Modelism - RHC Forum: simulator - realitate ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

simulator - realitate ? ajutor incepator aici :)

#1 Useril este offline   aracet78 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 September 2008 - 06:33 PM

buna seara
cine stie cat de departe sau aproape este simulatorul aerofly ?
am cumparat un cessna skyline 182 si nu am curaj sa zbor .... :unsure:
m-am tot jucat pe aerofly dar nu stiu cat de aproape sau departe de realitate este ?
poate cineva sa-mi raspunda
multumec
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 September 2008 - 06:42 PM

Eu zic asa. Daca pe simulator il zbori perfect in viata reala ai ceva sanse (mici) sa vii acasa cu el intreg. Modelul nu este perfect ca cel din simulator, conditiile atmosferice se pot shimba fara veste, probleme tehnice neprevazute si cel mai important este ca suntem oameni. Deci cand creierul nostru stie ca nu mai avem butonul ''reset'' se comporta diferit....in rau.
Oricum daca esti singur nu-ti recomand modelul pentru inceput. Daca ai un meserias alaturi totul se schimba.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 September 2008 - 06:44 PM

0

#3 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2008 - 07:07 PM

baga in aerofly vant de vreo 5 m/s, turbulente de vre 3ms si mareste viteza simularii la 120%-130%. o sa apropie mult mai mult de realitate.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#4 Useril este offline   Tempus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2008 - 07:37 PM

Vezi postareahash84, la Sep 5 2008, 08:07 PM, a spus:

baga in aerofly vant de vreo 5 m/s, turbulente de vre 3ms si mareste viteza simularii la 120%-130%. o sa apropie mult mai mult de realitate.


... si acurateatea radio pe la 90% iar viteza chiar la 140%
0

#5 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 05 September 2008 - 09:00 PM

Eu zic ca exagerati. Cessna 182 nu e extra 300. Interferente ca la setarea de 97 % nu am vazut in viata reala, ce sa mai zic de 90%.
E bine sa pui vant si turbulente, dar parca nu asa...
Vezi ca diferente mari sunt la rularea avionului pe sol. Modelul real mai pleaca de pe directie, uneori destul de tare (mai prinde cate o denivelare).
Incearca totusi in aerofly sa pilotezi mai multe tipuri, nu doar cele asemanatoare cu al tau. Cu cat mai 'rele', cu atat mai bine.
0

#6 Useril este offline   aracet78 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 September 2008 - 09:39 PM

m-am cam speriat ...... :unsure:
am modificat prin aerofly parametri si e rau...
ma mai gandesc daca ies cu el ....
ma gandeam sa incerc maine daca e frumos dar...
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 September 2008 - 02:16 AM

Te rog sa ma crezi. Nu-l incerca singur. Sansa este minima sa ramana intreg. Cauta un meserias. Nu se poate sa nu gasesti unul. Doar asa il vei putea zbura si vei putea sa inveti ceva.
0

#8 Useril este offline   aracet78 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 September 2008 - 07:54 AM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 6 2008, 03:16 AM, a spus:

Te rog sa ma crezi. Nu-l incerca singur. Sansa este minima sa ramana intreg. Cauta un meserias. Nu se poate sa nu gasesti unul. Doar asa il vei putea zbura si vei putea sa inveti ceva.



ok te cred
eu sunt din constanta. daca mai pasionati prin zona as vrea sa vb poate reusesc sa il ridic :(
asta este email meu de pe yahoo :aracet2004@yahoo.com sau putem vb pe messenger

Aceasta postare a fost editata de aracet78: 06 September 2008 - 07:57 AM

0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 September 2008 - 08:53 AM

Eu am rupt vre-o 10 cesna 182 din " zapezica " cum spune cineva.
Dupa ce m-am jucat pe simulator nu am mai avut probleme in AER.
Iar daca il ridici sus suficient mai ai timp sa redresezi .
Atentie cind vine catre tine caci comenzile ti se vor parea pe dos ( stanga e dreapta ect.)
Eventual intorci corpul cu statia, nu si privirea pe sensul de mers al lui.
Dar de aterizat nu vei reusi singur pentru caci sunt foarte multi factori de luat in calcul :
- inaltimea de la care incepi sa vii
- unghiul de coborare
- viteza de deplasare si cea din momentul final
- si nu in ultimul timp va fi greu sa nimeresti aliniamentul
pistei. ( pentru asta trebuie sa te antrenezi prin treceri peste pista
la inaltime mai mica 4-5 m
In rest asculta de ce au spus cei cu mai multe stelute !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

  Postat 06 September 2008 - 02:12 PM

aracet .. ia aminte la ce au spus si ceilalti .. mergi cu un modelist care stie sa zboare . lasa-l pe el sa il zboare de vreo 3 4 ori pana il seteaza cat de cat si il face sa zboare aoproape perfect..un modelist care a rust modele si care stie sa zboare o as iti faca modelul sa zboare aproape singur.apoi nu umbla la setari.

Nici un simulator nu este nici macar aproape de realitate din urm puncte de vedere
- modelel sunt perfecte cu diferite motorizari pe care u nu le ai .. in simulator nu se termina gazul nu se opreste motorul in zbor nu are mici erori de constructie din fabrica sau chiar facute de tine la montare
- conditiile atmosferice nici pe aproape de realitate
- terenul nu are denivelari
- totul e ideal in simulator

Foloseste cat mai mult simulatorul, daca vrei sa te bazezi pe el, cat mai mult pt ca daca reusesti aterizari la punct fix si line in realitate te ajuta cat de cat
La aterizari la zbor cu modelul tau .. nu incerca sa il aduci langa tine .. daca vezi ca nu poti si nu poti sa il aduci langa tine aterizeazal si la 1 km si mergi dupa el.Ideea e sa nu il strici.Cand vei avea cateva zboruri atunci vei incerca sa faci acest lucru.Daca nu ai mai zburat nici un model e foarte greu la inceput.

Nu te pierde si nu da comenzi mari pt ca avionl o va lua razna si nu vei face nimic altceva decat sa il strici si sa pierzi ceva bani.

Cel mai important esti tu ca pilot si persoanele din jurul tau .. nu incerca sa faci vreo acrobatie in dreptul vostru si pana nu esti sigur ca aterizezi langa nu incerca sa il aduci langa tine.


Cauta un teren cat mai drept de preferat sa nu fie asfalt sa fie un camp cu iarba pt ca amortizeaza si nu roade precum asfaltul in cazul unui mic crash


Cam atat ti-as putea spune.In rest bafta a zbor si distractie placuta.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#11 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 06 September 2008 - 02:14 PM

incearca si simulatorul real flight g4 eu acum l-am luat si merge super frumos e mult mai realistic decat aerofly.daca vrei dami un pm si iti dau linkurile de download Bafta
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 September 2008 - 02:26 PM

Acum mi-am dat seama de lipsa. Nu ai trecut locatia in profil. In Constanta sunt meseriasi. Sigur va veti intalni. Ai vazut ce a scris Real Design. A rupt destule modele. Si eu am invatat de unul singur si am rupt.
http://www.rhc.ro/fo...?showtopic=6228
Acum ai doua optiuni: ori un model leeeeeeeeeeeeeeeent precum ratusca cea urata ori al tau dar musai cu cineva care stie despre ce-i vorba.
As mai adauga ceva la lista antevorbitorilor. Tot timpul sa ai in minte ca modelul are o inertie. Deci dai o comanda usooooooooor dar ferm si astepti cu calm efectul. Apoi alta s.a.m.d. Nu mesteci febril in "bete". Nici tu dar nic modelul nu va mai sti despre ce-i vorba.
Dar sa fii sigur ca toate stradaniile merita. Satisfactiile sunt nemasurate. Un pic de rabdare si totul va fi perfect.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 September 2008 - 02:26 PM

0

#13 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 September 2008 - 03:25 PM

daca vrei neaparat model termic incearca si trainer incearca ceva cu aripa sus mai intai dar ceva lent.si cand alegi un model eu iti recomand sa te uiti si la distanta intre aripa si profundor ( ma refer sa fie mai mare) pt ca e mai stabil.uitate la extra 330 swallow chiar si traineru are distanta destul de mare si trainerul este mai mult pentru incepatori.mai mult poti incerca dubla comanda (legi 2 statii una o piloteaza un meserias si una o pilotezi u el iti da tie dreptul sa pilotezi si cand e ceva rau in ce faci preia el comanda si salveaza modelul).


la modelul tau iti recomand sa scoti aparatorile alea de la roti pt ca la aterizari intra iarba pe acolo si nu sunt prea placute acele aterizari.

Aceasta postare a fost editata de rou162: 07 September 2008 - 03:30 PM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#14 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 19 October 2008 - 08:28 AM

Care dintre voi a incercat real flight simulator 4 sau 3.5 si asta e chiar asa de deviat de la realitate . reusesc in el sa fac orice acrobatii fara sa lovesc aeromodlele macar si nu ma refer la aeromodelele ca cesna sau asa ceva ci cele 3D de acrobatii . Nu miar veni sa cred ca nu as putea zbura in realitate unu de ala si sa il si aterizez ca la carte din prima . Si asa fac si cu elicopterele le pot intoarce si sa le tin pe loc la 5 centi de sol fara probleme ?????? nici cu unu de asta nu miar veni sa cred ca nu il pot zbura . ma voi juca intro zi si voi pune pe youtube sa vedeti . Dar nush totusi mie mi se pare ca exagerati un pic nu foarte mult .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 October 2008 - 01:22 PM

G3,5 si G4 sunt printre cele mai bune. Dar sa nu uiti ca suntem umani. Cand esti pe camp si nu mai ai butonul reset se intampla lucruri subtile in creier. Oricum felicitari. Inseamna ca ai talent.
0

#16 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 October 2008 - 07:59 PM

Poate am nush sincer . stiti vreun program prin care as putea sa filmez desktopul? am cautat si nu am gasit ...(ceva de calitate ) . Si dupa aia sa imi ziceti daca are rost sa dau 600$ pe un t rex 450 v2 . Intrebarea mea este in realitate este valabila chestia cu portanta la avioanele pana intrun m ca in simulator nu prea e ?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 20 October 2008 - 08:00 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#17 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2653
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 October 2008 - 08:42 AM

Cu privire la simulator:

Sigur ca nu e ca in realitate, dar seamana. Fiecare simulator, oricit de bun are un nivel (grad) de simulare, care nu e 100%. Simulatorul te ajuta foarte mult, dar din pacate nu face tot. Problema la simulatorul de avion si cu atit mai mult la simulatorul de elicopter, este eroarea. De cite ori iesi in decor sau lovesti ceva, in realitate e mult mai tragic ca pe simulator (nu-i ca la auto).

In mod normal, daca esti capabil sa decolezi elicopterul, sa-l zbori 5 minute si sa aterizezi corect pe simulator, sa zicem de 10 ori consecutiv, nu ar trebui sa ai mari probleme cu un elicopter similar (corect reglat) in realitate. De asemenea de cite ori vrei sa faci ceva nou (orice figura noua), este mai ieftin sa o inveti pe simulator.
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 October 2008 - 01:20 PM

Vlad a atins un punct important. Avioanele reale nu sunt perfecte ca cele din simulator, motorul mai da un rateu, mai o pala de vant, o ezitare a receptorului....etc. Plus factorul psihologic care este proportional cu cubul pretului modelului. Dar oricum este mai bine cu simulator decat fara....parerea mea.
0

#19 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 21 October 2008 - 02:35 PM

Uite inco intrebare de simulator... Dc daca ajung cu un f22 pe turbina daca stau la 120000 rpm mai mult timp si ajung cam la 400 de km/h dc dintro data se opreste motoru si nu mai fuctioneaza nici o comanda ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#20 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 October 2008 - 02:41 PM

Nici nu stiu de unde sa incep sa explic multitudinea de greseli si conceptuale si gramaticale din postul precedent... asa ca n-am s-o fac.

Simulatorul este strict pentru formarea reflexelor. Vrei sa inveti o manevra noua? O exersezi pe simulator strict pentru a-ti forma reflexele de reactie in pozitiile modelului care nu le-ai estimat. Il spargi? Space si e ca nou. Cand stii sa-l scoti bine pe simulator cu nivelul de dificultate crescut (motorizare mai proasta, vant, finete mai scazuta a receptiei, turbulente, zoom zero etc) poti incepe sa faci manevra la mare inaltime in realitate, apoi scazi gradual inaltimea odata cu familiarizarea ta cu acea manevra.

Pentru incepatori este exact acelasi lucru. Se exerseaza luatul curbelor cu modelul spre tine, acrobatii de baza si aterizari perfecte. Apoi aterizari fara motor (asa zisele de urgenta - dead stick) pana se formeaza un pachet minim de reflexe pentru primul zbor.


0

#21 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 21 October 2008 - 03:05 PM

Citeaza

...factorul psihologic care este proportional cu cubul pretului modelului


Ce mare adevar ai grait Dane!
0

#22 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 21 October 2008 - 03:33 PM

Cred ca doar lungim discutia ,simulatorul este folositor si pe el poti exersa si invata mule dar diferenta dintre el si zborul real este ca intre "linia erotica" si sexul real . http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#23 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2653
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 October 2008 - 11:51 AM

Nu te credem, vrem poze vrem poze...
0

#24 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 22 October 2008 - 01:42 PM

Vezi postareavlad1, la Oct 22 2008, 12:51 PM, a spus:

Nu te credem, vrem poze vrem poze...


Pentru inceput doar una de la linia erotica :D

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  rf.jpg (102.96K)
    Number of downloads: 288

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#25 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 22 October 2008 - 03:11 PM

Chiar vreti poze ? Hai va ca fac cateva la minut ......nu prea pot sa pun poza ca sunt prea mari voi incerca sa la pun altundeva si sa va dau linkul ...scz .. pe maine apare postu cu linku

Fisiere atasate


Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#26 Useril este offline   Xflame 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras
  • Interests:electronica, aeromodelism

Postat 27 October 2008 - 10:41 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Oct 19 2008, 09:28 AM, a spus:

Care dintre voi a incercat real flight simulator 4 sau 3.5 si asta e chiar asa de deviat de la realitate . reusesc in el sa fac orice acrobatii fara sa lovesc aeromodlele macar si nu ma refer la aeromodelele ca cesna sau asa ceva ci cele 3D de acrobatii . Nu miar veni sa cred ca nu as putea zbura in realitate unu de ala si sa il si aterizez ca la carte din prima . Si asa fac si cu elicopterele le pot intoarce si sa le tin pe loc la 5 centi de sol fara probleme ?????? nici cu unu de asta nu miar veni sa cred ca nu il pot zbura . ma voi juca intro zi si voi pune pe youtube sa vedeti . Dar nush totusi mie mi se pare ca exagerati un pic nu foarte mult .


Nu cred ca e o exagerare.... dupa 2 saptamani de antrenament inensiv pe simulator eram in stare sa zbor si o cutie de conserve in Real Flight G4...
Surpriza a venit cand am iesit cu zburatoarea pe coclauri...... nu era la fel ca pe simulator.... rezultatul a fost model facut zob de la a doua ridicare in aer...
Concluzia... nu tot ce zboara pe simulator o sa aterizeze cu bine in conditii reale de zbor.
Oricum, dupa cateva ore de reparatii nu am renuntat si am revenit pe coclauri cu zburatoarea, adrenalina a fost la maxim dar a ajuns la sol teafara iar eu m-am contaminat definitiv de microbul aeromodelismului :D
0

#27 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2008 - 10:55 PM

pt inregistrat desktopu folositi cu incredere Fraps . nu mai stiu la ce versiune a ajuns dar it's ok :D
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#28 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 29 October 2008 - 12:27 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Oct 20 2008, 07:59 PM, a spus:

Poate am nush sincer . stiti vreun program prin care as putea sa filmez desktopul? am cautat si nu am gasit ...(ceva de calitate ) . Si dupa aia sa imi ziceti daca are rost sa dau 600$ pe un t rex 450 v2 . Intrebarea mea este in realitate este valabila chestia cu portanta la avioanele pana intrun m ca in simulator nu prea e ?



sau Cam Studio... mere de minune !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro