Multiplex AcroMaster kit, build, flight log
#91
Postat 30 January 2009 - 12:46 AM
http://www.youtube.com/watch?v=-eyZ0ltmrcs...feature=related
...nu stiam unde sa`l pun...sper ca e ok.
#92
Postat 30 January 2009 - 08:23 AM
#93
Postat 16 February 2009 - 01:58 PM
sambata am iesit 2 ore pe chitila, cu acromasterul.
de data asta am zburat fara frica si fara help-er
configuratia finala:
- motor AXI 2820/12
- regulator Sky Wing 60A + UBEC 3A
- elicea de 11x5.5
- pack zippy 3s 2200mA 20C
- servo HTX900 (toate 4)
e al dreaq de frumos, este f docir si raspunde bine la comenzi.
in versiunea standard, fara modificari (dar cu scotch pe burta si pe bordul de atac) a iesit la 1040g RTF, ceea ce mi se pare f OK.
singura problema este la trenul de aterizare. mi se pare f moale sarma. am incercar (si mi-a iesit) sa vin la aterizate si mai lung, si mai scurt. de fiecare data, trenul o facut figuri, in sensul sa elica aproape ca atinge pamantul. de altfel asa am si rupt o elice.
ma gandesc daca sa adopt metoda cu arcul pe trenul de aterizare:
arc.jpg (88K)
Number of downloads: 1037
(Imaginea lui Kriminel)
pareri?
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#94
Postat 16 February 2009 - 02:16 PM
#95
Postat 16 February 2009 - 02:29 PM
un tren de aterizare din Al am. si nici nu este greu, parca are 40-45g.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#96
Postat 16 February 2009 - 02:49 PM
sau mai poti folosii asa ceva (poza 2)
-sunt rod end`uri ..se infileteaza pe o tija ...(tija ar putea fi dunga rosie din desen) iar rodendurile ar putea intra pe tijele de la tren si fixate cumva acolo
aaa da ..si renunta la protectiile de la roti ..numai belele iti aduc daca vrei sa decolezi de jos ..sunt patit nu de alta :blink:
Fisiere atasate
-
untitled.JPG (9.04K)
Number of downloads: 960 -
hpic5416.jpg (8.7K)
Number of downloads: 892
Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 February 2009 - 03:04 PM
#97
Postat 16 February 2009 - 04:41 PM
Suruburile sunt prinse de acea platforma de plastic. Trenul este suficient de moale astfel incat la aterizari mai dure sa se deformeze considerabil, pe langa faptul ca arcurile permit un oarecare joc inainte-inapoi.
Pentru adaptare la AcroMaster ar trebui facut cam acelasi lucru. O zona ranforsata, sau chiar o talpa din plastic, de care sa poti prinde cele doua suruburi. Greutatea nu cred ca e o problema.
Succese.
#98
Postat 05 April 2009 - 09:33 AM
NU PUNETI SERVOURI DE PLASTIC.
#99
Postat 05 April 2009 - 10:34 AM
Sau e vorba de rezistenta la uzura, si nu la impact? :o
"Karbonite gears are relatively new to the market. They offer almost 5 times the strength of nylon gears and also better wear resistance. Cycle times of well over 300,000 have been observed with these gears with virtually no wear. Servos with these gears are more expensive but what you get in durability is more than equaled. "
http://societyofrobo...rs_servos.shtml
Pagina asta e veche, acum nu mai sunt scumpe.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 April 2009 - 10:37 AM
#100
Postat 05 April 2009 - 11:32 AM
Apropo aveam niste servouri de carbonit digitale pe eleroane cu tractiune 2kg (zic ei). Deci revin la afirmatie si zic servouri MICRO nu sunt bune pe eleroane... e posibil ca din cauza stresului sa cedeze CARCASA nu mecanica. Am sa le desfac pe ale mele si am sa ma uit care-i treaba cu ele.
#101
Postat 05 April 2009 - 08:16 PM
#102
Postat 08 April 2009 - 11:27 AM
Fisiere atasate
-
HPIM0391.jpg (139.43K)
Number of downloads: 855 -
HPIM0392.JPG (92.37K)
Number of downloads: 890
#104
Postat 05 May 2009 - 06:48 PM
De la un rolling harrier pe high rate (inceput prost) am avut o aterizare putin fortata. Nu am observat probabil niste fisuri ce s-au dezvoltat amenintator in zona motor mount-ului asa ca la urmatorul zbor motorul a plecat de voie lasand avionul cu gura cascata... cam asa:
Fisiere atasate
-
acromaster_nas_rupt1.jpg (56.01K)
Number of downloads: 278
Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 May 2009 - 07:03 PM
#105
Postat 05 May 2009 - 07:03 PM
Stima
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 05 May 2009 - 07:07 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#106
Postat 05 May 2009 - 07:10 PM
Manualul multiplex zice clar sa acordam atentie mare oricarei vibratii, am avut si eu vibratii si s-au rezolvat cu schimbarea elicii. Din pacate fiind electric m-am obisnuit prost sa nu fac proba cu 2 sec la maxim inainte de decolare, probabil ca observam si eu vibratia anormala inainte de a face-o mai lata :blink:
Urmatorul va fi ranforsat cu fibra de sticla de 25gdmp pe interior, in zona motor mountului pentru intarirea structurii, am gasit si pe RCU altii cu fix aceeasi problema.
Am avut satisfacii maxime cu acest model, consider ca merita o pensionare deoarece l-am brutalizat in cele mai inimaginabile moduri, si am si invatat foarte multe cu el. Poate fi de la un trainer calm pana la F3A foarte precis si chiar un monstru 3D (cu hs85 pe eleroane faceam 4 tonouri pe secunda :))
#107
Postat 07 May 2009 - 11:16 AM
#109
Postat 11 May 2009 - 11:12 PM
#111
Postat 22 May 2009 - 02:35 PM
...dar :rolleyes: cum se zboara asta...ceva sfaturi pentru un incepator acro?...multam fain... :rolleyes:
#112
Postat 22 May 2009 - 02:41 PM
Cu cursele astea ar trebui sa fie foarte docil.
Da detalii despre motorizare. Cu motorizarea de tuning MPX CG-ul trebuie sa pice fix unde trebuie cu bateria cat mai in bot.
In rest se zboara ca oirce alt model, odata ce te simti comfortabil cu el, poti mari cursele sa eliberezi bestia :rolleyes:
#113
Postat 22 May 2009 - 02:54 PM
4 x servo tiny-s MG
mai trebuie doar sa-mi prelungesc la 2 cablurile :rolleyes:
bateriile ce vor fi folosite: 3s/2200 mAh (momentan chinezisme, by zippy)
#114
Postat 22 May 2009 - 03:20 PM
Sa verifici CG-ul cu packurile tale. Daca pica fix, la zbor cu el... sa-l termini pana la HF :rolleyes:
#115
Postat 24 May 2009 - 02:14 PM
Motor Axi 2814-16, elice 11x5.5 apc-e, de la gemini. Nu am vrut sa dau bani si pe un motor mai mare, si pentru acrobatie normala e foarte bun. Urca aproape nelimitat, in tonou vertical continuu. Cand se face mic de tot, pare ca se mai leneveste la viteza de rotatie.
2x Tiny-s MG
2x HS-45 HB, sa vad cat vor tine. Sunt cu carbonit, si le stiu foarte fiabile.
Acumulator multiplex 3s, 2500 mAh. Centrajul a iesit la fix. Mai am un multiplex de 2100, dar la acela trebuie niste plumb.
Greutatea finala (fara conul elicii, si fara a fi vopsit cupola), 1020 grame.
Am ranforsat botul cu niste sfoara de carbon ('CF roving'), lipita cu cyano. Sper sa-i ajunga, mai ales ca motorul are totusi 300 de wati, nu 400 sau mai stiu eu cat...
Am folosit niste roti mai mari si am renuntat la protectiile rotilor. Am avut la gemini si nu am remarcat vreun avantaj.
E foarte docil, aterizarile sunt de-a dreptul gratioase; traiectoria in aer e foarte curata; n-as zice ca m-a surprins, e exact ce am asteptat de la el.
#116
Postat 24 May 2009 - 08:47 PM
#117
Postat 24 May 2009 - 09:53 PM
Fata de gemini e mai manevrabil, dar si mai previzibil (asta la D/R de 60%; la 100% se invarte in loc); la aterizari, incetineste foarte tare, si poti creste mult unghiul de atac, de fapt cateva aterizari au fost mai intai cu bechia.
Ranforsarea nu stiu daca e obligatorie, inteleg ca versiunea asta e mai rezistenta. Dar daca am avut carbonul ala, nu cred ca am gresit sa-l folosesc.
#118
Postat 25 May 2009 - 08:36 AM
poti sa faci o poza sau o schita pentru ranforsare...merci...
#119
Postat 28 May 2009 - 08:29 PM
Aceasta postare a fost editata de EZ*: 28 May 2009 - 08:29 PM
#120
Postat 28 May 2009 - 08:37 PM
1: Ail 50% Exp -10% , Ele 50% Exp -10%, Rud 80% Exp -15%
2. Ail 100% Exp -25%, Ele 100% Exp -25%, Rud 110% Exp -25%
3. Ail 140% Exp -40%, Ele 140% Exp -40%, Rud 140% Exp -35%
Sper sa iti fie de ajutor :)
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.