Modelism - RHC Forum: Fling DL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Fling DL Great Planes

#1 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 18 May 2009 - 01:14 PM

Am cumparat de la tower un Fling Discus Launch Glider , si azi a sosit , si pot spune ca sunt multumit de unele aspecte si nu sunt de altele
Ce numi place :
Folia este in cel mai rau hal pusa pe avion , tot avionu e PLIN de cute , nu stiu daca se va vedea in poze
Nu prea am loc de receptor in model (futaba 7 canale in 2.4) , deci va trebui sa iau si unul de indoor care are 4 canale caci e mai mic , dar prinde receptorul semnalul si la 1000m maxim ?
Ce imi place: directia si profundorul sunt in sistem pull-pull si , firele sunt din carbon .
Bateria recomandata de ei , si pe ea am cumparato , si ma bucur ca am facut acest lucru.
Acuma ma apuc de lucrat la el si cand termin va zic ce si cum, si atunci si pozele.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 May 2009 - 01:38 PM

Ajunge un DLG la 1000m ?

Ceva mai ieftin, din poze pare bine lucrat au ceva si cei de la r2hobbies:
http://www.r2hobbies...?prod=rcpl71032
Iese la 65$ cu trimis cu tot aici, fara nici o electronica, sau 83$ cu baterie si servo-uri.
Interesant ca in video din pagina lor este un Fling <_<
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 18 May 2009 - 01:56 PM

Da ... vad si eu ca fling e in video . Pun o poza cu cutele sa va uimiti si voi de calitatea GREAT planes .
Pana acuma am pus servourie si pot spune ca a fost un calvar mare de tot , deoarece gaurile pe unde intra mufa sunt extraordinar de mici.
Mai sti ca nu ajuge ? <_< poate prind termica :D si la cat de usor avionu mil duce pana nul mai vad ...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 18 May 2009 - 02:08 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 May 2009 - 02:19 PM

Folia asta e pusa pe spuma, de arata asa urat ?
Nu vad cum ar putea pe structura clasica sa stea asa... oribil...
Cat e de usor ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 18 May 2009 - 02:23 PM

Nu e spuna ... e contructie clasica (balsa) . Pai modelul cu totul pe el va avea in jur la 370g , si are 1500cm anvergura si 22 dm patrati .

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 18 May 2009 - 02:23 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 18 May 2009 - 03:05 PM

o fi fost trimis pe vapor intr-un container in soare de s-o incins in halul ala.
Oricum o poti rezolva cu o suflanta sau calcator, initial se va increti mai tare dar apoi se va strange. Vezi sa nu torsionezi aripa in procesul de intreptare a foliei.

Bafta la constructie.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 18 May 2009 - 03:05 PM



0

#7 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 18 May 2009 - 03:32 PM

Il voi ruga pe romulus sa ma ajute caci eu nu am echipamentul necesar sa fac ce zici u . Mersi de sfat <_<.
Am montat aripa pe avion , care initial a venit in 2 bucati , iar acuma lipesc profundorul si derva .



P.S. a venit via air.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 18 May 2009 - 03:33 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#8 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 18 May 2009 - 10:23 PM

Vezi postareaBIGfoot, la May 18 2009, 03:23 PM, a spus:

Nu e spuna ... e contructie clasica (balsa) . Pai modelul cu totul pe el va avea in jur la 370g , si are 1500cm anvergura si 22 dm patrati .

370 de grame ? :lol: e facut din lemn masiv ?
Lasand gluma la o parte, cat cantareste fara electronica, si ce componente folosesti ?
Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme de range, la 200 de metri e deja miiic...

Nu stiu insa ce vei rezolva cu folia, din cate vad este acoperit cu balsa pe sub folie, si pungile alea cu aer trebuie sa se duca undeva...

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 18 May 2009 - 10:25 PM

0

#9 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 19 May 2009 - 12:24 AM

Vezi postareaBIGfoot, la May 18 2009, 02:56 PM, a spus:

Da ... vad si eu ca fling e in video . Pun o poza cu cutele sa va uimiti si voi de calitatea GREAT planes .
Pana acuma am pus servourie si pot spune ca a fost un calvar mare de tot , deoarece gaurile pe unde intra mufa sunt extraordinar de mici.
Mai sti ca nu ajuge ? :( poate prind termica :( si la cat de usor avionu mil duce pana nul mai vad ...

Cel putin poti face o intrebare la ei despre situatia neplacuta,..si trimite o poza sa-l vada !
0

#10 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 19 May 2009 - 06:25 AM

Le voi trimite un email cu situatia sa vad ce zic cei de la great planes, dar presimt ca arunca vina ori pe tower ori pe firma de transport .
Cu calcatorul si cu acul langa mine tot iau eu cutele cumva de pe avion , sau macar le fac mai mici .
Greutatea e asa de mare fiindca e plin de carbon modelul. Profundorul are un lonjeron de carbon , directia are unu , aripile au cate 3 iar coada si ea e din fibra de carbon.
Electroniuca :
4x servo digitale esky
receptor 7 canale futaba/sau daca voi cumpara 4 canale
baterie electrifly 350 mah nimh .
Aseara am apucat numai sa montez profundorul si directia si sa montez servourile.


P.S. Dragos uitate pe tower cum se lanseaza modelul si vei vedea de ce trebuie ransforsat total cu carbon
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#11 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 19 May 2009 - 06:56 AM

Cu un calcator se rezolva fara probleme. Am patit acelasi lucru cu un X-treme...
Primul a venit incretit rau, si l-am trimis inapoi. Al doilea s-a incretit in timp ce statea cuminte si astepta asamblarea. Dar s-a netezit impecabil.
Aerul are unde sa se duca, dat fiind ca lemnul de balsa este poros (nu te apuca sa intepi folia ca nu are rost...)

Succese!
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#12 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 May 2009 - 07:55 AM

Vezi postareaBIGfoot, la May 19 2009, 07:25 AM, a spus:

Le voi trimite un email cu situatia sa vad ce zic cei de la great planes, dar presimt ca arunca vina ori pe tower ori pe firma de transport .
Cu calcatorul si cu acul langa mine tot iau eu cutele cumva de pe avion , sau macar le fac mai mici .
Greutatea e asa de mare fiindca e plin de carbon modelul. Profundorul are un lonjeron de carbon , directia are unu , aripile au cate 3 iar coada si ea e din fibra de carbon.
Electroniuca :
4x servo digitale esky
receptor 7 canale futaba/sau daca voi cumpara 4 canale
baterie electrifly 350 mah nimh .
Aseara am apucat numai sa montez profundorul si directia si sa montez servourile.


P.S. Dragos uitate pe tower cum se lanseaza modelul si vei vedea de ce trebuie ransforsat total cu carbon


Salut,

In manualele avioanelor mele spune ca inainte de montaj sa intind folia (la hangar9 spunea asta si am vazut si la GP) . Ala NU este un defect. Folia aia reactioneaza la temperatura si din cand in cand trebuie ingrijita.

Daca nu ai un fier de calcat de modelism foloseste un fier de calcat normal pune-i un ciorap mai gros peste . Incalzeste-l intai la cea mai mica valoare si creste incet CU RABDARE temperatura pana cand vezi ca are efect. Nu trece direct la temperaturi mari pentru ca s-ar putea sa gaurest folia.

Oricum .. repet.. NU este un defect...nu ai de ce sa fi suparat.
DT
0

#13 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 19 May 2009 - 12:38 PM

Am facut dupa indicatiile lui ZOD si Romulus , si am reusit sa scot cam 85% dintre cute . Acuma urmeaza sa le scot si pe cele de pe fata aripii .
Multumesc.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#14 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 May 2009 - 01:13 PM

Sa nu fii cu inima indoita. Great Planes este o companie serioasa. Face modele bune si de incredere. Cam grele dar rezistente, in spiritul american.
Sa te bucuri de el.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 May 2009 - 01:15 PM

0

#15 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 19 May 2009 - 01:15 PM

Vezi postareaZOD, la May 19 2009, 08:55 AM, a spus:

In manualele avioanelor mele spune ca inainte de montaj sa intind folia (la hangar9 spunea asta si am vazut si la GP) . Ala NU este un defect. Folia aia reactioneaza la temperatura si din cand in cand trebuie ingrijita.

Sa inteleg ca, practic, daca in timp folia se increteste, se poate aplica repetat aceasta metoda? Repetat nu in sensul ca treci de zece ori odata peste folie, ci "mai dai cu fierul la 2-3 luni, cand s-a incretit prea rau".

Multam!
Ave
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 May 2009 - 01:18 PM

La mine Petrica si Rascalul s-au incretit un pic peste iarna. In primavara le-am ''atins'' un pic cu fierul si totul este ok. O fi ceva cu umiditatea? Ca de cald au stat la 23 grade celsius.
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 May 2009 - 01:39 PM

e normal ca de la diferente de temperatura mari sa apara cute. Personal n-am observat cutari la frig, dar la cald (de la stat in masina de exemplu) am observat o droaie, toate rezolvate cu suflanta sau calcatorul.

Personal evit calcatorul pentru folie pusa deja deoarece trebuie FOARTE bine curatata altfel suprafata se face mata. Suflanta de la o distanta rezonabila rezolva problema extrem de bine.

Si nu, nu trebuie nici un ac daca folia e pe balsa. Bulele se vor duce linistite in aripa prin balsa. Daca e folie pe folie, aici e alta treaba deja.

In schimb mare grija cat de mult strangi folia... exista riscul ca aripa sa se torsioneze si atunci e buba mare. Am defoliat de cateva ori o aripa (un eleron mai degraba) din cauza asta.

Numai bine,
Calin

Aceasta postare a fost editata de Calin: 19 May 2009 - 01:51 PM



0

#18 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 May 2009 - 01:42 PM

Vezi postareaCalin, la May 19 2009, 02:39 PM, a spus:

Personal evit calcatorul pentru folie pusa deja deoarece trebuie FOARTE bine curatata altfel suprafata se face mata. Suflanta de la o distanta rezonabila rezolva problema extrem de bine.


D'aia pui frumos ciorapel flausat peste fier si maresti temperatura treptat cu grija. Sau dai 100 de lei si iei un aparat ok... peste care pui ciorapel flausat :unsure: ...
DT
0

#19 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 May 2009 - 01:46 PM

pai aparat ok am da mi-e oarecum jena sa ma duc la magazin sa iau ciorapei de dama http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif e teflonat ala strict pt chestia asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif


0

#20 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 19 May 2009 - 02:12 PM

Uitativa ce a facut o ora de munca cu fierul de calcat din aripa . Acuma arata onorabil fata de cum era inainte.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 19 May 2009 - 02:13 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 May 2009 - 04:04 PM

Vezi postareaBIGfoot, la May 19 2009, 03:12 PM, a spus:

Uitativa ce a facut o ora de munca cu fierul de calcat din aripa . Acuma arata onorabil fata de cum era inainte.


Pai termina treaba man.. da si pe ieleron.
DT
0

#22 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 19 May 2009 - 10:09 PM

Intr-adevar, arata mult mai bine. Pana la urma ai dat gaurele cu acul, sau nu a fost nevoie ?
In legatura cu greutatea, tu zici ca e de la fibra de carbon. Problema nu e fibra de carbon (dlg-urile de competitie au si 220 de grame, cu tot cu fibra de carbon), ci incarcarea alara. Pentru un DLG, e bine sa fie sub 13 g/dm^2, ideal cam 11; la tine vine cam 17 g/dm^2. O sa fie un planor solid, insa cam pretentios la termicile slabe din apropierea solului.
Ai un cantar mai sensibil, ca sa ne spui si noua cat cantaresc ampenajele ?
0

#23 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 May 2009 - 06:46 AM

Din pacate ampenajele sunt deja lipite de fuselaj si nu le mai pot cantari ... Si nu cred ca voi avea probleme caci termicile de aici duc si un easycub de la multiplex pana in nori dapoi un planor ca si asta ...
Azi dimineata am masurat cat consuma servourile . Toate 4 vor consuma maxim 0.6A in zbor dar cred ca consumul va fi in jur la 0.4A. Receptorul futaba consuma 0.04A , mai putin decat zic ei :rolleyes: .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#24 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2009 - 07:34 AM

La un DLG cat de mare e handicapul daca nu are eleroane ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#25 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 20 May 2009 - 12:27 PM

frumos...cred ca am si eu unul ramas pe un dulap... :rolleyes: o tranzactie esuata, dar cine stie ce poate iesi de acolo... :D

intre timp cred ca-l pun la vanzare din nou...pretul chel de achizitie + shipping...500 RON...e complet, neumblat la el...deseara o sa ma uit la folie, sa vad in ce stadiu e... :D

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 20 May 2009 - 12:30 PM

0

#26 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 May 2009 - 12:48 PM

Vezi postarearenatoa, la May 20 2009, 07:34 AM, a spus:

La un DLG cat de mare e handicapul daca nu are eleroane ?

Nu am inteles intrebarea .

Azi ma ocup de ce a mai ramas din folia urata si pe la ora 5 jumate 6 merg la maiden flight cu el , daca tine vremea cu noi . Nu stiu de ce dar am o presimtine ca voi ramane cu o aripa in mana cand il voi arunca/lansa :rolleyes:. Alta chestie care am patito este ca nu incape receptorul(futaba R-617 FS) in avion :D , deci am si comandat un receptor de 4 canale .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#27 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2009 - 12:56 PM

Nu era o intrebare pentru DLG-ul tau, ci, urmarind topicul asta, m-a apucat si pe mine pofta de unul :rolleyes: si ma gandesc la cel din HK, care insa nu are eleroane... si de aici intrebarea.

Cat despre lansat... eu as incepe mai usor, lansare normala, apoi la o coarda. Lasa discobolul pentru mai incolo :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#28 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 20 May 2009 - 01:40 PM

Daca nu ai eleroane la un DLG, sunt 2 posibilitati pentru a vira cum trebuie:
1. unghi diedru mai mare (cam 24 de grade in total)
2. aripa poliedrica. Asta prezinta o problema, si anume ca daca montezi cuiul in varful aripii vei avea o forta foarte mare la ruperea de unghi, si trebuie bine ranforsata. Daca il montezi inainte de ruperea de unghi, bratul fortei e mai mic si oricum e mai greu de lansat.

Eu am avut un DLG de un metru anvergura, si zbura foarte bine fara eleroane. Cu prima varianta (diedru mare).
Insa marea problema este lipsa flapsului, care duce la niste aterizari foarte imprevizibile (la un DLG cu flaperoane, la aterizare acestea se lasa cam 40 de grade in jos).

BIGfoot, neaparat lanseaza-l de cateva ori prin metoda clasica (javelin throw) ca sa-i faci centrajul. Un DLG care intra cu 100 la ora in pamant/beton/ce-o nimeri, iti da o senzatia indescriptibila :rolleyes:.
Apoi, incearca niste lansari fara rotatia de 360 de grade (doar de la sold), ai grija sa nu dai cu aripa de sol.
Poti incerca sa faci niste exercitii lente (fara aruncare) ca sa-ti sincronizezi pasii la aruncare. In general, la o lansare de DLG se prefera 2 pasi pe directia lansarii, apoi rasucirea. O alergare zdravana e inutila, iar fara cei doi pasi e greu de sincronizat miscarile.

renatoa, nu vrei sa construiesti unul de la 0 ?
0

#29 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2009 - 01:49 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la May 20 2009, 02:40 PM, a spus:

renatoa, nu vrei sa construiesti unul de la 0 ?


Nu am timp :rolleyes:
Stiu ca DLG-ul este culmea.... "crema de planor", dar vazand cat timp mi-au luat altele mai simple...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#30 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 April 2010 - 06:20 PM

Acum arata foarte diferit fata de cum a venit din fabrica. A suferit multe cazaturi, ii rupsesem aripile intro vreme, i-am crapat fuselajul, dar acum e reparat si modificat. Cantereste 440g, destul de mult...
Modificari:
1. Servourile se montau direct pe balsa de 1.5mm de pe extrados si la miscari mai maricele se flexa placa de balsa din cauza tensiunii. Am intarit cu inca o bucata de balsa pe dedesubtul servoului.
2. In loc de sistemele pull-pull de la profundor si directie am pus tije de otel de 1mm.
3. Dupa ultima cazatura foarte naspa l-am reinviat cu o culoare noua (albastru si verde metalizat).
Unul dentre cele mai interesante zboruri:

Dimineata prinsesem ceva termica si am stat vreo 1 min jumate in aer fata de 45s cat stateam in general.
Modelul e bun de invatat aruncarea DLG pentru incepatorii in F3K(ieftin si incredibil de rezistent) . Am de gand in viitorul apropiat sa imi iau unul la fel de mare dar de 2 ori mai usor, caci la construit, nu cred ca ma apuc, pentru ca la mine cam trebuie sa zboare perfect, altfel nu prea sunt multumit...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 20 April 2010 - 06:21 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro