Modelism - RHC Forum: intrebari tampite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

intrebari tampite am unele nelamuriri

#721 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 August 2012 - 03:17 PM

Salut,se da un esc cu bec 5v/1a si daca rx se alimenteaza dintr-un ubec separat de 5v/3a si apoi se porneste esc atunci rx are la dispozitie 5v/4a si totul e ok?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 August 2012 - 03:18 PM

0

#722 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 August 2012 - 03:48 PM

Si au trait fericiti pana la ... prima bucla de masa.

Ciprian, cum nu te dezminti tu... posturile tale au o semnatura specifica :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#723 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 August 2012 - 03:56 PM

Topicul se numeste intrebari tampite,si consider ca intrebarea mea este o intrebare cam tampita dar vroiam sa stiu doar.O sa scot - si + de pe firu` spre rx si gata :)
0

#724 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 August 2012 - 04:01 PM

Si o sa se duca comanda la ESC prin acel singur fir, hai sa zicem ca merge... problema e cu intorsul :)

Si nu am zis ca nu ar fi locul potrivit pentru postare... doar salutam intoarcerea ta in tandul nostru !

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 August 2012 - 04:02 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#725 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 20 August 2012 - 04:05 PM

Si UBECul de unde o sa-l alimentezi? Pack separat sau acelasi impartit cu ESC-ul?
It's difficult to make things simple!
0

#726 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 August 2012 - 04:06 PM

Vezi postarearenatoa, la 20 August 2012 - 04:01 PM, a spus:

problema e cu intorsul :)



atunci,cum este mai bine?
@zen,din acelasi pack din mufa de egalizare

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 August 2012 - 04:06 PM

0

#727 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2012 - 04:12 PM

De fapt intrebarea ("tampita" sau nu) ar fi .... ce naiba cauti tu iar pe acest forum dupa ce ai fost alungat de nenumarate ori in ultimii ani... nu pricepi ca moderatorii (si nu numai) nu te vor pe acest forum, indiferent de nick-ul pe care ti-l iei ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#728 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 06 September 2012 - 08:28 AM

Vin si eu cu o intrebare, dupa ce fac o scurta prezentare:
Zilele trecute am iesit la zbor cu cineva care avea un "pasaroi" similar cu al meu. Adica eu am un Beta1400(Pelikan) si el un UpStream(LRP). La prima vedere par identice. La un studiu mai amanuntit, am gasit si singura diferenta intre ele. Pozitia motorului. La UpStream, unghiul descris de axul motorului fata de axul fuselajului(sau fata de orizontala, sa zicem), este mai mare decat la Beta1400.
Ce influente pot rezulta din aceasta diferenta?
PS: Diferenta de mai sus e una fizica. Mai exista o diferenta, si anume una de comportament in aer. UpStream-ul e mai docil, comenzile lui sunt mai "lente"...
Ce pareri aveti?

Aceasta postare a fost editata de h'air man: 06 September 2012 - 08:29 AM

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#729 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 September 2012 - 09:03 AM

Unghiul acelui motor este ca sa compenseze faptul ca punctul de tractiune (aplicare al fortei) asupra avionului este deasupra CG.
Acel unghi nu asigura aceasta compensare pe toata gama de viteze, numai la o anumita viteza avionul ar trebui sa zboare drept, fara sa ridice sau sa lase botul. Probabil ca aceasta viteza este diferita la al tau fata de al colegului. E vorba de zbor cu motor, nu planat !
Daca fuselajele sunt identice ca dimensiuni in zona de montare motor, si unghiuri diferite, atunci fie aveti motoare de kv diferit, sau elici cu pas diferit, asta ar explica si comenzile mai moi ale colegului, presupunand ca nu are expo in statie.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 September 2012 - 09:03 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#730 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 06 September 2012 - 09:55 AM

Vezi postarearenatoa, la 06 September 2012 - 09:03 AM, a spus:

Unghiul acelui motor este ca sa compenseze faptul ca punctul de tractiune (aplicare al fortei) asupra avionului este deasupra CG.
Acel unghi nu asigura aceasta compensare pe toata gama de viteze, numai la o anumita viteza avionul ar trebui sa zboare drept, fara sa ridice sau sa lase botul. Probabil ca aceasta viteza este diferita la al tau fata de al colegului. E vorba de zbor cu motor, nu planat !
Daca fuselajele sunt identice ca dimensiuni in zona de montare motor, si unghiuri diferite, atunci fie aveti motoare de kv diferit, sau elici cu pas diferit, asta ar explica si comenzile mai moi ale colegului, presupunand ca nu are expo in statie.

Ahaaa. Data viitoare voi incerca sa aflu care e diferenta dintre motoare si/sau elici. Merci!
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#731 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 September 2012 - 02:07 PM

Inca o intrebare tampita pe la min 2,30 ... si raspunsul meu ... de moldovean


Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#732 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 10:23 AM

Rog ajutor: cu ce naiba dizolv Super Glue? Sau Picatura (nu stiu daca au aceeasi compozitie).
Stima si prietenia!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#733 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 16 December 2014 - 10:31 AM

Vezi postareaRower, la 16 December 2014 - 10:23 AM, a spus:

<BR>Rog ajutor: cu ce naiba dizolv Super Glue? Sau Picatura (nu stiu daca au aceeasi compozitie).<BR>Stima si prietenia!<BR>
<BR><BR><BR>Salut<BR>cel mai indicat este sa-l dizolvi cu acetona, dar mare atentie ce anume vrei sa zezlipesti, daca sete lipitura in apropierea unor circuite electronice atentie sa nu ajunga acetona acolo (Acetona este eficienta in descompunerea cianoacrilatului, un component al super glue. Lipiciul va fi indepartat dupa cateva minute de frecare usoara.)<BR><BR>Bafta<BR>Dan

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 16 December 2014 - 10:33 AM

0

#734 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 16 December 2014 - 10:34 AM

Vezi postareaRower, la 16 December 2014 - 10:23 AM, a spus:

Rog ajutor: cu ce naiba dizolv Super Glue? Sau Picatura (nu stiu daca au aceeasi compozitie).
Stima si prietenia!



Salut
cel mai indicat este sa-l dizolvi cu acetona, dar mare atentie ce anume vrei sa zezlipesti, daca sete lipitura in apropierea unor circuite electronice atentie sa nu ajunga acetona acolo (Acetona este eficienta in descompunerea cianoacrilatului, un component al super glue. Lipiciul va fi indepartat dupa cateva minute de frecare usoara.)

Bafta
Dan
0

#735 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 10:56 AM

Multumesc pentru raspuns. Cu acetona am incercat, a ramas "sticla" in continuare. Nu a mers...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#736 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 11:00 AM

Exista un CA Debonder pe care eu l-am incercat si merge (il gasesti pe la magazinele de profil si de la noi). Arata si miroase ca si cum ar fi gaz lampant.


0

#737 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 11:25 AM

Like!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#738 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 11:36 AM

Pana la urma si acetona si-a facut treaba. A durat mai mult, dar vad ca acum pot sa curat "lipiciul". Multumesc pentru sugestii.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#739 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2014 - 06:15 PM

Va rog sa-mi recomandati un site unde pot gasi decaluri (in afara de cele de la HK). In principiu, as dori ceva asemanator cu asta: Pitts Special
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#740 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2015 - 01:49 PM

va rog sa-mi dati o idee: cum pot sa "decojesc" (sa dau jos folia) o folie buna dar veche care parca s-a "încarnat" în balsa. Nu pot să deylipesc decât fâşii mici, cea mai mare parte din folie rămâne lipită pe avion!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#741 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2015 - 02:06 PM

Cu un heat gun ai incercat?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#742 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 April 2015 - 02:15 PM

Vezi postareaRower, la 21 April 2015 - 01:49 PM, a spus:

va rog sa-mi dati o idee: cum pot sa "decojesc" (sa dau jos folia) o folie buna dar veche care parca s-a "încarnat" în balsa. Nu pot să deylipesc decât fâşii mici, cea mai mare parte din folie rămâne lipită pe avion!

Eu am reusit cu foen-ul !!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#743 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2015 - 02:38 PM

pffff... nu m-am gandit ca "decojitul" e inversul "cojitului". multumesc pentru sfat.
n-am nicio scula facatoare de caldura unde sunt acum. incerc diseara. cu foenul nevestei. ori dau jos folia, ori o pun pe bigudiuri...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#744 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 24 April 2015 - 09:14 AM

Vezi postareaRower, la 21 April 2015 - 01:49 PM, a spus:

va rog sa-mi dati o idee: cum pot sa "decojesc" (sa dau jos folia) o folie buna dar veche care parca s-a "încarnat" în balsa. Nu pot să deylipesc decât fâşii mici, cea mai mare parte din folie rămâne lipită pe avion!


Am patit si eu, am rezolvat cu un cutter si smirghel si multa rabdare!
Fly it, like you stole it!
0

#745 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 May 2015 - 11:25 PM

intrebare tampita, normal,
Ce mod trebuie sa aibe statia ptr avioane, mod 1 sau mod 2? Pur si simplu nu mai tin minte pe ce parte aveam acceleratia cand zburam acum 4 -5 ani. Am tot cautat pe net dar nu am gasit un raspuns exact, fiecare individ se adapteaza la ce are, trebuie sa cumpar o statie si nu stiu ce sa command, mod 1 sau mod 2?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#746 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 May 2015 - 11:56 PM

Vezi postareaZeus, la 08 May 2015 - 11:25 PM, a spus:

intrebare tampita, normal,
Ce mod trebuie sa aibe statia ptr avioane, mod 1 sau mod 2? Pur si simplu nu mai tin minte pe ce parte aveam acceleratia cand zburam acum 4 -5 ani. Am tot cautat pe net dar nu am gasit un raspuns exact, fiecare individ se adapteaza la ce are, trebuie sa cumpar o statie si nu stiu ce sa command, mod 1 sau mod 2?


:rolleyes: Depinde cu ce "mod" erai obişnuit. "Mod 1" are gazul pe dreapta, iar "Mod 2" - gazul şi direcţia pe stânga, profundorul şi eleroanele pe dreapta

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 May 2015 - 11:56 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#747 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 09 May 2015 - 12:55 AM

Ai dreptate, asta am gasit si eu pe net, dar eu vreau sa stiu care este varianta normal? Ce varianta au majoritatea?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#748 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 May 2015 - 02:52 AM

Majoritatea au Mod 2.
Multe statii permit sa treci, relativ usor, de la un mod la celalalt.
Multa, multa bafta.

PS. Eu as zica ca Mod 2 este mai natural. In definitiv, mana dreapta este, pentru cei mai multi, mana preferata. In mod 2, in dreapta ai tot ceea ce-ti trebuie pentru a zbura. Gazul si rudder-ul poti sa le folosesti rar spre de loc. Zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 May 2015 - 02:55 AM

0

#749 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 May 2015 - 07:30 AM

Cei din mediul german si francez considera normal Modul 1.

Altii, nu putini, inverseaza directia cu eleroanele, adica modurile 3/4. Deci mai mult gazul defineste modul ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 May 2015 - 07:32 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#750 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 May 2015 - 09:15 AM

Foarte mult contează cum ai fost obișnuit să zbori pentru că ți-ar fi destul de greu să treci la altă configurare. Cum spuneau și băieții, majoritate folosim "mod 2" probabil pentru că e mai aproape de comenzile din cabina unui monoloc clasic. Pe stânga este maneta de gaze, flaps, tren și o parte din compensatoare, la picioare palonierele pentru direcție și uneori frânele, iar cu dreapta ții; manșa cu comanda pe profundor și eleroane. Se consideră că manșa trebuie ținută permanent și în consecință comenzile pe mâna dreaptă sunt mai puține, sau se folosesc mai puțin în timpul zborului.
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

32 useri citesc topicul
0 membri, 32 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro