Septembrie 2008
#63
Postat 14 September 2008 - 08:45 PM
zgr_44, la Sep 14 2008, 08:26 PM, a spus:
Ce ma bucur ca nu era si altimetrul meu intauntru... :D
#66
Postat 14 September 2008 - 10:52 PM
caci doar asa mai am si eu o amintire cu PINK LADY.
Am gresit azi ,crezand asa cum am fost indrumat ca Magnum 70 4T
i-si poate tine relatiul si fara AutoGlowIgnition desi mie mi se oprea
cand scoteam fisa de la bujia OS F.
L-au reglat meseriasii Georgica si prietenul sau , se parea ca merge , l-am ridicat si zbura
putin zis haotic ( foarte greu de bot dupa ce l-am alimentat - 320 cmc )
desi Gc-ul era ca in manual ( dar rezervorul foarte in fata caci nu ai cum altfel ), ca sa mearga
in linie trimul de profundor era maxim.
Vazand cum sare in toate partile Romulus m-a sfatuit sa il pun jos, am aliniat super pe directia pistei
si contra vant, temandu-ma sa nu vina tare am pus mansa de gaz la minim si SA OPRIT cam la 4-5 m inaltime.
Aici intervine nepriceperea mea caci in loc sa il bag in jos cu botul am incercat sa il pastrez in linie orizontala si
a intrat in LIMITA a cazut pe o parte sa rupt de la jumatate, la aripa sa infundata placuta cu boltul de fixare in fuselaj.
si cam atat. Eu nu stiu sa il repar deloc desi Georgica a zis ca se poate. HELP !
#67
Postat 14 September 2008 - 11:16 PM
- GC nu era bine
- Greutatea totala parea mare
- elevatorul avea cursa prea mare pentru degetul lui Real Design si nevoie de putin expo
Si avand in vedere ca modelul trebuia coborat pe sol odata si odata, l-am sfatuit sa-l coboare cat mai repede jos. Ca urmare m-am dus langa el, incercand sa dublez ce facea la aterizare.
S-a aliniat perfect, cobora pe panta descendenta de la 15-20 m inaltime si 70-80 m departare de capul pistei, cu vantul in fata. Adica perfect. Totul parea ca se va materializa intr-o aterizare perfecta.
Apoi s-a oprit motorul si totul s-a precipitat. In cateva secunde, modelul s-a angajat pe o aripa, de la 6-7 m de sol. Eu n-am avut timp de reactie din "scaunul" de copilot.
Probabil nefiind obisnuit cu un model termic, mult mai greu ca unul electric, Real Design, dupa oprirea motorului, n-a avut reflexul de a cobora putin botul, ca sa nu intre in limita de viteza. Ca urmare si din nefericire totul s-a intamplat foarte rapid.
Cat despre reparatie... Se face. E munca, migala dar se face. Nu merita aruncat la cos. Daca totusi modelul costa doar 400 de lei, eu l-as face proiect de zile cu ploaie si intre timp m-as muta cu toate, intr-unul nou.
Imi pare rau.
#68
Postat 14 September 2008 - 11:21 PM
REAL DESIGN, la Sep 14 2008, 11:52 PM, a spus:
i-si poate tine relatiul si fara AutoGlowIgnition desi mie mi se oprea
cand scoteam fisa de la bujia OS F.
Si eu am avut astfel de probleme dar au disparut dupa ce am reglat mai sarac amestecul de relanti (surubul ala mic din tija de acceleratie). Daca scade turatia sau se opreste cind scoti fisa inseamna ca e prea bogat.
#69
Postat 14 September 2008 - 11:35 PM
Pt zgr_44, imi pare rau ca prima noastra "intalnire" la Chitila a debutat asa :(, la inaltime :).
Aceasta postare a fost editata de typer: 14 September 2008 - 11:36 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#72
Postat 15 September 2008 - 07:49 PM
#73
Postat 15 September 2008 - 08:35 PM
florin100%, la Sep 15 2008, 08:49 PM, a spus:
http://www.vimeo.com/1738244
foarte frumos :)
#74
Postat 15 September 2008 - 09:34 PM
http://www.vimeo.com/1739153
filmul a fost realizat cu ajutorul lui Florin100% si al maestrului lansator Hash8484
Aceasta postare a fost editata de Laur73: 15 September 2008 - 09:35 PM
#75
Postat 16 September 2008 - 09:54 AM
Laur73, la Sep 15 2008, 10:34 PM, a spus:
http://www.vimeo.com/1739153
filmul a fost realizat cu ajutorul lui Florin100% si al maestrului lansator Hash8484
Arata foarte bine . Ce caracteristici tehnice are ? ....si care au fost modificarile aduse pt.a zbura pe un asemenea vant ?
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#76
Postat 16 September 2008 - 11:41 AM
pccdtk, la Sep 16 2008, 10:54 AM, a spus:
inca un acumulator in bot sa fie mai greu :)
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#77
Postat 16 September 2008 - 12:15 PM
Laur73, la Sep 15 2008, 10:34 PM, a spus:
http://www.vimeo.com/1739153
filmul a fost realizat cu ajutorul lui Florin100% si al maestrului lansator Hash8484
E home made sau un kit cumparat?
#79
Postat 16 September 2008 - 04:00 PM
Romulus, la Sep 16 2008, 01:15 PM, a spus:
este cumparat de pe ebay a costat 100euro cu tot cu transport , eu i-am schimbat doar motorul avea un motor cu perii de 600 si i-am pus un brusheles
Specification:
Wingspan: 1800 mm
All-up weight: 1500 g, acum are doar 1100g cu un pac lipo de 4000
Length: 1020 mm
RC functions:
Directional control left/ right
Motor on/ off ,mai trebuie sa-i pun si o coada pe post de profundor
#80
Postat 20 September 2008 - 10:04 PM
http://flyzone.evonet.ro/files/36d2zf6fi8uv56vsg4z_thumb.jpg
http://flyzone.evonet.ro/files/kpw1xoa3npyzmgnn6k6_thumb.jpg
http://flyzone.evonet.ro/files/z0we8fcbxgwyvqqb27p0_thumb.jpg
http://flyzone.evonet.ro/files/qu4gqy03ldzbe1bwcfe4_thumb.jpghttp://flyzone.evonet.ro/files/mgkrnz8n8jf5gii36hsp_thumb.jpghttp://flyzone.evonet.ro/files/pko4h7mtu2zyvzb7zx7n_thumb.jpghttp://flyzone.evonet.ro/files/d7n4sf1j3owi08nwmp2_thumb.jpghttp://flyzone.evonet.ro/files/i2yixswwopie67qcdwo_thumb.jpg
#83
Postat 21 September 2008 - 01:00 AM
#84
#85
Postat 21 September 2008 - 01:20 PM
si de la mine cateva cadre, nu f bune, dar...
]
...
]
_MG_2714.JPG]
_MG_2726.JPG]
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 21 September 2008 - 01:22 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#87
Postat 21 September 2008 - 09:42 PM
Locatia: sat Borduselu, com Ciochina, jud Ialomita, la cca 100km de bucuresti via Urziceni.
Poze:
Tango si cu Adolf iar pe fundal, la aprox 300m, se vede un deal inalt cam de 25-30 m.
Privire de ansamblu, cred ca sunt vreo 100 Ha de pista cu iarba tunsa natural de oile si vacile din sat. Stati linistiti, e atat de mare locul ca nu am vazut picior de vaca nici ieri nici azi, doar cateva oi dar departe de mine.
Linia de HT e cam la 300m de unde zburam eu iar satul e la vreo 400m.
Una cu satul, vazut de unde zburam:
Bruiaje: zero; probleme cu oamenii: zero;pietre pe pista nu exista (am cautat , nici o sansa!) . Nu stiu daca dealul ala mic e bun pt. zbor la panta (nu am zburat niciodata cu un planor si nu stiu cat de mare sau in ce conditii se formeaza curentii de panta.
Astept pareri referitoare la locatie.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#90
Postat 22 September 2008 - 07:03 AM
Allen, multumin pt poze, o calitate deosebita. Cel putin a doua poza cu yaku am crezut ca e de pe site la producator, pana am recunoscut cele doua lovituri de pe aripa :).
Cel mai tare motor care l-am vazut pana acum e cel al lui George :D. Io ii zic "fortoasa" :D.
Cat despre Florin... ne incanta ca de obicei cu aceleasi acrobatii de fiecara data :)
Oricum multa lume fu Sambata... :D
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.