Modelism - RHC Forum: Multiplex AcroMaster - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex AcroMaster kit, build, flight log

#181 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 24 July 2010 - 08:24 PM

Cred ca e cea mai recomandata solutie. S-ar putea sa mearga binisor si cu ceva adeziv de contact gen prenadez, dar nu are rost sa te complici.
0

#182 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2010 - 09:25 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Jul 24 2010, 09:24 PM, a spus:

Cred ca e cea mai recomandata solutie. S-ar putea sa mearga binisor si cu ceva adeziv de contact gen prenadez, dar nu are rost sa te complici.



Da, pana la urma am mers pe CA si aparent a lipit foarte bine, o sa vad la probe.
0

#183 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 July 2010 - 06:57 AM

Dar penseta de prindere a elicii este ok? Cand privesti elicea "pe cant", atunci cand se invarte la turatie mica, vezi un singur cerc?
Eu, inca, nu am gasit nici o elice perfect echilibrata din fabrica. Ce dispozitiv ai luat si cum l-ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#184 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2010 - 10:33 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jul 27 2010, 07:57 AM, a spus:

Dar penseta de prindere a elicii este ok? Cand privesti elicea "pe cant", atunci cand se invarte la turatie mica, vezi un singur cerc?
Eu, inca, nu am gasit nici o elice perfect echilibrata din fabrica. Ce dispozitiv ai luat si cum l-ai utilizat?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.



Elicele le-am testat cu dispozitivul de la jamara, dar am creat un stand care sa-mi permita verificarea lor si pe verticala, cele de 11/5.5 sunt echilibrate, mai am unele de 10/5 tot apc, astea intr-adevar desi nefolosite sunt neechlibrate, cat despre penseta de care zici, eu am banuit ca nu ea e de vina ci conul datorita strangerilor si fortarilor repetate sa isi fi modificat forma, pt ca la turatii mici cercul nu este perfect.
0

#185 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 July 2010 - 05:43 PM

Eu la nici un electric nu am stat sa echilibrez elicea si totusi nu am avut nici o problema folosind un adaptor de elice bun.
Am folosit 14x7 pe Katana 30 Sebart, si 12x6 pe Red Hawk, si la Park Master , si la Ultimate si la Pitts si nici unul nu a inceput sa vibreze asa incat sa fiu nevoit sa pun "pufere din cauciuc". Mi se pare o aberatie constructia aia la un model trainer pentru 3D si electric . Si exclus baterie de peste 2200 mAh caci nu mai faci 3D cu el daca este greu.

Multi pun pack mare ca sa se laude ca au stat 25 min in aer ! NU ESTE BINE ! Vrei sa adormi cu statia in brate - iei planor si ul duci in termica.
Altfel 8-12 min maxim e bine si pentru concentrare si pentru evitarea supraincalzirii echipamentelor !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 July 2010 - 05:44 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#186 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 27 July 2010 - 05:50 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jul 27 2010, 06:43 PM, a spus:

Eu la nici un electric nu am stat sa echilibrez elicea si totusi nu am avut nici o problema folosind un adaptor de elice bun.


se stie ca acromasterul are o problema cu vibratiile motorului.
cred ca e singurul lui defect, din cate am vazut, dar e destul de mare cat sa nu iau si eu unul.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#187 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 July 2010 - 04:08 PM

Vezi postareamomete, la Jul 27 2010, 10:33 AM, a spus:

Elicele le-am testat cu dispozitivul de la jamara, dar am creat un stand care sa-mi permita verificarea lor si pe verticala, cele de 11/5.5 sunt echilibrate, mai am unele de 10/5 tot apc, astea intr-adevar desi nefolosite sunt neechlibrate, cat despre penseta de care zici, eu am banuit ca nu ea e de vina ci conul datorita strangerilor si fortarilor repetate sa isi fi modificat forma, pt ca la turatii mici cercul nu este perfect.

As face asa: elicea echilibrata as pune-o pe o penseta buna. Fara nici un con. Strang, verific, desfac penseta, rotesc un pic, strang....etc. Pana cand varfurile elicii sunt exact in acelasi plan. Daca nu vei fi uimit de cat de "rotund" va merge motorul, eu vin inot pana la tine.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Am mai auzic ca acel con este nereusit. Oricum la viteza cu care zbori acel model, conul nu este necesar.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 July 2010 - 04:10 PM

0

#188 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2010 - 05:28 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jul 28 2010, 05:08 PM, a spus:

As face asa: elicea echilibrata as pune-o pe o penseta buna. Fara nici un con. Strang, verific, desfac penseta, rotesc un pic, strang....etc. Pana cand varfurile elicii sunt exact in acelasi plan. Daca nu vei fi uimit de cat de "rotund" va merge motorul, eu vin inot pana la tine.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Am mai auzic ca acel con este nereusit. Oricum la viteza cu care zbori acel model, conul nu este necesar.



Folosesc un con de aluminiu,nu cel de elapor,care practic strange penseta pe ax, dar voi incerca metoda ta, are logica ce spui, iar daca nu reusesc, nu stiu daca ai burta, dar, daca da, sigur o dai jos!

Este postata o poza cu conul pe care-l folosesc in paginile din urma.

Stima!
0

#189 Useril este offline   mirceav 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Location:Timisoara

Postat 04 August 2010 - 06:27 AM

zboruri intentionate va urez la toti.

In primul rand,dezamagire totala pe magazinele din Ro pentru piese de schimb,poti astepta si 2 luni ca stocurile raman pe ZERO,desi promisiunile nu depasesc 10 zile.....

Drept urmare,am hotarat.In sfarsit,am pus si eu mana pe un AM,noroc chior cu EZ,care e mare lenes,dupa cum zicea pe forum cu un an inainte(cum ai reusit sa-l tii un an fara sa-l montezi????).De o saptamana citesc la sfaturi de am ametit,ca sa reusesc cumva sa depasesc punctul asta critic al monstrului,si am ramas pe varianta cu placaj de 1,5 mm de la suportul motor pana in spate pe structura mai rezistenta.

Cu motorizarea mai astept,banii vin mai greu decat se duc.

Alte sfaturi,de la cunoscatori?
Though I Fly Through the Valley of Death, I Shall Fear No Evil. For I am at 80000 Feet and Climbing.....si..m-am trezit!!!
0

#190 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2010 - 12:53 PM

Vezi postareamirceav, la Aug 4 2010, 07:27 AM, a spus:

zboruri intentionate va urez la toti.

In primul rand,dezamagire totala pe magazinele din Ro pentru piese de schimb,poti astepta si 2 luni ca stocurile raman pe ZERO,desi promisiunile nu depasesc 10 zile.....

Drept urmare,am hotarat.In sfarsit,am pus si eu mana pe un AM,noroc chior cu EZ,care e mare lenes,dupa cum zicea pe forum cu un an inainte(cum ai reusit sa-l tii un an fara sa-l montezi????).De o saptamana citesc la sfaturi de am ametit,ca sa reusesc cumva sa depasesc punctul asta critic al monstrului,si am ramas pe varianta cu placaj de 1,5 mm de la suportul motor pana in spate pe structura mai rezistenta.

Cu motorizarea mai astept,banii vin mai greu decat se duc.

Alte sfaturi,de la cunoscatori?



Varianta cu placaj este excelenta, eu am adoptat-o si zic ca am scapat definitiv de vibratii, avionul are deja vreo 2 ore de zbor si se comporta perfect,daca vei umple cu ceva elapor spatiul gol ramas intre placaj si fuseleaj va fi si mai bine, eu n-am facut-o si acum suna "a gol", cu motorizarea recomandata de producator si cu modificarea asta a ajuns la 1160g si se duce pe verticala nelimitat.Cat despre alte sfaturi, cred ca le poti obtine face to face la o zi de zbor, din cate stiu in Timisoara este un grup destul de mare de "acromasteri".

Spor la constructie!
0

#191 Useril este offline   mirceav 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Location:Timisoara

Postat 04 August 2010 - 01:56 PM

Vezi postareamomete, la Aug 4 2010, 01:53 PM, a spus:

Varianta cu placaj este excelenta, eu am adoptat-o si zic ca am scapat definitiv de vibratii, avionul are deja vreo 2 ore de zbor si se comporta perfect,daca vei umple cu ceva elapor spatiul gol ramas intre placaj si fuseleaj va fi si mai bine, eu n-am facut-o si acum suna "a gol", cu motorizarea recomandata de producator si cu modificarea asta a ajuns la 1160g si se duce pe verticala nelimitat.Cat despre alte sfaturi, cred ca le poti obtine face to face la o zi de zbor, din cate stiu in Timisoara este un grup destul de mare de "acromasteri".

Spor la constructie!

cu spuma poliuretanica poate fi ok sa umplu golurile?de lemn adera cu siguranta,cu Elaporul nu am experienta
Though I Fly Through the Valley of Death, I Shall Fear No Evil. For I am at 80000 Feet and Climbing.....si..m-am trezit!!!
0

#192 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2010 - 03:12 PM

Vezi postareamirceav, la Aug 4 2010, 02:56 PM, a spus:

cu spuma poliuretanica poate fi ok sa umplu golurile?de lemn adera cu siguranta,cu Elaporul nu am experienta


Da, poti, la fuselajul trecut am incercat sa dublez peretii doar cu spuma poliuretanica in speranta ca-mi va absorbi vibratiile, n-a fost asa, insa, de lipit s-a lipit foarte bine de elapor cu CA.
0

#193 Useril este offline   mirceav 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Location:Timisoara

Postat 05 August 2010 - 07:14 AM

Vezi postareamomete, la Aug 4 2010, 04:12 PM, a spus:

Da, poti, la fuselajul trecut am incercat sa dublez peretii doar cu spuma poliuretanica in speranta ca-mi va absorbi vibratiile, n-a fost asa, insa, de lipit s-a lipit foarte bine de elapor cu CA.

ziceam daca spuma adera la Elapor direct,stie cineva?
Though I Fly Through the Valley of Death, I Shall Fear No Evil. For I am at 80000 Feet and Climbing.....si..m-am trezit!!!
0

#194 Useril este offline   FLUERARU 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 27-October 10
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti

Postat 02 July 2011 - 09:58 AM

Salut,ma bate gandul ca pentru urmatorul an sa achizitionez si eu un acromaster,instalatia de lumini de aici (videoclip) se gaseste pe piata?sau trebeuie sa o confectionezi tu insauti?multamhttp://i2.ytimg.com/vi/aGFX-w6YUjQ/default.jpg[color=#FFFFFF !important]1:26[/color]http://s.ytimg.com/yt/img/pixel-vfl3z5WfW.gifhttp://s.ytimg.com/yt/img/pixel-vfl3z5WfW.gif
[color="#0033cc"]83[/color][color="#0033cc"] [/color]LED Acromaster









http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
</span>
0

#195 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 March 2013 - 08:51 PM

Profitand de pretul excelent de la hobbyrc am decis sa imi iau si eu acest avion, mai ales ca Parkmaster=ul s-a rupt in aer dupa o indelungata cariera.Nu mai reiau toate fazele constructiei.Singurul lucru pe care l-am facut au fost cateva tije de carbon puse in bot, dupa ce am citit pe mai multe forumuri. In rest aveam niste leduri pe acasa si am zis sa ii pun niste kuminite sa pot sa ma dau cu el si noaptea.Nu am vrut sa il fac sorcova doar sa fie vizibil.
Asa arata cu si fara lumini.

si noaptea..

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#196 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 March 2013 - 09:04 AM

Nu stiu cum a iesit altor posesori ai acestui avion dar mie mi-a iesit la 950 g.Asta cu motorul ce l-am avut pe Parkmaster (nu vreau sa zbor 3d) deci ar trebui sa mearga, acumulatori de 1300 tot de acolo ca am prea multi si instalatia de lumini.Stiu ca altii au in jur de 1100 g dar cu motorul de 35.. si acumulatori mai mari, dar fara leduri. :rolleyes: :pardon:
Totusi chiar si cu aceasta configuratie CG cade unde trebuie.Sa fie din cauza ledurilor care sunt pozitionate in fata CG-ului fiind mai aproape de bordul de atac al aripii?? si sa fie asa de grele :unsure: :unsure:
O sa vedem cum zboara dar sa vina odata primavara asta..

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 27 March 2013 - 09:04 AM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#197 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 March 2013 - 09:09 AM

Vezi postareaoachidori, la 27 March 2013 - 09:04 AM, a spus:

Nu stiu cum a iesit altor posesori ...Stiu ca altii au in jur de 1100 g ...


Te contrazici singur :)

200W / kg este motorizare la limita de trainer, ce acro sau 3D...
Plus ca o sa omori repede bateriile de 1300, vei trage din ele peste 15C, care la ce se vinde la HK inseamna maxim 50 zboruri. As sugera sa iti faci o montura din 3 conectori si sa folosesti doua in paralel, ar veni 2600mAh, cam cu cat zboara majoritatea. Nici nu stiu cum faci CG-ul fiind asa de usor in fata.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 March 2013 - 09:10 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#198 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 March 2013 - 10:57 AM

Vezi postarearenatoa, la 27 March 2013 - 09:09 AM, a spus:

Te contrazici singur :)

200W / kg este motorizare la limita de trainer, ce acro sau 3D...
Plus ca o sa omori repede bateriile de 1300, vei trage din ele peste 15C, care la ce se vinde la HK inseamna maxim 50 zboruri. As sugera sa iti faci o montura din 3 conectori si sa folosesti doua in paralel, ar veni 2600mAh, cam cu cat zboara majoritatea. Nici nu stiu cum faci CG-ul fiind asa de usor in fata.


Motor electric "brushless" (fara perii) apartinand clasei de 200W, recomandat pentru modele sport cu o greutate de pana la ca. 1100 g, sau pentru modele acrobatice cantarind pana la ca. 600 g.
asta scrie pe site. Cat despre 2 acumulatori in paralel m-am gandit la aceasta varianta si am deja cabluri facute. O sa fac un zbor cu asta sa vad cum merge, iar dc nu imi place o sa caut alta varianta.Mai am un motor cel de pe junior care e Compact-ul 400 dar ala merge cu doar cu 2 S, de fapt tensiunea de lucru este 7.4-11.1, dar un acc 3S are incarcat in jur de 12.5 V ceea ce e cam mult.Ar trebui sa reduc voltajul de la 3S la 2S sau sa cumpar iar n baterii ceea ce tocmai nu mai vreau. :pardon:
Vom vedea..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#199 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 March 2013 - 11:23 AM

Am citit ce scrie pe site, ce am scris eu e din experienta.
Nu stiu ce este un "model sport", poate au vrut sa scrie scale... :unsure:
Estimarea corect este de pana la 600 grame pentru acro, adica pe la 330-400W/kg, ca la carte.
Problema este daca AcroMaster se va simti bine sa zboare scale... :unsure:

Pe Junior este Compact 340, de vreo 150W, atat trage din 2s si elice 10x6.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#200 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 March 2013 - 01:10 PM

Tower, SIG, etc, utilizeaza aceasta clasificare:
http://www3.towerhob...ings/cat-a.html
Multa, multa bafta.
0

#201 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 March 2013 - 07:37 PM

Vezi postarearenatoa, la 27 March 2013 - 11:23 AM, a spus:

Am citit ce scrie pe site, ce am scris eu e din experienta.
Nu stiu ce este un "model sport", poate au vrut sa scrie scale... :unsure:
Estimarea corect este de pana la 600 grame pentru acro, adica pe la 330-400W/kg, ca la carte.
Problema este daca AcroMaster se va simti bine sa zboare scale... :unsure:

Pe Junior este Compact 340, de vreo 150W, atat trage din 2s si elice 10x6.

eu l-am avut pe asta, adica 345,motor si zice ca trage 1000 g, asta cu elice 25x15 pliabila (10x6 cum spui tu).
Deci banuiesc ca ar merge un apc sport 10x5 sau chiar 11x5.
Vom vedea..

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 27 March 2013 - 07:38 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#202 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 27 March 2013 - 08:49 PM

Vezi postareaoachidori, la 27 March 2013 - 07:37 PM, a spus:

eu l-am avut pe asta, adica 345,motor si zice ca trage 1000 g, asta cu elice 25x15 pliabila (10x6 cum spui tu).
Deci banuiesc ca ar merge un apc sport 10x5 sau chiar 11x5.
Vom vedea..


Watt, oachi. Puterea se masoara in vati. Ai nevoie de 350-400 w/Kg avion RTF, daca vrei sa fie cu traciune supra unitara pentru 3d. Diametrul si pasul sunt alte probleme...
0

#203 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 March 2013 - 10:50 PM

Vezi postareavlad1, la 27 March 2013 - 08:49 PM, a spus:

Watt, oachi. Puterea se masoara in vati. Ai nevoie de 350-400 w/Kg avion RTF, daca vrei sa fie cu traciune supra unitara pentru 3d. Diametrul si pasul sunt alte probleme...

Puterea se masoara si in CP daca tot ne dam mari ca stim fizica.Ce te face sa crezi ca nu stiu in ce se masoara puterea??? :angry2: Daca te uiti pe site la Graupner o sa vezi in ce dau ei tractiunea motorului 1N=100 g,pt motorul de care vorbeam 15 N.
Si crede-ma ca stiu si ce reprezinta pasul si diametrul...poate vreau sa zbor cu el cu incetinitorul..Daca Parkmasterul care avea 650 g zbura cu motorul lui la verticala cu siguranta o sa zboare si asta care are doar 950 g.Ca 3d inca nu ma pricep sa zbor.. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#204 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2013 - 11:24 PM

Merge pe 3s fara probleme nu trebuie sa reduci nimic, sa nu depasesti amperajul maxim, asta e singura conditie. Adica trebuie sa gasesti elicea potrivita pentru 3s. Nu stiu ce Kv are acest Compact 400.

Vezi postareaoachidori, la 27 March 2013 - 10:57 AM, a spus:

Mai am un motor cel de pe junior care e Compact-ul 400 dar ala merge cu doar cu 2 S, de fapt tensiunea de lucru este 7.4-11.1, dar un acc 3S are incarcat in jur de 12.5 V ceea ce e cam mult.Ar trebui sa reduc voltajul de la 3S la 2S sau sa cumpar iar n baterii ceea ce tocmai nu mai vreau. :pardon:
Vom vedea..

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 March 2013 - 11:25 PM

0

#205 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 March 2013 - 08:30 AM

1500kv, a postat mai sus. Si e Compact 345, adica un 3530, seria 400 inseamna 3542 1100kv, alta viata, l-am avut pe Bird of Time.

Cu 9x6 pe la 3/4 din mansa intra in trepidatii si trece de 30A din 3s, care daca sunt trasi din 1300mAh le pune cruce. Daca mai punem si 10-11 elice...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#206 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 28 March 2013 - 04:16 PM

Vezi postareaoachidori, la 27 March 2013 - 10:50 PM, a spus:

Puterea se masoara si in CP daca tot ne dam mari ca stim fizica.Ce te face sa crezi ca nu stiu in ce se masoara puterea??? :angry2: Daca te uiti pe site la Graupner o sa vezi in ce dau ei tractiunea motorului 1N=100 g,pt motorul de care vorbeam 15 N.
Si crede-ma ca stiu si ce reprezinta pasul si diametrul...poate vreau sa zbor cu el cu incetinitorul..Daca Parkmasterul care avea 650 g zbura cu motorul lui la verticala cu siguranta o sa zboare si asta care are doar 950 g.Ca 3d inca nu ma pricep sa zbor.. :drinks:


Puterea se masoara numai in wati. CP-ul este o unitate mai pe intelesul tuturor daca vrei sa zic asa. 1KW = 1,36 CP.

Aceasta postare a fost editata de TOMY: 28 March 2013 - 04:18 PM

0

#207 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 March 2013 - 04:53 PM

Vezi postareaTOMY, la 28 March 2013 - 04:16 PM, a spus:

Puterea se masoara numai in wati. CP-ul este o unitate mai pe intelesul tuturor daca vrei sa zic asa. 1KW = 1,36 CP.

Corecta afirmatia.Pai daca exista aceasta echivalenta nu rezulta ca puterea se masoara si in CP? Nu este echivalenta afirmatia? :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#208 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 28 March 2013 - 09:02 PM

Vezi postareaoachidori, la 28 March 2013 - 04:53 PM, a spus:

Corecta afirmatia.Pai daca exista aceasta echivalenta nu rezulta ca puterea se masoara si in CP? Nu este echivalenta afirmatia? :drinks:


Ba da. Era vorba ca la modul general se folosesc watii cand definesti puterea. In cazuri specifice poti vorbi de CP ca e mai definitoriu pe un anumit segment. Dar oricum facem teoria chibritului, ideea e ca vrei sa pui motorul de pe parkmaster pe acromaster, nu?.
Am avut parkmaster si stiu ca tragea super bine motorul lui pt. greutatea parkmaster-ului,dar pt. 950 g cat zici ca ti-a iesit acromasterul, ma tem sa nu trebuiasca sa stai cam full cu gazul cam pentru orice manevra usoara.
Tractiunea pe parkmaster cred ca era cam pe aici 950-1000 g full. Daca tu ai deja 950g, ma tem ca iesi un pic din plaja de eficienta a motorului si pe langa faptul ca nu prea o sa ai tractiune chiar si in manevre usoare, ai sa si consumi in draci. Dar oricum merita sa incerci ca nu ai ce pierde. Eventual daca nu-ti place, iti iei dupa-aia un motor din seria 3xxx.

Aceasta postare a fost editata de TOMY: 28 March 2013 - 09:03 PM

0

#209 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 17 August 2013 - 03:28 PM

navigand pe net dupa un acromaster, am dat de urmatoarea poza care mi-a placut f. mult:

Fisiere atasate


0

#210 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 December 2013 - 09:53 PM

Pentru motoarele electrice puterea este exprimata in Wati , din cate stiu un cp = 746W, ca puterea este exprimata in W s-au CP , inseamna acelasi lucru , cum ar fi exprimarea in CM , s-au MM pentru lungime
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

27 useri citesc topicul
0 membri, 27 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro