EDGE 540 depron
#211
Postat 21 December 2009 - 11:44 PM
Daca te intorci cu el de la camp intr-o bucata atunci sa vezi mandrie :unsure:)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#212
Postat 22 December 2009 - 11:22 PM
E... e mai comod sa intrebi decat sa citesti ditamai topicu :o
Spor !
si asteptam poze... (asta e cererea :blush: )
Neagoe Adrian, la Dec 21 2009, 11:27 PM, a spus:
Am executat si eu unul,dar inca nu am acu si astept.
Totul a iesit perfect :)
Am si eu o intrebare :
- Cum puteti sa intrebati de inclinatie motor , ce motor , etc....??
Daca in acest topic au aparut de zeci de ori ce motor si cum sta cu inclinatia...
Eu oare cum am putut sa construiesc avionul fara sa pun vreo intrebare?
Deci sa revenim.
Este minunaat eu incepator fiind sunt foart mandru tinand cont ca mi-a iesit super bine.. Pun si poze la cerere.
;-)
Multumesc NEMO ;-)
#213
Postat 23 December 2009 - 11:57 AM
Va promit ca o sa pun poze dar asta pe la sfarsitul lui ianuarie.:)
Aceasta postare a fost editata de Neagoe Adrian: 23 December 2009 - 11:58 AM
#214
Postat 20 January 2010 - 10:12 PM
: :)
Vizionare placuta! <_<
Acuma sunt mandru! :)))))))
#215
Postat 22 January 2010 - 12:54 PM
Daca e intradevar primul model si primul zbor meriti toate felicitarile
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#218
Postat 23 January 2010 - 09:50 PM
Aterizarea a fost buna dar telefonu a mancat pamant cand l-am pus sa filmeze pe avion :)
Este primul model facut de mine si al 2-lea model pe care il zbor .
Am mai zburat Cessna 182 de la Art-Tech cu motor brushed.
Zboara mai fain ca Cessna care l-am cumparat :)
Cu ajutorul vostru am realizat acest model deci mii de multumiri.
Filmarea de pe avion s-a terminat in timpul zborului pentru ca nu mai avea telefonul memorie :(.
Si de jos nu a mai vrut sora-mea sa filmeze .Are 9 ani.
#219
Postat 28 January 2010 - 11:04 AM
Urmeaza sa mai cumpar cate ceva si ma apuc de taiat si lipit .
#220
Postat 19 June 2010 - 07:22 PM
Modelul este, cred, cel mai "performant" de pe aici, e echipat cu un motor brushed 370 de pe un P51 chinezesc, regulatorul aferent, o baterie NiMh de 650 mAh, 4 servo TowerPro SG90, elice 9048. Statia si receptorul sunt in 27 Mhz si 4 canale. Are la final 450 gr.
Fisiere atasate
-
IMG_7220.JPG (21.22K)
Number of downloads: 510 -
IMG_7219.JPG (42.51K)
Number of downloads: 533 -
IMG_7212.JPG (64.86K)
Number of downloads: 567 -
IMG_7218.JPG (43.56K)
Number of downloads: 554 -
IMG_7221.JPG (30.57K)
Number of downloads: 526 -
IMG_7222.JPG (52.87K)
Number of downloads: 330 -
IMG_7223.JPG (47.03K)
Number of downloads: 329
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
#221
Postat 19 June 2010 - 08:02 PM
sfat....bateria e cam mica ...cauta sa-l motorizezi cu un brushless,,,,satisfactie garantata bafta
#222
Postat 24 June 2010 - 12:29 PM
Avionul este cel din titlu evident , insa as vrea sa stiu daca e bine ce cumpar :)
Voi folosi depron de 6mm luat din baumax, foarte bun . Adeziv am luat Bison montage kit special pentru polistiren , am facut test pe 2 bucatele de depron si nu am reusit sa le dezlipesc decat prin rupere (sa rupt la jumate, unde era lipit nu am reusit sa il dezlipesc) .
Acuma eu nu sunt sigur ca e buna electronica asa ca eu o postez si voi sa imi spuneti daca e oky, daca nu ce ar fi mai bine in locul ei (am citit de 2 ori tot topicul deci stiu in mare parte despre ce e vorba )
Servomecanisme : Turnigy, 1.6 kg/cm 9g , le-am comparat cu sg 90 despre care stiu ca merg bine pe avion .
Motor: Motor Turnigy 2830 Brushless Outrunner 1100kv (am incercat sa caut echivalentul a motorului roxxy 2827/34 de la botosani)
Masa: 58 grame
Diametru ax: 3 mm
Elice recomandata: 8x4 APC-E sau 9x4.5 APC-E
Tensiune de lucru: 6-10 V (2 sau 3 celule LiPo)
Curent consumat in gol: 0.9 A
Curent maxim consumat: 14 A
Kv: 1100 RPM/V
Regulator:ESC TURNIGY Plush 25A, cu BEC de 2A
Accu : 3s lipo 1800 mAh
Elice va fi un 11x7 GWS .
Voi folosi 2 servo pe eleroane cu un cablu Y .
Cam asta e , daca uit ceva sau daca am gresit pe undeva va rog sa imi spuneti .
Poate nu este un model recomandat pentru incepatori insa avand in vedere ca am cateva ore bune de zbor pe un cessna 182 cred ca ma voi descurca .
Comanda o voi da la un alt magazin decat cel de la botosani pentru ca acolo nu au multe pe stoc. Daca sunteti interesati dati un PM si va zic .
Aceasta postare a fost editata de Ovi: 24 June 2010 - 12:31 PM
#223
Postat 24 June 2010 - 03:06 PM
Motorrad, la Jun 19 2010, 08:22 PM, a spus:
Modelul este, cred, cel mai "performant" de pe aici, e echipat cu un motor brushed 370 de pe un P51 chinezesc, regulatorul aferent, o baterie NiMh de 650 mAh, 4 servo TowerPro SG90, elice 9048. Statia si receptorul sunt in 27 Mhz si 4 canale. Are la final 450 gr.
un sfat muta echia mai in fata ...acolo unde este nu e bine,,
Fisiere atasate
-
IMG_7220.JPG (45.1K)
Number of downloads: 263
#224
Postat 24 June 2010 - 06:29 PM
incepatoru, la Jun 24 2010, 04:06 PM, a spus:
Cand l-am facut mi-a fost frica sa nu merg prea spre margine pentru ca nu stiam cat rezista depronul si lipiturile. O sa o mut, se simte clar ca forteaza putin in pozitia care este acum.
Azi am reusit sa il zbor. La Timisoara o fost vreme excelenta azi, fara vant si fara soare puternic. Din pacate n-am avut pe cine sa pun sa filmeze.
La inceput a fost greu de coada, desi ii reglasem CG (cred eu ca era ok), l-am trimat din statie si a inceput sa zboare drept. A zburat frumos, dar din cauza motorizarii a luat greu in altitudine si o pierdea repede in viraje. Am zburat vreo 5 minute si apoi a inceput sa piarda motorul din putere si aproape nu il mai puteam tine drept. Am avut doua aterizari, amandoua destul de dure, fiind incepator. S-a tinut nesperat de bine, doar deriva putin s-a zgariat, in rest e ca nou.
Concluzii: usor de construit, ieftin, si probabil cu motorizare mai puternica este un avion distractiv. Nu e un avion pentru incepatori, drept urmare, o sa il mai zbor de cateva ori apoi o sa il dezechipez si o sa mai astepte pana vine motorizarea brushless si sa mai capat eu ceva experienta. Deja am in constructie un slow stick biplan cu care sper sa mai capat indemanare si experienta.
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
#226
Postat 07 July 2010 - 07:06 AM
Atasez cateva poze.
Fisiere atasate
#229
Postat 16 July 2010 - 11:40 AM
Motorrad, la Jun 19 2010, 08:22 PM, a spus:
Modelul este, cred, cel mai "performant" de pe aici, e echipat cu un motor brushed 370 de pe un P51 chinezesc, regulatorul aferent, o baterie NiMh de 650 mAh, 4 servo TowerPro SG90, elice 9048. Statia si receptorul sunt in 27 Mhz si 4 canale. Are la final 450 gr.
Ciao,tocmai mi-am cumparat si eu toate electronicele pt un avion,materiale...etc si sunt in cautarea unor planuri.Imi place f mult al tau.Poti sa-mi dai si mie ceva planuri mai detaliate?
Mersi,
tel. 0764 917 006
#230
Postat 16 July 2010 - 11:53 AM
De ce nu faceti voi aripile alea profilate din moment e aveti ditai fuselajul - asa e o strutocamila - nicaca - nicaca...
Din depron se paote face foarte simplu profilarea aripii cu depron de 3 la surpafata si 2 coaste pe lungimea aripii ganditea astfel incat sa iasa profilul cat mai aproape de realitate ( un profil simetric ar fi ok )
Ca de exemplu la Ultron 3D
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....8176&page=4
#231
Postat 16 July 2010 - 12:09 PM
motzu, la Jul 16 2010, 12:53 PM, a spus:
De ce nu faceti voi aripile alea profilate din moment e aveti ditai fuselajul - asa e o strutocamila - nicaca - nicaca...
Din depron se paote face foarte simplu profilarea aripii cu depron de 3 la surpafata si 2 coaste pe lungimea aripii ganditea astfel incat sa iasa profilul cat mai aproape de realitate ( un profil simetric ar fi ok )
Ca de exemplu la Ultron 3D
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....8176&page=4
Dragos,
e mai simplu asa ,cred ca asta ar fi motivul,cu toate ca nici cealalta aripa nu e greu de facut dc ai un pic de vointa. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#232
Postat 28 April 2011 - 03:08 PM
Primul...
Piese... IMAGE_00028.jpg (202.29K)
Number of downloads: 244
Munca... IMAGE_00036.jpg (178.43K)
Number of downloads: 244
si produsul final...
doar 500 Kb....si tot uit...
Deci..primul Ultron... IMAGE_00121.jpg (133.87K)
Number of downloads: 245
#233
Postat 28 April 2011 - 03:11 PM
ultron2 009.JPG (171.23K)
Number of downloads: 119
ultron2 016.JPG (136.62K)
Number of downloads: 121
#234
Postat 28 April 2011 - 03:15 PM
PS...totusi se rupe.
#235
Postat 28 April 2011 - 03:20 PM
IMAGE_00144.jpg (180.88K)
Number of downloads: 190
IMAGE_00145.jpg (173.4K)
Number of downloads: 192
#236
Postat 28 April 2011 - 09:22 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#237
Postat 19 May 2011 - 12:25 PM
#238
Postat 15 June 2011 - 05:47 AM
edge 018.JPG (65.73K)
Number of downloads: 142
edge 017.JPG (67.2K)
Number of downloads: 149
iar burtica e neagra..
edge 008.JPG (78.95K)
Number of downloads: 161
Ramane de retusat..si apoi electronica...si pe camp cu el....
#239
Postat 16 June 2011 - 09:37 PM
#240
Postat 17 June 2011 - 07:47 AM
Mihai_supy, la 19 May 2011 - 12:25 PM, a spus:
Felicitari.
O alta solutie ar fi sa-l faci mai mare, eventual sa incerci si alta tehnologie de constructie.
Am si eu o problema (la mine e chiar betesug) cu orientarea avionului si singura combinatie cistigatoare a fost, doua culori de contrast pe fiecare parte a aripii adica, spre exemplu, albastru intrados si alb extrados.
Multa bafta si spor in continuare.
Zile fara vint...