Modelism - RHC Forum: model vs motorizare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

model vs motorizare pink lady /sy 70

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 10:27 AM

Nu este suferinta este dezmagire pentru ca unii fac lucruri proaste
iar altii le promoveaza.
De la inceput au fost multe probleme, vezi topicurile " Eroare productor"
" Lipsa comunicare producatori "
Clar trebuiesc aduse modificari la model ( pozitie rezervor, motorizare 2T ( mai usor ) etc !
Sa nu luati asa model.
Mai avea cineva la Kit Rew. un Quest. Sunt curios sa vad ce a facut ca se pare sunt similare.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2008 - 10:36 AM

Da, pacat; nu doresc sa te contrazic (pentru ca in mare cam ai dreptate)sau sa polemizez, dar pentru banii aia, aia primesti; si eu am si am avut modele de la Jamara si am fost partial nemultumit de ce am primit. Unul din ele l-am dat la modificat inainte de a-l zbura. Cred ca motivul principal e ca unele firme, in dorinta de a scadea costurile de productie, dupa ce ca le produc in China, mai si renunta sa aiba acolo un om sa supravegheze productia, iar controlul de calitate in europa e inexistent; foarte probabil, pe termen lung, nota de plata pentru comportamentul asta o sa fie tare piperata...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 10:46 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 10:27 AM, a spus:

Nu este suferinta este dezmagire pentru ca unii fac lucruri proaste
iar altii le promoveaza.
De la inceput au fost multe probleme, vezi topicurile " Eroare productor"
" Lipsa comunicare producatori "
Clar trebuiesc aduse modificari la model ( pozitie rezervor, motorizare 2T ( mai usor ) etc !
Sa nu luati asa model.
Mai avea cineva la Kit Rew. un Quest. Sunt curios sa vad ce a facut ca se pare sunt similare.


Imi pare bine ca gandesti asa.. esti foarte aproape sa incepi sa cumperi lucruri de calitate. Inca 2-3 esecuri din astea si o sa intelegi de ce unele costa 200 de euro si altele 500 de euro.
DT
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 11:07 AM

ZOD, fiind incepator ( stii omul cu conul care trebuie pilit )
nu am informatia suficienta, este pe principiul vazut/placut.
Nu stiu diferenta intre F3A si 3D - ma refer la eventuale probleme
de viteza aterizare, intrare in limita etc. caci poate altfel as fi evitat
sa iau Pink Lady ( era frumos colorat si mai fusiform nu avea capota
ca la Yak sau Suhoi - concluzie placut !). De decolat si de plimbat pe sus
nu am probleme, sau nu imi dau seama iar din dorinta de a-l face cat mai
agil nu am setat dualrate si expo cum trebuia pt. un incepator, dar au vazut
toti ieri ca la cit de haotic zbura nu l-am trantit din aer, daca nu se oprea
motorul il mai sprituiam un pic si ajungea pe pista.
Spune-mi te rog un model care mi-l recomanzi si la care eventual sa pot
muta motorul Magnum 70 (4T) evident un acrobat ( Showtime 50 sau Funtana ? nu stiu)
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 12:01 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 11:07 AM, a spus:

ZOD, fiind incepator ( stii omul cu conul care trebuie pilit )
nu am informatia suficienta, este pe principiul vazut/placut.
Nu stiu diferenta intre F3A si 3D - ma refer la eventuale probleme
de viteza aterizare, intrare in limita etc. caci poate altfel as fi evitat
sa iau Pink Lady ( era frumos colorat si mai fusiform nu avea capota
ca la Yak sau Suhoi - concluzie placut !). De decolat si de plimbat pe sus
nu am probleme, sau nu imi dau seama iar din dorinta de a-l face cat mai
agil nu am setat dualrate si expo cum trebuia pt. un incepator, dar au vazut
toti ieri ca la cit de haotic zbura nu l-am trantit din aer, daca nu se oprea
motorul il mai sprituiam un pic si ajungea pe pista.
Spune-mi te rog un model care mi-l recomanzi si la care eventual sa pot
muta motorul Magnum 70 (4T) evident un acrobat ( Showtime 50 sau Funtana ? nu stiu)


Si uite asa ne discutam pe toate subiectele deodata.. Eu am avut pe funtana S40 (acum ii zice X50 ) un TT in 4T de 15 cc (.91 ) Si a inceput sa faca hovering si sa traga de avion doar dupa fro 5-6 litri de metanol;.. nu mai stiu exact dar minim 5-6 .. si numai cand am inceput sa ii bag 20% nitro minim. Am avut tot pe funtana aia si SY .83 parca era.. nu mi-a placut.. nu era ca 91 ... Oricum TT-ul e un motor mult mai puternic ca magnum sau ca SY .. la aceeiasi capacitate vorbesc. Totusi cred ca l-ai lasat prea sec si d'aia ti s-a oprit ca s-a incins... Ramanea dara aia de fum frumoasa in aer ? Cat i-ai dat la sol ? Cat nitro aveai in metanol ? Cat ulei ?

Nu inteleg de ce ziceti voi ca va place cum zboara de ex un YAk ... ATENTIE .. sunt multe modele de YAK facute de diverse firme .. De ce am impresia ca voi credeti ca daca v-ati luat YAK o sa zboare bine ca ati vazut nu stiu ce YAK pe net.. GRESIT.. ia un YAK de la Jamara si dupa aia ia unu de la QQ Aircraft sa vezi diferenta... Fiecare cu designul lui.. nu sunt machete la scara.. doar au forma de YAK.. Vad mereu.."Imi iau YAK ca ala zboara bine " Care YAK ? De la ce firma ? Ce marime ? Si dece ne uitam la modele ca sunt frumos colorate ? ????????????????
DT
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 12:56 PM

Am luat cu 5 % nitro si 16 % ulei. Asa zicea la %^&&^%#$%&^ ca este de 4T.
Desi in cartea lui magnum zice ulei min 18%.
Dara de fum eu nu am vazut ca ma uitam la avion, la sol scotea fum mult .
La sol temperatura turat ajungea la 80 - 90 grade.
La relanti era mai mica mult 35 - 45 grade .
L-a setat prietenul lui Georgica cu avionl acela mare alb, cand il tinea la
45 de grade inclinat ca dupa ce la setat pe sol , cand l-a ridicat in 45 se incetinea rau turatia.
Cred ca am mai gresit ca trebuia sa i pun un buton pe IDLE 1 si IDLE 2 si dupa ce il porneam si avea relanti pe
IDLE 1 il mutam pentru decolare si zbor pe IDLE 2 unde il setam mai turat cu mansa la minim atat cat apoape
sa plece din loc iar la aterizare daca era prea mare relantiul mutam pe IDlE 1 din nou sau dadam THR.CUT.
Oricum o sa pun AutoGlowIgnition ca l-am cumparat deja.
In concluzie unde pot sa aflu ce greutate optima de avion poate sa traga Magnum XLS 70 4T ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 15 September 2008 - 05:28 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 01:56 PM, a spus:

Am luat cu 5 % nitro si 16 % ulei. Asa zicea la %^&&^%#$%&^ ca este de 4T.
Desi in cartea lui magnum zice ulei min 18%.
Dara de fum eu nu am vazut ca ma uitam la avion, la sol scotea fum mult .
La sol temperatura turat ajungea la 80 - 90 grade.
La relanti era mai mica mult 35 - 45 grade .
L-a setat prietenul lui Georgica cu avionl acela mare alb, cand il tinea la
45 de grade inclinat ca dupa ce la setat pe sol , cand l-a ridicat in 45 se incetinea rau turatia.
Cred ca am mai gresit ca trebuia sa i pun un buton pe IDLE 1 si IDLE 2 si dupa ce il porneam si avea relanti pe
IDLE 1 il mutam pentru decolare si zbor pe IDLE 2 unde il setam mai turat cu mansa la minim atat cat apoape
sa plece din loc iar la aterizare daca era prea mare relantiul mutam pe IDlE 1 din nou sau dadam THR.CUT.
Oricum o sa pun AutoGlowIgnition ca l-am cumparat deja.
In concluzie unde pot sa aflu ce greutate optima de avion poate sa traga Magnum XLS 70 4T ?


Din cele spuse de tine trag urmatoarele concluzii:
-nu te lua dupa ce scrie pe unii combustibili '' speciali pt 4T '' . Eu folosesc cu 10% nitro si 18% ulei (musai cu macar 2-3% ricin)
-motorul nu e inca rodat complet
-nu te complica cu 1000 de butoane cu idle 1,2,3... nu e normal. Dupa rodaj verifica distanta la culbutori, regleaza jiglerul de turatie la orizontala saracit pina ajunge la turatia max apoi imbogateste-l 2-3 click-uri si inca 2-3 daca scade turatia cind il tii la verticala. Daca totul e ok regleaza si jiglerul de relanti din ce in ce mai sarac astfel incit sa ai repriza cit mai rapida iar daca incepe sa scada turatia cind accelerezi imbogateste-l 45'
-cu autoglowignition poate stabilizezi turatia mai jos dar fara reglaj o sa moara motorul si asa
-tine cont si de pozitia rezervorului care nu trebuie sa depaseasca inaltimea jiglerului de turatie mai ales cu motorul montat inversat. Si eu il am montat asa dar nu am probleme nici la relanti nici in zbor, iar de pornit il pornesc normal cu rotile in jos la prima invirtire de demaror.

Motorul l-am avut pe mai multe modele, un Piper de 1800 anv / 2,6kg si mergeam cu gazul sub jumatate, un CAP232 1500/2,7 si un Edge540 de la robbe 1400/2,75 care mi se pare un model foarte bine facut, manevrabil si aterizeaza ca un fulg. Static motorul trage cam 3,1kg cu elice 12x6 si 3,3kg cu 13x6.

Aceasta postare a fost editata de dr.ace: 15 September 2008 - 05:31 PM

0

#8 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 September 2008 - 05:50 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 11:27 AM, a spus:

Mai avea cineva la Kit Rew. un Quest. Sunt curios sa vad ce a facut ca se pare sunt similare.


Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 01:56 PM, a spus:

In concluzie unde pot sa aflu ce greutate optima de avion poate sa traga Magnum XLS 70 4T ?


questul l-am avut eu....nu il recomand sub nici o forma nici macar dusmanilor.daca cauti adanc pe forum o sa vezi poze cu el pe la intalniri ,si sfarsitul binemeritat la clinceni...un model cu prea multe lipsuri.

cat despre intrebarea nr 2,nu exista un raspuns optim.poti pune un motor de dacia 1300 pe un BMW si masina va merge.cum va merge este partea a doua..
cam la fel este si aici.daca il pui pe un piper scale si stii sa-l zbori modelul poate sa aibe si 4 kg sau peste.daca vrei 3d si ajungi cu greutatea modelului la
3 kg nu mai faci 3d deloc.
deci pui problema gresit!
de la inceput trebuie sa-ti propui un model (pe care stii ca esti in stare sa-l zbori),dupa aceea te gandesti ce stil de zbor doresti sa abordezi,dupa aceea vezi cam ce motor este recomandat pentru model...(daca vrei 3d il dublezi direct... :rolleyes: )...si dupa aceea ajungi la fineturi de gen elice wide sau CG mai in spate.
totusi suntem grav in off-topic...o sa splitez subiectul.
flying is my life...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro