Update...
Nu am reusit sa deschid motorul. E inca o enigma, de ce nu vrea sa iasa.
Problema electrica am rezolvat-o. Asta este vestea buna...
Am scos mufa CT3.5 de pe fir si am scos partea de camasa care era in afara motorului de tot de pe fir, apoi am smuls, cu penseta bucata din interior, din pacate distrugand-o. Planuiam sa o refolosesc la capatul dinspre mufa a firului, si sa aplic peste intrerupere un varnis, dar s-a rupt in bucati, cand am scos-o...
IMG_0241_small.jpg (86.57K)
Number of downloads: 473
IMG_0239_small.jpg (89.88K)
Number of downloads: 444
Apoi, am introdus bucata ramasa din camasa, inapoi pe fir, impingand-o pana unde era initial.
IMG_0244_small.jpg (77.16K)
Number of downloads: 427
Am lipit la loc mufa CT3.5 si am refolosit o bucata din camasa rupta ca sa fac un fel de dop la capatul firului, chiar inainte de mufa, pentru ca varnisul mai gros, care acopera si mufa, sa aiba o baza mai groasa.
IMG_0247_small.jpg (65.26K)
Number of downloads: 433
IMG_0246_small.jpg (63.79K)
Number of downloads: 372
Asa arata la final, dupa intreaga operatiune...
IMG_0250_small.jpg (80.06K)
Number of downloads: 60
Am conectat motorul fara elice la regulator si receptor sa vad daca functioneaza corect si i-am dat doar cateva clikuri minuscule de gaz. Merge perfect, nu iese fum. Va urma un test cu elice, dar mai incolo, de preferat cand am si aparatul de masura sa vad cat consuma.
Din pacate am si o veste proasta. De data asta am fost foarte atent la ax cand se invartea. E indoit. Nu mult, dar este. As spune ca 0,1-0,2 mm la capatul axului. Nu stiu ce inseamna asta pe planor si daca va induce vreo vibratie. Fara elice, nu vibreaza decat la turatie mica.
Vestea si mai proasta e ca motoarele Graupner care le am nu au venit cu ax de rezerva. Am gresit cand am crezut ca am ax de rezerva, acela era un ax de la un alt motor Himax. Am ax de rezerva la motoarele Hacker si Himax, din pacate nu si la cele Graupner. Probabil voi gasi de cumparat la furnizor.
Intrebarea e, cat de grav e un asa ax indoit?