Aceasta postare a fost editata de EZ*: 29 May 2009 - 07:44 AM
Multiplex AcroMaster kit, build, flight log
#121
Postat 29 May 2009 - 07:38 AM
#122
Postat 29 May 2009 - 10:48 PM
1. aterizari, treceri line
2. Acrobatie
3. Acrobatie tare de tot ( nu iti recomand sa zbori in modul asta din prima ca vei avea surprize :D)
PT invatarea manevrelor de acrobatie modeul 2 :lol:
Sa speram ca te ajuta ...
Succcces
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#123
Postat 18 June 2009 - 10:03 PM
prima mutare, decolantare si refacere schema de culori:
IMG_5413.JPG (82.46K)
Number of downloads: 1328 IMG_5414.JPG (88.98K)
Number of downloads: 1332
IMG_5415.JPG (96.18K)
Number of downloads: 1299 IMG_5416.JPG (84.74K)
Number of downloads: 1269
apoi, am revenit la trenul de aterizare original. pe profundor si directie am pus Servo Hitec HS-82MG. pe eleroane TOWERPRO SG-90 Micro. inainte de schimbare, la cantar avea 1325g. dupa modificari, 1152g. greutate cu tot cu pack.
setari statie:
1: Ail 50% Exp -50% , Ele 50% Exp -50%, Rud 100% Exp -50%
2. Ail 120% Exp -40%, Ele 120% Exp -40%, Rud 120% Exp -40%
pe motor am expo +10. am observat ca raspunde mult mai repede la acceleratii mai bruste.
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 18 June 2009 - 10:08 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#124
Postat 18 June 2009 - 11:02 PM
allen_g30, la Jun 18 2009, 11:03 PM, a spus:
1: Ail 50% Exp -50% , Ele 50% Exp -50%, Rud 100% Exp -50%
2. Ail 120% Exp -40%, Ele 120% Exp -40%, Rud 120% Exp -40%
Sa inteleg ca ai mai putin expo la curse mai mari?? Ar fi interesanta o traducere DR in grade.
Eu as fi folosit la 1. 40-50% expo iar la 2. ~70% expo - asta in cazurile in care unghiurile sint de ~15-20grade, respectiv ~40.
Faina coloratura. Cu ce ai vopsit/acoperit?
#125
Postat 18 June 2009 - 11:18 PM
cursele sunt aprox. ca in manual (+/- 5%)
de vopsit am vopsit cu vopsea acrilica STYRO de la Jamara.
o sa mai fac maine o masuratoare completa la curse, atat in grade cat si in mm...
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 18 June 2009 - 11:21 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#126
Postat 30 June 2009 - 12:31 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#127
Postat 05 July 2009 - 01:02 AM
calin(Kriminelu') m-a convins si pe mine sa imi iau acromaster.
e necesar sa ii multumesc pentru devotamentul lui pentru acest model l-am comandat joi, vineri a plecat spre timisoara,sambata la 12.15 minute am deshis cutia calin la montat in 3 ore (o fi record?)- dupa ce avea o noapte nedormitaam ajutat si eu pe aci pe acolo prin punctele mai esentiale (am contruit echii pt elroane si am taiat decalurile-evident decalurile fiind cea mai importanta etapa).
l-am zburat am bagat vreo 3 packuri , zboara impecabil mai am ceva de bibilit pe la programare regulatorului, si setari curse rate-uri si expo.
L-am echipat cu 4 hitek hs 5085 mg -micro digitale , kitul de motorizare multiplex,packuri de 2650 30 c si 2200 33 c
o mica problema kit-ul de motorizare vine acum cu un regulator ceva mai diferit in loc de bl-54 vine cu regulaotr bl-55 programat in mod de heli. si parca am tractiune mai mica decat cu regulatorul bl-54.
a mai avut cineva probleme cu regulatorul asta?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#129
Postat 05 July 2009 - 10:30 PM
...
Fisiere atasate
-
DSC00932__Large_.JPG (143.83K)
Number of downloads: 1120 -
DSC00934__Large_.JPG (116.58K)
Number of downloads: 244 -
DSC00937__Large_.JPG (92K)
Number of downloads: 256 -
DSC00938__Large_.JPG (102.31K)
Number of downloads: 290 -
Picture_214__Large_.jpg (102.01K)
Number of downloads: 259
#130
Postat 06 July 2009 - 11:22 AM
Acu multa vreme si eu mi-am pus aceeasi problema si solutia care am folosit-o a fost sa dublez sarma din care-i facut trenu cu o alta sarma oteloasa, le-am matisat impreuna la capeti si la mijloc si am pus CA pe firul folosit pt matisare (fir rezistent de cizmarie)
Dupa aceasta modificare a fost mult mai rigid si abia se mai indoia si asta doar la aterizari foarte dure.
Partea proasta e ca dupa ceva vreme s-a spart partea de plastic care este lipita de corp, din cauza ca sarma nu mai absorbea suficient de mult din soc.
Dupa asta am renuntat la intaritura si prefer sa-l indrept la 2-3 aterizari.
Acromaster
#131
Postat 06 July 2009 - 02:28 PM
Calin, la Jul 5 2009, 11:30 PM, a spus:
...
ce tare. bravos voua!!!
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#132
Postat 12 July 2009 - 10:02 PM
Mi se pare ca franeaza destul de bine cu 60% din maxim in jos (cam 30 de grade, cred - nu am masurat). Probabil o sa incerc si cu flaps mai mult, dar asta ar implica si niste directie mixata la aterizare.
Nu are tendinte rele, trebuie doar putin profundor in jos, pentru ca are o tendinta de 'umflare' in momentul in care iese flapsul.
#133
Postat 12 July 2009 - 10:18 PM
Calin, la Jul 5 2009, 11:30 PM, a spus:
...
sa se intelaga bine suntem 6
nu sase cai ci sase acromastere.
Aceasta postare a fost editata de nen77: 12 July 2009 - 10:23 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#134
Postat 10 August 2009 - 10:22 AM
Ceva idei ?
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#135
Postat 10 August 2009 - 10:58 AM
#136
Postat 10 August 2009 - 11:39 AM
Fisiere atasate
-
propad5.gif (7.24K)
Number of downloads: 96
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#137
Postat 10 August 2009 - 12:50 PM
Nu este mare lucru sa il dai afara si sa vezi despre ce este vorba.Ceva asemanator am patit si eu si sa dovedit a fi vinovat axul.
Lam scos si lam pus pe o suprafata plana(asa mia trecut prin cap sa il verific).
Bafta.
#138
Postat 10 August 2009 - 12:55 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#139
Postat 10 August 2009 - 02:01 PM
In schimb am observat urmatoarele: Elicile mult slavite APC (originale de data asta, nu jamara shit) sunt niste mizerii ordinare. Gunoaie spatiale, produse de calitatea N, calitate care scade cu timpul... Am comandat chiar saptamana trecuta 5 elici pentru acromaster, din 5 elici 3 au venit cu gaura data aiurea. Nu mai zic de centraj...
De obicei schimb la elici pana nimeresc una cu cat mai putine vibratii posibile. Corpul intra in rezonanta la anumita turatie/vibratie si rezulta amplificarea vibratiei finalizata cu cedarea structurii.
#140
Postat 10 August 2009 - 02:15 PM
#141
Postat 10 August 2009 - 03:54 PM
Mersi de raspunsuri.
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#142
Postat 10 August 2009 - 04:11 PM
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 10 August 2009 - 04:13 PM
#143
Postat 10 August 2009 - 05:56 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#144
Postat 10 August 2009 - 06:16 PM
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 August 2009 - 06:17 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#145
Postat 10 August 2009 - 06:55 PM
O alta posibila cauza poate fi data de resetarea anumitor parametri ai ESC-ului. In cazul tau poate fi vorba de avans.
Avans:
- max 8 grade pt inrunnere
- 8-14 grade pt outrunere
Outrunerre mari cu turatia relativ mica si cuplu mare pot avea pana la 24 grade.
Unele regulatoare au valori avans sub forma: low, medium high. Nu stiu sa-ti spun exact ce inseamna... e pe testate.
#146
Postat 10 August 2009 - 07:12 PM
#147
Postat 11 August 2009 - 08:46 AM
http://www.youtube.c...h?v=_CxaBOOLojY
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 11 August 2009 - 08:47 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#148
Postat 11 August 2009 - 12:07 PM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 August 2009 - 12:07 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#149
Postat 11 August 2009 - 12:14 PM
#150
Postat 14 August 2009 - 09:10 PM
se tureaza corect pana la 50% asta nu se intampla cu "un fir rupt".
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro