Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 August 2012 - 03:18 PM
intrebari tampite am unele nelamuriri
#724
Postat 20 August 2012 - 04:01 PM
Si nu am zis ca nu ar fi locul potrivit pentru postare... doar salutam intoarcerea ta in tandul nostru !
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 August 2012 - 04:02 PM
#727
Postat 20 August 2012 - 04:12 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#728
Postat 06 September 2012 - 08:28 AM
Zilele trecute am iesit la zbor cu cineva care avea un "pasaroi" similar cu al meu. Adica eu am un Beta1400(Pelikan) si el un UpStream(LRP). La prima vedere par identice. La un studiu mai amanuntit, am gasit si singura diferenta intre ele. Pozitia motorului. La UpStream, unghiul descris de axul motorului fata de axul fuselajului(sau fata de orizontala, sa zicem), este mai mare decat la Beta1400.
Ce influente pot rezulta din aceasta diferenta?
PS: Diferenta de mai sus e una fizica. Mai exista o diferenta, si anume una de comportament in aer. UpStream-ul e mai docil, comenzile lui sunt mai "lente"...
Ce pareri aveti?
Aceasta postare a fost editata de h'air man: 06 September 2012 - 08:29 AM
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;
Heli : Blade MCX;
Navo : Pacific Qeen(Robbe);
Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;
Tx : Spektrum DX6i.
#729
Postat 06 September 2012 - 09:03 AM
Acel unghi nu asigura aceasta compensare pe toata gama de viteze, numai la o anumita viteza avionul ar trebui sa zboare drept, fara sa ridice sau sa lase botul. Probabil ca aceasta viteza este diferita la al tau fata de al colegului. E vorba de zbor cu motor, nu planat !
Daca fuselajele sunt identice ca dimensiuni in zona de montare motor, si unghiuri diferite, atunci fie aveti motoare de kv diferit, sau elici cu pas diferit, asta ar explica si comenzile mai moi ale colegului, presupunand ca nu are expo in statie.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 September 2012 - 09:03 AM
#730
Postat 06 September 2012 - 09:55 AM
renatoa, la 06 September 2012 - 09:03 AM, a spus:
Acel unghi nu asigura aceasta compensare pe toata gama de viteze, numai la o anumita viteza avionul ar trebui sa zboare drept, fara sa ridice sau sa lase botul. Probabil ca aceasta viteza este diferita la al tau fata de al colegului. E vorba de zbor cu motor, nu planat !
Daca fuselajele sunt identice ca dimensiuni in zona de montare motor, si unghiuri diferite, atunci fie aveti motoare de kv diferit, sau elici cu pas diferit, asta ar explica si comenzile mai moi ale colegului, presupunand ca nu are expo in statie.
Ahaaa. Data viitoare voi incerca sa aflu care e diferenta dintre motoare si/sau elici. Merci!
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;
Heli : Blade MCX;
Navo : Pacific Qeen(Robbe);
Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;
Tx : Spektrum DX6i.
#731
Postat 12 September 2012 - 02:07 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#732
Postat 16 December 2014 - 10:23 AM
Stima si prietenia!
#733
Postat 16 December 2014 - 10:31 AM
Rower, la 16 December 2014 - 10:23 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 16 December 2014 - 10:33 AM
#734
Postat 16 December 2014 - 10:34 AM
Rower, la 16 December 2014 - 10:23 AM, a spus:
Stima si prietenia!
Salut
cel mai indicat este sa-l dizolvi cu acetona, dar mare atentie ce anume vrei sa zezlipesti, daca sete lipitura in apropierea unor circuite electronice atentie sa nu ajunga acetona acolo (Acetona este eficienta in descompunerea cianoacrilatului, un component al super glue. Lipiciul va fi indepartat dupa cateva minute de frecare usoara.)
Bafta
Dan
#735
Postat 16 December 2014 - 10:56 AM
#737
Postat 16 December 2014 - 11:25 AM
#738
Postat 16 December 2014 - 11:36 AM
#739
Postat 16 December 2014 - 06:15 PM
#740
Postat 21 April 2015 - 01:49 PM
#742
Postat 21 April 2015 - 02:15 PM
Rower, la 21 April 2015 - 01:49 PM, a spus:
Eu am reusit cu foen-ul !!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#743
Postat 21 April 2015 - 02:38 PM
n-am nicio scula facatoare de caldura unde sunt acum. incerc diseara. cu foenul nevestei. ori dau jos folia, ori o pun pe bigudiuri...
#744
Postat 24 April 2015 - 09:14 AM
Rower, la 21 April 2015 - 01:49 PM, a spus:
Am patit si eu, am rezolvat cu un cutter si smirghel si multa rabdare!
#745
Postat 08 May 2015 - 11:25 PM
Ce mod trebuie sa aibe statia ptr avioane, mod 1 sau mod 2? Pur si simplu nu mai tin minte pe ce parte aveam acceleratia cand zburam acum 4 -5 ani. Am tot cautat pe net dar nu am gasit un raspuns exact, fiecare individ se adapteaza la ce are, trebuie sa cumpar o statie si nu stiu ce sa command, mod 1 sau mod 2?
#746
Postat 08 May 2015 - 11:56 PM
Zeus, la 08 May 2015 - 11:25 PM, a spus:
Ce mod trebuie sa aibe statia ptr avioane, mod 1 sau mod 2? Pur si simplu nu mai tin minte pe ce parte aveam acceleratia cand zburam acum 4 -5 ani. Am tot cautat pe net dar nu am gasit un raspuns exact, fiecare individ se adapteaza la ce are, trebuie sa cumpar o statie si nu stiu ce sa command, mod 1 sau mod 2?
:rolleyes: Depinde cu ce "mod" erai obişnuit. "Mod 1" are gazul pe dreapta, iar "Mod 2" - gazul şi direcţia pe stânga, profundorul şi eleroanele pe dreapta
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 May 2015 - 11:56 PM
#748
Postat 09 May 2015 - 02:52 AM
Multe statii permit sa treci, relativ usor, de la un mod la celalalt.
Multa, multa bafta.
PS. Eu as zica ca Mod 2 este mai natural. In definitiv, mana dreapta este, pentru cei mai multi, mana preferata. In mod 2, in dreapta ai tot ceea ce-ti trebuie pentru a zbura. Gazul si rudder-ul poti sa le folosesti rar spre de loc. Zic si eu.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 May 2015 - 02:55 AM
#749
Postat 09 May 2015 - 07:30 AM
Altii, nu putini, inverseaza directia cu eleroanele, adica modurile 3/4. Deci mai mult gazul defineste modul ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 May 2015 - 07:32 AM
#750
Postat 09 May 2015 - 09:15 AM