simulator - realitate ? ajutor incepator aici :)
#1
Postat 05 September 2008 - 06:33 PM
cine stie cat de departe sau aproape este simulatorul aerofly ?
am cumparat un cessna skyline 182 si nu am curaj sa zbor .... :unsure:
m-am tot jucat pe aerofly dar nu stiu cat de aproape sau departe de realitate este ?
poate cineva sa-mi raspunda
multumec
#2
Postat 05 September 2008 - 06:42 PM
Oricum daca esti singur nu-ti recomand modelul pentru inceput. Daca ai un meserias alaturi totul se schimba.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 September 2008 - 06:44 PM
#3
Postat 05 September 2008 - 07:07 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#5
Postat 05 September 2008 - 09:00 PM
E bine sa pui vant si turbulente, dar parca nu asa...
Vezi ca diferente mari sunt la rularea avionului pe sol. Modelul real mai pleaca de pe directie, uneori destul de tare (mai prinde cate o denivelare).
Incearca totusi in aerofly sa pilotezi mai multe tipuri, nu doar cele asemanatoare cu al tau. Cu cat mai 'rele', cu atat mai bine.
#6
Postat 05 September 2008 - 09:39 PM
am modificat prin aerofly parametri si e rau...
ma mai gandesc daca ies cu el ....
ma gandeam sa incerc maine daca e frumos dar...
#7
Postat 06 September 2008 - 02:16 AM
#8
Postat 06 September 2008 - 07:54 AM
dan_mitea, la Sep 6 2008, 03:16 AM, a spus:
ok te cred
eu sunt din constanta. daca mai pasionati prin zona as vrea sa vb poate reusesc sa il ridic :(
asta este email meu de pe yahoo :aracet2004@yahoo.com sau putem vb pe messenger
Aceasta postare a fost editata de aracet78: 06 September 2008 - 07:57 AM
#9
Postat 06 September 2008 - 08:53 AM
Dupa ce m-am jucat pe simulator nu am mai avut probleme in AER.
Iar daca il ridici sus suficient mai ai timp sa redresezi .
Atentie cind vine catre tine caci comenzile ti se vor parea pe dos ( stanga e dreapta ect.)
Eventual intorci corpul cu statia, nu si privirea pe sensul de mers al lui.
Dar de aterizat nu vei reusi singur pentru caci sunt foarte multi factori de luat in calcul :
- inaltimea de la care incepi sa vii
- unghiul de coborare
- viteza de deplasare si cea din momentul final
- si nu in ultimul timp va fi greu sa nimeresti aliniamentul
pistei. ( pentru asta trebuie sa te antrenezi prin treceri peste pista
la inaltime mai mica 4-5 m
In rest asculta de ce au spus cei cu mai multe stelute !
#10
Postat 06 September 2008 - 02:12 PM
Nici un simulator nu este nici macar aproape de realitate din urm puncte de vedere
- modelel sunt perfecte cu diferite motorizari pe care u nu le ai .. in simulator nu se termina gazul nu se opreste motorul in zbor nu are mici erori de constructie din fabrica sau chiar facute de tine la montare
- conditiile atmosferice nici pe aproape de realitate
- terenul nu are denivelari
- totul e ideal in simulator
Foloseste cat mai mult simulatorul, daca vrei sa te bazezi pe el, cat mai mult pt ca daca reusesti aterizari la punct fix si line in realitate te ajuta cat de cat
La aterizari la zbor cu modelul tau .. nu incerca sa il aduci langa tine .. daca vezi ca nu poti si nu poti sa il aduci langa tine aterizeazal si la 1 km si mergi dupa el.Ideea e sa nu il strici.Cand vei avea cateva zboruri atunci vei incerca sa faci acest lucru.Daca nu ai mai zburat nici un model e foarte greu la inceput.
Nu te pierde si nu da comenzi mari pt ca avionl o va lua razna si nu vei face nimic altceva decat sa il strici si sa pierzi ceva bani.
Cel mai important esti tu ca pilot si persoanele din jurul tau .. nu incerca sa faci vreo acrobatie in dreptul vostru si pana nu esti sigur ca aterizezi langa nu incerca sa il aduci langa tine.
Cauta un teren cat mai drept de preferat sa nu fie asfalt sa fie un camp cu iarba pt ca amortizeaza si nu roade precum asfaltul in cazul unui mic crash
Cam atat ti-as putea spune.In rest bafta a zbor si distractie placuta.
Push your limits to a level you have never did before.
#11
Postat 06 September 2008 - 02:14 PM
Push your limits to a level you have never did before.
#12
Postat 06 September 2008 - 02:26 PM
http://www.rhc.ro/fo...?showtopic=6228
Acum ai doua optiuni: ori un model leeeeeeeeeeeeeeeent precum ratusca cea urata ori al tau dar musai cu cineva care stie despre ce-i vorba.
As mai adauga ceva la lista antevorbitorilor. Tot timpul sa ai in minte ca modelul are o inertie. Deci dai o comanda usooooooooor dar ferm si astepti cu calm efectul. Apoi alta s.a.m.d. Nu mesteci febril in "bete". Nici tu dar nic modelul nu va mai sti despre ce-i vorba.
Dar sa fii sigur ca toate stradaniile merita. Satisfactiile sunt nemasurate. Un pic de rabdare si totul va fi perfect.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 September 2008 - 02:26 PM
#13
Postat 07 September 2008 - 03:25 PM
la modelul tau iti recomand sa scoti aparatorile alea de la roti pt ca la aterizari intra iarba pe acolo si nu sunt prea placute acele aterizari.
Aceasta postare a fost editata de rou162: 07 September 2008 - 03:30 PM
Push your limits to a level you have never did before.
#14
Postat 19 October 2008 - 08:28 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#15
Postat 20 October 2008 - 01:22 PM
#16
Postat 20 October 2008 - 07:59 PM
Fisiere atasate
-
cu_capun_jos.jpg (152.6K)
Number of downloads: 392
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 20 October 2008 - 08:00 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#17
Postat 21 October 2008 - 08:42 AM
Sigur ca nu e ca in realitate, dar seamana. Fiecare simulator, oricit de bun are un nivel (grad) de simulare, care nu e 100%. Simulatorul te ajuta foarte mult, dar din pacate nu face tot. Problema la simulatorul de avion si cu atit mai mult la simulatorul de elicopter, este eroarea. De cite ori iesi in decor sau lovesti ceva, in realitate e mult mai tragic ca pe simulator (nu-i ca la auto).
In mod normal, daca esti capabil sa decolezi elicopterul, sa-l zbori 5 minute si sa aterizezi corect pe simulator, sa zicem de 10 ori consecutiv, nu ar trebui sa ai mari probleme cu un elicopter similar (corect reglat) in realitate. De asemenea de cite ori vrei sa faci ceva nou (orice figura noua), este mai ieftin sa o inveti pe simulator.
#18
Postat 21 October 2008 - 01:20 PM
#19
Postat 21 October 2008 - 02:35 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#20
Postat 21 October 2008 - 02:41 PM
Simulatorul este strict pentru formarea reflexelor. Vrei sa inveti o manevra noua? O exersezi pe simulator strict pentru a-ti forma reflexele de reactie in pozitiile modelului care nu le-ai estimat. Il spargi? Space si e ca nou. Cand stii sa-l scoti bine pe simulator cu nivelul de dificultate crescut (motorizare mai proasta, vant, finete mai scazuta a receptiei, turbulente, zoom zero etc) poti incepe sa faci manevra la mare inaltime in realitate, apoi scazi gradual inaltimea odata cu familiarizarea ta cu acea manevra.
Pentru incepatori este exact acelasi lucru. Se exerseaza luatul curbelor cu modelul spre tine, acrobatii de baza si aterizari perfecte. Apoi aterizari fara motor (asa zisele de urgenta - dead stick) pana se formeaza un pachet minim de reflexe pentru primul zbor.
#21
Postat 21 October 2008 - 03:05 PM
Citeaza
Ce mare adevar ai grait Dane!
#22
Postat 21 October 2008 - 03:33 PM
Bafta si CAVOK
#25
Postat 22 October 2008 - 03:11 PM
Fisiere atasate
-
ScreenShot1207531714.jpg (257.49K)
Number of downloads: 282
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#26
Postat 27 October 2008 - 10:41 PM
BIGfoot, la Oct 19 2008, 09:28 AM, a spus:
Nu cred ca e o exagerare.... dupa 2 saptamani de antrenament inensiv pe simulator eram in stare sa zbor si o cutie de conserve in Real Flight G4...
Surpriza a venit cand am iesit cu zburatoarea pe coclauri...... nu era la fel ca pe simulator.... rezultatul a fost model facut zob de la a doua ridicare in aer...
Concluzia... nu tot ce zboara pe simulator o sa aterizeze cu bine in conditii reale de zbor.
Oricum, dupa cateva ore de reparatii nu am renuntat si am revenit pe coclauri cu zburatoarea, adrenalina a fost la maxim dar a ajuns la sol teafara iar eu m-am contaminat definitiv de microbul aeromodelismului :D
#27
Postat 27 October 2008 - 10:55 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#28
Postat 29 October 2008 - 12:27 PM
BIGfoot, la Oct 20 2008, 07:59 PM, a spus:
sau Cam Studio... mere de minune !