Invatarea manevrelor acrobatice Cum se face?
#61
Postat 23 October 2008 - 05:49 PM
#62
Postat 23 October 2008 - 06:09 PM
O alta varianta cred ar fi folosind un simulator si redand o inregistrare cu viteza mica... cred ca e si mult mai usor asa...
#63
Postat 23 October 2008 - 06:16 PM
#64
Postat 23 October 2008 - 06:27 PM
P.S. Rog moderatorii ca dupa finalizarea discutie cu montarea filmelor sa fie mutata in alta parte a topicului Tehnice. Sa pastram la subiect acest topic.
#65
Postat 23 October 2008 - 06:53 PM
Kriminel, la Oct 23 2008, 04:26 PM, a spus:
io dau sprit cand se sincronizeaza ochiu cu avionu :)..exact cum a zis si DMC cand nu mai ai destula viteza. Din sprit mai controlezi altitudinea adica nu il lasi sa cada sau sa urce...In filmuletele tale am vazut ca nu prea dai directie in RH !!Iar in Hover e invers, cand dai sprit sare in toate directiile , turatia constanta e za best :)
#66
Postat 23 October 2008 - 07:15 PM
#67
Postat 24 October 2008 - 07:49 AM
Kriminel, la Oct 23 2008, 08:15 PM, a spus:
Pai iti zic cum am inceput eu RH...am facut foarte multe tonouri lente si din bucati ( 4-8 bucati ). Dupa ce mi-au iesit cat de cat bine am inceput sa mai reduc din gaz (le faceam cu gazul la maxim) si sa aplic mai multa comanda. Incet incet ies dar iti trebuie mult antrenament si nervi pentru ca daca il faci prea sus nu-ti dai seama daca faci bine, daca il faci prea jos ai sanse sa-l rupi daca ai dat o comanda gresita. Deci trebuie sa-ti alegi altitudinea si sa incepi sa macini la comenzi pana iti iese.
#68
Postat 24 October 2008 - 08:33 AM
#69
Postat 24 October 2008 - 08:44 AM
Kriminel, la Oct 24 2008, 09:33 AM, a spus:
N-are a face.. noi suntem dreptaci si directia e pe mana stanga.. si controlam si gazu si directia.. Fa cum am zis eu.. regleaza-ti comenzile cat sa nu sara din RH .. si foloseste un set de comenzi la maxim .. si ramane sa te concentrezi la directie si acceleratie si sa pastrezi ritmul. Pe mine ma ajuta in simulator sa urmaresc cu atentie directia .. in timp mi-am dat seama cum sa corectez daca dau prost. INca nu mi-am dat seama cum sa il controlez.. fac RH in toate partile.. dar unde vrea avionu nu unde vreau io. Si mai avem o vorba .. luata dintr-un film de pe FG... acum ca ai facut pe stanga RH.. incearca si pe dreapta sa vezi ca nu sti nimic :)
Totusi.. ar trebui sa ne concentram pe acrobatie clasica in subiectul asta..
Ca sa reiau discutia .. Alta faza pe care nu o fac si ar trebui la coborari .. avionul intotdeaun tinde sa iasa din picaj.. asa e natural.. ca atare, dupa o ranversare ca sa continui figura cum trebuie si avionul sa fie pefect perpendicular pe pamat ar trebui un pic de profundor pe impins.. Asta o stiu de la Dragos. Multi dintre noi nu urca destul de mult pentru ranversare si daca urca nu au rabdare sa ias cum trebuie... daca avionul are botul in jos.. incep sa traga..
Putem sa continuam despre vrie..si cum se iese din ea..
Cati dintre voi corecteaza din directie iesirea dintr-un snap ?
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 October 2008 - 08:46 AM
#70
Postat 24 October 2008 - 10:02 AM
Kriminel, la Oct 24 2008, 09:33 AM, a spus:
Deci nu sunt singurul.
Kriminel, pt modul 4 pe care-l am si eu am constatat la avionul actual ca face bine rh-ul miscand mansa dreapta pe diagonala sus dreapta si jos stanga. Se sustine f.bine in aceasta manevra. Am si cursele reglate astfel ca in acest fel sa ajute.
Oricum conteaza mai putin modul manselor, la coordonare iti trebuie zeci de ore de zbor efectiv sau in cazul celor talentati, mai putine.
#71
Postat 24 October 2008 - 10:30 AM
http://www.rc-airplane-world.com/basic-rc-...aerobatics.html
ideea e ca stiu sigur ca mai era un film dar sicer n-am reusit sa mai dau de el pe niciunde!
#72
Postat 16 May 2009 - 08:11 AM
#73
Postat 18 May 2009 - 10:01 PM
iti recomand cartea "RC Pilot's Guide Mastering radio controlled flight" si mult simulator.
Cu stima,
Popa D.
Romulus, la Aug 19 2008, 08:14 PM, a spus:
Poate cei experienta, ar putea sa ne explice o metoda de invatare? Cum au invatat primii pasi ce au exersat si care au fost exercitiile care le-au usurat munca. Sigur, fiecare poate reinventa roata, dar nu asta e ideea...