navo nadit - proiect sau inceputul unei noi barcute
#181
Postat 10 September 2008 - 11:23 PM
2. Vezi ca 11,8 e deja prea mult descarcat pentru un acumulator PlAc din cate stiu ....Cel putin ar trebui pus imediat la incarcat... :D
Bucuresti/Rahova
#182
Postat 11 September 2008 - 11:08 AM
#183
Postat 11 September 2008 - 11:32 AM
Tel. 0744915775
#184
Postat 11 September 2008 - 11:35 AM
manolo, la Sep 11 2008, 12:32 PM, a spus:
esti sigur de ce spui? ca sunt patiti si eu, si odata infasurat... te asigur ca nu-l mai desfasori decat cu cutter-ul... :D
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#185
Postat 11 September 2008 - 01:20 PM
allen_g30, la Sep 11 2008, 12:35 PM, a spus:
Binenteles ca nu sint sigur,chiar daca eram eu pe balta,dar asta ar fi explicatia din celle spuse de acata
Tel. 0744915775
#186
Postat 11 September 2008 - 04:50 PM
manolo, la Sep 11 2008, 02:20 PM, a spus:
Nu cred ca asta s-a intamplat. Sunt 99% convins ca barca a luat firul dupa ce am reusit cu chiu cu vai sa o aduc la jumatatea distantei. Asta pentru ca, din cauza constructiei se cam roteste cand merge cu spatele. De fapt stiu si momentul cand am trecut si am agatat firul. Altceva s-a intamplat.
A si apropos, cuvele (servourile) au inceput sa se miste singure acolo pe balta. De fapt barca a cuvat singura, pentru ca de telecomanda nu mai asculta.
#187
Postat 11 September 2008 - 05:07 PM
acata, la Sep 11 2008, 05:50 PM, a spus:
A si apropos, cuvele (servourile) au inceput sa se miste singure acolo pe balta. De fapt barca a cuvat singura, pentru ca de telecomanda nu mai asculta.
1. Regulatorul Rookie 35 - 12V/ 35A are un BEC de numai 1,2 A
2. E posibil ca unul sau amandoua servouri sa ramana in tensiune si sa pape curent
3. E posibil ceva interferente
4. E posibil sa trebuiasca sa incerci si cu un BEC extern de vreo 6V /3A - Spun asta pentru simplul motiv ca regulatorul nu a fost gandit special pentru navomodele de plantat care au 3 servouri si eventual lumini ...ca consumatori
5. E posibil sa trebuiasca un ventilator sau racire cu apa la regulator !
Bucuresti/Rahova
#188
Postat 11 September 2008 - 11:37 PM
nch, la Sep 11 2008, 06:07 PM, a spus:
2. E posibil ca unul sau amandoua servouri sa ramana in tensiune si sa pape curent
3. E posibil ceva interferente
4. E posibil sa trebuiasca sa incerci si cu un BEC extern de vreo 6V /3A - Spun asta pentru simplul motiv ca regulatorul nu a fost gandit special pentru navomodele de plantat care au 3 servouri si eventual lumini ...ca consumatori
5. E posibil sa trebuiasca un ventilator sau racire cu apa la regulator !
Nu este ROokie 35, este Rookie Navi (ala mai scump). Nu se incalzeste mai deloc. Dupa 3-4 plantari ma uitam sa vad daca s-a incalzit motorul sau regulatorul. Nu erau astfel de probleme. Luminile sunt niste leduri, care nu consuma mai nimic. In plus sunt alimentate direct de la baterie si nu prin regulator. Aveam un alt motor decat 700 , nu mai tin minte care - unul de viteza, la care regulatorul s eincalzea de nu puteai sa pui mana pe radiator si atunci o lua razna.Dar nu se intampla lucrul asta. Voltmetrul imi arata o scadere cu 0.03 cu ledurile aprinse, si daca ramane un servo in tensiune, atunci imi mai scade voltajul cu 0.2. Ca amperaj, habar nu am. Dar de ce o luase razna si vedeam cuvele de la departare cum se miscau haotic?
#189
Postat 11 September 2008 - 11:56 PM
acata, la Sep 12 2008, 12:37 AM, a spus:
1. Ai plantat 12 lansete din 15 ...sau cate oi fi plantat...e deja ok.
2. E posibil sa fi iesit din raza de actiune a statiei ...mai ales daca ai amarata de E-Fly cu receptorul aferent (nu degeaba spun unii pe aici ca sunt petarde si va ofera sfaturi cu statii la preturi comparabile)
3. Eu personal am avut probleme similare, care s-au rezolvat oarecum cu un BEC de putere mai mare,
4. Antena de la receptor(chiar cel de la E-fly ) sa fie ridicata cat mai sus posibil!!! Pentru ca semnalul la nivelul apei se cam injumatateste fata de situatia cand folosesti statia la aero...
5. deparazitare motor ai?
6. Or mai fi si altele...i-ale si tu la puricat...sau sa-ti mai raspunda si altii care stiu mai bine...
7. Parca si montajul lui Charlie facea ceva probleme in anumite configuratii....
Bucuresti/Rahova
#190
Postat 12 September 2008 - 01:20 AM
Bucuresti/Rahova
#191
Postat 14 September 2008 - 08:03 PM
Serpentina este din teava de cupru de la conductele de dacia, diametru exterior 4,5mm, interior 3mm.
Sper ca nu este prea mic diametrul interior.
46._serpentina_racire_motor.JPG (54.07K)
Number of downloads: 8111
O mica reparatie la barcuta, am uitat sa izolez in spatiul de la pupa.
47._reparatie_pupa2.JPG (31.96K)
Number of downloads: 7986
Montare tub cirma, locas cuve, si tub ax elice:
48._montare_cirma1.JPG (44.38K)
Number of downloads: 7703 49._locasul_cuvelor.JPG (26.08K)
Number of downloads: 7240PG] 50._prima_aliniere_motor_tub_elice2.JPG (35.3K)
Number of downloads: 7016
Mai am o intrebare: la ce distanta trebuie sa fie tubul de presiune de elice (eu am 4mm) si cirma de elice?
51._montare_elice_cirma_tub_de_presiune3.JPG (28.29K)
Number of downloads: 1609
spor
Aceasta postare a fost editata de dodo007: 14 September 2008 - 08:05 PM
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#192
Postat 14 September 2008 - 08:11 PM
Cei care vor amanunte le pot oferii pe mail.
52._modificare_voltmetru1.JPG (100.89K)
Number of downloads: 1265 53._modificare_voltmetru8.JPG (82.25K)
Number of downloads: 771JPG] 54._modificare_voltmetru11.JPG (53.2K)
Number of downloads: 808 55._modificare_voltmetru13.JPG (52.6K)
Number of downloads: 77813.JPG] 56._modificare_voltmetru14.JPG (60.29K)
Number of downloads: 785 57._modificare_voltmetru17.JPG (58.65K)
Number of downloads: 825tru17.JPG] 58._modificare_voltmetru22.JPG (45.71K)
Number of downloads: 853 59._modificare_voltmetru21.JPG (41.1K)
Number of downloads: 812tmetru21.JPG]
spor
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#193
Postat 14 September 2008 - 08:33 PM
2- arata mai bine acum.Spune-mi ce cu sirul ala de rezistente?Este cumva divizorul de tensiune?
Tel. 0744915775
#194
Postat 14 September 2008 - 11:12 PM
manolo, la Sep 14 2008, 09:33 PM, a spus:
2- arata mai bine acum.Spune-mi ce cu sirul ala de rezistente?Este cumva divizorul de tensiune?
Da, am banuit. O sa modific forma tubului de presiune.
Legat de sirul de rezistente, este divizorul si mi-a fost lene sa-l inlocuiesc, mai ales ca trebuia sa caut rezistente potrivite si mai de precizie :D :) Poate daca am timp.
Am mutat pur si simplu divizorul si semireglabilul cu cele doua rezistente de calibrare.
spor
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#195
Postat 15 September 2008 - 07:17 AM
Tel. 0744915775
#196
Postat 15 September 2008 - 08:28 PM
#197
Postat 15 September 2008 - 09:53 PM
acata, la Sep 15 2008, 09:28 PM, a spus:
Eu cred ca merge sa montezi antibradis acum. Am si eu in plan sa montez asa ceva dar numai dupa chituire sau chiar dupa vopsire, ca va fi de inox.
Este buna sugestia lui manolo cu dublarea sau triplare grosimii forexului in zona unde intra suruburile.
Am vazut un model la o barcuta lui sebathorus.
Nu am inteles de ce treb sa fie demontabila?
spor
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#198
Postat 16 September 2008 - 07:38 AM
dodo007, la Sep 15 2008, 10:53 PM, a spus:
Este buna sugestia lui manolo cu dublarea sau triplare grosimii forexului in zona unde intra suruburile.
Am vazut un model la o barcuta lui sebathorus.
Nu am inteles de ce treb sa fie demontabila?
spor
Tb sa fie demontabila, ca sa poti sa umbli usor la elice si carma daca e cazul. De unde o sa iei plasa de inox? O idee imi dai si mie?
#199
Postat 16 September 2008 - 08:53 AM
- cu un cuplaj fix merge super bine dar cu carda super navy intra in vibratii oare cardanul este de vina?
-astept raspunsuri din partea voastra ,multumesc
-pe arbore este atasat si cuplajul fix pentru informare
Fisiere atasate
-
10092008736.jpg (490.29K)
Number of downloads: 1417
Aceasta postare a fost editata de CATALINZ: 16 September 2008 - 08:56 AM
#200
Postat 16 September 2008 - 08:56 AM
CATALINZ, la Sep 16 2008, 09:53 AM, a spus:
- cu un cuplaj fix merge super bine dar cu carda super navy intra in vibratii oare cardanul este de vina?
-astept raspunsuri din partea voastra ,multumesc
Din ce vad eu,axul port-elice inca nu e fixat. In momentul cand o sa fie fix, atunci nu o sa mai ai vibratii.
Cu un cuplaj fix, chiar daca nu este axul fixat, e normal s anu ai virbatii. Isi gaseste o pozitie si acolo ingheata.
Deci, fixeaza intai axul port-elice. Dupa care fixeaza motorul ca sa fie cat mai in line cu axul. Si poti sa folosesti atunci fara probleme cu cardan. Daca alinierea e aproape perfecta, poti folosi chiar si un cuplaj fix.
#201
Postat 16 September 2008 - 09:01 AM
CATALINZ, la Sep 16 2008, 09:53 AM, a spus:
- cu un cuplaj fix merge super bine dar cu carda super navy intra in vibratii oare cardanul este de vina?
-astept raspunsuri din partea voastra ,multumesc
-pe arbore este atasat si cuplajul fix pentru informare
vezi in posturile mele.. de exemplu. am fol un lemn de esenta tare fixat pe burta barcii cu rasina, prin care am trecut tubul.
apoi alinierea ax-motor este vitala, in felul acesta scapi de vibratii. eu inca mai am vibratii.. dar f mici.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#202
Postat 16 September 2008 - 09:02 AM
acata, la Sep 16 2008, 09:56 AM, a spus:
Cu un cuplaj fix, chiar daca nu este axul fixat, e normal s anu ai virbatii. Isi gaseste o pozitie si acolo ingheata.
Deci, fixeaza intai axul port-elice. Dupa care fixeaza motorul ca sa fie cat mai in line cu axul. Si poti sa folosesti atunci fara probleme cu cardan. Daca alinierea e aproape perfecta, poti folosi chiar si un cuplaj fix.
poza este mai veche dar am sa postez una cu arborele fixat, dar din cite incercari am facut pentru fixarea motorului nu se centreaza la fel ca (cu) cuplajul fix,totusi sa folosesc pe cel fix este mai bun decit cardanul?
#203
Postat 16 September 2008 - 09:03 AM
#204
Postat 16 September 2008 - 09:04 AM
allen_g30, la Sep 16 2008, 10:01 AM, a spus:
apoi alinierea ax-motor este vitala, in felul acesta scapi de vibratii. eu inca mai am vibratii.. dar f mici.
salut allen am facut aseara lucrarea respectiva dar nu sint multumit cu cardanul nu merge la fel ca si cuplajul fix
#205
Postat 16 September 2008 - 09:07 AM
navigator, la Sep 16 2008, 10:03 AM, a spus:
din cauza problemei de centrare am cumparat si cuplajul fix iar cardanul ca obtiune la cele vazute pe forum
#209
Postat 16 September 2008 - 10:38 AM
Fisiere atasate
-
aliniere.JPG (13.98K)
Number of downloads: 1055
#210
Postat 16 September 2008 - 08:47 PM
navigator, la Sep 16 2008, 10:03 AM, a spus:
subscriu la cele spuse de navigator. eu am fol navy cardan din simplul motiv ca nu am avut un cuplaj fix la momentul in care am fixat motorul... si atunci, ca sa elimin din deviatie, mica de altfel, intre 0.5 - 1 mm din ce am tot masurat, am folosit cardanul. acum am cuplaj fix, dar imi este greu sa realiniez motorul pe planul inclinat. ar trebui sa refac suportul de komatex pe care sta suportul de aluminiu... si sincer, imi este maaaare lene.
asa ca, mai bine foloseste cuplajul fix.. nu o sa iti para rau. spor tuturor.
PS: o idee din ce sa manufacturez 2 echii mai lungi? ma gandeam la placa de textolit din care de fac cablaje, lipita ci epoxi peste echia de plastic. merge?
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 16 September 2008 - 08:49 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________