Zbor reusit cu Blu-Baby la Chitila ...m-ati facut fericit...
#303
Postat 23 October 2009 - 09:27 PM
incepatoru, la Oct 23 2009, 08:53 PM, a spus:
practic ai pus doua bucati de depron una peste alta?si pe cea de deasupra ai asezat-o pe o un suport?
ai ceva poze de la avionul tau?mai de aproape sa inteleg cum vine?
incepatoru, la Oct 23 2009, 08:58 PM, a spus:
aaaa super merci..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#304
Postat 23 October 2009 - 09:29 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#305
Postat 23 October 2009 - 09:40 PM
incepatoru, la Oct 23 2009, 08:58 PM, a spus:
o intrebare?in pdf-ul trimis mai apare inca o bucata pusa in continuare?e optionala?depinde de cat de sus urci partea superioara a aripii?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#306
Postat 30 October 2009 - 12:40 AM
incepatoru, la Oct 23 2009, 07:58 PM, a spus:
mi se pare mie sau in poza se vede unghiul diedru?era o discutie intr-un topic ca dc ai diedru nu pui eleroane.la tine le vad pe amandoua.pana la urma nu mai inteleg nimic.care e adevarul?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#307
Postat 30 October 2009 - 04:32 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 October 2009 - 04:33 AM
#308
Postat 31 October 2009 - 12:25 AM
dan_mitea, la Oct 30 2009, 04:32 AM, a spus:
dom profesor acum sunt lamurit.acum ca mi-a venit rc si pt ca e computerizata nu pre inteleg eu cu ce se mananca.
la ce folosesc functiile d/r?dc ar fi sa extrag din tipologia cuvintelor ar insemna ca dc am 2 tipuri de curbe pt canalele 1,2,4 si apas butonul d/r schimb intre cele 2 variante?intreb si eu deoarece pana acum rc era unul simplu in 3 canale si la care nu aveam ce sa fac.
am mai citit eu pe forumuri ca anumite functii se seteaza la 70% altele la ...poate ma lamuriti si pe mine care e treaba cu tehnologia asta.
multumesc,
sper ca pana maine seara sa pun poze cu bb terminat.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#309
Postat 31 October 2009 - 12:37 AM
oachidori, la Oct 31 2009, 12:25 AM, a spus:
la ce folosesc functiile d/r?dc ar fi sa extrag din tipologia cuvintelor ar insemna ca dc am 2 tipuri de curbe pt canalele 1,2,4 si apas butonul d/r schimb intre cele 2 variante?intreb si eu deoarece pana acum rc era unul simplu in 3 canale si la care nu aveam ce sa fac.
am mai citit eu pe forumuri ca anumite functii se seteaza la 70% altele la ...poate ma lamuriti si pe mine care e treaba cu tehnologia asta.
multumesc,
sper ca pana maine seara sa pun poze cu bb terminat.
Cred ca este vb.de DUALRATE - selectabila dupa setare printr-un comutator . Functia limiteaza miscarea suprafetelor de comanda corespunzatoare canalelor pentru care a fost presetata. Acel 70 % se refera procentual la cursa suprafetei limitata la 70 % din nominalul 100%.
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 31 October 2009 - 12:41 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#310
Postat 01 November 2009 - 12:21 PM
incepatoru, la Oct 20 2009, 09:12 PM, a spus:
era mai simplu o bucata de extrudat de 50mm..uite o poza
salut,
ca tot am facut acelasi avion,spune-mi si mie cum ai aranjat elctronica in model.bateria ai pus-o in spatiul de jos?dc ai si ceva poze pt inspiratie ar fi super!merci
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#311
Postat 01 November 2009 - 04:31 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#312
Postat 01 November 2009 - 04:33 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#313
Postat 01 November 2009 - 04:34 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#314
Postat 01 November 2009 - 04:36 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#315
Postat 01 November 2009 - 04:42 PM
acum astept o vreme favorabila pentru zbor.apropo CG la acest aveon pe unde ar trebui sa fie? in mod normal cam la 1/3 fata de bordul de atac al aripii.Asa ca estimare cred ca are vreo 500 de g.
Cum se face echilibrarea lui?fata spate si stg dr?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#316
Postat 12 November 2009 - 06:06 PM
am reusit sa il si echilibrez .poate in weekend o sa il zbor.
va tin la curent.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#318
Postat 09 December 2009 - 10:51 PM
pccdtk, la Aug 5 2008, 06:48 PM, a spus:
Fuselaj 1
Daca in modelul tau de aripa cu nervuri folosesc EPP(folie flexibila) in loc de depron de 3mm nu e mai bine? Se curbeaza mai usor ca sa fac profilul, si este si mai rezistenta la impact.
Ai cumva un pdf cu pagini in format A4 scale cu nervurile?? Sau macar ce dimensiuni imi recomanzi la ele?
Folosesc fix planurile pentru un BB de 33 de aici http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
Pe intrados nu acopar cu nimic?? Las aripa asa simpla?
As putea sa nu ma complic atat de tare cu nervurile si sa fac intocmai ca in linkul de mai sus, insa nu prea vad eu ca depronul din aripa sa isi mentina forma aia prea mult timp fara un tratament special in prealabil.
Aceasta postare a fost editata de Stefan646: 09 December 2009 - 10:55 PM
#319
Postat 09 December 2009 - 11:13 PM
Stefan646, la Dec 9 2009, 10:51 PM, a spus:
2.Ai cumva un pdf cu pagini in format A4 scale cu nervurile?? Sau macar ce dimensiuni imi recomanzi la ele?
Folosesc fix planurile pentru un BB de 33 de aici http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
3.Pe intrados nu acopar cu nimic?? Las aripa asa simpla?
4.As putea sa nu ma complic atat de tare cu nervurile si sa fac intocmai ca in linkul de mai sus, insa nu prea vad eu ca depronul din aripa sa isi mentina forma aia prea mult timp fara un tratament special in prealabil.
1.Eu am folosit depron de 3mm numai la aripa completa ( intrados si extrados de 3 - nervuri de 6 mm ). Chiar si asa am pus si un lonjeron de lemn - pe care l-am indoit ( pentru diedru ) la abur . N-am folosit pana acum EPP-folie pt.ca n-am avut asa ceva . Insa daca este si mai flexibila ar cam trebui intarite atat BA cat si BF.
2.Pentru nervuri am folosit forma de sprijin pe fuselaj pt.aripa din care am decupat 3 mm pe contur.
3.Vezi 1.
4.Eu m-as complica - 2,3 nevuri pe fiecare semiplan si aripa isi va pastra forma .
Succes !!! Si poze ......!!!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#320
Postat 10 December 2009 - 06:46 PM
pccdtk, la Dec 9 2009, 11:13 PM, a spus:
2.Pentru nervuri am folosit forma de sprijin pe fuselaj pt.aripa din care am decupat 3 mm pe contur.
3.Vezi 1.
4.Eu m-as complica - 2,3 nevuri pe fiecare semiplan si aripa isi va pastra forma .
Succes !!! Si poze ......!!!!
Daca va fi o aripa acoperita si pe intrados si cu nervuri inseamna ca va fi mai grea decat una obisnuita. Insa banuiesc ca e mai aerodinamica. Se justifica greutatea in plus pentru avantajul unei portante crescute sau curgera a aerului pe aripa mai liniara?
Inca ceva. Daca pe viitor doresc sa ii adaug si eleroane cum fac? La aripa simpla taiai direct din ea eleroanele. Daca o fac cum am spus mai sus cum procedez cu eleroanele?? Adaug material in continuarea aripii?? As avea o portanta si mai mare(dimensiunea aripii creste). Se poate asa ceva?
#321
Postat 10 December 2009 - 10:56 PM
Stefan646, la Dec 10 2009, 06:46 PM, a spus:
2.Inca ceva. Daca pe viitor doresc sa ii adaug si eleroane cum fac? La aripa simpla taiai direct din ea eleroanele. Daca o fac cum am spus mai sus cum procedez cu eleroanele?? Adaug material in continuarea aripii?? As avea o portanta si mai mare(dimensiunea aripii creste). Se poate asa ceva?
1.Da dar nu cu mult ( la mine aripa placata si cu nervuri cu anv.marita la 90 cm a avut ~ 75 de gr. pe cand prima UC la 80 cm anv. ~ 50 gr.) .In plus comportamentul aerodinamic al celei placate nici nu se compara cu UC.
2.Eu as lasa forma neschimbata in plan si as taia pur si simplu eleroanele din aripa . Uite un exemplu ( insa pentru Lazy-Bee ):
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#322
Postat 11 December 2009 - 08:49 AM
Despre comportamentul aerodinamic sa inteleg ca aripa placata (care are si intrados, se comporta mult mai bine.....
Apropo, legat de viteza, care-i mai lenta?
#323
Postat 11 December 2009 - 03:11 PM
tetea, la Dec 11 2009, 08:49 AM, a spus:
Despre comportamentul aerodinamic sa inteleg ca aripa placata (care are si intrados, se comporta mult mai bine.....
Apropo, legat de viteza, care-i mai lenta?
Cea placata . Insa are si cam 2 dm2 in plus ca suprafata (pentru o greutate suplimentara de 25 gr. ).Deci subiectiv ........
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#324
Postat 11 December 2009 - 11:24 PM
Am facut aripile profilate la amindoua modelele si sper ca rtf sa nu depaseasca 550...600 gr (cel putin atata mi-a iesit ultima data cand am cantarit toate componentele, inclusiv electronica. Am pus pe cantar un Li-po 3S de 2200 mA de la Rhino (cam greu si cam mare)
Am facut si niste poze pe durata constructiei, dar le-am ratacit intre timp....asta-i...
#326
Postat 16 December 2009 - 03:18 PM
http://img199.images...2/intrebare.jpg
#327
Postat 16 December 2009 - 03:37 PM
Stefan646, la Dec 16 2009, 03:18 PM, a spus:
http://img199.images...2/intrebare.jpg
Salut, depinde de tipul constructiv al aripii, capatul ala (wing-tip) poate fi inclus in aripa (la modelul UC undercambered) sau poate fi taiat separat si format din mai multe straturi lipite si ulterior rotunjite cu smirghel ( la modelul cu nervuri profilate sau la cel taiat cu fir incins din monobloc de polistiren).
#328
Postat 16 December 2009 - 09:51 PM
SerjuRO, la Dec 16 2009, 03:37 PM, a spus:
Mersi pentru raspuns..o sa vad eu cum iese aripa, eu am ales metoda fara nervura incercuita :lol:
Cand il termin complet sper sa revin cu poze :)
#329
Postat 18 December 2009 - 04:41 PM
Nervuri pentru aripa UC de la BB de 33 http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
#330
Postat 21 December 2009 - 10:52 PM
Stefan646, la Dec 18 2009, 04:41 PM, a spus:
Nervuri pentru aripa UC de la BB de 33 http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
Pana la urma am facut nervurile dupa ochi insa a iesit binisor pentru prima data..zic eu :unsure:
Intrebare: este o diferenta mare dintre aripa UC cu nervuri placata pe intrados si cea neplacata pe intrados?