Modelism - RHC Forum: X-TREME - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

X-TREME MOTOPLANOR DE VITEZA.

#241 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 April 2009 - 12:41 AM

Baga 4 celule si un esc de 80-100A.......sa te ti frate ! :(


vezi ca elicea aia de 13x8 carbon ..care o am si eu ..papa ! ...recomand ESC mare ..mare grija. :lol:

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 08 April 2009 - 12:42 AM

ADOR VITEZA!!!
0

#242 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 08 April 2009 - 06:38 AM

Am un ESC Opto de 60A plus UBEC in comutatie de 5A. La primele probe "indoor" nu da semne de incalzire. Oficial papa 42A maxim.
Sper sa tina.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#243 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 April 2009 - 12:11 PM

iti recomand sa pui pak de receprie separat ! :rolleyes:
ADOR VITEZA!!!
0

#244 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 08 April 2009 - 06:52 PM

Am telemetrie pe curent/tensiune si alarma pe capacitatea consumata. Imi pun o rezerva de 20% pentru coborare/aterizare.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#245 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2009 - 11:00 AM

Vezi postareadocmarius, la Apr 8 2009, 07:52 PM, a spus:

Am telemetrie pe curent/tensiune si alarma pe capacitatea consumata. Imi pun o rezerva de 20% pentru coborare/aterizare.



Daca crapa ESC-ul rezerva s-ar putea sa ajunga si la 90%,,,,,
0

#246 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 09 April 2009 - 01:09 PM

Vezi postareaadyc, la Apr 9 2009, 12:00 PM, a spus:

Daca crapa ESC-ul rezerva s-ar putea sa ajunga si la 90%,,,,,


Ok. Crapa ESC-ul. In general driverele se intrerup. Si UBEC-ul si receptorul merg in continuare.
Iar daca nu se intrerup atunci ia foc sandramaua. Devine relativ irelevant daca mai ai sau nu receptie.

Daca crapa servou de profundor degeaba ai restul...
Asa putem gasi o gramada de potentiale bube.

Personal nu mi-a crapat nici un ESC in zbor. Si cred ca daca ESC-ul e dimensionat corespunzator nu risti foarte mult.
Mai degraba il dai jos din erori de pilotaj. Asta daca nu legi fire cu mana si cu scoci sau faci alte improvizatii, cum am vazut in unele cazuri.

Multumesc de griji.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#247 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2009 - 07:43 AM

Vezi postareadocmarius, la Apr 9 2009, 02:09 PM, a spus:

Ok. Crapa ESC-ul. In general driverele se intrerup. Si UBEC-ul si receptorul merg in continuare.
Iar daca nu se intrerup atunci ia foc sandramaua. Devine relativ irelevant daca mai ai sau nu receptie.

Daca crapa servou de profundor degeaba ai restul...
Asa putem gasi o gramada de potentiale bube.

Personal nu mi-a crapat nici un ESC in zbor. Si cred ca daca ESC-ul e dimensionat corespunzator nu risti foarte mult.
Mai degraba il dai jos din erori de pilotaj. Asta daca nu legi fire cu mana si cu scoci sau faci alte improvizatii, cum am vazut in unele cazuri.

Multumesc de griji.


Totusi, pt inca 50 Ron un accu de receptie nu cred ca merita riscul, mai ai o sansa sa-l aduci intreg jos. Uite ce au patit altii: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...sport&st=30
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#248 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 April 2009 - 12:26 PM

problema nu cred ca e costul acumulatorului cat spatiul in model... am discutat si eu cu marius pe tema asta si am ajuns la concluzia ca nu e deloc spatiu pentru inca un acumulator acolo. Iar montarea sa mai in spate afecteaza CG-ul => tre plumb alea alea => model mai greu.

Nici eu nu sunt prea mare fan a optoului + regulator pt rec din acelasi pack dar in situatia asta chiar nu se poate. Chiar si atasarea a inca 2 celule la packul existent nu e viabil deoarece tot nu va intra in model...


0

#249 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 10 April 2009 - 12:34 PM

este loc suficient pt ambele pakuri ..
eu am si pak de receptie si pak pt priopulsie si inca de 4 s/lipol ...deci se poate . :)
ADOR VITEZA!!!
0

#250 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 10 April 2009 - 02:33 PM

Cred ca nu scap :rolleyes:
M-ati convins. Trebuie 2 packuri!
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#251 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 11 April 2009 - 11:53 PM

Deci astazi l-am zburat, cu noul motor si cu 2 packuri.
Nu pot sa spun decat ca zboara demential, si ca asta este motorul care si-l dorea.

Info: Curent maxim la motor in timpul zborului: 42.8 A pe 3S

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 11 April 2009 - 11:54 PM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#252 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 April 2009 - 12:33 AM

daca la 3s / zboara demential ..la 4 s / ..este adevarat: X-TREME! :rolleyes:
ADOR VITEZA!!!
0

#253 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 10 May 2010 - 01:05 PM

Salutare tuturor!

Am nevoie de ajutor!
Am cumparat acest planor (PLANOR nu moto-planor) am inceput sa il gauresc in vederea montarii..... insa deocamdata astept tragerea la loti pentru a-mi cumpara si electronica (o sa postezi mai tarziu si ce vreau sa imi cumpar pentru a vedea parerea celor mai experimentati).

Insa problema mea apare la modalitate de lansare. Adica eu vreau sa imi fac un mosor insa nu sunt foarte hotarat in privinta componentelor. Mai precis, in urma unor dicutii cu un "electrician" m-a facut sa cred ca cel mai usor este sa adaptez o toba pentru a o actiona cu mandrina unei bormasine alimentata fie la acumulator fie la 220V din convertor pus la masina.

Astept pareri si sugestii atat in privinta constructiei (asamblarii) cat si a realizarii unui mosor si nu numai...
Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#254 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 May 2010 - 01:19 PM

Din ce am mai vazut eu pe campurile patriei mosoarele pentru planoare contineau:
-electromotor de Dacie,VW,etc de la dezmembrari;
-baterie de masina 12v/55A
-cadru manufacturat cu reductor si curea dintata,comanda la pedala pentru cand esti singur pe camp.
Ia legatura cu Dragut el a facut unu adevarat pentru Bogdan Stancu.
flying is my life...
0

#255 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 10 May 2010 - 01:25 PM

Din motive de comoditate postezi lista cu cumparaturile pe care vreau sa le mai fac in vederea echiparii complete a modelului sub forma de poza.
Fisier atasat  untitled.JPG (61.44K)
Number of downloads: 140
Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#256 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 10 May 2010 - 01:36 PM

Asta am vazut si eu, insa nu sunt sigur ca acest model rezista la fel de bine ca cele de F3b sau F3J. Si din acest motiv am cautat o solutie pentru a putea regla turatia (tradusa in practica cu viteza lineara de remorcare) si cat mai simpla si putin costisitoare. Modelul propus de mine cu bormasina se refera la un tabur clasic de mosor la care axul motric sa fie hexagonal de o dimensiune stabilita ulterior spre a-l prinde in madrina unei bormaisne oarecare care sa fie bloacata pe turatie maxima si alimentata dintr-un nu_mai_stiu_acum_cum_se_numeste care modifica linear tensiunea de iesire (gen potentiometru, numai ca e pentru curent alternativ) si sa fie comandata la pedala cu ajutorul unui buton de bormasina. Sper ca m-am facut inteles (desi am dubii serioase).

Astept o rectie din partea dumneavoatra!

Vezi postareaSILVIU66, la May 10 2010, 02:19 PM, a spus:

Din ce am mai vazut eu pe campurile patriei mosoarele pentru planoare contineau:
-electromotor de Dacie,VW,etc de la dezmembrari;
-baterie de masina 12v/55A
-cadru manufacturat cu reductor si curea dintata,comanda la pedala pentru cand esti singur pe camp.
Ia legatura cu Dragut el a facut unu adevarat pentru Bogdan Stancu.

Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#257 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 10 May 2010 - 02:15 PM

Vezi postareaCostumas, la May 10 2010, 02:36 PM, a spus:

Asta am vazut si eu, insa nu sunt sigur ca acest model rezista la fel de bine ca cele de F3b sau F3J. Si din acest motiv am cautat o solutie pentru a putea regla turatia (tradusa in practica cu viteza lineara de remorcare) si cat mai simpla si putin costisitoare. Modelul propus de mine cu bormasina se refera la un tabur clasic de mosor la care axul motric sa fie hexagonal de o dimensiune stabilita ulterior spre a-l prinde in madrina unei bormaisne oarecare care sa fie bloacata pe turatie maxima si alimentata dintr-un nu_mai_stiu_acum_cum_se_numeste care modifica linear tensiunea de iesire (gen potentiometru, numai ca e pentru curent alternativ) si sa fie comandata la pedala cu ajutorul unui buton de bormasina. Sper ca m-am facut inteles (desi am dubii serioase).

Astept o rectie din partea dumneavoatra!

Nu cred ca este o solutie cu bormasina, ai nevoie de forta si din aceasta cauza se foloseste electromotor, in plus tot ansamblul are si un rulment de unic sens pentru a nu scapa cablul de remorcaj, la cimp se presupune ca nu gasesti 220v ori unde, iar turatia se modifica din diametrul tamburului .Am construit si eu asa ceva si pot sa iti spun ca nu e simplu iar in competitii trebuie sa nu depaseasca o anumita forta de tractiune care se masoara cu cleste ampermetru etc.
Documenteazate gasesti pe net chiar si planuri, in general pe la francezi.
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#258 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 10 May 2010 - 02:44 PM

Eu am urmarit un rationament de genul:
din experienta fuga unul om cu un scripete in mana este suficienta pt a ridica un planor de 1600mm anvergura. Asta inseamna ca 5km/h x 2 (din fizica) = 10 km/h ar fi suficient. Eu am luat in calcul 15 km/h = 25000 cm/min . La un tambur de aprox. 14cm rezulta o turatie medie de 568 rot/min. In conditiile in care o bormasina modesta scoate 700 rot/min in gol rezulta ca atat momentul de torsiune (forta) este asigurat cat si turatia. REPET: Acesta este un rationament lipsit de experieta.

Cat despre 220V am spus ca ma refer la un convertor sau chiar la un generator "no_name".
Cat despre turatie, ideea este de a nu avea spe_mii de tobe. Ci de a o putea modifica din cursa pedalei (gen pedale de volum).

Pentru a realiza acest proiect am acces la u atelier ce contine atat sudura, cat si strungarie, mecanica, electrica si adiacente.
Documentatie am ceva, insa eu nu tin in mod deosebit sa realizez ceva gen electomotor de 1,1 kW alimentat la 12V Pb-Acid 55 AH.

Pt mine conteaza distractia si apoi legalitatea in concursuri...

Vezi postareaACS, la May 10 2010, 03:15 PM, a spus:

Nu cred ca este o solutie cu bormasina, ai nevoie de forta si din aceasta cauza se foloseste electromotor, in plus tot ansamblul are si un rulment de unic sens pentru a nu scapa cablul de remorcaj, la cimp se presupune ca nu gasesti 220v ori unde, iar turatia se modifica din diametrul tamburului .Am construit si eu asa ceva si pot sa iti spun ca nu e simplu iar in competitii trebuie sa nu depaseasca o anumita forta de tractiune care se masoara cu cleste ampermetru etc.
Documenteazate gasesti pe net chiar si planuri, in general pe la francezi.

Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#259 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 11 May 2010 - 06:59 AM

Vezi postareaCostumas, la May 10 2010, 03:44 PM, a spus:

Eu am urmarit un rationament de genul:
din experienta fuga unul om cu un scripete in mana este suficienta pt a ridica un planor de 1600mm anvergura. Asta inseamna ca 5km/h x 2 (din fizica) = 10 km/h ar fi suficient. Eu am luat in calcul 15 km/h = 25000 cm/min . La un tambur de aprox. 14cm rezulta o turatie medie de 568 rot/min. In conditiile in care o bormasina modesta scoate 700 rot/min in gol rezulta ca atat momentul de torsiune (forta) este asigurat cat si turatia. REPET: Acesta este un rationament lipsit de experieta.

Cat despre 220V am spus ca ma refer la un convertor sau chiar la un generator "no_name".
Cat despre turatie, ideea este de a nu avea spe_mii de tobe. Ci de a o putea modifica din cursa pedalei (gen pedale de volum).

Pentru a realiza acest proiect am acces la u atelier ce contine atat sudura, cat si strungarie, mecanica, electrica si adiacente.
Documentatie am ceva, insa eu nu tin in mod deosebit sa realizez ceva gen electomotor de 1,1 kW alimentat la 12V Pb-Acid 55 AH.

Pt mine conteaza distractia si apoi legalitatea in concursuri...

Nu e vorba de viteza ci de forta (1,1 kW ), daca nu ai remorcat nici o data un planor la sandou sa vezi de ce forta este nevoie mai ales atunci cind este vorba si de scripete nu poti sa crezi, dar deobicei la sripete sunt doua persoane care trag.Daca esti documentat atunci nu e nevoie sa iti spun eu ca nu sunt "spe_mii de tobe" ci se pune un manson pe toba initiala care are un diametru de circa 30-40 mm.
La ce iti folosete o turatie variabila cind la remorcaj viteza de tractiune trebuie sa fie constanta pentru ca restul il face pilotul din comenzi?
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#260 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 11 May 2010 - 09:19 AM

Am lansat pana acum la scripete un Arcus si inca un planor similar (nu mai stiu cum se numea). Eu vreau sa imi fac (sau sa cumpar) un mosor cu turatie variabila tocmai pentru a putea lansa fara ajutor uman atat X-treme-ul cat si un Arcus si un viitor planor mai micut, tot din elapor. Ideea mea este ca aceste modele nu rezista la o tractiune asa mare cum dezvolta un eletromotor.

off-topic: Daca eram suficient de documentat si daca nu as mai fi ajut nevoie de ajutor nu as mai fi postat aici. Nu consider constructiva atitudinea asta a ta cu "Documenteazate gasesti pe net chiar si planuri, in general pe la francezi." Poate ca nu stiu franceaza, iar din poze am scos tot ce am putut cu ajutorul acelui "electrician" de care aminteam. As dori sa nu extindem acest off-topic, sau cel putin nu aici.
Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#261 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 11 May 2010 - 10:10 AM

Vezi postareaCostumas, la May 11 2010, 10:19 AM, a spus:

.

off-topic: Daca eram suficient de documentat si daca nu as mai fi ajut nevoie de ajutor nu as mai fi postat aici. Nu consider constructiva atitudinea asta a ta cu "Documenteazate gasesti pe net chiar si planuri, in general pe la francezi." Poate ca nu stiu franceaza, iar din poze am scos tot ce am putut cu ajutorul acelui "electrician" de care aminteam. As dori sa nu extindem acest off-topic, sau cel putin nu aici.

5 minute de documentare =(vezi atasamentele)

Fisiere atasate


Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#262 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 11 May 2010 - 10:35 AM

@ ACS Apreciez. Planul ala in autocad l-am gasit si eu, m-am uitat peste el. Dar asta nu raspunde la cerintele mele de a putea lansa cu acelasi mosor si x-treme si arcus. Problema mea este ca aceste modele nu rezista la puterea dezvoltata de un electromotor.

Eu ma gandeam la ceva de genul asta :
Fisier atasat  Gm22324_Gener.jpg (242.36K)
Number of downloads: 103

sau asa
Fisier atasat  Gm22324_Conv.jpg (220.24K)
Number of downloads: 103

Ca o alternativa la bormasina ma gandeam chiar la un motor de masina de spalat.

(Motivul pentru care am postat aici este pentru ca acest mosor pe care il vreau este pentru X-Treme si nu pt modele din carbon. Totodata astept si eventualele sfaturi referitoare la constructia modelului ca planor.)
Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

#263 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 02:58 PM

Eu cu acelasi vinci cu care am ridicat planorul de 4m am ridicat si Easygliderul, cu atentie si cu viteza mai redusa, dar merge foarte bine.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#264 Useril este offline   Costumas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 18-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Comanesti (BC)
  • Interests:Parapanta, aeromodele.

Postat 11 May 2010 - 04:56 PM

@BogdanStancu : Cum ai realizat o viteza mai mica? Am inteles ca tu ai unul "adevarat". Se poate o poza, eventual cat te-a costat?
Zboruri pline si aterizari line!
______________________
Pe curand,
Lucian L.
___________________________
"In viata nu sunt lucruri de care trebuie sa te temi, ci sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegi." (Pavel Stratan)
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro