. Am si rezervor pt. benzinar cu setul de benzina. Pana acum nu mi-a facut nici-o figura.
0

#25 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 11 October 2008 - 08:12 PM

E frumos, zboara bine, e mare si si-a luat si o pereche buna de piloti la mansa. Asa ca merita si o poza frumoasa...

Imagine atasata: IMG_0783.jpg

Aceasta postare a fost editata de Romulus: 11 October 2008 - 08:13 PM

0

#26 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 11 October 2008 - 08:34 PM

Eu unul sunt fericit. A fost a doua zi de zbor cu Kyosho Calmato Sports 40 si in prima am reusit doar un zbor. Azi am facut 5. Desi n-am crezut, am facut cateva manevre acrobatice de baza. Timid, nu chiar corecte, dar e clar ca sunt pe drumul bun. Si cum asta e si primul termic, m-as hazarda sa cred c-a fost o zi buna azi pentru mine. :blink:
0

#27 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 11 October 2008 - 08:48 PM

super tare azi ...asteptam si poze .... :blink:
ADOR VITEZA!!!
0

#28 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 11 October 2008 - 08:55 PM

Cer albastru la Chitila azi...
Imagine atasata: IMG_0745_small.jpg

Florin se concentreaza...
Imagine atasata: IMG_0739_small.jpg

Dragos si Catalin iau o pauza constructiva...
Imagine atasata: IMG_0741_small.jpg

Mihai, e multumit de YAK-ul proaspat centrat...
Imagine atasata: IMG_0807_small.jpg
0

#29 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 11 October 2008 - 09:03 PM

Peisaj cu YAK huverind agale...
Imagine atasata: IMG_0800_small.jpg

Sebart Katana pregatindu-se de decolare...
Imagine atasata: IMG_0831_small.jpg

Un Jamara Extra pregatindu-se de zidit...
Imagine atasata: IMG_0847_small.jpg

Florin n-a gasit cuierul de la Chitila, inca-l mai cauta sa agate in el Eratix...
Imagine atasata: IMG_0887_small.jpgImagine atasata: IMG_0859_small.jpg
0

#30 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 11 October 2008 - 09:10 PM

Multimea se dezlantuie...
Imagine atasata: IMG_0947_small.jpg

Yak-ul ala frumos, are parte de zeama de mansa de buna calitate...
Imagine atasata: IMG_0935_small.jpgImagine atasata: IMG_0998_small.jpg
Imagine atasata: IMG_0976_small.jpgImagine atasata: IMG_0797_small.jpg

Si o mica scapare, fara pagube...
Imagine atasata: IMG_0827_small.jpg
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro