IMPOSIBIL SAU SE POATE FACE indreptare ax
#3
Postat 02 September 2008 - 07:49 AM
Axele alea de care ai nevoie sunt sigur pentru brushlesurile made in china.
Vezi unde gasesti CALIBRAT DE 4.
Daca nu dai de el poti merge pe varianta PRAKTIKER, alama de 4 dar e moale si la primul busai e gata!
PS: acu mam uitat la boto... si am gasit calibrat de 4 otel de arc la 4,4 lei in tije sirme.
later edit: vezi ce toleranta tre sa aiba axul ala ... masoara cu un micrometru si dupaia vorbeste la Cornel si roaga-l sa-ti masoare tija aia!
in afara de filetul la un capat si canalul de zegher nu te gindi ca poti face alte prelucrari pe el
Stima
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 02 September 2008 - 07:52 AM
#4
Postat 02 September 2008 - 08:06 AM
Daca nu este graba te pot ajuta eu,stiu pe cineva care le poate face ,dureaza cam o saptamina si te costa 30 ron bucata ,imi trebuie unul vechi si o siguranta . Putem vorbi sambata sau duminica ,acum nu sunt in BUCURESTI .
Bafta si CAVOK
#5
Postat 02 September 2008 - 08:37 AM
din prima zi cind il zbori iar comerciantul nu il are ca piesa de
schimb unde il putem realiza ?
Eu nu am gasit si m-am straduit o zi intreaga sa deschid
acest subiect dar cineva il sterge !
Daca despre ce adezivi folosim sau cum reparam tobele de ce nu avem voie
sa intrebam si unde putem face un ax de motoras pentru ca toti strungaii de pe
relama personala nu au putut?
#7
Postat 02 September 2008 - 01:07 PM
Pana in prezent motoru merge foarte bine si nu are nici un fel de vibratii .
eu ti-am dat doar o idee cum poti sa rezolvi ...restu e tereaba ta! . :rolleyes:
#8
Postat 02 September 2008 - 01:15 PM
Ar mai fi varianta unei bare de ''otel argint''.
#9
Postat 02 September 2008 - 02:17 PM
#11
Postat 02 September 2008 - 02:59 PM
Un amic de-al nostru din Iasi a avut belele cu un ax de la un BM2409-18.
I-am pastrat axul original (rupt exact de unde se termina filetul) si i-am refacut sistemul de prindere pe carcasa.
La M5 poa sa sparga nuci deja cu el si nu se mai indoaie! :blink:
Totul e sa ai curajul sa gindesti un pic mai mult decit producatorul care nu la gindit musai sa reziste la crash ci a ales solutia CEA MAI PRODUCTIVA pentru el (nr mic de operatii executate din semifabricat gata cumparat)
Stima
PS: cert e ca-ti mai trebuie si scule dar si minutza. ... gaura de 3 in surub de 5 ... filete interioare M2 ....
Rabdare de chinez batrin. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 02 September 2008 - 03:02 PM
#12
Postat 03 October 2008 - 06:18 PM
Acum am reusit sa fac rost de asa ceva si am gasit si desenul axului asta imposibil:)
Cam asta a iesit .
#13
Postat 03 October 2008 - 11:45 PM
Dragut, la Sep 2 2008, 03:59 PM, a spus:
Un amic de-al nostru din Iasi a avut belele cu un ax de la un BM2409-18.
I-am pastrat axul original (rupt exact de unde se termina filetul) si i-am refacut sistemul de prindere pe carcasa.
La M5 poa sa sparga nuci deja cu el si nu se mai indoaie! :rolleyes:
Totul e sa ai curajul sa gindesti un pic mai mult decit producatorul care nu la gindit musai sa reziste la crash ci a ales solutia CEA MAI PRODUCTIVA pentru el (nr mic de operatii executate din semifabricat gata cumparat)
Stima
PS: cert e ca-ti mai trebuie si scule dar si minutza. ... gaura de 3 in surub de 5 ... filete interioare M2 ....
Rabdare de chinez batrin. ;)
Si eu am avut aceeasi problema cu un BM 2410-12, sa rupt axul de la inceputul filetului dar am reusit sa il desfac si sa il schimb cu unul nou canibalizat de pe un reductor de speed 300 de la GWS. Este identic cu el original, la forma si la toate dimensiunile.
Aceasta postare a fost editata de casper20: 03 October 2008 - 11:48 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#14
Postat 04 October 2008 - 07:38 AM
inca nu le am primit.
Am inteles ca le face pe masina de rectificat.
Daca nu ies bine am sa va caut din nou pe cei care s-au oferit
sa ma ajute.
Multumesc mult.