Modelism - RHC Forum: ECHILIBRARE MODEL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ECHILIBRARE MODEL

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 September 2008 - 09:34 AM

PINK LADY revine si va saluta ! De fapt REAL revine ca PINK LADY tot praf
a ramas !
Am revenit din Viena ( unde am vazut 3 magazine de modelism - erau mai multe -
unde aveau tot ce doreai de la modele , motoare la toate maruntisurile posibile )
cu un gand :

Echilibrarea modelului longitudinal ( pentru a pastra CG-ul ) am vazut - si dispozitive am vazut
dar :

Echilibrarea modelului transversal ( sa vedem daca se inclina stanga/dreapta pe vre-o aripa )
tinand cont ca toba atarna intr-o parte , poate fi mai grea o aripa etc nu am vazut.

INTREBARE : - este necesara aceasta echilibrare ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 September 2008 - 09:47 AM

da.
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 September 2008 - 11:02 AM

cel mai simplu: Citeste acest manual si vei sti toate detaliile. Un search pe forum n-ar fi stricat de asemenea.

Numai bine,
Calin

Fisiere atasate




0

#4 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2008 - 08:45 AM

Pe scurt, faci asa pentru echilibrarea longitudinala: daca ai aripa demontabila (si la mai toate modelele este), te asiguri ca ea este echilibrata (s-au vazut cazuri cand jumatate de aripa era mai grea decat cealalta), adaugand Pb in capatul ei. Montezi aripa si iei modelul de partea cea mai ridicata a ampenajului vertical si cu cealalta mana de elice; daca modelul se inclina pe o parte, adaugi(sau dupa caz scoti) Pb pana modelul ramane drept.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 September 2008 - 08:48 AM

mmm nush daca e chiar ok varianta descrisa de Bogdan deoarece in functie de marimea motorului si a unghiului dat, elicea poate fi deviata chiar si cu 2cm spre dreapta rezultant aripa stanga mai grea tot timpul... Sau ma insel?


0

#6 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2259
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 03 October 2008 - 09:40 PM

Kriminel are dreptate. Metoda descrisa de Bogdan nu e aplicabila in realitate.

Poti echilibra aripa singura dar asta nu te prea ajuta. Trebuie sa-l zbori si sa vezi cum se comporta. Exista un scenariu "Valsul domnisoarei" al echilibrarii si trimarii unui model ce se executa la zborul inaugural (maiden flight). Majoritatea modelistilor cu experienta il stiu si il executa. In esenta se executa o serie de figuri acrobatice simple si in functie de comportamentul modelului se trag anumite concluzii. Eu folosesc un reportofon si in timpul zborului descriu comportamentul modelului. Dupa, ascult inregistrarea si stiu ce trebuie sa fac la model sau cum sa ajustez unele mixaje. De obicei, abia la al treilea zbor modelul se comporta impecabil, deoarece dupa al doilea zbor mai ies la iveala si alte anomalii mai mici mascate la primul zbor.

Pentru echilibrarea laterala se executa un zbor perfect in linie dreapta cu vantul din fata urmat de un zbor pe spate pe acceasi directie. Daca modelul e mai greu intr-o parte acceasi aripa va trage in jos indiferent daca zbori normal sau pe spate. Daca ai o tendinta de rotatie care isi pastreaza sensul la ambele zboruri inseamna ca aripa este torsionata si pana la un punct poti corecta din eleroane. Poti face si loopinguri si sa vezi pe ce parte iese modelul.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 03 October 2008 - 09:41 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#7 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 October 2008 - 10:11 PM

Deci fix ce zice in documentul atasat de mine!
O sa il traduc pentru cei ce nu stiu bine engleza, acolo descrie cam toate manevrele acrobatice ce trebuiesc efectuate pentru fiecare reglaj in parte.
De asemenea ORDINEA acestor reglaje este foarte importanta.

Numai bine,
Calin


0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2008 - 10:16 PM

Cat de valabil e si pentru planoare ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 October 2008 - 10:27 PM

pai cred ca e similar, desi tipul din document se refera mai mult la acrobate IMACS si F3A si chiar 3D... dar citeste-l si vezi daca e relevant pt planoare...

Nu prea am experienta cu planaorele, am avut un hotliner (?) de carbon si unica placere o aveam urcatul sus cu el si venit in blana in jos sa-l aud cum suiera :rolleyes:

Calin


0

#10 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2008 - 08:33 AM

Parca discutam de metoda statica, asta cred ca voia Realdesign. In documentele voastre (dl Kri...), pe care documente nu am avut rbdarea sa le citesc pana la capat, ca orice gospodina care se respecta, parca se discuta mai mult de echilibrarea dinamica, adeca in zbor.
Metoda descrisa de mine am vazut-o (si facut-o); nu am considerat ca (chiar) 2 cm la un fuselaj de -hai sa zicem- 1,5m pot sa schimbe substantial datele problemei. Calculati voi, care ati trecut mai des pe la scoala, ce unghi e ala... In orice caz, daca am sti SIGUR ca aripile nu sunt niciun pic torsionate...poate, dar si asa un gang la trim si se rezolva.
Daca chiar vrei sa fii exact pune partea de jos si in fata a fuselajului, FIX in axul lui, pe un creion fixat in ceva si tine de deriva/directie si afli daca e echilibrat. Comunica-ne si noua diferenta de greutate pe aripa mai grea in cele 2 cazuri. Sunt tare curios.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 09 October 2008 - 08:36 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 October 2008 - 03:03 PM

Parerea mea este ca sunt foarte putini sau chiar niciunul, dintre cei care au facut la modelele lor aceasta
echilibrare.
Eu am ridicat problema pentru caci desi montat si echilibrat ca in manual PinkLady-ul meu se angaja
agresiv pe o aripa la primul si ultimul zbor ( desi aripile erau drepte iar eleroanele erau egal aliniate intre ele )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 October 2008 - 03:05 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 09 October 2008 - 03:43 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 9 2008, 04:03 PM, a spus:

Parerea mea este ca sunt foarte putini sau chiar niciunul, dintre cei care au facut la modelele lor aceasta
echilibrare.

gandesti gresit.foarte multi o fac,folosind metoda descrisa de bogdan,cu amendamentul ca nu se apuca de varful ampenajului vertical,ci pur si simplu "se tine in palma intinsa" bechia.motorul nu trebuie sa fie in punctul de compresie,si nu trebuie sa bata vantul cand echilibrezi.daca nu e echilibrat STATIC modelul fuge imediat pe o aripa......

Citeaza

pentru caci desi montat si echilibrat ca in manual PinkLady-ul meu se angaja
agresiv pe o aripa la primul si ultimul zbor ( desi aripile erau drepte iar eleroanele erau egal aliniate intre ele )


am un model impecabil centrat si echilibrat,aripi drepte,eleroane egal aliniate.....cand se angajeaza....ghici!
o face agresiv pe o aripa!!
flying is my life...
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 October 2008 - 04:49 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 9 2008, 04:03 PM, a spus:

Parerea mea este ca sunt foarte putini sau chiar niciunul, dintre cei care au facut la modelele lor aceasta
echilibrare.


Cel putin unu .. IO.
DT
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 October 2008 - 06:47 PM

Nu pot decit sa va felicit , si cred ca daca si eu faceam asa ......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 October 2008 - 06:52 PM

Vezi postareaZOD, la Oct 9 2008, 05:49 PM, a spus:

Cel putin unu .. IO.

si io... altfel nu se poate
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#16 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 October 2008 - 07:04 PM

Bogdane eu ma refer strict din experienta mea cu ravenul. Doar acel avion pot spune ca l-am construit cu adevarat. Restul de care vorbeste si real design is asamblari... Am facut aceeasi chestie cu echilibrare pe axul motorului si de directie (blocata) si imi fura stanga mai tot timpul. Apoi m-am luat dupa imbinarile celor 2 scoici ale fuselajului si am observat ca e ok. Daca ai cel putin 20cm lungimea motorului, la rotor vei avea cel putin o deviatie de 2cm (imi dau cu parerea) suficient cat sa para o aripa mai grea. Varianta cu tinutul in mana nu s-a potrivit la mine deoarece fuselajul e extrem de gros :blink:

Un avion cand se angajeaza lasa o aripa. S-a mai discutat de n ori. Si mai ales daca lasa aripa stanga si tu dai eleron dreapta, mai rau se va angaja tot in stanga. Vezi wikipedia si filme pe youtube.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 09 October 2008 - 07:15 PM



0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 October 2008 - 07:38 PM

Dar stiti de ce credeam ca nu face nimeni astfel de echilibrare ?
Pantru ca nu am vazut la nimeni plumb pe varful aripii ( sau poate il puneau
in fuselaj - dar pe varful aripii ar trebui sa pui mai putina greutate decit in
fuselaj langa axul lungitudinal) .
Am luat acum de curand un 3D termic THUNDER TIGER G 200 ( cu fuselaj ca la
deproane - o scindura - ) si cu toate ( servouri , pack, receptoare ) in aripi in spatele
unor capace cu suruburi ca zone de acces.
Si de aceea am intrebat pentru ca motorul are cilindrul in lateral iar in aripa de pe partea lui
are doar 3 servouri, iar in aripa opusa are 2 servouri, accu de receptie, intrerupatorul, receptorul si un
dispozitiv cu led-uri pt. starea acuu.
Asta sigur este dezechilibrat stanga/dreapta
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 October 2008 - 07:50 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 9 2008, 08:38 PM, a spus:

Si de aceea am intrebat pentru ca motorul are cilindrul in lateral iar in aripa de pe partea lui
are doar 3 servouri, iar in aripa opusa are 2 servouri, accu de receptie, intrerupatorul, receptorul si un
dispozitiv cu led-uri pt. starea acuu.
Asta sigur este dezechilibrat stanga/dreapta


CE?


0

#19 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 October 2008 - 10:20 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 9 2008, 08:38 PM, a spus:

Dar stiti de ce credeam ca nu face nimeni astfel de echilibrare ?
Pantru ca nu am vazut la nimeni plumb pe varful aripii ( sau poate il puneau
in fuselaj - dar pe varful aripii ar trebui sa pui mai putina greutate decit in
fuselaj langa axul lungitudinal) .


Uite :

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.JPG (110.76K)
    Number of downloads: 466

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 09 October 2008 - 10:20 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#20 Useril este offline   Malibu Fish 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 22-January 08

Postat 10 October 2008 - 05:20 AM

Salutare la toata lumea

De unde se pot cumpara plumbi din aceia ca la vulcanizare?? Stie cineva???

Tre sa ma apuc si eu de echilibrat
Malibu twin
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
0

#21 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 October 2008 - 05:39 AM

da de la vulcanizare
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#22 Useril este offline   Malibu Fish 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 22-January 08

Postat 10 October 2008 - 06:04 AM

Ai si tu dreptate, banuiam ca ei vand doar daca vrei sa echilibrezi roti, dar am sa incerc
Malibu twin
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 October 2008 - 06:43 AM

o bara din acea de 75 grame indexata la 5 si 10grame, ca in imaginea de la

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=242614

este 2 lei la orice vulcanizare si are dublu adeziv pe ea de calitate foarte buna, sa tina pe o roata.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 October 2008 - 06:44 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 October 2008 - 07:12 AM

Vezi postarearenatoa, la Oct 10 2008, 07:43 AM, a spus:

o bara din acea de 75 grame indexata la 5 si 10grame, ca in imaginea de la

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=242614

este 2 lei la orice vulcanizare si are dublu adeziv pe ea de calitate foarte buna, sa tina pe o roata.

o fi la tine in craiova...in bucuresti fara 10 lei nu o vinde nimeni.. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
flying is my life...
0

#25 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 October 2008 - 07:28 AM

ok, acum stiu ce cadouri sa aduc la prieteni cand vin la capitala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
... cu picioarele pe pamant ...
0

#26 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 October 2008 - 07:44 AM

Io nu imi echilibrez avionu sa nu se duca la angajare pe o aripa... daca l-am dus acolo inseamna ca am gresit flagrant in pilotaj.

Realdesign... daca n-ai vazut tu.. nu inseamna ca n-are nimeni.. nici nu te-ai uitat... sunt sigur. Tu gresesti in foarte multe locuri .. echilibrarea e o chestie atat de mica inca nu conteaza la tine. Ai sarit niste etape din modelism , cumperi modele noi mereu... niciodata nu ajungi sa te obisnuiesti cu un model ca sa poti sa inveti intradevar ceva cu el. Azi pink lady maine 3d de la thunder tiger si asa mai departe. Alege unu singur fa-l cu simt de raspundere, in echilibrezi cum trebuie static, reglezi motorul sa raspunda bine , sa traga cum trebuie sa nu se opreasca ,alegi o elice buna , verifici toate suruburile te uiti la eventualele defecte incerci sa ti greutatea sub control si dupa ce totul e in regula iei pe cineva care zboara ceva asemanator (care zboara bine ceva asemanator) si il rogi sa stea langa tine sa iti dea sfaturi.. sa te ajute sa il trimezi in aer.. faci in aer tot ce zice nenea ala in PDF-ul ala.. (recunosc ca nu fac tot tot ce zice dar multe le fac..) . Dupa ce e reglat bine avionul incepi sa zbori ... nu mai dau articolul ala scris de DMC ca m-am saturat io... Pui foarte multe intrebari .. ceea ce e bine.. dar nu pe forum.. pe forum le pui pe alea pentru care nu gasesti raspuns cu gasca la camp.. acolo vezi exact cine iti raspunde si ce zice.. aici .. am primit niste sfaturi de zbor 3d de la oameni care nu numai ca nu au zburat 3D dar singurul avion pe care l-au vazut era un arcus intr-o poza... Am vazut oameni care dau sfaturi pe forum de zici ca sunt cel putin somenzini si la camp nu nimeresc pista sau zboara haotic fara sens .. Nimeni nu e perfect.. toti avem de invatat dar de la cine ? cum invatam?

Dar toate astea s-au zis aici de 1 milion de ori.. ti-am mai dat sfaturi aici .. si nu ai ascultat de ele si s-a intamplat fix ce am zis... si nu numai io.. De ce ne-am mai raci gura (e o expresie ca nu ne racim gura ne inchingem degetele) ?

PDF-ul pe care l-a dat Kriminel pe aici e cel mai tare articol despre echilibrarea avionului pe care l-am citit vreodata. Mai sunt filme pe teamflyingcirkus despre tema asta cu domni care vorbesc si iti si arata avionu cum sa faci.. la fel si pe flyinggiants despre mixaje si trimaje... Nu spun ca fac tot ca nici io n-am chef dar multe le fac.. o linie verticala tre sa fie verticala.. daca nu e echilibrat avionu daca unghiul la motor nu e ok .. linia aia iese ca un cur.. atunci .. incep sa reglez.. la fel la toate figurile..
DT
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 October 2008 - 08:09 AM

Angajare pe o aripa - ma refeream la faptul caci cu mansa de eleroane pe NUL el se inclina
foarte foarte rau intr-o parte si practic nu poti face zbor in linie fara sa tii tot timpul cabrat din eleroane
iar trimul nu apuci sa il faci caci cum ai miscat mina sa o duci pe trim ai ramas fara model.
Ai dreptate ZOD dar este si multa teorie si pare ca ne si speriem de realitate si
vrem musai anumite etape - trainere, etc. - poate unii nu mai au timp pentru toate astea -
poate unii nu vor neaparat sa atinga perfectiunea ci doar sa iasa in aer liber si sa zboare si sa aterizeze bine
un model fara program de F3A sau 3D- ( ex. acum doua saptamani se pare
ca desi era full pe Chitila numai Florin 100 % si inca vre-o doi baieti ( unul de la AeroPower )
stiau sa zboare cu adevarat ) restul le tineau in aer ceea ce nu este greu si aterizau dupa
cum se nimerea - o data bine , de trei ori in cap , o data pe pista , de trei ori in balarii etc,
si atentie erau oameni care e ocupa de hobby de ani de zile - dar ei se simteau bine.
Cit in ceea ce priveste sfaturile de la cimp sunt ca cele primite in fata blocului cind ridici capota
la motor si se aduna toti vecinii ( poate fi bine sau nu ) - motorul 4T la Pink Lady nu l-am reglat eu
desi aveam la mine turometru, termometru - l-a reglat cineva cu experienta si totusi s-a oprit
( nu dau vina pe om ci pe faptul ca era carburant cu doar 5% Nitro asa cum spunea vanzatorul de carburant )
Parerea mea este ca sunt necesare cunostintele de asamblare model si echilibrari ca sa eviti catastrofele la primul
zbor iar mina pilotului este nativa la inceput dupa care isi spune cuvantul experienta.
Vorba aceea :poti sa faci scoala de soferi pe TICO sau pe TROLEIBUZ, CAMION, etc dupa care va trebui sa te
obisnuiesti cu toate.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 October 2008 - 08:12 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 October 2008 - 08:41 AM

hahahhahaha .. tare.. Pai daca nu vrei ajutorul de ce ai mai deschis subiectul asta?

Fix problemele pe care le ai tu se rezolva cu ce am zis io. Si ceilalti iti zic cam acelasi lucru.. mai direct mai pe ocolite..

CU privire la etape.. nu ti-am zis io de trainer nimic... Doar ca tu vrei direct fara sa te interesezi sa zbori cu ceva mai complicat fara sa te pregatesti... Cand cumperi un model cumpara-l dupa ce citesti peste tot despre el.. nu il mai cumpara ca e lucios (mobi te iubesc pentru expresia asta) . Vezi si tu ce au mai zis oamenii de pe alte forumuri.. etc.. Dupa ce il iei fie ca e el Arcus sau Extra .. citeste inainte peste tot ... ce anume iti trebuie pentru el.. ce probleme are cum se rezolva cum ai facut altii (si ti-am mai zis odata.. nu cauta raspunsurile numai pe RHC.. ca nu le gasesti aici) . Pregateste-ti avionu bine bine...nu mai cumpara jamara, nu mai cumpara magnum (daca era problema de bani as fi inteles.. dar la tine nu e cazu.. deci chiar nu inteleg de ce nu ti-ai luat ce e mai bun.) Astea sunt etapele pe care le-ai sarit..

Si am mai vazut ceva.. nu numai la tine.. credeti ca ajutorul la zbor se da numai la incepatori ? Pai intotdeauna e bine sa ai pe cienva langa tine.. chiar daca esti incepator chiar daca nu..

si rezultatul va fi ala pe care il astepti :Distractia FARA FRUSTRARE Nu vezi ca nu iti iese dupa metoda ta... e la fel cu alea 10 cessna bagate in pamant.. daca ai vazut tu ca dupa atatea rupte... chiar nu te-ai intrebat ce dracu se intampla ?

Ok.. mi-am facut norma pe ziua de azi la scris.

Bafta.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 10 October 2008 - 08:54 AM

DT
0

#29 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 October 2008 - 09:00 AM

Uite si avionu meu

Fisiere atasate


DT
0

#30 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 October 2008 - 09:04 AM

Uite aici alt exemplu de la un avion pe care l-am avut .. Se vede plumbul pe partea cu motorul de data asta. Ce nu se vede in poza e ca pe partea ailata in aripa era receptorul si pacul care dezechilibrau avionul.

Fisiere atasate


DT
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

32 useri citesc topicul
0 membri, 32 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro