Modelism - RHC Forum: TRIMARE MODEL la Primul ZBOR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

TRIMARE MODEL la Primul ZBOR

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 November 2008 - 07:19 PM

ZOD iar ma certi si numai ce promisesem ca nu mai apar pe forum... glumeam ...
eu i-am raspun lui Romulus ca a intrebat cum sa NU stea ampenajul la 90 grade
( iar de lipit la Sebart iti arata cu CA peste tot si nu prea mai ai timp )
dar de fapt eu am vrut sa spun ca daca la ampenaj se vede si poti rectifica, asa cum ai spus tu
la unghiul de incidenta nu ai cum sa vezi decit daca esti foarte avansat.
La un avion nou cind am montat nu m-am gindit deloc ca unghiul poate fi gresit din fabrica ci doar acum cind
am vrut da repar PINK LADY.
In rest numai bine si multumesc pentru pornit motor ca o luase intradevar invers.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 03 November 2008 - 07:37 PM

Am inteles gresit eu, in sensul ca NU trebuie sa pui directia la 90 de grade. Dar da, de fiecare data trebuie verificat unghiul la ampenajele verticale si orizontale cu mare sfintenie, asta daca vrei sa zboare bine modelul.

La sebart scrie cu CA. dar intr-un fel e chiar bine ca nu ai timp... Sa explic, din experienta mea recenta...

Sebart Sukhoi 29S 30E. Lipire cu superglue. Pozitionezi perfect ampenajul respectiv, masori, verifici daca e nevoie ajustezi cu cateva scobitori pana sta bine si perfect. Apoi, cu superglue foarte lichid, se toarna prin crapaturi. Acesta se scurge repede si se intareste. Cu cat mai repede, cu cat mai bine.

Kyosho Calmato Sport 40. Lipire cu epoxy normal, cu termen de uscare completa de 24h. Am pozitionat ampenajul am marcat, pana ce-am fost multumit, dupa care l-am scos, l-am uns pe suprafata de lipire cu epoxy, dupa care am facut pozitionarea foarte exacta, tot cu ajutorul scobitorilor.

La sfarsit se scot scobitorile si se umple eventualul gol lasat de ele cu ceva. Mai mult, la Kyosho Calmato, am facut o mica bordura ulterioara, pe marginea de imbinare si am lasat totul la uscare.

Mai trebuie mentionat, desi e evident, ca niciodata nu se lipeste pe folie, ci dupa exfolierea suprafetelor de lipire. Se lasa eventual doar o mica margine (1mm) de suprapunere, cu scop pur estetic.
0

#33 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 November 2008 - 07:39 PM

unghiul de incidenta este probabil unul dintre factorii decizionali foarte importanti in influentarea pozitiva sau negativa a zborului unui model. Am avut probleme majore in stabilirea unghiului si la raven, iar din ce am invatat personal este ca diferenta dintre unghiul aripii si cel al profundorului stabilizatorului orizontal trebuie sa fie intotdeauna zero. Deci daca umblii la unghiul de incidenta al aripii neaparat il verifici sa coincida cu cel al profundorului..

Si nu te plange ca nu ai planuri. Uite dupa ce m-am ghidat eu cand mi-am stabilit (singur) unghiul de incidenta la Raven:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 03 November 2008 - 07:52 PM



0

#34 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 November 2008 - 07:51 PM

De asemenea cele 2 lonjeroane ale aripilor si stabilizatorului orizontal trebuie sa fie perfect paralele si in acelasi plan. E o chestie ce multi o fac de mantuiala, dar intr-un final rezulta un avion care zboara chinuit, trimat peste masura si aiurea.

De aceea acest pas chiar daca pare simplu, trebuie executat cu foarte mare atentie deoarece va dicta cum zboara modelul tau mai tarziu...

Fisiere atasate




0

#35 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2008 - 08:06 PM

Vezi postareaZOD, la Nov 3 2008, 05:36 PM, a spus:

Poti sa il rogi pe domnul cu VW portocaliu sa iti monteze avioanele ca se pricepe.

daca e vorba de Manacu, lasati-l in durerea lui, e un mare reparator pe bani si un mare povestitor; plus ca te trage de maneca ca sa-l bagi in seama, ceea ce pe mine ma deranjeaza fundamental. O fi el modelist vechi, dar asta nu inseamna mai nimic in materie de muuulte chestii.

Realdesign, ori oi fi fost eu preocupat, ori nu te-am vazut "furand" de la leo nimic....mai da-o, ca nu musc, la urma urmelor, suferim de aceleasi boli...

Calypso, da, a fost al doilea acrobat al meu, din pacate nu a murit de batranate, era prea greu pentru spatele meu si l-am vandut unui domn care l-a ingropat in graba; pacat, am numai amintiri frumoase despre el, cand la Clinceni erau vantoase, era singurul model care zbura si -spre deosebire de posesorii de katane, ulm, etc,- ateriza la fix, unde voia manuta mea, cand aveam. Ti-o recomand, desi nu am lipit-o eu, tot meseriasii au facut-o si au si reparat-o pentru mine, inainte sa mi-o vanda.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#36 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2008 - 08:14 PM

Vezi postareaBogdanStancu, la Nov 3 2008, 11:15 AM, a spus:

Pe leo l-ai vazut ieri; munca multa de facut, panoul de foc refacut, batiul din lemn caca, centrajul lateral ok din prima, zborul cu centrajul din carte un fiasco, am ajuns la 60g pe coada si tot ma mai mananca sa-i mai pun, pana o sa zboare bine. Cu toata parerea de rau, e un model lucios. Motorul parca e insuficient, dar mai vedem...

A nu se intelege ca fac antireclama:
multe din modelul ala sunt ok, placajul, unele accesorii, luciul. Buba e ca modelul asta (si nu numai asta) e proiectat numai pentru un singur fel de setup, vandut de acelasi; asta e problema pe care ai adus-o si tu in discutie cu unul din primele subiecte ale tale controversate. Da, daca eu am interes sa vand porcariile, proiectez modelul sa mearga numai cu ce vand eu, ceea ce, pe termen lung, repet, cui are urechi sa inteleaga, e sinucidere.
Multe din piesele de la Jamara sunt Ok, excelente pentru banii pe care ii platesti... Nicio comparatie cu chinezariile .
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#37 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 November 2008 - 08:29 PM

Deja incepe sa i-mi fie teama sa mai deschid vre-un subiect ca la tot ( absolut tot )
ce am deschis eu, au inceput polemici mari rau de tot !
Ori eu sunt "dus cu capu" ori sunt vreun EISTEIN nedescoperit si subiectele mele sunt
tari rau - oare - ? si pe bune este scumpa rau o elice de carbon si conul ca nu stiu nici unde
se gasesc pentru marimea de avion ca Leo sau Katana 50?
Eu cind o sa invat o sa practic pret de "DUMPING" la montaj - sub 50 $ cit cere "nenea WW"
La Leo ( ca era sa il iau si eu ) mi-a placut din site-ul lor toba aia lunga care se pune sub fuselaj
( rezonator sau cum se spune ?)

Oricum aici s-a aratat clar de Kriminel toate centrajele care trebuiesc facute - deci redecere de la
50 $ la 30 $ pentru montaj ca vine Criza ...... nene WW si daca se mai dezvaluie multe secrete
ajunge MOKA .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro