Modelism - RHC Forum: intrebari tampite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 26 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

intrebari tampite am unele nelamuriri

#31 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 24 April 2010 - 05:53 AM

Vezi postareaStrica-tot, la Apr 23 2010, 09:27 PM, a spus:

2.Prin cablu Y este cel mai simplu,doar la planoare e util sa le ridici ambele sus pentru a face frana aerodinamica.In rest,nu stiu alte aplicatii.

Pai si daca le pui cablu y si se ridica ambele cum le mai folosesti ca eleroane?
flying is my life...
0

#32 Useril este offline   Strica-tot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 10-April 10

Postat 24 April 2010 - 10:17 AM

M-am exprimat gresit,prin cablu y se folosesc ca eleroane,iar daca ai statie desteapta si nu le conectezi prin cablu Y,se pott ridica ambele(nu stiu procedura exacta)
0

#33 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 April 2010 - 11:23 AM

Vezi postareaStrica-tot, la Apr 24 2010, 11:17 AM, a spus:

M-am exprimat gresit,prin cablu y se folosesc ca eleroane,iar daca ai statie desteapta si nu le conectezi prin cablu Y,se pott ridica ambele(nu stiu procedura exacta)

aici ai dreptate;tre sa ai statie desteapta.In cazul in care folosesti doar un ch dar vrei 2 servo pt eleroane solutia este cablu y.Dc folosesti 2 servo si 2 ch atunci poti folosi in cazul in care statia iti permite atat frana aerodinamica eleroane in sus,cat si flapsuri eleroane in jos. ;)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 April 2010 - 04:12 PM

Merge si cu statie mai "proasta" si un V-tail mixer in care bagi canalul uzual de eleroane si canalul uzual de tren de aterizare.
in iesireile mixerului bagi cele doua servo de eleroane.
Dezavantajul ar fi ca actionarea franarii va fi tot sau nimic, nu progresiva, si numai sus sau numai jos, nu in ambele sensuri (flaps si camber) cum ar fi cu o statie peste medie.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   Strica-tot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 10-April 10

Postat 25 April 2010 - 07:29 AM

Vezi postarearad_gaby, la Apr 23 2010, 11:43 AM, a spus:

Ce-i ala bec de 4 v si la ce ar folosi?


Daca stiai de inainte,de ce mai intrebat?Ziceai singur ''Bec este un dispozitiv ce reduce tensiunea acumulatorului la tensiunea de lucru a RX si a servo
Ps:te rog sa incetezi cu misto-urile pe seama mea
0

#36 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 April 2010 - 07:51 AM

Se referea la valoarea de 4V, nu la definitia BEC.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 April 2010 - 07:52 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#37 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2010 - 10:30 AM

Vezi postareaMarian S, la Apr 22 2010, 09:04 PM, a spus:

Am inteles destul de bine, Acumulatorul si al 4-lea servo se conecteaza ca in imaginea de mai jos, asa e?

Scuze de intarziere, da, asa e; daca ai electric, receptorul se alimenteaza din bec-ul regulatorului.
Daca nu ai statie cu soft, nu poti face mixul cu eleroanele ridicate.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#38 Useril este offline   Marian S 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Comuna Valeni,judetul Vaslui
  • Interests:Avioane,Elicoptere RC

Postat 07 May 2010 - 09:22 AM

Pentru a nu crea TOPIC-uri aiurea, O sa pun aici toate intrebarile mele. O intrebare despre receptoare(Rx). La un receptor cu tensiune de lucru de 4.8v, Poti sa-i pui o tensiune mai mica? Exemplu: 2.4v 2000 mAh, sau 3.6v 2300 mAh.
''Dă-i la inimă ce 'ti cere,Astăzi ești mâine nu ești!''
0

#39 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 07 May 2010 - 09:38 AM

Poti, dar nu atat de mica cum zici. Cateva zecimi de volt cred ca ar suporta in minus. Cred ca ar functiona si cu 4,5 si inca n-am incercat cu 4V (probabil ca ar functiona dar nu in parametrii normali si nu ar fi o functionare sigura). Daca la scaderea asta intentionata mai adaugi si ce dispare in timpul descarcarii acumulatorului (depinde de configuratia pe care o ai) cred ca esti deja intr-o zona in care mai bine nu pornesti model. Daca alimentezi si servourile si receptorul din acelasi acumulator, posibil sa fie mari probleme in functionare daca mergi spre limita inferioara. Daca nu te ajuta nimeni cu un raspuns verificat, incerc sa fac niste teste cu o sursa reglabila si iti zic pana la cat poti cobora dar nu e acelasi lucru si cu un acumulator, care se consuma. Nu prea lasi nici o rezerva daca mergi spre limita inferioara...
Si pe langa receptor, mai sunt si alte echipamente care au tensiune nominala cam tot cat ala si care nu stiu daca se comporta la fel la o tensiune mult scazuta. Adica nu stiu daca si la un servo ai functionare normala la 4V. Eu zic ca mai bine folosesti minim 4,8V si mutam discutia spre acumulatori, preturi sau gabarit, daca ai problemele astea.
Nu cred ca poti alimenta cu cat ai spus in mesaj si in mod sigur nu poti alimenta nimic in continuare. Trebuie discutat putin despre curent si tensiune, cred ca ar mai lamuri cate ceva. Revin daca e cazul, de regula apar mesajele electronistilor care explica fain.
Bafta.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 07 May 2010 - 09:44 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#40 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 17 August 2010 - 11:36 AM

continui seria de intrebari tampite,cu una tampita rau:
un pack 2 s lipo,la care regulatorul a taiat motorul,la 6.30 volti,e compromis?
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#41 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 August 2010 - 11:39 AM

Vezi postareapilo, la Aug 17 2010, 12:36 PM, a spus:

continui seria de intrebari tampite,cu una tampita rau:
un pack 2 s lipo,la care regulatorul a taiat motorul,la 6.30 volti,e compromis?



Nu.
Daca celulele nu sunt foare dezechilibrate, inseamna ca mai ai 6,3/2=3,15V per celula.
E OK, dar e cam jos.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#42 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 17 August 2010 - 11:48 AM

Vezi postareaValteras, la Aug 17 2010, 12:39 PM, a spus:

Nu.
Daca celulele nu sunt foare dezechilibrate, inseamna ca mai ai 6,3/2=3,15V per celula.
E OK, dar e cam jos.



Defapt aveam 3,16 si 3,14.
Cum as putea sa mai ridic tesiunea cand regulatorul taie motorul?
Considerand:
1)regulator art tech stock de pe wing tiger sau de la cessna 182(sunt la fel)
2)statie efly 100b(fara nimic,nu tu timer,nu tu avertizari nu tu nimic)
3)pilot incepator (io)care ii place sa zboare,mai mult ca nici o data.

Ar fi solutia cu desteptatorul,sa sune cand zbor de mai mult de 7 minute,fiindca la 8-9 se goleste bateria.
Voi cum procedati?
Am aterizat de urgenta,cand regulatorul mi-a taiat motorul,aproape rupand elicea la aterizare.(pun un filmulet in seara asta)
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 August 2010 - 11:51 AM

Eu nu pricep cum mai zbori dumneata cand scade tensiunea sub 3.5v, ca la mine se simte bine de tot, cere avionul singur sa vina jos...
Nu rezolvi nimic cu ceasul, consumul e ceva foarte imprevizibil.
Il aduci jos pur si simplu cand simti ca nu mai trage ca la inceput.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 17 August 2010 - 12:25 PM

Eu nu stiu sa fac decat cercuri,si zbor drept.(Am un singur zbor(reusit)la activ,si deasta,nu am incercat si altele)
Stau cu gazu intre 40 % si 50%,si nu observ cand se goleste bateria,doar cand deodata,motorul se opreste,si nu mai porneste la loc.
Deci,cei de facut?Ori sa nu mai fiu asa de lacom cand vine vorba de durata zborului,ca de model nu trag,ba chiar zbor la 2-4 metri de sol..
ori sa aterizez la fiecare 5 minute sa vad bateria.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#45 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 17 August 2010 - 05:38 PM

sau mai turezi motorul din cand in cand, sa vezi daca mai trage. Dar nu incerci si o manevra acrobatica in acelasi timp, ca s-ar putea sa nu tina, daca acumualtorul e consumat. Nu intreba de unde stiu.
Insa dupa un timp o sa stii cam cat tine bateria, si cel mai bine e sa-l aduci jos cu 1-2 minute inainte de a se termina. Consumul e ceva mai predictibil decat pare, adica daca faci cam aceleasi lucruri la fiecare zbor n-o sa varieze cu 50% consumul. Daca la un zbor faci numai cercuri iar la altul numai loopinguri, o sa se simta. Altfel nu.
0

#46 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 18 August 2010 - 07:10 AM

E,la chestia cu turatul din cand in cand nu m-am gandit.Chiar buna ideea.
Manevre acrobatice fac,dar nu la camp,la simulator.
Multumesc de sfat,am inteles cum sa procedez.(Incerc in seara asta la 7,daca zbor vin si cu un film)
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#47 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 November 2010 - 12:10 PM

Vin si eu cu o intrebare tampita:
- alaltaieri, adica duminca, dupa ce esc-ul mi-a taiat alimentarea la motor, am pus avionul jos, dar n-am scos bateria. Am mai stat de vorba in oarece frig/racoare (cca 12-14 grade), destul de multicel, adica ... mai bine de o ora. Acumulatorul cu pricina, este un lipo 3s de 1000mah, iar cand am ajuns acasa, mai sa-mi stea inima-n loc cand am pus aparatul de masura pe el si mi-a aratat un ... 6.3 6.4v. Am zis ca ... l-am papat. L-am in secunda 2 la incarcat, in timp ce masuram tensiunile care le scotea pe iesire si observam cum creste aproape brutal la ... 10,cevaV, pur si simplu, parca era ... secundar, ceva, asa de repede inumara acei 0,ceva V, pana pe la 11,4 - 11.5V. Dupa aceea s-a incarcat pana la 12.6V, dupa ce l-am scos a scazut tensiunea pana la 12.4V si a ramas acolo, pana in dimineata asta, cand l-am scos la zbor.

Intrebarea este: cu Dumnezeu s-a intamplat totusi?! Adica, cum de mai ... functioneaza?! Pentru ca eu stiam ca daca scade sub 3V/celula ... e pa pa. Sa fie frigul o cauza?!

Oricum, mentionez ca azi, dupa ce l-am scos din avion, am observat ca era mai ... cald ca de obicei.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#48 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 30 November 2010 - 12:19 PM

Voltajul probabil nu a scazut din cauza ca acumulatorul s-a golit de curent ci pur si simplu temperatura mica a incetinit reactiile chimice si a intrat in "hibernare".
Ce mai conteaza daca acum e bun?!
It's difficult to make things simple!
0

#49 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 November 2010 - 12:35 PM

Conteaza sa ... nu mai repet tampenia si sa nu halesc accumulatorul ...

Oricum, multumesc de raspuns! Banuiam ca era aceasta o posibilitate, dar ... morcovul/frica, cerea o "confirmare".

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 30 November 2010 - 12:36 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#50 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 30 November 2010 - 02:22 PM

Daca scazi sub 3 volti pe celula, oricare din cele din pack, nu inseamna 100% ca e "kaput" acumulatorul, ci se poate sa fii (semi)norocos si doar sa ii reduci din viata si capacitate/capacitati.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 30 November 2010 - 02:23 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#51 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 November 2010 - 04:47 PM

Aha, multumesc mult.
Deci, pe viitor ar fi bine sa am grija sa nu se mai repete ...
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#52 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 December 2010 - 11:08 AM

Revin cu o intrebare, la fel de tampinta:
Am o radiocomanda de la un A10-brushed cu edf (am mai povestit despre el), care a ajuns un fel de ... tanc in urma "kilelor" de scoci si superglue care au "ajutat" la pastrarea cat de cat a formei. Receptorul are 6 canale, iar eleroanele le misca avand un singur servo, conectat la receptor in pozitia 1 (2-profundor, 3-motoare si 4-roata din fata).
Intrebarea este: daca vreau sa conectez doua servo-uri la receptor, pentru a folosi la actionarea eleroanelor, unde ar trebui sa le conectez in sloturile/locasurile din receptor? Ma gandesc eu ca sloturile 4 si 5 sunt libere, dar nu stiu daca ar actiona eleroanele.

Multumesc!

Mentionez ca momentan si nici in viitorul prea apropiat (pana la anu ... si la muti ani) nu cred ca o sa dispun de fondurile necesare sa-mi iau o telecomanda ca lumea ...

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 01 December 2010 - 11:12 AM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#53 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 01 December 2010 - 11:40 AM

Poti folosi cu succes cablul ”Y” in care vei baga cele 2 serviuri insa ai grija cum pui servourile.Servourile se vor roti in aceasi directie ,deci unul il vei pune invers tocmai ca unul sa traga si celalalt sa impinga.Bafta


PS.Discutia o gasesti si mai sus in acelasi topic.

Aceasta postare a fost editata de furios: 01 December 2010 - 11:45 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#54 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 December 2010 - 12:06 PM

Saru' mana!!!! Multumesc mult!

Asta nu mi-a trecut prin cap, o secunda!!!! Servo-ul se roteste si intr-o directie ... si in cealalta, probabil ca inversand polaritatea curentului, iar daca conectez cele doua servo-uri printr-un cablu "Y", dar invers ... se vor roti invers unul, fata de celalalt!!!

Inca odata multumes foarte mult!!!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#55 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2010 - 12:36 PM

Vezi postareaPaunFD, la Dec 1 2010, 12:06 PM, a spus:

Saru' mana!!!! Multumesc mult!

Asta nu mi-a trecut prin cap, o secunda!!!! Servo-ul se roteste si intr-o directie ... si in cealalta, probabil ca inversand polaritatea curentului, iar daca conectez cele doua servo-uri printr-un cablu "Y", dar invers ... se vor roti invers unul, fata de celalalt!!!

Inca odata multumes foarte mult!!!



Nu pui nimic invers, firele se pun la culoare! Servourile se vor invarti in acelasi sens, dar, avand in vedere ca vor fi montate in oglinda pe aripa, la eleroane vei avea deplasari opuse.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#56 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 01 December 2010 - 12:39 PM

Huh? N-am inteles bine la ce te referi cu "polaritatea inversa" la servo. Prin cablu Y ele se vor comporta exact la fel, nu in oglinda, doar montarea lor sau a servo horn (lapsus la denumirea tradusa :( ) in aripa se face in oglinda, de acolo si miscarea opusa.
Imagine atasata: wing_servo_installation.jpg



PS: Scriu mai incet decat altii :) .

Aceasta postare a fost editata de protheus: 01 December 2010 - 12:41 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#57 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 December 2010 - 12:41 PM

Daca bagi mufa la servo invers o sa inversezi masa cu semnalul pentru ca firul de plus este pe mijloc si nu o sa functioneze (cel putin) acel servo.
In concluzie nu poti face un servo sa se invarta invers bagand mufa invers in cablu Y.
Foloseste functia cautare ca este utila aici pe forum.
Schimbare sens servo

Intre timp vad ca au sarit cu raspunsuri si ceilalti colegi ...
flying is my life...
0

#58 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 December 2010 - 12:58 PM

Imi cer scuze ca n-am folosit functia "search". Momentan am observat ca e limitata la cuvinte din minim 4 caractere ... De asemenea, ideea de a solicita informatia direct, pe acest topic, mi s-a parut a aduce un raspuns, mult mai rapid decat daca as fi rasfoit printre sutele de pagini din forum. Nu vreau sa sune urat, dar cantitatea de informatie este enorm de mare, iar ca sa "filtrez" si sa gasesc informatia care-mi este necesara ... marturisesc ca nu am cunostintele necesare.
Drept urmare, eu chiar era sa introduc mufa invers ...

Noroc ca a venit @protheus si m-a luminat corect si pe deplin, cu poze, asa ca pentru un incepator, pentru ca ... iar o comiteam si ... invatam din propriile-mi greseli ...

Multumesc mult, cu aceasta ocazie!!!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#59 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 December 2010 - 01:53 PM

Ce castigi, in cazul tau, cu doua servo-uri? Iar adaugi masa suplimentara...
0

#60 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 December 2010 - 02:17 PM

Pai nu pentru A10 ... Intentionez sa folosesc sistemul radio de pe acesta, pe un Cesna 182, tot cu ne-periat :) :( http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , pe care l-am vazut la cineva la vanzare sh. Din cate am vazut, acest model are 2 servo-uri pentru eleroane, de aceea am intrebat. Partea care se putea termina prost (adica sa ard vre-un servo) era ca eram pe punctul de a experimenta pe niste servo-uri de schimb.

Oricum, mai invat, insa nu renunt la ideea mea de a zbura un EDF, ceva gen tiger-jet, fun-jet, F-16 50mm mini-edf si alte asemenea. Am mai multe aspecte in vedere, cand ma gandesc la park-jeturi cu dimensiuni de pana in 70-80cm diametrul aripilor si chiar am vazut pe acest forum o multime de pasionati de EDF-uri, asa ca am de la cine sa invat si (foarte important) pe cine sa intreb despre ele.

Pana una alta, adun ore de zbor real cu iertatorul si anti-prostul NEMO cu ne-periat, care iarta nu numai si prostia, dar si ... chiorenia/dioptriile mari. Ieri, am iesit la zbor si dupa ce l-am invartit pe cerul patriei de am ametit eu la sol ... am observat ca ceva era in neregula si ca nenea Nemo nu mai raspundea cum o facea el, la comenzi, asa ca am vrut sa-l aduc jos, la sol sa vad care-i duda. Eheeee, abia cand era la 1-2m de pamint, am realizat si eu ca avionul era ... cu burta in sus!!! L-am aterizat si eu usor pe coada ... si, si! Oricum, a fost pentru prima oara in viata mea, cand am zburatacit un model ... invers, iar asta ... fara macar sa vreau. (scuze de off-topic)

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 01 December 2010 - 02:27 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

Arata acest topic


  • 26 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

80 useri citesc topicul
0 membri, 80 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro