Modelism - RHC Forum: intrebari tampite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

intrebari tampite am unele nelamuriri

#511 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19174
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 August 2011 - 07:06 PM

Cu brio as zice...
Ce nevoie era sa sapi pe net, nu ajung exemplele din pagina motorului? As zice chiar ca l-ai supramotorizat...
Daca ar fi sa carcotesc ceva... pretul. Faceai aceasi treaba cu 1/3 pret, parerea mea. Si ma refer la motor bun...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#512 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2011 - 07:08 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 August 2011 - 07:06 PM, a spus:

Cu brio as zice...
Ce nevoie era sa sapi pe net, nu ajung exemplele din pagina motorului? As zice chiar ca l-ai supramotorizat...
Daca ar fi sa carcotesc ceva... pretul. Faceai aceasi treaba cu 1/3 pret, parerea mea. Si ma refer la motor bun...

Multumesc pentru raspuns, dar.... tu leit, vorba chinezului.
Dupa 2 incercari nereusite cu 2 motoare, am zis ca Axi asta ar fi bun. Astazi am sapat un pic si am dat si de vorbe carcotase pe forumuri "externe" si m-am speriat.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#513 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19174
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 August 2011 - 07:18 PM

Depinde ce vrei de la el (avion)...
Am mai citit si in alte parti ca te plangeai ca e prea camiloi... pai ori e 3D, ori e acro, sunt chestii diferite.
Studiaza si tu putin pagina motorului, si pune putin "in ecuatie" variantele propuse de ei acolo. Vezi unde se pune 3s si unde 4s, si ce elici rezulta in fiecare caz, si o sa intelegi ce si cum.

PS: nu ma refeream la motoare chinezesti...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 August 2011 - 07:19 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#514 Useril este offline   Bismarck C. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 10-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navomodelism

Postat 11 August 2011 - 06:21 PM

Sunt nou in aeromodele, si as veni si eu cu o intrebare tampita: daca imi cumpar un avion cu telecomanda cum pot invata sa zbor cu el, pentru ca nu as vrea ca din prima sa dau cu el de pamant :( Ma gandeam ca poate exista vre-un manual sau simulator. Multumesc.
keep it simple stupid
0

#515 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 August 2011 - 06:32 PM

Ar fi doua conditii:
-un model cu adevarat pentru invatat, nu Fxx, sau avione de vanatoare din cel de-al doilea razboi mondial. Idealul este un trainer cu avergura de, minim, 1 600mm.
-primele zboruri sa le faci alaturi de cineva priceput, ideal cu statii legate elev-profesor.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 August 2011 - 06:32 PM

0

#516 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 11 August 2011 - 07:45 PM

Vezi postareaBismarck C., la 11 August 2011 - 06:21 PM, a spus:

Sunt nou in aeromodele, si as veni si eu cu o intrebare tampita: daca imi cumpar un avion cu telecomanda cum pot invata sa zbor cu el, pentru ca nu as vrea ca din prima sa dau cu el de pamant :( Ma gandeam ca poate exista vre-un manual sau simulator. Multumesc.


Completeaza-ti profilul sa stie lumea de unde esti :) ca te va invita careva a o sesiune de zbor.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#517 Useril este offline   Bismarck C. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 10-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navomodelism

Postat 11 August 2011 - 08:28 PM

Vezi postareadan_mitea, la 11 August 2011 - 06:32 PM, a spus:

Ar fi doua conditii:
-un model cu adevarat pentru invatat, nu Fxx, sau avione de vanatoare din cel de-al doilea razboi mondial. Idealul este un trainer cu avergura de, minim, 1 600mm.
-primele zboruri sa le faci alaturi de cineva priceput, ideal cu statii legate elev-profesor.
Multa, multa bafta.



Vezi postareaFlorinelu, la 11 August 2011 - 07:45 PM, a spus:

Completeaza-ti profilul sa stie lumea de unde esti ;) ca te va invita careva a o sesiune de zbor.



Multumesc pentru raspunsuri :) Florinelu sper sa ma invite cineva :(
keep it simple stupid
0

#518 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 20 August 2011 - 02:04 PM

Revin cu o intrebare conform titlului topicului, asa ca sa nu lasam topicul sa ... lancezeasca:
Cam care-i durata de viata a unui servo chinezesc, gen ... SG50, TG-uri sau SG90 (in principiu HK, gasibile in romanelica)?!
Intreb, pentru ca ard cam unu' la 6 luni, indiferent ca-l folosesc pe receptor in FM sau in 2.4ghz. Culmea este ca mi se cam ard in plin zbor, deci nu pot sa dau vina pe socuri ... E drept ca in cele 6 luni, baga ore de functionare din greu (cel putin 1 ora/zi) si vant cu turbulente din plin, da' ... totusi!
Din experienta voastra, cam la cat timp se prajeste un servo si cam ce-l face sa se prajeasca?!

Multumesc anticipat!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#519 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 20 August 2011 - 02:21 PM

Nu am reusit inca sa prajesc vreun servo si majoritatea lor nici nu sunt cine stie de marca: HXT900 sau 500. Probabil le strici pentru ca sunt subdimensionate fata de suprafetele pe care le comanda, nu fac fata sarcinii si se incalzesc in zbor. Sau...nu sunt fixate bine si ti s-a intrerupt vreunul din fire datorita jocului permanent.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 20 August 2011 - 02:22 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#520 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 20 August 2011 - 02:25 PM

Din motivul asta am schimbat si eu 2 servo as 100,sunt prea mici la ce le folosesc eu,asa ca dupa 7-8 luni au cedat mecanic(pinioanele)si apoi motorul s-a ars.Trebuie puse mai mari,ca sa nu se arda.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#521 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 August 2011 - 02:30 PM

Un servo bun, cu angrenaj din nylon, bine dimensionat, tine cat modelul. Unul cu angrenaj metalic, asisderea, dar are prostul obicei sa capete jocuri in interior. Cel putin asa am citit. La mine modelele decedeaza din cauza bruiajului mental si nu apuc sa vad jocurile.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 August 2011 - 02:32 PM

0

#522 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 20 August 2011 - 07:54 PM

Inclin sa cred ca aveti dreptate cand spuneti ca sunt subdimensionate fata de sarcinile la care sunt supuse in zbor. Asta pentru ca servo-urile mi se ard invariabil (aproape - cu o singura exceptie) la eleroane, eleroane comandate de un singur servo. Am matrasit un servo pe un profundor, da' nu mai tin minte daca s-a ars sau i-am rezolvat rotile dintate lovind modelul de pereti prin casa manvrandu-l spre sau dinspre terenul de zbor, astfel ca ... nu se pune.

Multumesc! Voi incerca sa pun niste servo-uri mai ... bine dimensionate, pentru sarcinile la care supun modelele.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#523 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 August 2011 - 01:51 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 20 August 2011 - 02:21 PM, a spus:

Nu am reusit inca sa prajesc vreun servo si majoritatea lor nici nu sunt cine stie de marca: HXT900 sau 500.


Dar astea sunt servouri bune, de fapt cele mai bune posibile raportat la pretul lor.

Altele in banii astia sau chiar mai scumpe sunt pocnitori...

Aceasta postare a fost editata de Zen: 21 August 2011 - 01:53 PM

It's difficult to make things simple!
0

#524 Useril este offline   cornell26 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 10-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2011 - 02:44 PM

Salut ,as dori sa-mi spuneti si mie de unde pot lua motorizarea pt Bismarck daca se poate tot chitul, si cam cat costa ,va multumesc astept un raspuns.
0

#525 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 September 2011 - 07:45 PM

Cred ca intrebarea aceasta trebuie mutata de un moderator la sectiunea navo.......eu personal nu am auzit de vre-un avion "Bismark"....ci mai degraba de un cuirasat cu acest nume, fratele geaman al celebrului "Tirpitz"

Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 September 2011 - 07:45 PM

0

#526 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2011 - 04:25 PM

Mai degraba frate vitreg, nu geaman. N-au avut aceiasi parinti si nici nu prea semanau. Dar cuirasate erau amandoua, corect :-))
Avioane Bismarck nu cre ca s-au inventat inca, dar nu-i timpul pierdut.
Stima si prietenia!

Aceasta postare a fost editata de Rower: 12 September 2011 - 04:26 PM

MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#527 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 12 September 2011 - 05:21 PM

Ce e de facut cu o baterie lipo,care nu e umflata,se trage de ea mereu,dar in schimb se incinge foarte tare dupa ce o scot din model.

Pe la 3,7 v nu mai pot continua zborul,in timp ce la alte baterii ma pot duce si la 3,2V.

Astept sugestii.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#528 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2011 - 05:37 PM

Cred ca raspunsul cel mai corect e schimbarea ei... parerea mea. Pentru siguranta.
Oricum, descarcarea de fiecare data la 3,2V eu zic ca e un regim "de viata" cam dur.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#529 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 12 September 2011 - 06:36 PM

Vezi postareaRower, la 12 September 2011 - 05:37 PM, a spus:

Cred ca raspunsul cel mai corect e schimbarea ei... parerea mea. Pentru siguranta.
Oricum, descarcarea de fiecare data la 3,2V eu zic ca e un regim "de viata" cam dur.

Nu m-am dus decat o singura data pana la 3,2 V,in rest ma opresc la 3,5v. :good:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#530 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 12 September 2011 - 09:27 PM

Asa am umflat eu niste nanotech-uri ... tragand din ele, pana la limita limitei si zburand si 45 de min cu modelul.
Posibil (dupa parerea mea) fie ca tragi tot ceea ce poate respectiva baterie sa dea, fie ca tragi din ea mai tot timpul limita maxima de amperaj.

Eu patesc la F16 ceva asemanator, insa ESC-ul taie/reduce treptat motorul imediat ce tensiunea (in liber) ajunge la 11,ceva volti. Care probabil ca in sarcina sunt undeva intre 10.5 si 11.1V, insa in functie de cum trag din el (adica cat de accelerat sta motorul), acumulatorii ii scot fierti sau "reci" din model.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#531 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 13 September 2011 - 05:38 PM

Incalzirea excesiva dauneaza pack-ului.Iti recomand sa reduci timpul de zbor la 10 min. si pack-ul sa aibe o racire cit mai buna.Verifica si absorbtia.
Toate bune.
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#532 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 13 September 2011 - 05:46 PM

Vezi postareaaeromax, la 13 September 2011 - 05:38 PM, a spus:

Verifica si absorbtia.


Era vorba de ceva LiPo... Cam ce absorbtie ar trebui verificata? (In afara de aia a fondurilor europene de care suntem satui.)
0

#533 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 15 September 2011 - 12:55 PM

Bineiteles ca...era vorba despre pack-ul Li-Po!. M-am referit la cit curent absoarbe motorul BL -lucru deloc de neglijat si care trebuie corelat cu capacitatea de descarsate "c".
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#534 Useril este offline   Cristi_glide 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 15-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Rugby, UK

Postat 15 September 2011 - 06:40 PM

Am un acumulator LiPo Hype 11,1V 800mA 15c...

1. Ce inseamna 15C

2. Pot folosi si un acumulator de 1200mA?

3. Cand acumulatorul actual coboara sub 10V deja motorul are un randament foarte scazut... este normal?

4. Pt incarcarea acumulatorului nu mi-au dat decat ceva ce se poate incarca doar la masina... daca imi i-au un incarcator de 12V cuplat normal la priza si apoi la dispozitivul ce imi incarca acumulatorul as avea ceva probleme?

Multumesc anticipat

Aceasta postare a fost editata de Cristi_glide: 15 September 2011 - 06:44 PM

Planor ASW 17 Brushless LiPo 2.4 GHz
Eu la comanda aeromodelului meu
0

#535 Useril este offline   Cristi_glide 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 15-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Rugby, UK

Postat 15 September 2011 - 06:46 PM

Inca o intrebare:

Pt ca momentan nu-mi pot incarca acumulatorul decat la bateria de la masina sunt ceva sanse sa-mi i-a foc acumulatorul? Mai ales ca nu am cum sa supraveghez treaba asta si am auzit ca LiPo-urile pot fi destul de periculoase :clapping:
Planor ASW 17 Brushless LiPo 2.4 GHz
Eu la comanda aeromodelului meu
0

#536 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 15 September 2011 - 07:43 PM

1. 15 este rata de descarcare.Adica,poate sa dea de 15 ori capacitatea lui.Adica,cam 12 A.Se recomanda sa nu treci sub nici o forma de curentul acesta.

2.Teoretic da,dar e posibil sa nu incapa in avion,sau sa fie prea greu si sa fii nevoit sa pui plumb in coada.

3.Da,scade tensiunea,iar motorul nu mai are de unde sa traga.

4.Cam toate incarcatoarele au nevoie de sursa.Adica,un convertor de la 220 la 12 V.O sursa de pc e numai buna.

Daca conectezi un lipo direct la o baterie auto ai facut praf bateria(iile).Iti trebuie neaparat un incarcator lipo.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#537 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 September 2011 - 01:31 PM

Salutare, am o intrebare pentru cei experti in domeniu: cum se comporta mai exact un model in limita de viteza?
Am incercat sa-l zbor pe al meu cat mai incet posibil, la inaltime de siguranta, sa vad cum se comporta. La un anumit prag de viteza devine instabil, balanseaza stanga-dreapta pana se lasa pe o parte si coboara pana ia viteza.
Asta inseamna limita de viteza? Ma pot astepte si la alte reactii?
Multumesc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#538 Useril este offline   Cristi_glide 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 15-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Rugby, UK

Postat 16 September 2011 - 01:42 PM

Vezi postareaalex g, la 16 September 2011 - 01:31 PM, a spus:

Salutare, am o intrebare pentru cei experti in domeniu: cum se comporta mai exact un model in limita de viteza?
Am incercat sa-l zbor pe al meu cat mai incet posibil, la inaltime de siguranta, sa vad cum se comporta. La un anumit prag de viteza devine instabil, balanseaza stanga-dreapta pana se lasa pe o parte si coboara pana ia viteza.
Asta inseamna limita de viteza? Ma pot astepte si la alte reactii?
Multumesc.


O sa imi permit sa raspund si eu din cunostintele capatate in anii de planorism: in teorie limita de viteza este viteza minima la care aparatul se mentine in zbor normal necesitand implicit comenzi mai ample pt mentinerea pantei normale de zbor si este normal sa fie mai instabil.. in momentul cand aparatul "cade" pe o aripa este deja angajare si pana nu capata viteza nu prea il poti controla... de aceea cand un aparat de zbor se angajeaza el trebuie bagat intr-o figura acrobatica (vrie) pt a nu intra intr-un cadere necontrolata...
Planor ASW 17 Brushless LiPo 2.4 GHz
Eu la comanda aeromodelului meu
0

#539 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 September 2011 - 05:22 PM

Vezi postareaCristi_glide, la 16 September 2011 - 01:42 PM, a spus:

O sa imi permit sa raspund si eu din cunostintele capatate in anii de planorism: in teorie limita de viteza este viteza minima la care aparatul se mentine in zbor normal necesitand implicit comenzi mai ample pt mentinerea pantei normale de zbor si este normal sa fie mai instabil.. in momentul cand aparatul "cade" pe o aripa este deja angajare si pana nu capata viteza nu prea il poti controla... de aceea cand un aparat de zbor se angajeaza el trebuie bagat intr-o figura acrobatica (vrie) pt a nu intra intr-un cadere necontrolata...

Ahaa...deci daca am imteles bine, deja am trecut de limita de viteza si l-am angajat... nu?
Multumesc mult pentru lamurire.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#540 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 19 September 2011 - 05:04 PM

In limita se viteza, cel mai probanil, modelul se va angaja.Spun probabil pt. ca depinde de mai multi factori. Cum ar fi: Tipul de model, profilul alar, incarcarea alara, etc.
In alta ordine de idei,doresc sa amintesc si importanta unghiului de incidenta.Marind unghiul pina la o anumita limita,se maresc atit portanta cit si rezistenta.Peste un anumit unghi de incidenta (10-15°) in functie de profil si de alti factori, avem o brusca reducere de portanta, cauzata de desprinderea fileurilor de aer de pe extradosul aripii.Aceasta este situatia sau fenomenul numit in lb. engleza "Stall" sau plafonare sau limita de viteza, cum o mai denumesc unii aeromodelisti.In aceasta situatie modelul se va angaja, mai mult sau mai putin.
Pentru a zbura orizontal, un aeromodel, trebuie sa indeplineasca conditia de echilibru, in care, portanta sa fie cel putin egala cu greutatea modelului si tractiunea egala cu rezistenta.Viteza de sustentatie depinde in mare parte de raportul dintre greutate si suprafata alara (incarcarea alara).Viteza minima de sustentatie, in schimb, este viteza care se apropie periculos de mult de comditia sau situatia de STALL-are.

Aceasta postare a fost editata de aeromax: 19 September 2011 - 05:06 PM

"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

Arata acest topic


  • 26 Pagini +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro