Modelism - RHC Forum: intrebari tampite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

intrebari tampite am unele nelamuriri

#451 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 June 2011 - 09:56 AM

Vezi postareaPaunFD, la 04 June 2011 - 09:33 PM, a spus:

Banuiesc ca undeva, trebuie sa existe un ceva relevant in toata duda asta, pentru ca prea multi fac treaba asta/tin evidenta ciclurilor de incarcare-descarcare. Asta in ciuda faptului ca finalitatea este tot aia: bateria veche se arunca si se cumpara o baterie noua!

Duda nu e alta decat sa stii cand a cedat acumulatorul. Daca e bun e bun daca nu nu mai iei de-ala.
It's difficult to make things simple!
0

#452 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 05 June 2011 - 10:32 AM

Cam la asta ma gandeam si eu, da' presupuneam ca ar mai fi si altceva.
Spre ex. pot sa spun cu mana pe inima ca acumulatorii gens sunt buni pentru pana la 100 de cicluri incarcare-descarcare, estimat. Pe mine m-a tinut un gens din 07.02.2011, pana in prezent si mai merge el asa, nu mai mult de 8-10 min, insa comparat cu un nanotech de aceleasi caracteristici, pare a fi praf. S-a umflat si se descarca singur, de dimineata pana seara mai bine de 20% (estimat, desigur). De asemenea, utilizat in acelasi regim ca nanotech-ul, gens-ul se incinge considerabil (nanotech-ul abia daca se poate sesiza cresterea temperaturii, in contact cu pielea). Concluzia care se desprinde de aici este ca tot restul vietii mele de aeromodelist nu mai cumpar gens, decat daca si numai daca este singurul acumulator lipo ramas pe pamint.

In lipsa de nanotech la furnizor, mi-am luat un zippy 35C, lipo 3s 2200mah, menit sa substituie un alt nanotech 2200mah 3s, care s-a gogosit si el dar in urma unei perioade mult mai indelungate de utilizare, abuz si pedepsire. De fapt perioada de utilizare a lu' nanotech 2200mah este atat ca ciclul de incarcare, cat si ca timp, aproape tripla. Oricum, se pare ca nenea zippy nici de nou nu pare sa se ridice la performantele lu' nea nanotech abuzat si grav pedepsit, la durata de zbor, in sensul in care nanotech-ul daca trag de el duce pluta in aer (inca) 25 min, in vreme ce zippy cade pur si simplu dupa cele 25 de min. (duratele de zbor, verificate in dimineata asta)

Cred ca ar fi bun un topic unde cineva sa sintetize ce nu trebuie musai a se face cu acumulator lipo si ce este/cum este recomandat a se utiliza, pentru a avea o viata cat mai lunga.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#453 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 June 2011 - 11:53 AM

Ne-ai innebunit pe toti cu nanotechul tau! Pai daca e nanotech normal ca in locul unui biet acumulator abuzat, se incadreaza mai bine in parametrii de... abuz 8)

Aceasta postare a fost editata de Zen: 05 June 2011 - 11:54 AM

It's difficult to make things simple!
0

#454 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 05 June 2011 - 02:30 PM

Nanoteci ca e doi 8)
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#455 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 09 June 2011 - 09:30 AM

Stiti voi intrebarile care dau titlul topicului?!
Nah' ca mai vin eu cu una: Daca am un ESC care "stie" sa traga constant dintr-un acumulator 30A si burst 40A, iar acumulatorul folosit nu poate decat 25C (fiind 2200mAh, adica 55A), daca as folosi un acumulator care sa stie 35C tot de 2200mAh, nu ar tine mai mult in timp, ma refer la ciclul de incarcari/descarcari?

Ma gandesc eu ca, zburatorii experimentati, s-au lovit de aceasta problema si cred ca nu sunt singurul care l-a sagetat o asemenea idee ...
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#456 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 09 June 2011 - 09:42 AM

S-ar incalzi mai putin deci probabil ca va tine mai mult.
It's difficult to make things simple!
0

#457 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 16 June 2011 - 09:36 PM

Ca sa mai animam putin forumul, care vad ca ... stagneaza, mai vin cu o intrebare de genul titlului topicului:
A incercat cineva pana acuma, macar de curiozitate, ce se intampla oare, daca intepam un acumulator din ala ... umflat?! Intreb, pentru ca la palpare/pipaire se simte ca si cum ar fi un gaz, ceva in el ... si ma gandesc eu ca daca-i scoatem "gazele" din el, poate se mai "re-anima" ... cumva!

Evident ca exista si reversul medaliei, adica sa se "dez-anime" definitiv ... Da' ma gandesc io ca n-am fost singurul care a avut astfel de "curiozitati" ...
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#458 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 June 2011 - 09:47 PM

Sigur ca se anima, s-ar putea spune ca atmosfera o sa fie de-a dreptul incendiara :D. Nu trebuie sa incerci si tu decat daca vrei neaparat, ca e plin YouTube-ul de curiosi care au incercat deja:


Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#459 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 17 June 2011 - 07:38 AM

subscriem,uite asa mi-a luat foc in aer Juniorul,pt ca aveam bateria prea in spate si tija de la directie l-a intepat si a avut loc un mic incendiu.Bine ca n-a avut oxigen prea mult sa arda de tot. :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#460 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 June 2011 - 07:41 AM

Salutare,

As profita si eu de faptul ca sint multi "batrini" adunati aici si as pune intrebarea;
am un brushless care e dat la maxim 20V, adica 5s lipo, mai am un regulator care duce 6s si un curent aproape dublu fata de cel solicitat (asta nu prea conteaza in cazul asta).
Doresc sa alimentez ansamblul cu un 3s corespunzator si vreau sa stiu, nu daca e ok ca n-are cum, ci cam care vor fi consecintele si mai ales, cit de repede apar.
Din cite stiu eu, alimentarea motorului este in impulsuri de amplitudine egala cu cea a sursei de alimentare astfel incit, faptul ca acel motor este tinut in cea mai mare parte a timpului la jumatate de mansa, nu conteaza.
Ca o concluzie, pe care va rog s-o comentati, ca la Radio Erevam, da, se poate, dar depinde de calitatea motorului (mai precis a bobinajului) si de marja de siguranta a acestuia.

Danke


PS, stiu ca s-a mai discutat pe undeva dar n-am fost in stare sa gasesc...

Aceasta postare a fost editata de bizu: 17 June 2011 - 07:42 AM

0

#461 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 17 June 2011 - 08:30 AM

Nuuuu!!!! Eu ma gandeam sa intep finut, cu un ac materialul care imbraca elementii ... fara sa ating elementii (chestia aia care pare sa fie tare la pipait).
Nu sa-l gauresc infigand surubelnita adanc in el! In felul acesta "gazul" respectiv ar fi eliberat in atmosfera si poate s-ar mai intampla ceva.

Nu stiu daca am reusit sa inteleg care pare sa fie problema @Bizu, pentru ca tu spui ca ai un motor care "duce" la un lipo 5S, "asistat" de un ESC care duce la 6s, iar tu vrei sa alimentezi ansamblul cu un lipo 3s. Pai aaaa, din cate stiu eu, 3 < 5, cum de asemenea 3 < 6, iar daca ar fi sa fie asa atunci ansamblul nu prea ar avea motive sa fie "deranjat" si motorul + esc ar trebui sa mearga bine mersi ... cat le da curent bateria, pana la ... apocalipsa!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#462 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 June 2011 - 09:10 AM

Vezi postareaPaunFD, la 17 June 2011 - 08:30 AM, a spus:

Nuuuu!!!! Eu ma gandeam sa intep finut, cu un ac materialul care imbraca elementii ... fara sa ating elementii (chestia aia care pare sa fie tare la pipait).
Nu sa-l gauresc infigand surubelnita adanc in el! In felul acesta "gazul" respectiv ar fi eliberat in atmosfera si poate s-ar mai intampla ceva.

Nu stiu daca am reusit sa inteleg care pare sa fie problema @Bizu, pentru ca tu spui ca ai un motor care "duce" la un lipo 5S, "asistat" de un ESC care duce la 6s, iar tu vrei sa alimentezi ansamblul cu un lipo 3s. Pai aaaa, din cate stiu eu, 3 < 5, cum de asemenea 3 < 6, iar daca ar fi sa fie asa atunci ansamblul nu prea ar avea motive sa fie "deranjat" si motorul + esc ar trebui sa mearga bine mersi ... cat le da curent bateria, pana la ... apocalipsa!


Da, am gresit. Dejtele au scris altceva decit am vrut eu; ansamblul se va alimenta cu 6s.
Abia acum e tema...
0

#463 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 June 2011 - 10:37 AM

Vezi postareaPaunFD, la 17 June 2011 - 08:30 AM, a spus:

Nuuuu!!!! Eu ma gandeam sa intep finut, cu un ac materialul care imbraca elementii ... fara sa ating elementii (chestia aia care pare sa fie tare la pipait).
Nu sa-l gauresc infigand surubelnita adanc in el! In felul acesta "gazul" respectiv ar fi eliberat in atmosfera si poate s-ar mai intampla ceva.

Cei care se umfla sunt chiar elementii, asa ca nu ai cum.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#464 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19174
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 June 2011 - 11:27 AM

Spre bucuria domnului Paun, treaba s-a facut, operatia a reusit, si cu respectivul pack se zboara bine merci.
Este postat spre rcgroups, nu am timp sa caut acum.
Procedura consta intr-o intepatura fina cu un bold, pe lateral, unde este folia lipita, si avut CA la indemana pentru a astupa cat mai rapid gaura. Dupa care se mai dau cateva straturi succesive de CA, si se trage in termocontractil, sau o banda mai de soi.
Asta nu inseamna ca este recomandabil sa o faceti acasa de fiecare data aveti un pack mai umflat.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#465 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 17 June 2011 - 03:15 PM

Adica, gaurica odata facuta si ... gazul acela eliminat, trebuie cat mai urgent astupata, de asemenea maniera incat sa nu mai rasufle si sa fie perfect etansa?!
Oare de ce?!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#466 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19174
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 June 2011 - 03:29 PM

Hai ca iti gasii tutorialul aluia, ca vad ca te intereseaza :)



Ce ne arata acest film, lucru constatat si de mine si de un coleg pe viu, este ca perforarea unui Lipo nu duce la incendiu, cum este mitul urban. Ale noastre erau fara speranta, zero volti.
Eu cred ca poate fi declansat un incendiu numai daca se face o incarcare forjata rau, de minim 2 ori C-ul permis, si dezactivata detectia terminarii, in conditiile astea cam pe la 4.5V face bum.
Sau, intepat in sarcina, cum i s-a intamplat lui oachidori. Desi, filmul demonstreaza contrariul :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 June 2011 - 03:30 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#467 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 17 June 2011 - 04:25 PM

Filmul demonstreaza ca Litiul fara contact cu aerul nu arde, atata tot. Daca intepi si apesi sa iasa gazul acumulat din el, dar astupi la timp sa nu lasi sa intre ceva inauntru, e clar ca nu va arde. Dar daca ai gresit...ar f mai bine ca incercarile sa fie facute intr-o zona departe de orice ar putea arde.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 17 June 2011 - 04:26 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#468 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 June 2011 - 06:14 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 June 2011 - 11:27 AM, a spus:

Spre bucuria domnului Paun, treaba s-a facut, operatia a reusit, si cu respectivul pack se zboara bine merci.
Este postat spre rcgroups, nu am timp sa caut acum.
Procedura consta intr-o intepatura fina cu un bold, pe lateral, unde este folia lipita, si avut CA la indemana pentru a astupa cat mai rapid gaura. Dupa care se mai dau cateva straturi succesive de CA, si se trage in termocontractil, sau o banda mai de soi.
Asta nu inseamna ca este recomandabil sa o faceti acasa de fiecare data aveti un pack mai umflat.

Corect 100%. Realizat practic si functioneaza 100%. Intzepi in lateral la jumatate cu ac foarte fin.(pana strapungi ``punga``, nu foarte adanc). Imediat incepi si prezezi acumulatorul cu ``podul``palmei pe o suprafata plana cat poti de tare . Astupi cu degetul si tii astupat. CA la indemana, dai calumea si activator rapid. Tub termo peste si e OK. Bine sa dai cu smirghel fin in zona unde vei intepa, sa faca priza mai bine CA-ul.Sfatul meu este sa faceti asta daca sunteti constransi, adica daca acumulatorul chiar nu mai poate intra la locul lui.
Daca bagi surubelnita in el si lasi sa intre aer in acumulator sigur va lua foc... :)

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 June 2011 - 06:16 PM

0

#469 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 June 2011 - 07:45 PM

Hai ca v-ati luat cu "acul" si pe mine m-ati uitat.
A bagat careva 6s in motor de 5s cu regulator de 6s? Ceva consecinte?
Eu unul nu cred c-ar fi probleme dar as vrea sa o aud si de la altcineva.

Bafta
0

#470 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 17 June 2011 - 07:49 PM

Multumesc mult tuturor!!
Voi incerca maine sa fac o astfel de duda!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#471 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 June 2011 - 03:26 PM

Nu sunt probleme atat timp cat nu depasesti puterea maxima admisa a motorului. Calculezi puterea maxima admisa adica 5s * curent_maxim si dupa ce il conectezi la 6s vezi unde limitezi acceleratia astfel incat 6s * curent_masurat < 5s * curent_maxim.
It's difficult to make things simple!
0

#472 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19174
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 June 2011 - 04:19 PM

Asta ar fi partea cu puterea electrica. Conductorul intr-adevar nu va avea probleme atat timp cat curentul efectiv, ala mediu, este echivalent cu alimentarea 5s.
In schimb la partea magnetica poate fi o problema, acolo nu se mai face mediere si nu mai exista inertie termica, acolo impulsurile au varfurile date de 6s, si nu stiu cat le va placea magnetilor asta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#473 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 June 2011 - 04:56 PM

Vrei sa spui ca magnetii vor fi afectati de un camp magnetic opus generat de 6s in loc de 5s ?

Aceasta postare a fost editata de Zen: 18 June 2011 - 04:57 PM

It's difficult to make things simple!
0

#474 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 18 June 2011 - 05:20 PM

Vezi postareaZen, la 18 June 2011 - 04:56 PM, a spus:

Vrei sa spui ca magnetii vor fi afectati de un camp magnetic opus generat de 6s in loc de 5s ?



Multumesc pentru raspunsuri, intre timp am cintarit zburatoarea si voi fi obligat sa merg pe 4s, cel putin la inceput, din motive de greutate.
Asadar discutia ramine, dar problema a cam disparut.
Magnetii ar putea fi un pic "socati" dar la durata de viata a unui astfel de motor, sa zicem 2...30 de ore de functionare ar conta asa de mult? Chestia cu durata de viata e socoteala personala. Un model zboara la mine cam in 2 ani cele 30 de ore asa ca, dupa doi ani... ori crapa zburatoarea ori ma plictisesc eu.

Inca odata, mult'am.
0

#475 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2011 - 09:10 PM

Intrebare: de ce mi se incalzeste foarte tare un motor Robbe Roxxy 2830/12?
Configuratia:
Robbe Roxxy 2830/12
Elice APC 12x6
ESC Sunrise 30A
LiPo 3S 2200mAh.

Cu prietenie.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#476 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 July 2011 - 09:12 PM

Ai pus o elice prea mare pentru el. Dupa spusele vanzatorului elicea potrivita este 11x5.5

Ce greutate are zburatoarea de trebuie sa o traga dupa el motorul asta?

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 06 July 2011 - 09:14 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#477 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2011 - 09:15 PM

Pai... producatorul recomanda 11x5,5, adevarat, dar da si consumul pentru APC 12x6. Deci merge si 12x6, nu?
Si la 11x5.5 tot se incalzeste. Exista vreo alta explicatie? Frecari interne, ceva... zic si eu.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#478 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2011 - 09:16 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 06 July 2011 - 09:12 PM, a spus:

Ai pus o elice prea mare pentru el. Dupa spusele vanzatorului elicea potrivita este 11x5.5

Ce greutate are zburatoarea de trebuie sa o traga dupa el motorul asta?


Aproximativ 1000 gr, plus minus 50gr.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#479 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 July 2011 - 09:29 PM

Credeam ca sarcina este mai mare. Scoate elicea si pune-l sa mearga vreo cateva minute bune. Asa il verifici daca nu are alte frecari pe undeva. Eu nu prea ma iau tot timpul dupa cele spuse de vanzatori in zona extreme, adica "merge si cu elicea... dar se incalzeste putin ....". De regula aceste setup-uri sunt ptr folosire pe perioade scurte de timp.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#480 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 06 July 2011 - 09:37 PM

Nici eu nu vin cu vesti prea bune...
Pentru 12x6 la 900 - 1100 rpv ai nevoie de un motor din seria 35 (sau clasa, cum vrei sa-i zici).
Pe motorul tau, e mare elicea aia sau altfel zis, n-ai sa vezi mai mult de 7...800 grame tractiune fara sa fortezi.
Daca modelul e planor sau trainer, merge bine merci motorul acela cu o elice mai mica.

Spor.

PS un motor similar am avut pe EasyCub care era cam la 1100g si zbura onorabil fara acrobatii...
0

Arata acest topic


  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro