cosmindjc, la Oct 10 2008, 06:23 PM, a spus:
Salutare tuturor,
Parerea mea este ca Bogdan Stancu are dreptate!
Gresit! bs are
TOTDEAUNA dreptate! :)
mai putin cand spune tampenii :)
Realdesign, nu te oftica, eu am petrecut vreun an (cam 2 zile pe saptamana) stand langa un tatic de la care am invatat multe- e vorba de grig, pe care astazi in unele privinte l-am depasit. Am stat si de placere, si de nevoia de a sporovai despre TOT ce ma interesa.
Pe camp se face ucenicie, oricat de tampit ai considera acest lucru si nu e nimeni obligat sa te bage in seama daca nu (te) doreste. Inveti lectia de acasa si poti sa te duci si de treijde ori pe camp fara sa zbori, daca nu te simti in stare, pana cand te baga in seama unu in care ai tu incredere si care sa aiba timp si chef de tine. Fara suparare, nu sunt adeptul acestui mod, dar atata timp cat fiecare isi rupe din timpul lui si al familiei pentru hobbyul asta...nu prea poti sa ai pretentii. Nu te ia nimeni la misto decat daca li se pare ca esti prea indaratnic.
Am observat ceva gresit: ai spus la un moment ca daca iti iei mana de pe mansa sa trimezi...NU iei mana de pe mansa, cauti un deget in plus cu care faci asta sau eventual de la mana ailalta (la mine stanga e mai putin ocupata) si trimezi. Observa si asta la cei care zboara pe camp, sunt gesturi pe care le furi si ti le adaptezi.
NU trimezi modelul la 10m, il duci sus la primele zboruri, tinandu-l cu orice pret cu mansa si apoi il duci in linie dreapta.
Nu ma apuc sa-ti povestesc ce trebuie sa faci la primele zboruri, cred ca nici eu nu imi aduc aminte de toate lucrurile, dar daca le fac, poate ca nu le uit. in orice caz, daca nu iti faci in cap un check list, sa nu te astepti de la noi sa sistematizam frumos si corect. Inevitabil ne vom pierde in aberatii.
La fel, imagineaza-ti turul de psta din aviatia mare si incearca sa faci exact asa de fiecare data.
Vorba astora de mai sus, ia-ti un model comod pe care sa il ingropi de batranete si dupa aia treci la altceva, DUPA ce iti rezolvi problemele de manuta/cleier. Nu merge mai acrobat? Intoarce-te ca nu ai completat nivelul.
Si zod si s66 au avut un model urat care a fost torturat si chinuit in toate felurile, pana cand astia au invatat cat de cat sa zboare. De-abia apoi au trecut la avioane mai lucioase. (da mobi, jos palaria!)
Nu-ti lua bmw 7 daca de-abia ti-ai luat carnet, il busesti din prima, ia-ti intai o dacie batrana care iti iarta greselile si nu te lasa sa faci tampenii (nici sa prinzi viteza, ma rog).
Cam atat.
ps. cine ia bre bani pe camp sa te ajute, sa stiu si eu ? Ca in afara de "reparatori" pe bani....toti o fac moka.