Modelism - RHC Forum: Multiplex AcroMaster - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex AcroMaster kit, build, flight log

#121 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 29 May 2009 - 07:38 AM

multumesc....sper sa-mi fie ;) (deci aceste setari sunt pentru incepatori, pentru faza de invatare a manevrelor acrobatice...da???)

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 29 May 2009 - 07:44 AM

0

#122 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 29 May 2009 - 10:48 PM

Eu le folosesc, asa :
1. aterizari, treceri line
2. Acrobatie
3. Acrobatie tare de tot ( nu iti recomand sa zbori in modul asta din prima ca vei avea surprize :D)
PT invatarea manevrelor de acrobatie modeul 2 :lol:
Sa speram ca te ajuta ...
Succcces
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#123 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 18 June 2009 - 10:03 PM

dupa zborul de "musca beata" de la Alba, m-am hotarat sa refac acromasterul.
prima mutare, decolantare si refacere schema de culori:
Fisier atasat  IMG_5413.JPG (82.46K)
Number of downloads: 1328Fisier atasat  IMG_5414.JPG (88.98K)
Number of downloads: 1332
Fisier atasat  IMG_5415.JPG (96.18K)
Number of downloads: 1299Fisier atasat  IMG_5416.JPG (84.74K)
Number of downloads: 1269

apoi, am revenit la trenul de aterizare original. pe profundor si directie am pus Servo Hitec HS-82MG. pe eleroane TOWERPRO SG-90 Micro. inainte de schimbare, la cantar avea 1325g. dupa modificari, 1152g. greutate cu tot cu pack.

setari statie:
1: Ail 50% Exp -50% , Ele 50% Exp -50%, Rud 100% Exp -50%
2. Ail 120% Exp -40%, Ele 120% Exp -40%, Rud 120% Exp -40%

pe motor am expo +10. am observat ca raspunde mult mai repede la acceleratii mai bruste.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 18 June 2009 - 10:08 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#124 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 18 June 2009 - 11:02 PM

Vezi postareaallen_g30, la Jun 18 2009, 11:03 PM, a spus:

setari statie:
1: Ail 50% Exp -50% , Ele 50% Exp -50%, Rud 100% Exp -50%
2. Ail 120% Exp -40%, Ele 120% Exp -40%, Rud 120% Exp -40%


Sa inteleg ca ai mai putin expo la curse mai mari?? Ar fi interesanta o traducere DR in grade.

Eu as fi folosit la 1. 40-50% expo iar la 2. ~70% expo - asta in cazurile in care unghiurile sint de ~15-20grade, respectiv ~40.


Faina coloratura. Cu ce ai vopsit/acoperit?
www.redsky.ro
0

#125 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 18 June 2009 - 11:18 PM

mda, scuze, am scris o prostie, pe curse mari, am tot -50% expo. acum am verificat din nou setarile.
cursele sunt aprox. ca in manual (+/- 5%)

de vopsit am vopsit cu vopsea acrilica STYRO de la Jamara.

o sa mai fac maine o masuratoare completa la curse, atat in grade cat si in mm...

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 18 June 2009 - 11:21 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#126 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 30 June 2009 - 12:31 AM

si un mic film, cu noua infatisare. se vede f bine in aer.


_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#127 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 05 July 2009 - 01:02 AM

deorece findca pentru ca insa.

calin(Kriminelu') m-a convins si pe mine sa imi iau acromaster.
e necesar sa ii multumesc pentru devotamentul lui pentru acest model l-am comandat joi, vineri a plecat spre timisoara,sambata la 12.15 minute am deshis cutia calin la montat in 3 ore (o fi record?)- dupa ce avea o noapte nedormitaam ajutat si eu pe aci pe acolo prin punctele mai esentiale (am contruit echii pt elroane si am taiat decalurile-evident decalurile fiind cea mai importanta etapa).

l-am zburat am bagat vreo 3 packuri , zboara impecabil mai am ceva de bibilit pe la programare regulatorului, si setari curse rate-uri si expo.

L-am echipat cu 4 hitek hs 5085 mg -micro digitale , kitul de motorizare multiplex,packuri de 2650 30 c si 2200 33 c


o mica problema kit-ul de motorizare vine acum cu un regulator ceva mai diferit in loc de bl-54 vine cu regulaotr bl-55 programat in mod de heli. si parca am tractiune mai mica decat cu regulatorul bl-54.

a mai avut cineva probleme cu regulatorul asta?
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#128 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 05 July 2009 - 09:52 PM

Felicitari pentru maiden flight... :lol:

...eu inca lenes... :D
0

#129 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 July 2009 - 10:30 PM

grupul acromasteristilor din timisoara va saluta.

...

Fisiere atasate




0

#130 Useril este offline   Nightman 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 27-March 08

Postat 06 July 2009 - 11:22 AM

Abia acum am citit si eu aici despre ranforsarea trenului de aterizare.

Acu multa vreme si eu mi-am pus aceeasi problema si solutia care am folosit-o a fost sa dublez sarma din care-i facut trenu cu o alta sarma oteloasa, le-am matisat impreuna la capeti si la mijloc si am pus CA pe firul folosit pt matisare (fir rezistent de cizmarie)

Dupa aceasta modificare a fost mult mai rigid si abia se mai indoia si asta doar la aterizari foarte dure.

Partea proasta e ca dupa ceva vreme s-a spart partea de plastic care este lipita de corp, din cauza ca sarma nu mai absorbea suficient de mult din soc.

Dupa asta am renuntat la intaritura si prefer sa-l indrept la 2-3 aterizari.
Logo 600 VBar
Acromaster
0

#131 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 06 July 2009 - 02:28 PM

Vezi postareaCalin, la Jul 5 2009, 11:30 PM, a spus:

grupul acromasteristilor din timisoara va saluta.

...


ce tare. bravos voua!!!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#132 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 12 July 2009 - 10:02 PM

Astazi am facut teste cu flaps pentru aterizare. Nu pentru reducerea vitezei (acromasterul sta foarte bine la viteza mica), ci pentru a mari panta, pentru aterizari mai scurte.
Mi se pare ca franeaza destul de bine cu 60% din maxim in jos (cam 30 de grade, cred - nu am masurat). Probabil o sa incerc si cu flaps mai mult, dar asta ar implica si niste directie mixata la aterizare.
Nu are tendinte rele, trebuie doar putin profundor in jos, pentru ca are o tendinta de 'umflare' in momentul in care iese flapsul.
0

#133 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 July 2009 - 10:18 PM

Vezi postareaCalin, la Jul 5 2009, 11:30 PM, a spus:

grupul acromasteristilor din timisoara va saluta.

...

sa se intelaga bine suntem 6
nu sase cai ci sase acromastere.

Aceasta postare a fost editata de nen77: 12 July 2009 - 10:23 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#134 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 10:22 AM

Ieri am avut o problema mare cu acromasterul si inca o mai am dar nu reusesc sa ii dau de cap . Dupa 4 packuri de zbor cu aterizari fine am zis sa imi termin si ultimul pack si uite ce sa intamplat . Am pus pack u ca de obicei, am pus cupola , verifict comenzi, am dat motorul la maxim sa vad daca totul e bine (vibra ca de obicei adica putintel) si lam decolat, iar dupa aproximativ 20m a inceput sa vibreze FOARTEEE tare incat cupola a sarit , bateria sa desprins din scai, in locul unde la Calin i sa rupt botul mi sa crapt vreo jumare de cm, dar lam aterizat totusi bine , fara avarii. Dupa ce am ajuns acasa mam apucat inspectez ... am desfacut motroul din avion (nu pare sa aiba axul indoit, si nici nu prea stiu cum poate sa i se indoaie axul acela de 5mm), am schimbat elicea, am mai lipit un pic unde crapase si pe ici colo unde avea semne de desprindere si lam montat azi dimineata. Dau sa pornesc motorul si face exact acelasi lucru... nimic nu sa schimbat .
Ceva idei ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#135 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 August 2009 - 10:58 AM

daca ai mizeria aia de con cu care vine, de la ala e
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#136 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 11:39 AM

Am o mizerie de genul asta

Fisiere atasate


Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#137 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 10 August 2009 - 12:50 PM

Eu zic totusi sa verifici si axul motorului.

Nu este mare lucru sa il dai afara si sa vezi despre ce este vorba.Ceva asemanator am patit si eu si sa dovedit a fi vinovat axul.
Lam scos si lam pus pe o suprafata plana(asa mia trecut prin cap sa il verific).

Bafta.
0

#138 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 12:55 PM

Crezi ca nam incercat? am incercat sa dau axu jor dar nu am putut ... miam stricat si hexagonu si surubu de la motor (unu dintre cele 3 nu a iesit ) si leam lasat asa ... ca nu am cum sa il scot fara strungar .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#139 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 August 2009 - 02:01 PM

Conul original e departe de a fi mizerie. Mie chiar imi place si in ciuda faptului ca am rupt unul din exces de zel cu stransul elicii, am luat inca 2 de rezerva...

In schimb am observat urmatoarele: Elicile mult slavite APC (originale de data asta, nu jamara shit) sunt niste mizerii ordinare. Gunoaie spatiale, produse de calitatea N, calitate care scade cu timpul... Am comandat chiar saptamana trecuta 5 elici pentru acromaster, din 5 elici 3 au venit cu gaura data aiurea. Nu mai zic de centraj...

De obicei schimb la elici pana nimeresc una cu cat mai putine vibratii posibile. Corpul intra in rezonanta la anumita turatie/vibratie si rezulta amplificarea vibratiei finalizata cu cedarea structurii.


0

#140 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 August 2009 - 02:15 PM

revin cu o remarca: Chiar daca nu cedeaza din prima, la orice vibratie elaporul oboseste si in timp formeaza fisurile... deci mare atentie la elicile ce le folositi... din pacate echivalent APC11x5.5 n-am gasit (nici n-am cautat ce-i drept) dar voi cauta sa vad daca se pastreaza performantele cu elici bine facute..


0

#141 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 03:54 PM

Mia venit o idee. Sa incerc sa vad daca vibreaza fara elice ... si da vibreaza in blana la fregventa mare de tot dar nu foarte tare. De acolo ar putea fi ? Nu poate cineva care are kitul de propulsie de la multiplex montat pe acromaster sa scoata elicea si sa vada daca vibreaza si la el ?
Mersi de raspunsuri.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#142 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 10 August 2009 - 04:11 PM

Vezi conexiunea dintre ESC si motor, poate e vre-un fir dezlipit, la Red-Hawk-ul meu am avut o problema similara, se intrerupea o faza a motorului la turatii mari si vibra motorul in draci, am descoperit ca o lipitura cedase, dar din cauza izolatiei mai facea contact...

Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 10 August 2009 - 04:13 PM

0

#143 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 05:56 PM

Am reusit si am scos axul, lam verificat bine de tot si nu e indoit de loc, am verificat rulmentii si sunt ok, am pus motorul pe suportsi lam tot turat si nu pare de loc sa vibreze. Ce am observat e ca la cam 90% gaz daca dau un click mai in sus de gaz sare dintro data la turatie mult mai mare (fara elice) dar presupun, cand are elicea nu poate sa sara la turatia aia din cauza elicii. Mufele sunt ok. Acuma montez motorul pt a 4 a oara pe model azi si poate am scapat desi nu prea cred .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#144 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 August 2009 - 06:16 PM

Deci uite ce sa intamplat : dau incet gaz pana la cam 50% nimic iesit din comun ... parea ca era bine cand(pe la 60%) ZZBBUMMM!! :angry2: Speriat dau rapid gazul la 0 si observ ca o aripa sarise de la locul ei cu 1 cm , cupola si ea era la 1 m de mine. Numi explic nimic din ce sa intamplat ... daca dau din nou gaz pana la 50 % si merge foarte bine dar mai incolo face la fel. Are cineva o explicatie ? Sa fac un video ?

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 August 2009 - 06:17 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#145 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 August 2009 - 06:55 PM

Cred ca ar fi interesant daca ai pune un filmulet ... dar nu facut cu telefonul... in care sa pricepem si noi care este comportamentul exact.

O alta posibila cauza poate fi data de resetarea anumitor parametri ai ESC-ului. In cazul tau poate fi vorba de avans.

Avans:
- max 8 grade pt inrunnere
- 8-14 grade pt outrunere

Outrunerre mari cu turatia relativ mica si cuplu mare pot avea pana la 24 grade.

Unele regulatoare au valori avans sub forma: low, medium high. Nu stiu sa-ti spun exact ce inseamna... e pe testate.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#146 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 10 August 2009 - 07:12 PM

Ai un fir intrerupt in motor. Daca ai noroc sa fie in afara infasurarilor, scapi ieftin.
www.redsky.ro
0

#147 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 11 August 2009 - 08:46 AM

Deci nam cuvinte ... e mai rau decat a patit Calin ... sa rupt botul in proportie de 90%... Trebuia sa il ascult pe lucian si sa repar motorul si sa nu fac incercarea ... Din rau am ajuns la foarte rau. Sper ca reparatia e o optiune. :blink:
http://www.youtube.c...h?v=_CxaBOOLojY

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 11 August 2009 - 08:47 AM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#148 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2009 - 12:07 PM

Se repara, dar sa intaresti ruptura cu bucatele de carbon de 1mm infipte cam 2cm in elapor. Ca sa le lipesti: dupa ce le pozitionezi corect dai cu activator pe elapor si cu CA pe carbon apoi asamblezi repede.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 August 2009 - 12:07 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#149 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 11 August 2009 - 12:14 PM

aaa shitt!!! sigur e un fir rupt in motor...am patiti si io la cessna si mi facea asa in aer
FLYING IS AN ART
0

#150 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 14 August 2009 - 09:10 PM

sau elicea foarte descentrata; ax stramb rulmenti defecti

se tureaza corect pana la 50% asta nu se intampla cu "un fir rupt".
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro