Multiplex AcroMaster kit, build, flight log
#181
Postat 24 July 2010 - 08:24 PM
#182
Postat 25 July 2010 - 09:25 AM
#183
Postat 27 July 2010 - 06:57 AM
Eu, inca, nu am gasit nici o elice perfect echilibrata din fabrica. Ce dispozitiv ai luat si cum l-ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
#184
Postat 27 July 2010 - 10:33 AM
dan_mitea, la Jul 27 2010, 07:57 AM, a spus:
Eu, inca, nu am gasit nici o elice perfect echilibrata din fabrica. Ce dispozitiv ai luat si cum l-ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
Elicele le-am testat cu dispozitivul de la jamara, dar am creat un stand care sa-mi permita verificarea lor si pe verticala, cele de 11/5.5 sunt echilibrate, mai am unele de 10/5 tot apc, astea intr-adevar desi nefolosite sunt neechlibrate, cat despre penseta de care zici, eu am banuit ca nu ea e de vina ci conul datorita strangerilor si fortarilor repetate sa isi fi modificat forma, pt ca la turatii mici cercul nu este perfect.
#185
Postat 27 July 2010 - 05:43 PM
Am folosit 14x7 pe Katana 30 Sebart, si 12x6 pe Red Hawk, si la Park Master , si la Ultimate si la Pitts si nici unul nu a inceput sa vibreze asa incat sa fiu nevoit sa pun "pufere din cauciuc". Mi se pare o aberatie constructia aia la un model trainer pentru 3D si electric . Si exclus baterie de peste 2200 mAh caci nu mai faci 3D cu el daca este greu.
Multi pun pack mare ca sa se laude ca au stat 25 min in aer ! NU ESTE BINE ! Vrei sa adormi cu statia in brate - iei planor si ul duci in termica.
Altfel 8-12 min maxim e bine si pentru concentrare si pentru evitarea supraincalzirii echipamentelor !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 July 2010 - 05:44 PM
#186
Postat 27 July 2010 - 05:50 PM
REAL DESIGN, la Jul 27 2010, 06:43 PM, a spus:
se stie ca acromasterul are o problema cu vibratiile motorului.
cred ca e singurul lui defect, din cate am vazut, dar e destul de mare cat sa nu iau si eu unul.
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#187
Postat 28 July 2010 - 04:08 PM
momete, la Jul 27 2010, 10:33 AM, a spus:
As face asa: elicea echilibrata as pune-o pe o penseta buna. Fara nici un con. Strang, verific, desfac penseta, rotesc un pic, strang....etc. Pana cand varfurile elicii sunt exact in acelasi plan. Daca nu vei fi uimit de cat de "rotund" va merge motorul, eu vin inot pana la tine.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Am mai auzic ca acel con este nereusit. Oricum la viteza cu care zbori acel model, conul nu este necesar.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 July 2010 - 04:10 PM
#188
Postat 28 July 2010 - 05:28 PM
dan_mitea, la Jul 28 2010, 05:08 PM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Am mai auzic ca acel con este nereusit. Oricum la viteza cu care zbori acel model, conul nu este necesar.
Folosesc un con de aluminiu,nu cel de elapor,care practic strange penseta pe ax, dar voi incerca metoda ta, are logica ce spui, iar daca nu reusesc, nu stiu daca ai burta, dar, daca da, sigur o dai jos!
Este postata o poza cu conul pe care-l folosesc in paginile din urma.
Stima!
#189
Postat 04 August 2010 - 06:27 AM
In primul rand,dezamagire totala pe magazinele din Ro pentru piese de schimb,poti astepta si 2 luni ca stocurile raman pe ZERO,desi promisiunile nu depasesc 10 zile.....
Drept urmare,am hotarat.In sfarsit,am pus si eu mana pe un AM,noroc chior cu EZ,care e mare lenes,dupa cum zicea pe forum cu un an inainte(cum ai reusit sa-l tii un an fara sa-l montezi????).De o saptamana citesc la sfaturi de am ametit,ca sa reusesc cumva sa depasesc punctul asta critic al monstrului,si am ramas pe varianta cu placaj de 1,5 mm de la suportul motor pana in spate pe structura mai rezistenta.
Cu motorizarea mai astept,banii vin mai greu decat se duc.
Alte sfaturi,de la cunoscatori?
#190
Postat 04 August 2010 - 12:53 PM
mirceav, la Aug 4 2010, 07:27 AM, a spus:
In primul rand,dezamagire totala pe magazinele din Ro pentru piese de schimb,poti astepta si 2 luni ca stocurile raman pe ZERO,desi promisiunile nu depasesc 10 zile.....
Drept urmare,am hotarat.In sfarsit,am pus si eu mana pe un AM,noroc chior cu EZ,care e mare lenes,dupa cum zicea pe forum cu un an inainte(cum ai reusit sa-l tii un an fara sa-l montezi????).De o saptamana citesc la sfaturi de am ametit,ca sa reusesc cumva sa depasesc punctul asta critic al monstrului,si am ramas pe varianta cu placaj de 1,5 mm de la suportul motor pana in spate pe structura mai rezistenta.
Cu motorizarea mai astept,banii vin mai greu decat se duc.
Alte sfaturi,de la cunoscatori?
Varianta cu placaj este excelenta, eu am adoptat-o si zic ca am scapat definitiv de vibratii, avionul are deja vreo 2 ore de zbor si se comporta perfect,daca vei umple cu ceva elapor spatiul gol ramas intre placaj si fuseleaj va fi si mai bine, eu n-am facut-o si acum suna "a gol", cu motorizarea recomandata de producator si cu modificarea asta a ajuns la 1160g si se duce pe verticala nelimitat.Cat despre alte sfaturi, cred ca le poti obtine face to face la o zi de zbor, din cate stiu in Timisoara este un grup destul de mare de "acromasteri".
Spor la constructie!
#191
Postat 04 August 2010 - 01:56 PM
momete, la Aug 4 2010, 01:53 PM, a spus:
Spor la constructie!
cu spuma poliuretanica poate fi ok sa umplu golurile?de lemn adera cu siguranta,cu Elaporul nu am experienta
#192
Postat 04 August 2010 - 03:12 PM
mirceav, la Aug 4 2010, 02:56 PM, a spus:
Da, poti, la fuselajul trecut am incercat sa dublez peretii doar cu spuma poliuretanica in speranta ca-mi va absorbi vibratiile, n-a fost asa, insa, de lipit s-a lipit foarte bine de elapor cu CA.
#193
Postat 05 August 2010 - 07:14 AM
momete, la Aug 4 2010, 04:12 PM, a spus:
ziceam daca spuma adera la Elapor direct,stie cineva?
#194
Postat 02 July 2011 - 09:58 AM
[color="#0033cc"]83[/color][color="#0033cc"] [/color]LED Acromaster
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif</span>
#195
Postat 24 March 2013 - 08:51 PM
Asa arata cu si fara lumini.
si noaptea..
Fisiere atasate
-
20130324_201324.jpg (210.38K)
Number of downloads: 136 -
20130324_201356.jpg (196.13K)
Number of downloads: 145 -
20130324_201705.jpg (174.58K)
Number of downloads: 141 -
20130324_201721.jpg (139.05K)
Number of downloads: 145
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#196
Postat 27 March 2013 - 09:04 AM
Totusi chiar si cu aceasta configuratie CG cade unde trebuie.Sa fie din cauza ledurilor care sunt pozitionate in fata CG-ului fiind mai aproape de bordul de atac al aripii?? si sa fie asa de grele :unsure: :unsure:
O sa vedem cum zboara dar sa vina odata primavara asta..
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 27 March 2013 - 09:04 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#197
Postat 27 March 2013 - 09:09 AM
oachidori, la 27 March 2013 - 09:04 AM, a spus:
Te contrazici singur :)
200W / kg este motorizare la limita de trainer, ce acro sau 3D...
Plus ca o sa omori repede bateriile de 1300, vei trage din ele peste 15C, care la ce se vinde la HK inseamna maxim 50 zboruri. As sugera sa iti faci o montura din 3 conectori si sa folosesti doua in paralel, ar veni 2600mAh, cam cu cat zboara majoritatea. Nici nu stiu cum faci CG-ul fiind asa de usor in fata.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 March 2013 - 09:10 AM
#198
Postat 27 March 2013 - 10:57 AM
renatoa, la 27 March 2013 - 09:09 AM, a spus:
200W / kg este motorizare la limita de trainer, ce acro sau 3D...
Plus ca o sa omori repede bateriile de 1300, vei trage din ele peste 15C, care la ce se vinde la HK inseamna maxim 50 zboruri. As sugera sa iti faci o montura din 3 conectori si sa folosesti doua in paralel, ar veni 2600mAh, cam cu cat zboara majoritatea. Nici nu stiu cum faci CG-ul fiind asa de usor in fata.
Motor electric "brushless" (fara perii) apartinand clasei de 200W, recomandat pentru modele sport cu o greutate de pana la ca. 1100 g, sau pentru modele acrobatice cantarind pana la ca. 600 g.
asta scrie pe site. Cat despre 2 acumulatori in paralel m-am gandit la aceasta varianta si am deja cabluri facute. O sa fac un zbor cu asta sa vad cum merge, iar dc nu imi place o sa caut alta varianta.Mai am un motor cel de pe junior care e Compact-ul 400 dar ala merge cu doar cu 2 S, de fapt tensiunea de lucru este 7.4-11.1, dar un acc 3S are incarcat in jur de 12.5 V ceea ce e cam mult.Ar trebui sa reduc voltajul de la 3S la 2S sau sa cumpar iar n baterii ceea ce tocmai nu mai vreau. :pardon:
Vom vedea..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#199
Postat 27 March 2013 - 11:23 AM
Nu stiu ce este un "model sport", poate au vrut sa scrie scale... :unsure:
Estimarea corect este de pana la 600 grame pentru acro, adica pe la 330-400W/kg, ca la carte.
Problema este daca AcroMaster se va simti bine sa zboare scale... :unsure:
Pe Junior este Compact 340, de vreo 150W, atat trage din 2s si elice 10x6.
#200
Postat 27 March 2013 - 01:10 PM
http://www3.towerhob...ings/cat-a.html
Multa, multa bafta.
#201
Postat 27 March 2013 - 07:37 PM
renatoa, la 27 March 2013 - 11:23 AM, a spus:
Nu stiu ce este un "model sport", poate au vrut sa scrie scale... :unsure:
Estimarea corect este de pana la 600 grame pentru acro, adica pe la 330-400W/kg, ca la carte.
Problema este daca AcroMaster se va simti bine sa zboare scale... :unsure:
Pe Junior este Compact 340, de vreo 150W, atat trage din 2s si elice 10x6.
eu l-am avut pe asta, adica 345,motor si zice ca trage 1000 g, asta cu elice 25x15 pliabila (10x6 cum spui tu).
Deci banuiesc ca ar merge un apc sport 10x5 sau chiar 11x5.
Vom vedea..
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 27 March 2013 - 07:38 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#202
Postat 27 March 2013 - 08:49 PM
oachidori, la 27 March 2013 - 07:37 PM, a spus:
Deci banuiesc ca ar merge un apc sport 10x5 sau chiar 11x5.
Vom vedea..
Watt, oachi. Puterea se masoara in vati. Ai nevoie de 350-400 w/Kg avion RTF, daca vrei sa fie cu traciune supra unitara pentru 3d. Diametrul si pasul sunt alte probleme...
#203
Postat 27 March 2013 - 10:50 PM
vlad1, la 27 March 2013 - 08:49 PM, a spus:
Puterea se masoara si in CP daca tot ne dam mari ca stim fizica.Ce te face sa crezi ca nu stiu in ce se masoara puterea??? :angry2: Daca te uiti pe site la Graupner o sa vezi in ce dau ei tractiunea motorului 1N=100 g,pt motorul de care vorbeam 15 N.
Si crede-ma ca stiu si ce reprezinta pasul si diametrul...poate vreau sa zbor cu el cu incetinitorul..Daca Parkmasterul care avea 650 g zbura cu motorul lui la verticala cu siguranta o sa zboare si asta care are doar 950 g.Ca 3d inca nu ma pricep sa zbor.. :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#204
Postat 27 March 2013 - 11:24 PM
oachidori, la 27 March 2013 - 10:57 AM, a spus:
Vom vedea..
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 March 2013 - 11:25 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#205
Postat 28 March 2013 - 08:30 AM
Cu 9x6 pe la 3/4 din mansa intra in trepidatii si trece de 30A din 3s, care daca sunt trasi din 1300mAh le pune cruce. Daca mai punem si 10-11 elice...
#206
Postat 28 March 2013 - 04:16 PM
oachidori, la 27 March 2013 - 10:50 PM, a spus:
Si crede-ma ca stiu si ce reprezinta pasul si diametrul...poate vreau sa zbor cu el cu incetinitorul..Daca Parkmasterul care avea 650 g zbura cu motorul lui la verticala cu siguranta o sa zboare si asta care are doar 950 g.Ca 3d inca nu ma pricep sa zbor.. :drinks:
Puterea se masoara numai in wati. CP-ul este o unitate mai pe intelesul tuturor daca vrei sa zic asa. 1KW = 1,36 CP.
Aceasta postare a fost editata de TOMY: 28 March 2013 - 04:18 PM
#207
Postat 28 March 2013 - 04:53 PM
TOMY, la 28 March 2013 - 04:16 PM, a spus:
Corecta afirmatia.Pai daca exista aceasta echivalenta nu rezulta ca puterea se masoara si in CP? Nu este echivalenta afirmatia? :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#208
Postat 28 March 2013 - 09:02 PM
oachidori, la 28 March 2013 - 04:53 PM, a spus:
Ba da. Era vorba ca la modul general se folosesc watii cand definesti puterea. In cazuri specifice poti vorbi de CP ca e mai definitoriu pe un anumit segment. Dar oricum facem teoria chibritului, ideea e ca vrei sa pui motorul de pe parkmaster pe acromaster, nu?.
Am avut parkmaster si stiu ca tragea super bine motorul lui pt. greutatea parkmaster-ului,dar pt. 950 g cat zici ca ti-a iesit acromasterul, ma tem sa nu trebuiasca sa stai cam full cu gazul cam pentru orice manevra usoara.
Tractiunea pe parkmaster cred ca era cam pe aici 950-1000 g full. Daca tu ai deja 950g, ma tem ca iesi un pic din plaja de eficienta a motorului si pe langa faptul ca nu prea o sa ai tractiune chiar si in manevre usoare, ai sa si consumi in draci. Dar oricum merita sa incerci ca nu ai ce pierde. Eventual daca nu-ti place, iti iei dupa-aia un motor din seria 3xxx.
Aceasta postare a fost editata de TOMY: 28 March 2013 - 09:03 PM
#209
Postat 17 August 2013 - 03:28 PM
Fisiere atasate
-
dogday3.jpg (51.71K)
Number of downloads: 117
#210
Postat 13 December 2013 - 09:53 PM