Pai ma gandeam ca viteza fluxului de aer ar trebui sa creasca, odata cu viteza avionului, deoarece aerul ar intra oarecum fortat pe admisie (datorita vitezei de inaintare a avionului).
Desi n-am avut cu ce sa masor, banuiesc ca la tractiunea statica supraunitara (in cazul meu) pe care o da EDF-ul, motorul nu se invarte cu maxim de rpm cat ar putea (daca ar fi pe liber - fara elice, fie ea si intubata) si a gandesc ca in zbor ... odata cu viteza fluxului de aer care ar intra (oarecum fortat - zic eu) ar creste si turatia motorului pentru ca acesta ar aspira mai usor aerul (odata ce acesta intra fortat).
Acuma cele scrise in acest post de mine sunt doar ... presupuneri logice (logice - zic eu ... ), ele vin in mod cert ca o intrebare, pentru voi cei care sunteti mai vechi in bransa. Adica asa cred eu ca se intampla, insa nu-i deloc neaparat sa si am dreptate, de aceea va rog frumos sa ma invatati si pe mine, corectandu-ma unde gresesc!
Chiar ma gandeam sa-i tai in tub, niste ventre, un fel de ... branhii de rechin, atat imediat in fata EDF-ului montat in fuselaj/tub, cat si in spate, pentru a imbunatati circulatia fluxului de aer. Mentionez ca nu tin neaparat sa-l fac vitezist, mai mult decat ... poate motorul, ci pur si simplu vreau sa poata zbura ... decent.
N-am avut alt EDF ... si ma gandeam ca ... ar trebui sa zboare si cu asta de 55 ...
Marturisesc ca suprafetele nu mai sunt chiar ... netede, mai ales la evacuare, unde lingura desi avea suprafata neteda, bilutele din polistiren s-au topit inegal si ... si, cred ca stiti cam cum arata. In fata EDF-ului, suprafa rugoasa/plasticoasa ramasa in urma "subtierii" nu e prea ... lunga, dar totusi este!
Atat ... m-a dus pe mine mintea, asa ca nu va suparati pe mine, fiti rabdatori si ... explicati-mi cat mai antiprost posibil!
Va multumesc!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 11 January 2012 - 12:37 PM