Modelism - RHC Forum: REPARATIE FUSELAJ de TERMIC F3A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

REPARATIE FUSELAJ de TERMIC F3A

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 September 2008 - 10:59 PM

Azi am zburat prima si ultim oara cu PINK LADY.
Sa rupt fuselajul de la mijloc pe toata zona aripii
a servourilor si a carlingii.
A scapat botul cu trenul de aterizare si partea din spate
de la spatele carlingii catre profundor.
Este facut din balsa ( nervuri , baghete si acoperit tot cu balsa )
Ma poate ajuta cineva sa il repare contra cost evident
sau cumpar alt fuselaj ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2008 - 12:49 AM

Imi pare rau pentru pierdere.
Cu tot respectul ti-as sugera ca dupa ce il repari sa faci o retragere strategica si sa zbori anul acesta un trainer cu motor de .40.
Nu toti avem talentul lui Florin sau Zod. Si in acest caz trebuie sa exersam mai mult pe modele mai "zburabile". Te rog frumos sa nu te superi.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 08:39 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 14 2008, 10:59 PM, a spus:

Azi am zburat prima si ultim oara cu PINK LADY.
Sa rupt fuselajul de la mijloc pe toata zona aripii
a servourilor si a carlingii.
A scapat botul cu trenul de aterizare si partea din spate
de la spatele carlingii catre profundor.
Este facut din balsa ( nervuri , baghete si acoperit tot cu balsa )
Ma poate ajuta cineva sa il repare contra cost evident
sau cumpar alt fuselaj ?



Daca citesti posturile mele mai vechi o sa vezi ca la fel ziceam si io... Mai bine mor decat sa il repar io.. Nici acum nu sunt departe de chestia asta. Sfatul meu e asa : Oricum avionul ala e greu sa mai mearga ca nou reparat. Incearca sa il repari tu.. chiar daca iese o prostie vei capata experienta si vei invata din greselile tale. Sunt covins ca nici timp nu ai.. nimeni nu are.. dar ia-o incet incet ... Poate fi o experienta recompensatoare sa il vezi facut de mana ta chiar si asa stramb.

dan.. cateodata crash-ul nu tine de pilot.. :D
DT
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 09:09 AM

Eu am nedumeriri !
Am pus CG ca in manual cu rezervor gol.
Dar cand bagi 320 ml de gaz direct in bot ce C.G. sa mai ai.
S-a pus trim profundor pe maxim si abia daca mergea drept.
La sol eleroanele erau perfect egale dar in zbor se
inclina ca nebunu pe dreapta. S-a trimat si asta.
Motorul Magnum 70 ( 4T) cu elice 13x6 nu il duce
de loc pe verticala si decolarea destul de lunga, posibil inca nerodat suficient
sau nereglat pe putere optima sau elice nepotrivita .
Toate astea la un loc in prima faza pana s-au trimat toate
mergea ca liliacu.
Am sa incerc sa il reconstruiesc si sa mut rezervorul mai in spate
poate chiar in CG - asta inseamna sa scot servourile si sa le pun
pe exterior fuselaj la coada, in interior sa ramana doar acceleratia
Oricum se pare ca este prost modelul iar recomandarea lui Jamara pentru
motor 4T nu este cea mai fericita ( Greu, nu prea are loc ) - a trebuit sa
pun plumb pe coada aprox 200 grame.
TOTUL este balsa - Nervuri, baghete si acoperire. Placaj doar la bot si
tren aterizare.
Nu il recomand cu 4T mai bine 2T ( 52)
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 09:26 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 09:09 AM, a spus:

Eu am nedumeriri !
Am pus CG ca in manual cu rezervor gol.
Dar cand bagi 320 ml de gaz direct in bot ce C.G. sa mai ai.
S-a pus trim profundor pe maxim si abia daca mergea drept.
La sol eleroanele erau perfect egale dar in zbor se
inclina ca nebunu pe dreapta. S-a trimat si asta.
Motorul Magnum 70 ( 4T) cu elice 13x6 nu il duce
de loc pe verticala si decolarea destul de lunga, posibil inca nerodat suficient
sau nereglat pe putere optima sau elice nepotrivita .
Toate astea la un loc in prima faza pana s-au trimat toate
mergea ca liliacu.
Am sa incerc sa il reconstruiesc si sa mut rezervorul mai in spate
poate chiar in CG - asta inseamna sa scot servourile si sa le pun
pe exterior fuselaj la coada, in interior sa ramana doar acceleratia
Oricum se pare ca este prost modelul iar recomandarea lui Jamara pentru
motor 4T nu este cea mai fericita ( Greu, nu prea are loc ) - a trebuit sa
pun plumb pe coada aprox 200 grame.
TOTUL este balsa - Nervuri, baghete si acoperire. Placaj doar la bot si
tren aterizare.
Nu il recomand cu 4T mai bine 2T ( 52)



