Modelism - RHC Forum: Multiplex AcroMaster - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex AcroMaster kit, build, flight log

#91 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 30 January 2009 - 12:46 AM

pentru posesorii de acro master :

http://www.youtube.com/watch?v=-eyZ0ltmrcs...feature=related

...nu stiam unde sa`l pun...sper ca e ok.
0

#92 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 30 January 2009 - 08:23 AM

e o chestie foarte tare, ma ardea si pe mine sa fac asa ceva dar m-am blocat la consumul ledurilor si greutatea in plus.


0

#93 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 16 February 2009 - 01:58 PM

daca nu se supara Romulus, am sa mai scriu cate ceva legat de acromaster.

sambata am iesit 2 ore pe chitila, cu acromasterul.
de data asta am zburat fara frica si fara help-er

configuratia finala:
- motor AXI 2820/12
- regulator Sky Wing 60A + UBEC 3A
- elicea de 11x5.5
- pack zippy 3s 2200mA 20C
- servo HTX900 (toate 4)

e al dreaq de frumos, este f docir si raspunde bine la comenzi.

in versiunea standard, fara modificari (dar cu scotch pe burta si pe bordul de atac) a iesit la 1040g RTF, ceea ce mi se pare f OK.

singura problema este la trenul de aterizare. mi se pare f moale sarma. am incercar (si mi-a iesit) sa vin la aterizate si mai lung, si mai scurt. de fiecare data, trenul o facut figuri, in sensul sa elica aproape ca atinge pamantul. de altfel asa am si rupt o elice.
ma gandesc daca sa adopt metoda cu arcul pe trenul de aterizare:
Fisier atasat  arc.jpg (88K)
Number of downloads: 1037
(Imaginea lui Kriminel)

pareri?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#94 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 February 2009 - 02:16 PM

Poti sa te inspiri si de aici:

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s=&a...st&p=248509
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#95 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 16 February 2009 - 02:29 PM

Adi, ce ai facut tu acolo este OK, chiar interesant. mie imi este frica la o aterizare mai tare, ca, datorita trenului mai rigid, sa nu se rupa fuselajul in acea portiune.

un tren de aterizare din Al am. si nici nu este greu, parca are 40-45g.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#96 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 February 2009 - 02:49 PM

si mie imi face mari figuri trenul de aterizare,se cracaneaza cam mult ...tot din cauza faptului ca este cam firav,dar dupa fiecare aterizare il indrept.O alta solutie ar fi unirea celor 2 brate.Adica vii intre ele cu o alta tija(dunga rosie din desen)


sau mai poti folosii asa ceva (poza 2)
-sunt rod end`uri ..se infileteaza pe o tija ...(tija ar putea fi dunga rosie din desen) iar rodendurile ar putea intra pe tijele de la tren si fixate cumva acolo

aaa da ..si renunta la protectiile de la roti ..numai belele iti aduc daca vrei sa decolezi de jos ..sunt patit nu de alta :blink:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 February 2009 - 03:04 PM

0

#97 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 February 2009 - 04:41 PM

La mine e asa din fabrica, insa mi se pare o idee geniala si functioneaza foarte bine.

Suruburile sunt prinse de acea platforma de plastic. Trenul este suficient de moale astfel incat la aterizari mai dure sa se deformeze considerabil, pe langa faptul ca arcurile permit un oarecare joc inainte-inapoi.

Pentru adaptare la AcroMaster ar trebui facut cam acelasi lucru. O zona ranforsata, sau chiar o talpa din plastic, de care sa poti prinde cele doua suruburi. Greutatea nu cred ca e o problema.

Succese.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#98 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2009 - 09:33 AM

da deci modelului asta nu i se potrivesc servouri cu mecanica de plastic. Ieri am decolat cu el in vant, bagat in rolling harrier pe high rate si AMBELE servouri de pe eleroane au cedat in acelasi timp. Am reusit sa-l aterizez placat violent cu daune minore dar totusi enervante.

NU PUNETI SERVOURI DE PLASTIC.


0

#99 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2009 - 10:34 AM

Dar karbonite? E tot "plastic" dar cica ar fi de 4-5 ori mai rezistent... :rolleyes:
Sau e vorba de rezistenta la uzura, si nu la impact? :o

"Karbonite gears are relatively new to the market. They offer almost 5 times the strength of nylon gears and also better wear resistance. Cycle times of well over 300,000 have been observed with these gears with virtually no wear. Servos with these gears are more expensive but what you get in durability is more than equaled. "

http://societyofrobo...rs_servos.shtml

Pagina asta e veche, acum nu mai sunt scumpe.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 April 2009 - 10:37 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#100 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2009 - 11:32 AM

chestia e ca nu s-au bulit la impact, eram in RH relativ jos si am auzit momentul in care cel putin unul a cedat (huruit puternic). Este totusi o varianta ca al doilea sa se fi distrus la impact. Cert este ca nu am mai putut opri modelul din roll si a fost o minune ca l-am placat pe burta unde trenul a absorbit destul de mult din soc.

Apropo aveam niste servouri de carbonit digitale pe eleroane cu tractiune 2kg (zic ei). Deci revin la afirmatie si zic servouri MICRO nu sunt bune pe eleroane... e posibil ca din cauza stresului sa cedeze CARCASA nu mecanica. Am sa le desfac pe ale mele si am sa ma uit care-i treaba cu ele.


0

#101 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 05 April 2009 - 08:16 PM

pana la urma cam ce modele de servo-uri rezista pe el? Dar unele mai maricele ?
0

#102 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 April 2009 - 11:27 AM

iata ce cred iubitii nostrii chinezoi imputzitzi si galbejiti ca inseamna servo dijital cu mecanica de carbonit...

Fisiere atasate




0

#103 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 08 April 2009 - 11:33 AM

Vezi postareaCalin, la Apr 8 2009, 12:27 PM, a spus:

iata ce cred iubitii nostrii chinezoi imputzitzi si galbejiti ca inseamna servo dijital cu mecanica de carbonit...



TZEAPAAA
DT
0

#104 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 May 2009 - 06:48 PM

tinand cont ca este avionul meu favorit (sau printre cele favorite) din pacate nu are parte de zboruri prea calme...
De la un rolling harrier pe high rate (inceput prost) am avut o aterizare putin fortata. Nu am observat probabil niste fisuri ce s-au dezvoltat amenintator in zona motor mount-ului asa ca la urmatorul zbor motorul a plecat de voie lasand avionul cu gura cascata... cam asa:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 May 2009 - 07:03 PM



0

#105 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 05 May 2009 - 07:03 PM

Naspa rau ... Si eu sunt posesorul unui acro master de 2 saptamani si sunt 500% multumit de investitie . Zboara foarte frumos si impecabil .Ce ai patit u acolo nu prea cred ca e reparabil cu super glue ... Eu am patit o chestie la RR cu el : am schimbat elicea de la 10x5 la 11x5.5 si am strans adaptorul ... am vazut ca vibreaza putin , lam stans mai tare , tot vibra , lam strans si mai tare si am zis ce a fi a fi ... lam tinut si iam dat motorul la maxim si ZZBUUFF!!! zboara elicea , bine ca mia venit in cap sa tin azionul in asa fel incat sa nu fie elicea in raza cuiva ... Am rupt o elice fara a o zbura macar , suportul si el rupt ... am pus in locul lui alt adaptor si acuma merge bine dar la turatii de >90% bazaie ... Habar nam mai stang eu acolo adaptorul ala pana pusca dade scap de vibratii.
Stima

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 05 May 2009 - 07:07 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#106 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 May 2009 - 07:10 PM

e reparabil fara probleme cu super glue, dar am comandat altul nou deja. Asta il voi tine pentru eventuale piese de schimb.

Manualul multiplex zice clar sa acordam atentie mare oricarei vibratii, am avut si eu vibratii si s-au rezolvat cu schimbarea elicii. Din pacate fiind electric m-am obisnuit prost sa nu fac proba cu 2 sec la maxim inainte de decolare, probabil ca observam si eu vibratia anormala inainte de a face-o mai lata :blink:

Urmatorul va fi ranforsat cu fibra de sticla de 25gdmp pe interior, in zona motor mountului pentru intarirea structurii, am gasit si pe RCU altii cu fix aceeasi problema.

Am avut satisfacii maxime cu acest model, consider ca merita o pensionare deoarece l-am brutalizat in cele mai inimaginabile moduri, si am si invatat foarte multe cu el. Poate fi de la un trainer calm pana la F3A foarte precis si chiar un monstru 3D (cu hs85 pe eleroane faceam 4 tonouri pe secunda :))


0

#107 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 07 May 2009 - 11:16 AM

bah...voi ma faceti sa-mi iau si eu un astfel de pasaroi...cu toate ca mi-s calm de felul meu (adica zbor un EasyCUB acum...si un JuniorS), cred ca o sa-l numesc EZ-AcroM... :blink: :blink:
0

#108 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 07 May 2009 - 07:19 PM

merita, nu vei regreta :angry2:



0

#109 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 11 May 2009 - 11:12 PM

acromasterul se rupe de la bot...fiindca are un strat foarte subtire de spuma in jurul botului deci trebuie neaparat ranforsat :rolleyes:
FLYING IS AN ART
0

#110 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 11 May 2009 - 11:21 PM

poza

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Web.jpg (54.72K)
    Number of downloads: 326

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 11 May 2009 - 11:22 PM

FLYING IS AN ART
0

#111 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 22 May 2009 - 02:35 PM

AM in za house :D:D:D

...dar :rolleyes: cum se zboara asta...ceva sfaturi pentru un incepator acro?...multam fain... :rolleyes:
0

#112 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 May 2009 - 02:41 PM

curse mici (1-2cm) all around, expo 30-40%, in rest se zboara clasic.
Cu cursele astea ar trebui sa fie foarte docil.

Da detalii despre motorizare. Cu motorizarea de tuning MPX CG-ul trebuie sa pice fix unde trebuie cu bateria cat mai in bot.

In rest se zboara ca oirce alt model, odata ce te simti comfortabil cu el, poti mari cursele sa eliberezi bestia :rolleyes:


0

#113 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 22 May 2009 - 02:54 PM

kit motorizare MPX tuning
4 x servo tiny-s MG
mai trebuie doar sa-mi prelungesc la 2 cablurile :rolleyes:
bateriile ce vor fi folosite: 3s/2200 mAh (momentan chinezisme, by zippy)
0

#114 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 May 2009 - 03:20 PM

falicitari pentru achizitie :rolleyes:
Sa verifici CG-ul cu packurile tale. Daca pica fix, la zbor cu el... sa-l termini pana la HF :rolleyes:


0

#115 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 24 May 2009 - 02:14 PM

Mi-am luat si eu <_<

Motor Axi 2814-16, elice 11x5.5 apc-e, de la gemini. Nu am vrut sa dau bani si pe un motor mai mare, si pentru acrobatie normala e foarte bun. Urca aproape nelimitat, in tonou vertical continuu. Cand se face mic de tot, pare ca se mai leneveste la viteza de rotatie.
2x Tiny-s MG
2x HS-45 HB, sa vad cat vor tine. Sunt cu carbonit, si le stiu foarte fiabile.
Acumulator multiplex 3s, 2500 mAh. Centrajul a iesit la fix. Mai am un multiplex de 2100, dar la acela trebuie niste plumb.
Greutatea finala (fara conul elicii, si fara a fi vopsit cupola), 1020 grame.

Am ranforsat botul cu niste sfoara de carbon ('CF roving'), lipita cu cyano. Sper sa-i ajunga, mai ales ca motorul are totusi 300 de wati, nu 400 sau mai stiu eu cat...
Am folosit niste roti mai mari si am renuntat la protectiile rotilor. Am avut la gemini si nu am remarcat vreun avantaj.

E foarte docil, aterizarile sunt de-a dreptul gratioase; traiectoria in aer e foarte curata; n-as zice ca m-a surprins, e exact ce am asteptat de la el.
0

#116 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 24 May 2009 - 08:47 PM

se pare ca pe tine te-am intalnit in magazin, in momentul achizitiei...si ce rapid ai fost cu constructia...n-ai facut ceva poze cu ranforsarea botului?...e obligatorie?...deci fata de Gemini?...cum e?...;)
0

#117 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 24 May 2009 - 09:53 PM

Nu am fost eu foarte rapid, dar piesele se imbina singure ;) tine cont ca vineri nu am facut nimic, doar m-am uitat la piese, doar sambata seara m-am apucat de el.
Fata de gemini e mai manevrabil, dar si mai previzibil (asta la D/R de 60%; la 100% se invarte in loc); la aterizari, incetineste foarte tare, si poti creste mult unghiul de atac, de fapt cateva aterizari au fost mai intai cu bechia.
Ranforsarea nu stiu daca e obligatorie, inteleg ca versiunea asta e mai rezistenta. Dar daca am avut carbonul ala, nu cred ca am gresit sa-l folosesc.
0

#118 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 25 May 2009 - 08:36 AM

ce setari folosesti la curse...le-ai incetinit din D/R ?
poti sa faci o poza sau o schita pentru ranforsare...merci...
0

#119 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 28 May 2009 - 08:29 PM

sunt un mare lenes...sau chiar nu am timp :unsure: ...nu o sa fie ready for fly la A-51...dar am progresat totusi...am prelungit cablurile la servo-urile din aripi...:)

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 28 May 2009 - 08:29 PM

0

#120 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 28 May 2009 - 08:37 PM

NU are nevoie de ranforsare. D/R de la mine de de pe 7C sunt astea :
1: Ail 50% Exp -10% , Ele 50% Exp -10%, Rud 80% Exp -15%
2. Ail 100% Exp -25%, Ele 100% Exp -25%, Rud 110% Exp -25%
3. Ail 140% Exp -40%, Ele 140% Exp -40%, Rud 140% Exp -35%
Sper sa iti fie de ajutor :)
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro