Magin One ...sper sa iasa Magic Draconic One!
#2
Postat 14 September 2008 - 04:03 PM
#3
Postat 14 September 2008 - 04:08 PM
prima poza e de pe net, ca i-am facut poza dupa ce l-am bagat in camasa, dar arata identic.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 14 September 2008 - 04:10 PM
#5
Postat 14 September 2008 - 04:27 PM
Specificatii pt un pac:
TECHNISCHE BESCHREIBUNG:
Spannung 7,4 V
Form 2s
Gewicht 272 g
Type Lipoly
Kapazität 5000 mAh
max.Dauerstrom 25/50C
L/B/H mm 166/44/18
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 14 September 2008 - 04:31 PM
#7
Postat 14 September 2008 - 04:47 PM
iony, la Sep 14 2008, 05:38 PM, a spus:
TOT INAINTE B)
APROPO DE UNDE AI LUAT LI-PO?
``va fi alimentata...`` Inca nu ii am, dar acestia vor fi! Se gasesc la lindinger de toate neamurile.
http://shop.lindinge....php?cPath=1059
#8
Postat 14 September 2008 - 05:39 PM
#9
Postat 15 September 2008 - 04:20 PM
#10
Postat 15 September 2008 - 05:40 PM
AG-74-HESS, la Sep 14 2008, 06:39 PM, a spus:
iti recomand sa faci cirma si turn fin mai lungi cu 15-20mm si sa le blochezi sa nu se mai escamoteze, iti ofera o stabilitate mai mare ( la viteza mare se ridica singure)
poate iei in calcul si flapsuri si poti sa faci o echilibrare dinamica, chiar sa compensezi diferentele de greautate de pe cele 2 borduri
ai grija cum asezi packurile a.i. sa se redreseze ( greutate mai mare pe partea cu canalul)si sa obitii un CG in dreptul pragului
#11
Postat 15 September 2008 - 06:40 PM
Flapsuri am si vor fi montate si ele...
CG va fi unde trebuie (din pacuri, iar dar daca va fi necesar si cu Pb.)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 15 September 2008 - 06:43 PM
#13
Postat 15 September 2008 - 07:34 PM
iony, la Sep 15 2008, 08:24 PM, a spus:
Cred ca ingheata pana voi reusi sa iau acumulatorii...... :)
Deh, mai trebuie si benzina, taxe, gaze, curent,,,etc, etc.
Viata nu inseamna doar modelism din pacate! Nu poti da toti banii si timpul doar pe modele.....
#15
Postat 16 September 2008 - 07:09 PM
AG-74-HESS, la Sep 14 2008, 05:03 PM, a spus:
Salut!
Arata foare frumos ce faci tu acolo!
....de unde sau cine a facut axul si cuplajul?as vrea sa pun asa ceva la mine!
Si o intrebare :bl3556 ar merge pe volvo?
eu tot intreb ca sa fiu sigur ce sa pun ca sa nu tot umblu la ea!
Mersi si scuza de offtopic
tel.0724686263
#16
Postat 17 September 2008 - 07:12 PM
bl3556??? De unde ai tu motorul asta?Ai parametri? Sau ai vrut sa scri3656?
La un model merge orice motor, orice baterie, orice regulator!!! Depinde doar de cat esti dispus sa ``urci`` sau mai bine spus, sa cobori mana in buzunar. :blink:
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 September 2008 - 07:14 PM
#18
Postat 01 October 2008 - 08:01 PM
marius11, la Oct 1 2008, 12:24 AM, a spus:
Cand e gata jucaria da-mi un semn sa facem o "pista " tu cu a ta si eu cu a mea sa vedem cum stam la capitolul MAGIN ONE " reinvie "....Stima
Felicitari pentru lucrare !!
Bravo
Multumesc de felicitari. Momentan nu am banii de acumulatori.
A ta unde o pot vedea, si ce ai pe ea? Ai si un film?
#20
Postat 02 October 2008 - 09:57 PM
RC1, la Oct 2 2008, 12:29 AM, a spus:
O intrebare totusi legata de pack-uri ca ma gindesc sa trec si eu la Lipo..
Cele 4 pack-uri in cit timp crezi ca se vor descarca pe configuratia ta?
Merci!
Se vor descarca in 14 minute si 34 de secunde la o turatie constanta in apa de 35 782rpm, cu o elice de 42 dreapta. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :blink:
Nu am habar cat o sa ma dau cu cei 4 acumulatori.... Ca la orice model, depinde si de regimul de utilizare... (care nu va fi decat spre maxim)
Doar Cirip are rabdarea si dibacia de a face un astfel de calcul, dar nu imi permit sa-i rapesc timpul cerandu-i asta....
Chiar acum terminat de lipit definitiv grupul propulsor. Nu sunt insa multumit de radiatorul ESC-ului.... Intre tevi si aripioarele radiatorului nu am suficienta suprafata de contact, deci transferul termic va fi ineficient. Trebuie sa fac alt radiator. :blink:
Deasemenea am mai montat un rulment ``de presiune`` intre elice si tub.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 October 2008 - 10:01 PM
#22
Postat 03 October 2008 - 10:44 AM
Apropo, forta de inaintare, produsa de elice, unde trebuie sa "impinga"? in capatul posterior al tubului sau in axul motorului ??
1. daca elicea sau port elicea - dog drive - este montata "lipit" da tub, atunci impinge in tub (aproximativ);
2. daca intre elice sau port elice - dog drive - si tub, ramane loc, atunci, prin ax forta de impingere se transmite in axul motorului.
Mentionez ca in nici unul din cazuri, nu impinge in CG-ul modelului - cum ar fi ideal, dupa parerea mea.
Aceasta postare a fost editata de Brussolo: 03 October 2008 - 10:47 AM
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#23
Postat 03 October 2008 - 05:59 PM
Corect! Asta am realizat, am preluat forta de inpingere de la elice si am o transferat-o prin intermediul rulmentului la tub-coca. Asta deoarece tubul este foarte solid si bine rigidizat in coca.
Rulmentii de pe tub si motor, care sunt mai ``subtirei`` nu mai sunt atat de solicitati ca si atunci cand forta de impingere actiona direct asupra lor. Rulmentul de presiune este mai solid si simplu de inlocuit: dai jos elicea si l-ai scos... La motor e mai greu. Se vor duce si ei, dar le mai lungesti viata.
#25
Postat 04 October 2008 - 12:20 AM
AG-74-HESS, la Oct 2 2008, 09:57 PM, a spus:
Se vor descarca in 14 minute si 34 de secunde la o turatie constanta in apa de 35 782rpm, cu o elice de 42 dreapta. ;) :D
Nu am habar cat o sa ma dau cu cei 4 acumulatori.... Ca la orice model, depinde si de regimul de utilizare... (care nu va fi decat spre maxim)
Doar Cirip are rabdarea si dibacia de a face un astfel de calcul, dar nu imi permit sa-i rapesc timpul cerandu-i asta....
Chiar acum terminat de lipit definitiv grupul propulsor. Nu sunt insa multumit de radiatorul ESC-ului.... Intre tevi si aripioarele radiatorului nu am suficienta suprafata de contact, deci transferul termic va fi ineficient. Trebuie sa fac alt radiator. :rolleyes:
Deasemenea am mai montat un rulment ``de presiune`` intre elice si tub.
Te-am intrebat pt ca si eu am oscilat putin intre o config 4s cu o capacitate mai mare si un 6s. Am ales 6s si sper totusi sa ma dau mai mult de 5 min cu ei. In acelasi timp cred ca o sa ma ajute si la greutatea totala a barcii.
Pe de alta parte motorul pe care o sa-l fosesc eu e mult mai slab decit hacker-ul tau..
Prin cautarile mele pentru un nou sistem cirma/propulsie pt cat-ul meu am vazut ca intre drive dog si tub(strut) se folosesc niste saibe (thrust washers) dar probabil rulmentul e o solutie mai buna
#28
Postat 06 October 2008 - 06:00 PM
RC1, la Oct 4 2008, 01:20 AM, a spus:
Pe de alta parte motorul pe care o sa-l fosesc eu e mult mai slab decit hacker-ul tau..
Prin cautarile mele pentru un nou sistem cirma/propulsie pt cat-ul meu am vazut ca intre drive dog si tub(strut) se folosesc niste saibe (thrust washers) dar probabil rulmentul e o solutie mai buna
Eu in alegerea acumulatorilor am plecat de la premisa : cat mai ``de firma``,cat mai multi A, cat mai multi C, numai SA INTRE in spatiul disponibil... :unsure: Ar mai fi o conditie: max 3S.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 October 2008 - 06:01 PM
#29
Postat 06 October 2008 - 08:35 PM
AG-74-HESS, la Oct 6 2008, 06:57 PM, a spus:
cred ca cineva incurca radialii cu axialii....nu inteleg de ce s-a folosit rulment radial pe capatul dinspre elice, cand acolo trebuia rulmet axial pentru preluarea fortei de impingere. Cel radial se va gripa in momentul cand se spala vaselina ...cu ungerea va fi mai greu prin cele doua aparatori, ba mai mult daca colivia bilelor nu e poliamida....griparea e garantata.