salutare tuturor,
am intampinat o dificultate cu un motor comandat de pe HK. este vorba de un motor outrunner 2410-12, 1000 kv ce urmeaza sa echipeze un piper cub j3 cu anvergura de 955 mm. problema este ca testat cu mana rotorul se misca foarte greu. am desfacut motorul sa vad daca sunt impuritati, resturi metalice sau de orice alt gen intre bobina si magneti, daca exista contact intre ele si nu am descoperit nimic. concluzia mea este ca magnetii sunt foarte puternici. totul in regula pana aici. in specificatii scrie ca suporta un curent maxim de 12A. am comandat un esc HK 18-20A, am zis ca daca este cu 50% mai mult este ok. am facut toate legaturile, motor-esc-baterie-receptor si ii dau bice. in 10 sec iese fum din esc. daca cineva a mai avut probleme cu 2410, asa trebuie sa se comporte? sa se miste foarte greu? stie cineva sa repare contra cost esc-ul stricat?
multumesc!
Pagina 1 din 1
probleme tehnice motor 2410-12 outrunner 1000 kv am intampinat greutati
#2
Postat 07 October 2011 - 10:44 AM
Salutare.
Un motor indiferent de tip(electric) trebuie sa se poata invarti lejer.Daca la tine se misca foarte greu inseamna ca era blocat ceva la interior.Cand ai dat gaz ai depasit 20 A ai esc-ului fiindca freca ceva in motor.
Pentru depanare vorbeste cu EBA de pe forum,e super meserias la electronice. :pardon:
Un motor indiferent de tip(electric) trebuie sa se poata invarti lejer.Daca la tine se misca foarte greu inseamna ca era blocat ceva la interior.Cand ai dat gaz ai depasit 20 A ai esc-ului fiindca freca ceva in motor.
Pentru depanare vorbeste cu EBA de pe forum,e super meserias la electronice. :pardon:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#4
Postat 10 October 2011 - 03:51 PM
salut,
pana la urma am descoperit ca bobina se freca de magneti si de aici si problema cu esc ars. magnetii erau lipiti cu un superglue foarte prost care se dezlipea usor. am demontat motorul, am scos magnetii si am facut imprudenta sa nu observ cu erau asezati. stiti cumva cum se monteaza inapoi? ma refer la poli, toti trebuie sa aiba polul sud la polul sud? o sa mai caut pe net.
pana la urma am descoperit ca bobina se freca de magneti si de aici si problema cu esc ars. magnetii erau lipiti cu un superglue foarte prost care se dezlipea usor. am demontat motorul, am scos magnetii si am facut imprudenta sa nu observ cu erau asezati. stiti cumva cum se monteaza inapoi? ma refer la poli, toti trebuie sa aiba polul sud la polul sud? o sa mai caut pe net.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1