Motorul in 4t ia mai mult pana se rodeaza.. Pana te bucuri de el la maxim si trebuie sa mearga bogat .. daca l-ai secat mai mult decat trebuie se incinge si nu mai trage..

Poate tu erai obisnuit cu altfel de avion.. Asta e de F3A .. vine lung la aterizare.. si repede.. Daca incerci sa vii incet sau placat.. nu e ok. Ti-a mers asa din cauza ca aveai comenzile prea mari sau prea putin expo.. sau pur si simplu mai ai de invatat. Nu dispera. Doar incearca sa o iei mai incet data viitoare.. sa pui comenzi mici expo mult .

Oricum nu te astepta la cine stie ce, e doar un avion de la Jamara (nu comentez mai mult :)) . Cei care fac ARF-uri ieftine au tendinta sa exagereze in manual .. s-a mai discutat pe forum. Tocmai ca sa iti iasa avionu bine la greutate si bani. Ei zic ca merge cu 70 ... si ca iese la nu stiu ce greutate..
DT
0

#6 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 September 2008 - 09:37 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 10:09 AM, a spus:

Eu am nedumeriri !
Am pus CG ca in manual cu rezervor gol.
Dar cand bagi 320 ml de gaz direct in bot ce C.G. sa mai ai.


Asa se centreaza: cu rezervorul gol.
Daca il centrezi cu rezervorul plin, gandeste-te cum ar veni la aterizare cu rezervorul gol: ar fi foarte greu de coada si s-ar angaja inevitabil.
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 10:13 AM

Stiu ca asa se centreaza dar totusi este prea in fata rezervorul si 320 ml este mult.
Am spus ca trimul de elevator era la maxim, si pe masura ce se consuma gazul
trebuia sa il trimezi probabil tot timpul ca atunci cand se golea o lua probabil in sus
si ce faci pilotezi sau trimezi. Este prost avionul in configuratia lui Jamara.
RECOMANDATI un avion la care sa pun motorul in cauza, caci renunt la F3A
daca vine lung si repede. ( Extra,Yak,Showtime,Katana ..?) si de unde
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 10:56 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 10:13 AM, a spus:

Stiu ca asa se centreaza dar totusi este prea in fata rezervorul si 320 ml este mult.
Am spus ca trimul de elevator era la maxim, si pe masura ce se consuma gazul
trebuia sa il trimezi probabil tot timpul ca atunci cand se golea o lua probabil in sus
si ce faci pilotezi sau trimezi. Este prost avionul in configuratia lui Jamara.
RECOMANDATI un avion la care sa pun motorul in cauza, caci renunt la F3A
daca vine lung si repede. ( Extra,Yak,Showtime,Katana ..?) si de unde


E renunti...

Ori cauti firme consacrate ori faci tu ori cumperi in continuare dar modifici .. dar in primul rand trebuie sa capeti experienta... Nu poti sa le ai pe toate. Un avion 3D iti aterizeaza frumos si zboara incet dar n-ai precizie un F3A aterizeaza tare .. dar desenezi cu el pe cer.. sunt lucruri care s-au discutat indelung pe forum... nu fac decat sa repet ce au zis altii .

Uita-te pe forumurile de afara.. documenteaza-te .. Daca deschizi un subiect cu ce avion sa imi iau.. imi frec mainile de acum.. o sa avem de discutat luni intregi .. sti cum e aia ..Opiniile sunt precum gaura curului.. fiecare are cate una.

Io mi-as cumpara Katana 46 V2 . Unii zic ca e o porcarie ca n-are fuselaj rotund.. dar l-am vazut cum zboara.. e demential.. 3D si destul de precis pentru ce e.. aterizeaza singur si faci hovering cu el 100% pentru ca sta singur.

Poti sa incerci eratix-ul ala de il are florin.. Vezi ca era de vanzare pe forum un tribute .. 250 de ron e pomana.. sunt zeci de modele... Poti sa incerci un trainer .. un piper ... dupa demo-ul lui Calin la AcroRc... avionu ala face aproape orice..
DT
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 11:30 AM

Uite m-am uitat la hangar 9 si are ShowTime 50 iar la motorizare
recomanda : Glow 2-stroke .40-.52, 4-stroke.56-.82
Ce inseamna la 4T 56-82 ? ca poti alege intre 52 si 82 ?
Adica magnum 70 al meu ar merge ? sau este de preferat sa mergi pe maxim ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 11:53 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 11:30 AM, a spus:

Uite m-am uitat la hangar 9 si are ShowTime 50 iar la motorizare
recomanda : Glow 2-stroke .40-.52, 4-stroke.56-.82
Ce inseamna la 4T 56-82 ? ca poti alege intre 52 si 82 ?
Adica magnum 70 al meu ar merge ? sau este de preferat sa mergi pe maxim ?



:) .... Ce inseamna 4T 56 -82 ?

Inseamna ca trebuie sa cauti pe net sa vezi exact ce au pus altii inainte. Am gasit pe youtube pe unu care facea hovering cu un saito 72 .. cauta si tu mai departe. E important si cat nitro bagi in ala.. la cum oracaia ala acolo probabil ca avea destul de mult.

Degeaba intrebi aici pe forum.. daca nimeni nu a avut Showtime 50.. ce putem sa zicem.. ? Cum am putea sa ne dam cu parerea.. cauta pe rcuniverse , pe rcgroups pe flyinggiants.. pe unde poti .. cauta pe youtube filme cu el si vezi ce zic aia..
DT
0

#11 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 September 2008 - 01:00 PM

Eu zic asa, si sper sa nu te superi (este doar o parere): ai gresit si cand ai ales un astfel de model si cand te-ai orientat la un motor de 4T (si ala magnum).
Primul model termic e oricum unul de sacrificiu, pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, tot o comiti cu el. Asa ca poate era mai bine sa iei nu un acrobat ci unul mai stabil.
Pentru motorul ala merge un Piper (vezi aici - http://www.jamara-mo...iper-Cub-J-3_1). Am avionul acasa si pot sa-ti spun ca e bine lucrat. Ai un pic de lucru la el, dar merita.
Poti sa mergi pe varianta asta, il zbori pana inveti ce si cum cu un termic si poti sa faci si acrobatie de baza. Si fiindca e vorba de Piper, in mod sigur vine frumos si la aterizare.

Daca insisti insa pentru acrobat, Funtana X50 sau Showtime 50 de la Hangar 9 ar fi ok pentru motorul ala. Mai este o optiune Katana 50 de la Sebart, cu kit-ul de conversie pentru termic.

Extra e mai greu si are incarcare alara mare; vii cu el tare la aterizare, la orice tip de model, indiferent de marime.
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2008 - 01:20 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 10:09 AM, a spus:

Am sa incerc sa il reconstruiesc si sa mut rezervorul mai in spate
poate chiar in CG


Mada are dreptate. Poate ca Piper-ul nu ''da bine'' pe camp dar asa se capata experienta. Si cu mult simulator.
In privinta celor intentionate....este gresit complet. Rezervorul trebuie sa fie cat mai aproape de motor. Altfel cum va trage combustibil cand este cu nasul in sus? Cu CG-ul. Ai sa vezi ca o data cu trecerea timpului nici nu vei observa diferenta intre rezervorul plin si gol.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 September 2008 - 01:22 PM

0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 01:50 PM

Voi sigur aveti dreptate dar daca eu am pus CG-ul ca in manual ( la avionul asta
il da de 165-175 masurat de la eleron catre bordul de atac - si nu reprezinta 1/3
din latimea aripii - este mult mai pe spate - deci NU greu de bot - ) si el tot in bot venea
si rau. Deja pusesem 200 grame plumb linga bechia de la roata spate sub fuselaj iar motorul
era lipit de panoul de foc aproape ( deci cit mai aproape de model).
Iar daca nu stii sa vii la aterizare ca unghi si viteza crezi ca un alt tip de avion nu
ar avea aceeasi soarta.In aer miscaile erau bruste si pentru ca nu avem suficient expo
dar el se infigea in bot mai epede decit expo si in acelasi timp se inclina pe o parte
la fel de repede ca aproape ca facea tonou si m-au surprins toate aceste miscari
mai ales ca trebuia si intors din traseu .
Greseala a fost ca nu am pus un buton pe IDLE 1 si IDLE 2 unde inainte de decolare
sa muti relantiul pe un nivel mult mai inalt atit cit sa nu plece de pe loc ba chiar sa
il miste putin, ca sa nu se mai opreasca cu mansa la minim si aveam sansa sa
vin la ateriare poate prima tura prea repede dar reveneam si iar reveneam pana
ghiceam atitudinea lui si viteza optima ca sa il pun jos fara sa reduc prea tare in prima
si sa intre in limita. Am sa las motorul sa mearga la stand pana il iau toti dracii sa se
lase iar daca nu scapa adio MAGNUM. Orice altceva OS, YA, SAITO ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2008 - 03:03 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 02:50 PM, a spus:

...eu am pus CG-ul ca in manual ( la avionul asta
il da de 165-175 masurat de la eleron catre bordul de atac - si nu reprezinta 1/3
din latimea aripii - este mult mai pe spate - deci NU greu de bot - )

CG se masoara de la bordul de atac spre bordul de fuga, la incastrare, si la multe modele e undeva in zona 1/3; nu cumva ai gresit ceva?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#15 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2259
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 15 September 2008 - 04:50 PM

Vezi postareaBogdanStancu, la Sep 15 2008, 04:03 PM, a spus:

CG se masoara de la bordul de atac spre bordul de fuga, la incastrare, si la multe modele e undeva in zona 1/3; nu cumva ai gresit ceva?



Sunt in stare sa pariez ca Bogdan are dreptate. Eu nu am intalnit NICIODATA CG indicat de la bordul de fuga spre bot.

Incearca un model cu profilul aripii semi-simetric. Trainer sau sport, de exemplu un Kyosho Calmato pe care il gasesti si in Romania la 2 magazine si pe care poti pune motorul tau.

Nu renunta, fii perseverent si acorda multa atentie centrarii statice a modelului si reglajului curselor suprafetelor de control. Iti va veni mult mai usor sa-l trimezi la primul zbor.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#16 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 05:02 PM

Vezi postareaERASER, la Sep 15 2008, 04:50 PM, a spus:

Sunt in stare sa pariez ca Bogdan are dreptate. Eu nu am intalnit NICIODATA CG indicat de la bordul de fuga spre bot.


Am io.

http://www.qqaircraf...73yakmanual.pdf Pagina 42.
DT
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 06:19 PM

Nu paria ca pierzi!
Priviti si va minunati !

ZOD ce zici ca ai tu YAK-ul ala imens ? sau mai la capat
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2008 - 06:31 PM

A scuze ! Era vorba tot de CG-ul masurat din spate catre fata!
Dar vezi unde are rezervorul - (la pagina 40 ) foarte in spate chiar cred
in CG si nu cred ca are pompa ca nu se vede ? Caci spunea cineva ca nu ar mai trage
motorul la verticala.
Clar aici e buba la al meu ca daca pui si la ShowTime-ul lui Florin 1oo%
500 ml linga motor s-a zis cu CG si cu 3D pana nu se consuma pete jumate
( e totusi juma de kil acolo ).
Tampit model am mai luat ca ma trimite lumea acum sa pilotez trainere si
nu mai am mult pana la zmeu
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 September 2008 - 06:38 PM

nu te uita la showtime-ul lui florin,intreaba-l mai bine cate modele a zburat/rupt pana a ajuns la showtime.

putem incerca un pariu ca daca il zbura el ramanea modelul intreg??

deci, lumea daca te trimite sa zbori trainere, bine face.experienta si orele de zbor conteaza,restul mai putin.
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2259
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 15 September 2008 - 06:43 PM

Privesc si ma minunez. Omul toata viata invata...

Pare ok ca si localizare, datorita formei aripii iti da impresia ca nu-i in locul care trebuie dar e ok.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2008 - 06:56 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 07:19 PM, a spus:

Nu paria ca pierzi!
Priviti si va minunati !

ZOD ce zici ca ai tu YAK-ul ala imens ? sau mai la capat


Nu inteleg... ce mai la capat ?

Nu e imens.. e mai mare decat ce ai vazut tu .. mai sunt in bucuresti cel putin 3 YAK-uri mai mari decat asta ...

Eraser... ce conteaza daca aia care au facut manualul au masurat invers .. poate erau stangaci.. si asa le era mai usor.. sau stiu si io.. poate era arab.. si asa i-a venit lui mai bine..Oricum ar fi faza cu prima treime ramane valabila..indiferent de unde ai masurat. Exceptie fac biplanele.. CG-ul e foarte in fata (or mai fi si alte ciudatenii de aripi cu CG-ul ciudat.. dar nu le stiu io).

Una peste alta.. baga un trainer ca nu e rusine..Uite in poza .. cu asta am zburat o vara intreaga... pana am pus un motor de 4.2 cc cu rezonator.. si i-am mai dat-o pana am hotarat ca nu mai exista secrete.. Cu asta am invatat sa zbor.. Reuseam sa il aterizez oriunde si sa zbor oricum si pe orice fel de vreme.. Numai dupa aia am trecut la altceva.. si altceva-ul ala era ceva rupt si recuperat de la altcineva..

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Fuego.JPG (59.52K)
    Number of downloads: 286

DT
0

#22 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 16 September 2008 - 12:54 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 15 2008, 07:31 PM, a spus:

ATampit model am mai luat ca ma trimite lumea acum sa pilotez trainere si
nu mai am mult pana la zmeu


Da, pentru cineva care nu a mai zburat termice, modelul ala este "tampit". La fel si motorul.
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 September 2008 - 02:21 PM

Serios acum . Modelul este similar Quest tot de la Jamara.
De zburat in aer nu am avut probleme desi era capiu ( eu il ghidonam altcineva il trima si a ajuns abia cu trim la maxim mai stabil )
La fel, daca nu se oprea motorul il aterizam sigur. ( Cineva cu experienta il ateriza si cu motorul oprit desi nu mai ajungea pe pista
caci s-a oprit la 4-5 m inaltime contra vant si destul de departe - adica nu il baga in limita ca mine sa cada pe o parte si il pune in iarba
poate trenul sa fi suferit usor)
Ce imi pare rau este ca nu am mai putut sa vad cit de sus a ajuns profundorul dupa trim, si la fel eleroanele.
Daca dupa ce il asamblezi ca la carte trebuie sa mergi cu suprafetele de comanda date peste cap ca sa mearga drept
inseamna ca ceva are gresit din proiectare, sau nu suporta motor 4T ( abia a incaput pt. ca panoul de foc este mic ca suprafata ,
modelul fiind foarte fusiform ) sau CG este dat gresit desi el este mult mai in spate de 1/3.
Daca reusesc sa il repar mut rezervor mai in spate.
Cine stie la citi centimetrii maxim de motor poate fi pus ca sa mai traga ( mie mi-ar trebui o lungime de rezervor - 100 - 150 mm )
De zburat am zburat un trainer de 1600 si mi se pare mai usor decit un RedHawk electric care prinde 100 Km /h si cu care zbor
si cu dualrate la 140 %.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 September 2008 - 06:18 PM

Sfatul meu este sa faci orice altceva. Muta bateria, muta servo-urile....etc. Dar lasa rezervorul cat mai aproape de motor. Eu am reusit....pana acum....sa rezolv centrajul fara sa adaug plumb. Doar mutand ce are prin el.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 September 2008 - 06:40 PM

Modelul daca il dotez cu motor 2T Magnum 52 probabil nu trebuie plumb pe coada.
Cu 4T care este mult mai greu trebuie. De mutat ceva in interior nu ai loc de loc
decit daca il modifici mult.
A pus ZOD un PDF de YAK iar acolo am scris la ce pagina, rezervorul este mult in interior
cred ca aproape in CG si nu are pompa de alimentat motorul.

Dar intrebarea este : daca umplu rezervorul si este pe bot ( lipit de motor aproape )
nu conteaza la nici un model cele 300 - 400 de grame de gaz?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 September 2008 - 06:45 PM

Nici nu-ti dai seama. Compensezi instinctiv.
Este ciudat....dupa mine....exemplul tau. Nu cunosc modelul, dar motorul va avea viata grea daca rezervorul este departe. Bineinteles este doar o parere. Sa vedem ce spun si meseriasii.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro