navo nadit - proiect sau inceputul unei noi barcute
#451
Postat 12 October 2008 - 09:00 PM
Cineva de pe forum are unul d-asta pe o masina si e foarte multumit, din cata stiu eu si la masini trebuie reverse, nu neaparat dar....
Ia sa-l intreb, poate se face vreo smecherie si are si reverse....
#452
Postat 12 October 2008 - 09:12 PM
cristicazacu, la Oct 12 2008, 09:37 PM, a spus:
Sint bune amindoua ,la Navy Control 535R trebuie sa-i faci racirea cu apa,nu am auzit pina acum sa se arda un rockie 35 fiind pus pe accumulator pe plumb.La amindoua iti trebuie BEC-extern ,mai ales daca ai barcuta cu doua cuve si actionate de servouri mari consumatoare de curent.Lasa-l pe domnul Andrei83 cu regulatorul lui fara revers,isi face reclama aici -in mod nepermis.
Tel. 0744915775
#453
Postat 12 October 2008 - 09:30 PM
manolo, la Oct 12 2008, 10:12 PM, a spus:
Eh mie mi s-a ars, aparent fara motiv. Am incarcat accu full am facut probe acasa mergea, am ajuns pe balta i-am dat drumul statiei si cand am pornit si vaporasul a inceput sa miroasa a fum. Cand am deschis capacul barcii regulatorul era prajit. Deci fara inversarea polaritatii sau alte motive evidente. Singura intrebare este daca nu cumva s-a deranjat ceva la transport, dar nu prea cred.
La Rockie nu iti trebuie BEC extern. Are deja, doar daca crezi ca nu este suficient. Chiar: un bec extern de 5v-3A este ok pentru servourile s3003, in eventualitatea in care iau unul?
Iar regulatorul lui Andrei nu cred ca ma intereseaza.
#454
Postat 12 October 2008 - 09:38 PM
manolo, la Oct 12 2008, 10:12 PM, a spus:
manolo... daca esti asa meserias... vedeai din prima ca regulatorul lui Andrei este pt brushless nu pt brushed. apoi, rockie se poate arde si pe Pb-acis si pe lipo... si pe ce vrei tu... iti spun din experienta... apoi, reg rockie astea din cate stiu eu au asa zis-ul bec destul de bun. si in ultimul rand, te-as ruga fara remarci intepatoare, daca vrei sa le faci, ok, deschide topic separat si fa-le acolo. daca ai ceva la obiect de zis, ok, daca nu, te-as ruga sa te abtii. mai ales ca Andrei si-a cerut scuze...
multumesc de intelegere.
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 12 October 2008 - 09:38 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#455
Postat 12 October 2008 - 09:43 PM
Imi cer din nou scuze ptr ca este numai vina mea !
Regulatoarele Robbe se ard in draci la peste 12V, nu ma pricep la barcute dar macar atata stiu si eu.
Timingul si nr de poli se poate seta la regulatorul ala deci merge si la motoare brushed, nu stiu cum dar cred ca se poate seta si ptr dublu sens.
Bag mai jos o copie rapida dupa manual, poate stie cineva mai mult.
DACA DERANJEAZA ROG MODERATORUL SA STEARGA POSTURILE, NU DORESC SA DERANJEZ PE NIMENI !
1. TAKE OFF PROP!!!
2. . Turn on Rec, ESC, then Xmit with throttle on full, listen to beeps:
3. Musical tone, then 1 beep indicates that battery type can be programmed. This is repeated three times, then same but 2 beeps, then 3 beeps, 4, 5, and 6, all repeated three times, and it starts all over again. When you hear the one you want, go to 1/2 throttle. Here is what they mean:
ONE=Battery
TWO=Throttle
THREE=Brake
FOUR=Direction & Cutoff
FIVE=Timing
SIX=PWM setting
4. Next you select the choice within that option, with beeps coded to say where you are, again each choice is repeated three times, and when you hear the one you want, go back to full throttle, here they are: (Short-Long)
1-1 = NiCd
1-2 = 7 cell LiPo
1-3 = 6 cell LiPo
1-4 = 5 cell LiPo
1-5 = 4 cell LiPo
1-6 = 3 cell LiPo
1-7 = 2 cell LiPo
2-1 = Auto throttle range
2-2 = 1.1ms to 1.8 ms from Recvr
2-3 = Accelerate Fast
2-4 = Accelerate by ramp-up
3-1 = No brake
3-2 = Soft brake
3-3 = Med
3-4 = Hard brake
4-1 = CW rotation
4-2 = CCW rotation
4-3 = Cutoff soft (When battery low)
4-4 = Hard cutoff
5-1 = 2 to 4 pole motors
5-2 = 6 to 8 pole motors
5-3 = 10 to 14 pole outrunner
5-4 = Hi RPM outrunner (I think >20k)
6-1 = 8 kHz PWM for low RPM
6-2 = 16 kHz for outrunners
When done either:
A-Go full throttle to select another
B-Go low throttle to end and save
and you will get a long beep, and "Bob's your uncle"
Next startup will give 2 beeps to confirm all is OK.
Fisiere atasate
-
Normal_Airplane_ESC__50A_and_above.pdf (23.63K)
Number of downloads: 138
Aceasta postare a fost editata de Andrei83: 12 October 2008 - 09:58 PM
#456
Postat 12 October 2008 - 10:39 PM
allen_g30, la Oct 12 2008, 10:38 PM, a spus:
multumesc de intelegere.
1-De ce trebuie sa fi avocatul lui Andrei ?imi scapa ceva.
2-BEC -ul de la rockie este de cacao,are 1A si nu duce ,daca esti tu meserias poate ne spui ceva de consumul servourilor si ce se intimpla cind tijele de comanda nu sint pozitionate corect, precum si sistemele de pirghii ,oare regulatoarele nu sau prajit din cauza BEC-ului? cum explici ca multi sau plins ca au luat-o razna comenzile din prima sau dupa citeva plantari sa fie de la BEC, sa fie de la zona servo cuve?Ce ziceti domn avocat?
Tel. 0744915775
#457
Postat 12 October 2008 - 10:52 PM
#458
Postat 12 October 2008 - 11:00 PM
cristicazacu, la Oct 12 2008, 11:52 PM, a spus:
Avind in vedere cele zise mai sus,orice regulator iei daca nu are BEC intern de cel putin 2A sfatul meu este sa cumperi si un BEC extern de 2-3 A.
Tel. 0744915775
#459
Postat 13 October 2008 - 07:26 AM
dodo007, la Oct 12 2008, 08:40 PM, a spus:
Spor
Multumesc dodo am vazut barcuta.
Imi pare rau ca s-au iscat astfel de discutii in urma intrebarii postate de mine. Eu zic ca inainte de a va certa si de a va contrazice atat sa tineti cont si de detaliile tehnice ale fiecarei barcute.
Exemplu: O barca cu elice de 60mm va avea considerabil un comsum mai mare spre deosebire de una cu elice de 50 / 40mm.
#460
Postat 13 October 2008 - 09:55 AM
acata, la Oct 12 2008, 07:51 PM, a spus:
Nu stiu de ce naiba m-am mai bagat sa raspund la postul asta cu autonomia. Imi jurasem anterior ca nu mai scriu nici un post ca la cate comentarii aiurea se fac, nu are nici un rost.
nu fi suparat ca ai raspuns la intrebarea cu autonomia
sunt si eu curios in cat timp faci un drum la 150 de metri dus intors
in functie de asta imi fac si eu o idee cu ce viteza se deplaseaza barcuta ta
banuiesc ca vorbim de elice de 50 3 pale
Aceasta postare a fost editata de mariandmd: 13 October 2008 - 09:57 AM
#461
Postat 13 October 2008 - 10:32 AM
mariandmd, la Oct 13 2008, 10:55 AM, a spus:
sunt si eu curios in cat timp faci un drum la 150 de metri dus intors
in functie de asta imi fac si eu o idee cu ce viteza se deplaseaza barcuta ta
banuiesc ca vorbim de elice de 50 3 pale
Nu sunt suparat ca am raspuns, ci ca au raspuns si altii aiurea. Eu chiar nu ma pricep la modelism, dar am construit barcuta singur (cu ajutorul lui allen) si am fost de 3 ori la peste vara asta cu ea. Intotdeauna am folosit un singur acumulator (desi aveam 2 la mine). Ambii sunt de 5A/12 V. Cel pe care il folosesc este nou.
Nu stiu sa iti spun sigur ca nu am stat sa cronometrez, dar in jur de 4-6 minute dus-intors. Si da, vorbim de elice cu 3 pale, 50, dreapta.
Am mai spus lucrul asta si anterior si nu a sarit nimeni in sus - vezi aici http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...mp;#entry239830
#462
Postat 13 October 2008 - 10:43 AM
king_tzapone, la Oct 12 2008, 09:35 PM, a spus:
vad ca ai barca cu 2 cuve iar 15 lansete inseamna cam 7drumuri si jumatate.hai sa zicem 8 chiar 9,dar pana la 15 mai e drum lung.tu dai info aiurea si tot tu esti ala oparitu.daca si la distantza ai calculat la fel ca la drumuri adica 75 m dus-75 m intors m-am lamurit
Poate trebuia sa spun ca sa inteleaga absolut "toata" lumea, ...pardon... "toti userii"...., ca vad ca exista si exceptii. Pot sa am barca si cu 20 de cuve, daca am spus ca am folosit-o de un numar de ori, inseamna ca am dus doar o montura o singura data. Eu nu sunt asa de experimentat ca altii de pe forum si nu sunt in stare sa duc doua fire in acelasi timp, cand bate un pic vantul si cand nu am nici o oprire de siguranta la montura. Asadar, chiar daca am doua cuve, in una pun doar porumb sau boiles si in cealalta montura. Acum s-a inteles "domnule rege"? Imi dai tu o reteta ca sa nu mai fiu "oparit"? Mi se pare ca talcul se foloseste cu succes. O sa ma duc la farmacie ca sa nu mai fiu asa "oparit".
Eu dau informatii exacte. Cred insa, ca dupa felul in care pui diacriticele in posturi ("tz") ai sau ai avut mai mult de-a face cu chat-ul si simti nevoia si aici sa intervii in discutii ca nuca in perete.
15 lansete=15 drumuri - aritmetica, clasa I. A se vedea si postul anterior: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...mp;#entry239830
#463
Postat 13 October 2008 - 11:00 AM
acata, la Oct 13 2008, 11:43 AM, a spus:
Eu dau informatii exacte. Cred insa, ca dupa felul in care pui diacriticele in posturi ("tz") ai sau ai avut mai mult de-a face cu chat-ul si simti nevoia si aici sa intervii in discutii ca nuca in perete.
15 lansete=15 drumuri - aritmetica, clasa I. A se vedea si postul anterior: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...mp;#entry239830
Iti multumesc pentru raspuns.
15 drumuri cu 5A si elice 3 pale 50mm, inseamna ca eu cu 7.5A si elice 3 pale 60mm ma astept tot la autonomia asta.
#465
Postat 13 October 2008 - 03:15 PM
mi-ai luat-o inainte :blink:
lasa ca eu imi trag unul mecanic :unsure:
#466
Postat 13 October 2008 - 03:26 PM
Cobra, la Oct 13 2008, 11:00 AM, a spus:
15 drumuri cu 5A si elice 3 pale 50mm, inseamna ca eu cu 7.5A si elice 3 pale 60mm ma astept tot la autonomia asta.
eu am folosit dulap 3 cu elice de 50 in 3 pale si faceam cam 8 drumuri pe la 150 de metri cu un acumulator de 12V 5A
cu unul de 12V 7A avea autonomie cam 12-14 drumuri cu elice de 45 in 3 pale
cu nici o barca in afara de cea neagra (ultima de fapt) nu am reusit sa fac mai mult de 13-14 drumuri la 150 de metri sau maxim 10 drumuri la 200-250 de metri cu un acumulator de 12V 7A
cu negresa am reusit sa fac 18 drumuri la 250 de metri si acumulatorul sa ajunga la 12,4V (inainte de primul drum aveam 13,2V iar la 2ore dupa al 18-lea drum aveam 12,4V)
mentionez ca la fiecare inceput de pescuit acumulatorul avea 13,2-13,3V si nu-l descarcam sub 11,9-11,8V
pe negresa am 2 acumulatori de 6V 10A legati in serie
#467
Postat 13 October 2008 - 03:44 PM
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 13 October 2008 - 03:55 PM
#468
Postat 13 October 2008 - 03:46 PM
Cobra, la Oct 13 2008, 11:00 AM, a spus:
15 drumuri cu 5A si elice 3 pale 50mm, inseamna ca eu cu 7.5A si elice 3 pale 60mm ma astept tot la autonomia asta.
eu am folosit dulap 3 cu elice de 50 in 3 pale si faceam cam 8 drumuri pe la 150 de metri cu un acumulator de 12V 5A
cu unul de 12V 7A avea autonomie cam 12-14 drumuri cu elice de 45 in 3 pale
cu nici o barca in afara de cea neagra (ultima de fapt) nu am reusit sa fac mai mult de 13-14 drumuri la 150 de metri sau maxim 10 drumuri la 200-250 de metri cu un acumulator de 12V 7A
cu negresa am reusit sa fac 18 drumuri la 250 de metri si acumulatorul sa ajunga la 12,4V (inainte de primul drum aveam 13,2V iar la 2ore dupa al 18-lea drum aveam 12,4V)
mentionez ca la fiecare inceput de pescuit acumulatorul avea 13,2-13,3V si nu-l descarcam sub 11,9-11,8V
pe negresa am 2 acumulatori de 6V 10A legati in serie motor 755/40 si elica de 50mm/ 3 pale, tub pupa pe bucsi stiti voi de unde :unsure:
pe dulap 4 am folosit elica de 60, 3 pale, motor 755/40, acumulator 12V 7A ax pe rulmenti home made, autonomie circa 10 drumuri pe la 120-150 de metri
pe dulap 1 am folosit elica de 60, 3 pale, motor 755/40 acumulator 12V 7A ax pe bucsi sier... autonomie cam 10 drumuri pe la 100-120 de metri
dulap 2.... netestat
asa ca (( acata.. )) la testele de mine am avut o oarecare obiectie privind cele 15 drumuri pe care le faci
dar asta este doar parerea mea si nu trebuie sa se tina cont de ea
modelul de coca sau forma barci nu face decat sa ajute la o inaintare mai lina sau mai greoaie a navomodelului
asa ca folosind cam majoritatea acelas motor si aceasi accesorii diferentele de consum sunt foarte mici
singura diferenta in autonomia unui navomodel este forma coci (asta tinind cont ca se folosesc cam aceleas componente) care face ca viteza sa fie mai mare sau mai mica
viind viteza mai mare se poate castiga autonomie... dar ca timp este cam acelas consum la toti
motorul 755/40 consuma la fel chiar daca este la mine sau la altul pe barca
diferenta de consum consta in alinierea axului, forma cocii, si greutatea navomodelului, si binenteles tipul de elice
#469
Postat 13 October 2008 - 04:11 PM
mariandmd, la Oct 13 2008, 04:15 PM, a spus:
mi-ai luat-o inainte :blink:
lasa ca eu imi trag unul mecanic :unsure:
Cred ca e bun,pe dinauntru e bine ,in afara de putin praf ,e facut cu Pic ,si BEC-UL cu un tranzistor de putere si cred ca duce 2A ,dar F14 face toti banii(e perfecta cu cele 7 canale) vez si D14 e buna rau.
Tel. 0744915775
#470
Postat 13 October 2008 - 05:26 PM
manolo, la Oct 13 2008, 05:11 PM, a spus:
am se le vad
oricum eu am un T-4EX de care sunt super multumit
#471
Postat 14 October 2008 - 08:28 AM
allen_g30, la Oct 12 2008, 10:38 PM, a spus:
multumesc de intelegere.
Salut ALLEN astept si eu un apel de la tine ,am pierdut toata agenda din telefon ,multumesc
#473
Postat 14 October 2008 - 05:42 PM
mariandmd, la Oct 14 2008, 05:18 PM, a spus:
e super :D
Sa o stapanesti sanatos !
Sper ca saptamana viitoare sa apara si FM-314 (aceeasi electronica ca D-14 dar alt amplasament al butoanelor si voltmetru rotund).
Pentru a nu nenorocii acumulatorii PbAcid prin descarcare adanca am gasit la americani pe RCUNIVERSE schema unui circuit de protectie care taie treptat din motor cand acumulatorul s-a descarcat si te obliga sa mergi incet pana la mal. Este un montaj super simplu, l-am realizat deja de doua ori si merge perfect. Caut schema si postez. Taierea ideala pt accu cu Pb este la 1.75 V / celula. Mai jos de 1.7 V pe celula apar efecte ireversibile ce duc la scaderea capacitatii acumulatorului. Deci la acumulator de 12V, taierea trebuie sa se produca undeva pe la 10.5 - 10.7 V.
Deocamdata poza facuta de Piticu1 la FM-314
FM_314_1.jpg (27.07K)
Number of downloads: 2017
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 14 October 2008 - 05:44 PM
TEL. 0726.191.725
#474
Postat 14 October 2008 - 05:56 PM
mariandmd, la Oct 14 2008, 06:18 PM, a spus:
e super :D
Sa o stapinesti,folosesti sanatos si fire intinse :D Si eu am T4-EX dar F14 ca si a ta este altceva, sint curios ce "amenajari interioare" ai sa faci cu noua telecomanda.
Tel. 0744915775
#475
Postat 14 October 2008 - 06:02 PM
Ce este cel mai important, BARCA NU RAMANE IN MIJLOCUL LACULUI, poti naviga in continuare dar la viteza mica 30 - 40 % din turatia maxima cu acumulatorul incarcat.
"Because I know my notes are hard to decipher, here is a quick schematics drawing:
U1 = LM2903 (only 1 of the 2 comparators in this IC is used)
R1 = resistor 5K1
R2 = resistor 6K8
R3 = resistor 2K2
X1 = signal coming from receiver
X2 = signal going to esc
X3 = regulated +5V (red wire) from ESC (and to receiver)
X4 = negative (black wire) from ESC (and to receiver)
X5 = red wire from battery pack (or: on most ESC's positive motor connection can be used)
circuit explanation.
The LM2903 is an open collector output comparator.
The - input of the comparator always sees a regulated 5V as coming from the BEC of the ESC.
If the voltage in the battery pack is higher then 8.75V, the resistor divider R1/R2 is going to show a voltage higher then 5V on the + input of the comparator.
So since the voltage on the + input is higher then on the - input, the open collector output of the LM2903 will be high, meaning that the output transistor will be off. The signal can travel freely from receiver to esc through R3.
Should the voltage of the pack drop below 8.75V, the + input from the comparator will see a voltage lower then 5V.
So since now the voltage on the + input is lower then on the - input, the open collector output of the LM2903 will be low, meaning that the output transistor will be in saturation. The output will be pulled to ground (0 volts) by the transistor and the input signal will fall over the R3 resistor, ensuring the output current the receiver needs to deliver is kept small. The input of the esc no longer sees a signal and will do whatever it does when signal from the receiver is lost (mostly: shut down the engine until signal is restored).
WARNING: do not use an opamp or comparator with a TTL/totem pole / driver on the output stage. Only use an open collector comparator (like LM2903). Otherwise 1) it will not work and 2) you might fry your receiver."
Kodel_LVC.jpg (74.65K)
Number of downloads: 2132
LVC.jpg (44K)
Number of downloads: 2069
LVC1.jpg (64.21K)
Number of downloads: 2023
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 14 October 2008 - 06:04 PM
TEL. 0726.191.725
#476
Postat 14 October 2008 - 06:42 PM
Tel. 0744915775
#477
Postat 15 October 2008 - 06:02 AM
Aceasta postare a fost editata de dzsenci: 15 October 2008 - 06:02 AM
#478
Postat 15 October 2008 - 07:23 AM
dzsenci, la Oct 15 2008, 07:02 AM, a spus:
Eu prima data am dat gaurile atit pentru ax cuve cit si pentru ax elice (am facut o proba functionala) si apoi am am chituit coca, dupa care am retusat din nou gaurile. Nu stiu daca este mai bine asa, dar eu sint multumit cum a iesit.
Poti sa incerci sa chituiesti si pe urma sa gauresti, oricum trebuie sa faci mici corectii la gauri (finisaje) cu chit la final peste matrialul cu care lipesti (spre exemplu, iesirea din coca a axului elicei am rigidizat-o , dind si o forma aerodinamica, cu poxipol, dupa care am finisat forma cu chit). Asa ca atunci cind dai gaurile dupa chituire si sare putin chitul , nu cred ca este vreo problema, pentru ca oricum faci retus cu chit.
Spor.
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#479
Postat 15 October 2008 - 07:47 AM
manolo, la Oct 14 2008, 07:42 PM, a spus:
Din electronica putina care o stiu, rezistentele pentru divizor nu sint greu de modificat pentru obtinerea unei tensiuni de 5V la o tensiune de intrare in divizor de 10,5 sau10,7 in loc de 8,75 V , cit are initial.
Rezistentele formeaza un divizor rezistiv simplu , tensiunea pe iesire se calculeaza cu formula U2=(R2/(R1+R2))*U1 , unde : U2 tensiunea pe intrarea neinversoare(+), U1 tensiunea pe acumulator (x5).
Problema este de fapt daca exista si alte pericole in folosirea acestuia inafara de cel mentinat de autor mai sus. Daca a mai folosit si altcineva montajul pe navo si ne poate spune ce alte probleme mai pot aparea (regulatoarele sint scumpe :) , dar este mai scumpa barcuta daca nu se mai intoarce de pe balta :) - am vrut sa spun Dunare..... :) )
Spor.
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#480
Postat 15 October 2008 - 07:54 AM
manolo, la Oct 14 2008, 06:42 PM, a spus:
Pai voltmetrul este foarte util dar este un dispozitiv pasiv. Doar te informeaza asupra starii bateriei, nu ia nici o masura impotriva descarcarii adanci. Sa zicem ca tu pleci la a X-a plantare cu 11V in acumulator. De unde stii ca pe parcurs tensiunea nu iti scade sub 10V ? Regulatoarele pentru automodele gen Robbe Rookie si Conrad...si tot ce mai aveam eu, taiau la 6V.
Device-ul descris aici iti reduce din acceleratie in asa fel incat tensiunea bateriei sa stea peste tensiunea de taiere. Adica la ultima plantare te obliga sa te intorci incetisor la mal fara sa strici bateria si fara sa taie complet alimentarea. El umbla la semnalul care ajunge din receptor la regulator, in functie de tensiunea bateriei.
Eu am construit doua astfel de montaje, unul il am pe un automodel pe care l-am modificat sa mearga cu Lipo si unul pe un aeromodel. Am folosit schema ca atare dar datorita tolerantelor rezistorilor, unul taie la 8.80V si altul la 8.93V (dupa aparatul meu de masura Mastech)
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 15 October 2008 - 07:57 AM
TEL. 0726.191.725