Jurnal de zbor Pitesti... cine si cand...
#2313
Postat 18 December 2011 - 07:31 PM
In al doilea rand multumesc baietzilor...multumesc de ajutor si sustinere.
In al treilea rand ..care aveti poze sau filumeltze urcati-le pe forum...please :) :wacko:
Bastos!!!
Aceasta postare a fost editata de aka47: 18 December 2011 - 07:31 PM
#2314
Postat 18 December 2011 - 08:08 PM
Au zburat mirific in ordine alfabetica nelu77 cu biplanul (Stelica daca il vezi sa stii ca traieste si e bine sanatos),nimsoc cu pilatus balsa si planorash nine eagles,adi balaurul cu narila sau invers narila a zburat cu adi balaurul ca nu stiu exact, toni cu blade mcpx si align t-rex 450,subsemnatu cu su-29 si zoom xl plus teste la yak 54 depronel termik proprietar si tunning man aka 47,simi cu cessna art-tech,hessu' cu tigarea electronica,padre a fost contabil azi cu birou in aer liber si cel mai urat dar nu in ultimul rand a zburat fokkeru' cu al lui ultron 3,2 d submotorizat si foarte instabil :wacko:
#2316
Postat 18 December 2011 - 08:46 PM
Rottyrc, la 17 December 2011 - 07:17 AM, a spus:
Am de ceva vreme niste aripi de Quiet Storm. Stiam eu ca mai lipseste ceva sa termin modelul.
http://www.rhcforum....post__p__532681
#2318
Postat 18 December 2011 - 10:17 PM
Felicitari Faraoane, fumul cu tine!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 18 December 2011 - 10:21 PM
#2321
Postat 19 December 2011 - 09:25 AM
bicut, la 18 December 2011 - 08:08 PM, a spus:
Au zburat mirific in ordine alfabetica nelu77 cu biplanul (Stelica daca il vezi sa stii ca traieste si e bine sanatos),nimsoc cu pilatus balsa si planorash nine eagles,adi balaurul cu narila sau invers narila a zburat cu adi balaurul ca nu stiu exact, toni cu blade mcpx si align t-rex 450,subsemnatu cu su-29 si zoom xl plus teste la yak 54 depronel termik proprietar si tunning man aka 47,simi cu cessna art-tech,hessu' cu tigarea electronica,padre a fost contabil azi cu birou in aer liber si cel mai urat dar nu in ultimul rand a zburat fokkeru' cu al lui ultron 3,2 d submotorizat si foarte instabil :yahoo: 2011-12-18 12.37.26.jpg 2011-12-18 12.37.58.jpg 2011-12-18 12.38.08.jpg
ultimul rand a zburat fokkeru' cu al lui ultron 3,2 d submotorizat si foarte instabil :) [
te a cam lasat minutza am impresia ... hessu a zburat cu el f frumos ; normal ca e instabil la 200 gr pe vint de tinea mineca la orizontala .... ;) :D
#2322
Postat 19 December 2011 - 09:37 AM
#2324
Postat 19 December 2011 - 10:15 AM
#2325
Postat 20 December 2011 - 12:21 AM
2. Videos ......
http://www.youtube.c...h?v=Qtdl7ibMSTA
http://www.youtube.c...h?v=2JJltQG1NEg
http://www.youtube.c...h?v=Q2n0Ap_vKKA
http://www.youtube.c...h?v=EkUu_XcyESE
http://www.youtube.c...h?v=gEy0aHf1nQY
http://www.youtube.c...h?v=FT4MPysRJBo
http://www.youtube.c...h?v=3rw-LBxPqxM
http://www.youtube.c...h?v=WBtkM3JN-QE
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#2326
Postat 20 December 2011 - 12:33 AM
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#2327
Postat 20 December 2011 - 10:27 AM
1. Motorul termic este limitat de dimensiunea elicii
2. Diametrul botului avionului este foarte mare
3. Suprafata utila a elicii cu care acel motor termic functioneaza este foarte mica pentru ca de unde se termina fuselajul pana la varful elicii este o distanta foarte mica.
4. Motorul se opreste asa din 2 in 3 secunde pentru ca elicea creeaza presiune de aer prea mare in locul unde este carburatorul si amestecul devine sarac in combustibil.
5. Niciodata nu vei reusi sa pui pe motorul ala o elice mai mare ca sa nu mai vorbesc de elicea cu care a zburat modelul electric si care este recomandata si de producator.
... felicitarile sunt pentru realizarea constructiei, dar am o veste proasta: Fie il faci iara electric fie il vei crashui dupa primele zboruri pentru ca in configuratia aia nu va zbura niciodata bine. Imi pare rau ca trebuie eu sa fiu cel care da cu mucii in fasole, dar nu sunt decat realist.
PS: Il vei zbura mereu fara capota din fata. Poate asa te vei bucura de el.
Aceasta postare a fost editata de Mama Soacra: 20 December 2011 - 10:32 AM
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
#2328
Postat 20 December 2011 - 10:36 AM
:good:
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
#2330
Postat 20 December 2011 - 07:38 PM
1. Motorul termic este limitat de dimensiunea elicii (la fel ca si un electric)
2. Diametrul botului avionului este foarte mare (la fel este botul si in varianta electrica)
3. Suprafata utila a elicii cu care acel motor termic functioneaza este foarte mica pentru ca de unde se termina fuselajul pana la varful elicii este o distanta foarte mica. ( elicea termicului este identica cu ce avea pe electric)
4. Motorul se opreste asa din 2 in 3 secunde pentru ca elicea creeaza presiune de aer prea mare in locul unde este carburatorul si amestecul devine sarac in combustibil.(cea mai mare perla posibila-vezi filmul zborului, a murit ``presiuna ucigasa``?)
5. Niciodata nu vei reusi sa pui pe motorul ala o elice mai mare ca sa nu mai vorbesc de elicea cu care a zburat modelul electric si care este recomandata si de producator. (Ba se poate, dar nu este necesar si eficient- modelul face verticala bine cu e licea aceea)
Il vei zbura mereu fara capota din fata. Poate asa te vei bucura de el. (iar te inseli, vei vedea)
PS.Eu zic sa-l felicitam sincer pe om, ca doar vorbe dibace avem toti la noi.....si doar atat.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 20 December 2011 - 07:42 PM
#2331
Postat 20 December 2011 - 08:03 PM
PS. Daca ti-a dat un motor peste degete, nu sunt termicele proaste, daca ti-ai dat foc la perdea, nu sunt electricele proaste, este vorba doar de capacitatea fiecaruia de a face sau nu ceva.
Bafta tuturor, ``curentati`` sau ``afumati``! <_<
#2332
Postat 20 December 2011 - 10:26 PM
Ps: nu te mai ambala, mi-am dat si eu cu parerea din ce am vazut in videos.
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
#2334
Postat 20 December 2011 - 10:48 PM
PS.Nu s-a dorit ca acest ``proiect`` sa dea peste nas nimanui, deci situatia e sub control!
PPS.Si tu sa ai bafta!
#2335
Postat 20 December 2011 - 10:51 PM
nelu77, la 20 December 2011 - 10:46 PM, a spus:
P.S. multumesc Simi pt. filmuletze ;)
Chiuveta! :good:
Am glumit ba, e superb, ca orice biplan. Fa-l termic! :good: :nea:
Te bagasi tu pe furis, tiptil-tiptil in gasca avansatilor... ;)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 20 December 2011 - 10:56 PM
#2337
Postat 20 December 2011 - 10:57 PM
#2338
Postat 21 December 2011 - 12:17 AM
nelu77, la 20 December 2011 - 10:46 PM, a spus:
P.S. multumesc Simi pt. filmuletze :good:
Cu placere Nelu77 !
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#2339
Postat 21 December 2011 - 08:48 PM
nelu77, la 20 December 2011 - 10:46 PM, a spus:
P.S. multumesc Simi pt. filmuletze ;)
Nu sunt "experimentat" dar stii ca-mi place...e "perfect scale"...ma gandeam ca l-ai tinut cam mult ascuns :)
Cat despre alte discutzii las experimentatzii sa se pronuntze... :good:
#2340
Postat 22 December 2011 - 10:17 AM
nelu77, la 20 December 2011 - 10:46 PM, a spus:
P.S. multumesc Simi pt. filmuletze ;)
Ba daaaaaaaaaaaa ! Foarte frumos , sublim , exceptional , bine echilibrat , bine motorizat , bine vopsit etc ... Multumit ? Dai o bere ? :wacko: