Modelism - RHC Forum: Multiplex AcroMaster - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex AcroMaster kit, build, flight log

#151 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 August 2009 - 11:34 PM

deci dupa cum am zis.
Acolo e clar elice descentrata folosita indelungat, si structura elapor distrusa. Am patit la fel dupa ruperea botului, lipit cu CA (rigid) si intr-un final elaporul a obosit pe langa lipituri si efectiv nu mai putea tine motorul la turatii + vibratii (chiar mici) si chiar din cauza efectului giroscopic. Tot botul imi flamba la turatie mai mare...

Solutia e relativ dificila as zice... vezi pe rc groups, sunt unii care au facut un motor mount din lemn (au pus si template-ul PDF)... tai botul si bagi ala acolo lipit bine pana langa aripi si o sa il intareasca... dar deja vorbim de alte greutati...

Imi pare rau de ce s-a intamplat...


0

#152 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 August 2009 - 11:46 AM

Vreau si eu un Acromaster.
De mult timp caut si eu un spumar de acrobatie si iata ca am gasit ce-mi trebuia.
De unde sa-mi cumpar si eu un Kit sa vina repede si sa fie ieftin?
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#153 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 30 September 2009 - 06:16 PM

Luni am luat si eu un motor chinezesc sa il schimb pe cel de pe acromaster. A ajuns ieri, in vreo 3 ore am reusit sa concep adaptorul pt suportul motorului si lam montat, desi nu era chiar perfect, si iam dat drumu sa vad ce iese ... Cresc usor turatia pana la 50 % nu se intamla nimic , 60% nimic 70% tot nimic ... ma bucurasem putin pe cand incepe iar sa vibreze de paraca la luat dracii. Dupa evaluarea pagubelor am ajuns la concluzia ca vibratia a indoit axul motorului ?!?! Nici in visele mele nu mias fi inchipui ca se poate intampla asa ceva ... Dupa esecul de ieri azi am zis ca schimb axu , fac un suport pt motor ca cel original si om vedea ce va iesi (asta va fi maine)... Am mai pus in bot pe ici pe colo epoxi si am siz ca il intaresc u bare de carbon (2x3mm) si dade oi avea ceva noroc pe maine ...
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#154 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 September 2009 - 06:28 PM

Elicea este centrata? Penseta de fixare pe ax este buna? Altfel de unde vibratii la un motor nou?
0

#155 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 30 September 2009 - 06:38 PM

Elicea e cat se poate de noua ... am scoso din punga ... iar adaptoru era si el nou,nefolosit. Banuiesc ca apc urile sunt centrate (nu sunt jamara).
Pai ce crezi ca incerc sa aflu eu de deva vreme (habar nam de unde vin vibratiile). Uni zic model , altii ca motorul e de vina. Am schimbat motoru da tot vibreaza...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 30 September 2009 - 06:41 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#156 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 30 September 2009 - 06:52 PM

My 25 cents :
Suportul motor si botul de elapor.
Pe o prindere elastica la momentul rezonantei se intampla ce ai patit.

Eu am patit acelasi fenomen cu consecinte la fel de spectaculoase pe un banc de proba manufacturat de mine.
(Alte motoare cu tractiune sub 0,8 KG au mers bine pe el)
Sistemul avea elasticitate si facea ca toti dracii la turatie - putere mare.
Elicea, APC, 11x5,5 a plestit din vibratii.
Culmea elicea era echilibrata static dar orice mic dezechilibru la rezonanta ..... buf
Dupa ce te asiguri ca esti drept, echilibrat din nou, fa testul cu un suport rigid si bine fixat.
Atentie si la faptul ca motoarele chn au ax subtire 3mm care la randul lui poate fi elastic cu o prindere penseta care duce elicea departe de rotor.
Prefera adaptoarele fixate direct pe rotor, pune elicea cat mai aproape de el , implicit de rulment, si vezi bataile la varful palelor atat pe orizontala cat si verticala.
Axul de 5mm de la multiplex nu este degeaba asa
Numai bine

PS Elicele APC au niste bucsi de centrare. Nu folosi gaura din turnare, chiar e bine sa fie mai mare . Daca bucsile nu se potrivesc te sfatuiesc sa maresti diametrul cu alezoare.

Aceasta postare a fost editata de Horja: 30 September 2009 - 06:57 PM

0

#157 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 30 September 2009 - 07:02 PM

Vezi postareaHorja, la Sep 30 2009, 06:52 PM, a spus:

Axul de 5mm de la multiplex nu este degeaba asa
Numai bine

PS Elicele APC au niste bucsi de centrare. Nu folosi gaura din turnare, chiar e bine sa fie mai mare . Daca bucsile nu se potrivesc te sfatuiesc sa maresti diametrul cu alezoare.

Mam gandit ca nu au fost prosti aia de la multiplex ca au pus ax de 5mm. Se potrivesc bucsele :rolleyes:
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#158 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 October 2009 - 10:01 PM

hmmm am si eu o dilema. Oare sa fie mult laudatul elapor sensibil la UV? De ce zic asta: am acromasterul v2, plin cu 83 leduri (munca de chinez) si am observat o rigidizare a intregii structuri. Am reusit sa fisurez un eleron de la o aterizare care nu era chiar violenta si cu ocazia asta am observat ca elaporul nu mai e flexibil deloc. A mai observat cineva asta? Modelul meu are 5 luni.. A trecut prin vara.

Are careva sugestii cum l-as putea feri de degradarea de la UV? Acoperit cu ceva, io stiu primerul de la MPX sau alta vopsea etc?


0

#159 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 06 October 2009 - 08:01 AM

aici cred ca cel mai bine ne raspunde Mr. MEN...are cele mai bune legaturi cu Elalpor made-erii...;)
0

#160 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 02 November 2009 - 08:08 AM

acromasterul a ajuns mare vedeta...
http://www.bridgeman.ro/tvt89/poze_realizator/mic/small_c2c54fcd8281c5b5f56a6f677cc13894.jpg


0

#161 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 08 November 2009 - 07:20 PM

Astazi am facut cateva 'blender' si la un moment dat, aducandu-l mai aproape (batea vantul foarte tare si am zburat destul de sus) am observat cu stupoare ca se vedea lumina intre fuselaj si aripa dreapta. Am aterizat direct in fata si am constatat ca aripa iesise vreo 2 centimetri din cauza acceleratiilor din timpul blenderulu :angry:
O sa studiez problema, sa vad ce solutie o sa aplic.
0

#162 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 November 2009 - 10:29 PM

asa?


Exista niste cleme mama/tata tot de la multiplex care rezolva elegant problema aripilor.


0

#163 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 09 November 2009 - 10:41 AM

Da, exact. O sa intreb azi pe la importatorul Multiplex.
Numai ca eu nu am mai facut aterizarea cu tur de pista. Cand am vazut problema, am aterizat direct in fata (se nimerise cu vantul din fata, altfel trebuia sa-l intorc)
0

#164 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 15 November 2009 - 09:49 PM

Am rezolvat pana la urma cu niste arici autoadeziv.
Ieri am patit altceva, dar a scapat ieftin. La joasa inaltime, am tras intr-un hover, l-am tinut putin si l-am scapat. A iesit pe fata, si cand am tras sa redresez a sarit intr-o vrie pana la sol.
Coada era rupta in dreptul locului unde se lipeste ampenajul vertical. Initial am crezut ca de la impact, insa pana la urma am ajuns la concluzia ca lipitura nu a tinut foarte bine, si cand am tras s-a desprins complet si s-a fracturat fuselajul.
Evident, a fost usor de reparat, insa nu vreau sa stiu ce se intampla daca era mai sus :}
Deci, mai verificati lipitura aia. E vorba de incastrarea derivei cu fuselajul (in dreptul bordului de atac al stabilizatorului)
0

#165 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 29 December 2009 - 12:52 PM

Atasez niste poze cu solutia ce am adoptat-o eu la vibratiile de pe Acromaster. Solutie luata dupa 3 poze gasite pe un sitte mare de aero.nu mai stiu exact care. Asta dupa ce am patit ca multi altii si cu un motor nou, elicii echilibrate, la turatii peste medie intra intr-o vibratie puternica si s-a indoit ax de 5 mm !!!!! vorba cuiva de pe aici , nici in vise nu vazut asa ceva! Acum intr-adevar modelul este putin mai greu cam 1300g (datorita faptului ca motorul este mare) dar nu mai am vibratii. Motorul este prins de batiul de placaj prin 4 tampoane de cauciuc. Iar batiul de structura avionului cu 4 tevi de 6mm din carbon lipite cu epoxi. Iar cupola ce am taiat-o nu am lipit-o aiurea ci vine prinsa cu 4 holsuruburi de 4 cuburi de balsa intarite cu adeziv. si astfel nu arata nici rau si e foarte usor de detasat ca si la un model din lemn.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de sacalu: 29 December 2009 - 01:02 PM

0

#166 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 29 December 2009 - 01:04 PM

Iar aici sunt pozele dupa care m-am luat...

Fisiere atasate


0

#167 Useril este offline   verde 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 24-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 April 2010 - 11:49 AM

salutare,

Am vazut in Realflight un Yak cu gyro pe 3 axe si m-a facut curios sa vad cum se comporta un avion in realitate. N-am yak dar am un acromaster si surplus de gyroscoape. Am montat pe el 3 HK 401b (clona de gy401). Am pus fiecare gyro cu gain-ul pe canal individual in receptor dar pentru primul zbor le-am pus pe toate pe un singur potentiometru la indemana.

Am apucat sa fac doar 2 zboruri. La primul a fost ceva vant (ca de obicei prin Constanta) dar am testat comportamentul de baza. Am pus filmul aici


Am facut si un al 2-lea zbor ziua urmatoare fara pic de vant si am putut sa imi dau seama mai clar de comportament dar din pacate fara film.

primele impresii:

Rate Mode.
Mai stabil pe vant si rafale decat fara. Trebuie gain mare la harrier sau incercari de hover. La viteza in schimb compenseaza excesiv si intra in oscilatii deci trebuie folosit activ potentiometrul de gyro gain de pe telecomanda. Imi place ca gyro pe carma te forteaza sa o folosesti corect in viraje. La zborul nr 2 am reusit sa il tin in hover cu gain 70% in rate mode. Deocamdata mi se pare mai usor de facut asta fara gyros. E un prag psihologic acolo cand trebuie sa nu te bagi peste ele cu compensarea.

HeadingHold mode
l-am incercat si pe asta cu diverse gain-uri. Cel mai greu de controlat si de anticipat, cel putin deocamdata. Speram sa il pot aduce in hover si sa trec repede pe HH. Nu mi-a iesit manevra inca.

Yak-ul din Reaflight dupa comportament mi se pare ca are gyro pe heading hold dar inca n-am obtinut un comportament similar. In rate mode cu gain mare a fost cel mai ok dar departe de comportamentul din sim. Mai testez.
0

#168 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 02 April 2010 - 04:05 PM

Bravo Sacalu
Solutia este intr-adevar f buna.
Un prieten are si el AcroMaster (din fericire nu are probleme acu) si privind un pic fuselajul, o alta solitie ar fi intarirea cu doua fisii profilate de placaj de aviatie 2mm in zona in care ai taiat tu.Mai concret, inainte de a lipi fuselajul trebuie taiate la forma bucatile de placaj care sa faca legatura intre batiul motor si zona plina, solida de elapor din apropierea carlingii,, lipite pe fiecare jumata te de fuselaj si apoi restul normal. Rigidizarea schimba si conditiile de rezonanta.
Aceea este zona de minima rezistenta si elasticitatea naturala a Elaporului nu face decat sa inrautatzeasca lucririle cand e vorba de rezonanta.
Ori se intareste ori se pun elemente de amortizare
Sarbatori cu Bine
0

#169 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 08:41 PM

Va sa salut, te astazi sunt fericitul propietar al unui A.M. V2, din pacate bugetul nu mi-a permis decat achizitia kitului astazi, uramand ca in maxim 2 saptamani sa iau restul.Va fi dotat cu 2 servo HS-65 MG pe eleroane si 2 HS-85 MG pe profundor si directie.Pentru motorizare am ales Himax C 3516-1130 cu regulator bl-54. Acc.-ul nu l-am ales inca, sunt deschis la sugestii, mi s-a sugerat Libatt BX 11.1V, 2500mAh, 18C, mi se pare o alegere buna.Daca aveti orice fel de sugestie va rog sa-mi spuneti. Va voi tine la curent, cand incep asamblarea.

Va salut fericit,
Valentin

Fisiere atasate


0

#170 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 13 May 2010 - 04:12 PM

Da arata bine cutia... <_< Merge orice motor cu tractiune statica macar cu 300g peste greutatea modelului gata de zbor ca sa ai surplusul de putere pentru a-l scoate pe verticala dintr-un hover. Iar la accu. de la 1300 la 3300 mA in functie de cat de greu sau usor vrei sa fie modelul, nedepasind limitele de descarcare admise la acumulatori binenteles. Bafta!
0

#171 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2010 - 05:23 PM

Da, si cutia e frumoasa. Am lucrat un pic la model, defapt nu eu, domnisoara din imagine, eu doar am asistat si-am dat sfaturi. Este primul nostru kit serios si suntem super incantati de calitatea mx, totul se imbina perfect, am lipit ampenajele, trenul de aterizare si am vopsit cupola si carenajele trenului cu vopsea argintie de la jamara, care nu stiu cat o sa tina, am vazut ca deja s-a exfoliat un pic pe carenaje. Urmeza eleroanele si lipirea stickerelor si cam atat pana ne vine partea electrica.
Cateva poze:

Fisiere atasate


0

#172 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 June 2010 - 06:48 PM

Revin cu o precizare legata de greutatea de zbor a aeromodelului Acromaster cu batiu din placaj, am precizat ca greutatea ajunge la 1300g si poate unii s-au speriat. Greutatea asta o are cu un accu LiPo de 3celule - 3300mA. Dar intentionez sa montez un motor mai mic de doar 115g fara amortizoarele de cauciuc si astfel scap de 90g doar prin schimbarea motorului, si prin montarea unui accu mai mic, de 1350mA ajung la o greutate de zbor exact cat scrie in carte si anume 1050g ! Modelul meu fara motor si accu are aprox.800g (model+servouri+Variator+Rx) . Succese!
0

#173 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2010 - 05:51 PM

Salut,

Am un motor Himax C 3516-1130, cu care vreau sa echipez un Acromaster. La prima punere in functiune a motorului, fara elice, am constatat ca acesta are vibratii, care se simt bine daca atingi axul. L-am montat si pe Acromaster, si deja avionul are vibratii fara ca macar sa fie montata elicea :blush:. Motorul e nou, luat dintr-un kit de motorizare.

Ati mai observat careva ca un astfel de motor sa "bata" de la prima utilizare? Incerc sa-mi dau seama daca are rost sa incerc sa-l returnez...

Pana acuma am folosit doar Roxxy-uri, de la Robbe, care nu au avut astfel de probleme.

Va multumesc,
R.
0

#174 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2010 - 06:54 PM

Vezi postareaRobbie09, la Jul 20 2010, 06:51 PM, a spus:

Salut,

Am un motor Himax C 3516-1130, cu care vreau sa echipez un Acromaster. La prima punere in functiune a motorului, fara elice, am constatat ca acesta are vibratii, care se simt bine daca atingi axul. L-am montat si pe Acromaster, si deja avionul are vibratii fara ca macar sa fie montata elicea :blush:. Motorul e nou, luat dintr-un kit de motorizare.

Ati mai observat careva ca un astfel de motor sa "bata" de la prima utilizare? Incerc sa-mi dau seama daca are rost sa incerc sa-l returnez...

Pana acuma am folosit doar Roxxy-uri, de la Robbe, care nu au avut astfel de probleme.

Va multumesc,
R.




Acelasi tip de motor folosesc si eu pe AC, am 2 astfel de motoare, luate noi si mie mi s-a parut la teste ca vibreaza, insa cu elice, dar avand 2 motoare cu acelasi comportament m-am gandit ca e normal, am incercat cu 3 elice apc noi; vibratiile erau acceptabile, insa, dupa vreo 10-12 zboruri vibratiile s-au intensificat si au distrus elaporul din jurul motor mountului, este un filmulet postat de Bigfoot in paginile din urma, acelasi tip de vibratii le-am avut si eu la sfarsit. Te sfatuiesc, in cazul in care hotarasti ca motorul e in regula, sa intaresti fuselajul cu placaj in jurul motorului, s-a discutat mult pe tema asta, iar pe rcgroups gasesti si planuri.
0

#175 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 July 2010 - 12:47 AM

Ai echilibrat elicile?
0

#176 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2010 - 11:11 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jul 21 2010, 01:47 AM, a spus:

Ai echilibrat elicile?


Mai nu, am avut de gand, dar, n-am facut-o, azi sper sa schimb fuselajul si sa-l intaresc cum trebuie apoi sa-mi iau un dispozitiv de echilibrat elice.E pacat totusi ca un model asa reusit are problema asta de constructie.
0

#177 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 July 2010 - 04:31 PM

In acest caz, imi pare rau. Modelul nu are nici o vine. Nu are nici un sens sa intaresti fuselajul in loc de a echilibra elicile.
APC spune asa:
"ALL props require balancing, this is VERY important,..."
Baftaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#178 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2010 - 05:42 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jul 21 2010, 05:31 PM, a spus:

In acest caz, imi pare rau. Modelul nu are nici o vine. Nu are nici un sens sa intaresti fuselajul in loc de a echilibra elicile.
APC spune asa:
"ALL props require balancing, this is VERY important,..."
Baftaaaaaaaaaaaaaaa.


Am sa fac ambele proceduri si echilibrat si intarit.Cat despre model, are si el vina, sunt multi care au folosit elice echilibrate si totusi a cedat.
0

#179 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2010 - 05:17 PM

[quote name='dan_mitea' date='Jul 21 2010, 05:31 PM' post='411154']
In acest caz, imi pare rau. Modelul nu are nici o vine. Nu are nici un sens sa intaresti fuselajul in loc de a echilibra elicile.
APC spune asa:
"ALL props require balancing, this is VERY important,..."
Baftaaaaaaaaaaaaaaa.
[/quot

Astazi mi-am luat dispozitivul de echilibrat, am verificat elicea cea noua, este perfect echilibrata, apoi, zic, hai sa verific si elicea care era montata in momentul catastrofei, surpriza, la fel ca cea noua si asta-i perfect echilibrata. Nu stiu ce sa mai cred.O sa intaresc botul cu placaj de aviatie si cu asta sper sa scap.


Valentin.
0

#180 Useril este offline   momete 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2010 - 10:47 PM

As vrea sa stiu cu ce pot lipii placajul de aviatie de elapor, pot folosii tot cyano?
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro