Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3241 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 08:36 PM

.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 December 2014 - 08:37 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3242 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 08:38 PM

.

.

.

Fisiere atasate


Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3243 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 08:39 PM

https://www.youtube....h?v=jeYy3Qqv5Vw

https://www.youtube....h?v=k-qlH-agAHE

https://www.youtube....h?v=JAg0Q0ORdj4

https://www.youtube....h?v=GE73s4Sv5SY

Mai sus cam toate tipurile de amortizoare.

Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 04 December 2014 - 08:40 PM

0

#3244 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 08:40 PM

Intelegi, TOTI iti spun sa scoti cu grija TOT aerul din amortizor. Cum au facut ca asta sa fie posibil este treaba lor. Daca tu vrei sa faci altfel, asta e, traim intr-o lume libera. Vezi sa nu! :rofl:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3245 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 09:13 PM

Vezi postareaTzicul, la 04 December 2014 - 08:36 PM, a spus:

.

si aerul de sub capac cum il scoti ? cu aspiratorul ?
0

#3246 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 09:17 PM


0

#3247 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 04 December 2014 - 09:23 PM

S-au inventat amortizoarele din care se scoate aerul complet si fara basica de cauciuc. Si functioneaza perfect fara aer. Spre exemplu kyosho ultima sc6 are astfel de amortizoare. La TM2SC sunt la fel si din cate stiu si losi are deasemenea.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 04 December 2014 - 09:24 PM

0

#3248 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 09:24 PM


ce mama masii, chiar nu stiu sa umplu un amortizor???
daca nu aveti rabdare skip to 5.00 minute.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 04 December 2014 - 09:25 PM

0

#3249 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 December 2014 - 11:31 PM

Catalin, daca e aer intre bladder si capac cu ce naiba iti afecteaza uleiul? Cu nimic, iti raspund sa nu te mai obosesti.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3250 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:36 PM

Vezi postareavgeorge, la 04 December 2014 - 07:31 AM, a spus:

Esti sigur? Adica nu poti face un amortizor din care sa scoti tot aerul?


da,100% nu ai cum....


Vezi postareavgeorge, la 04 December 2014 - 11:00 AM, a spus:

Si daca avem amortizor fara besica?
Si daca avem amortizor care are surub in capatul de amortizor pentru a scoate tot uleiul?
Si daca folosim o pompa pentru amortizoare?



daca,daca,daca....cazul ideal doar in teorie.....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3251 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 December 2014 - 11:38 PM

Diesel, poti sa pui o schema, ceva, daca tot ai amintit de acele noi inventii. Daca nu, fara sa argumentezi cum sunt, mai bine nu zici pentru ca dai dovada ca nu stii cum functioneaza.

Intelegiti, fara aer sau gaz, sau orice care se poate comprima nu se poate. Unde merge volumul degajat de tija amortizorului?
De la o simpla intrebare la ce se ajunge.
Si vgeorge, si cu daca daca daca, nu se poate, decat ca si in cazul meu, aer intre bladder si capaf care nu afecteaza vascozitatea.

Aceasta postare a fost editata de radu94: 04 December 2014 - 11:42 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#3252 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:43 PM

Vezi postarearadu94, la 04 December 2014 - 11:31 PM, a spus:

Catalin, daca e aer intre bladder si capac cu ce naiba iti afecteaza uleiul? Cu nimic, iti raspund sa nu te mai obosesti.

eu nu am pretins ca imi afecteaza nimik.. ci doar ca exista aer in amortizor.
0

#3253 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 11:43 PM

Nu poate face diferenta dintre aerul in contact direct cu uleiul si aerul de deasupra basicii!!! Si, asa cum ai subliniat si in poza mea si in video, aerul poate exista DOAR intre basica si capac, NU IN CONTACT DIRECT CU ULEIUL!!! Bineinteles, vorbim de cazul ideal aici. Nu stiu daca ai observat, dar tipul din video nu umple complet amortizorul pentru ca locul gol va fi umplut de basica, iar la final un pic de ulei da pe afara. Ceea ce ar trebui sa-ti spuna ca intre ulei si bladder nu mai este aer deloc.
Inca o data, nu face confuzie intre aerul de deasupra si cel de dedesubtul bladder-ului. Nu a spus nimeni ca nu exista aer inauntru, dar depinde unde este.
SI, DA, s-ar putea sa nu stii sa umpli un amortizor! Nu-i nicio rusine, omul cat traieste invata. Daca vrea.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3254 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:44 PM

Vezi postareaTzicul, la 04 December 2014 - 11:43 PM, a spus:

Nu poate face diferenta dintre aerul in contact direct cu uleiul si aerul de deasupra basicii!!! Si, asa cum ai subliniat si in poza mea si in video, aerul poate exista DOAR intre basica si capac, NU IN CONTACT DIRECT CU ULEIUL!!!

la cele fara bladder e in contact cu uleiul.
0

#3255 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 11:45 PM

Ok, cum zici tu.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3256 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:47 PM

Vezi postareaTzicul, la 04 December 2014 - 11:45 PM, a spus:

Ok, cum zici tu.

am sa scot maine unul de pe savage (de cel fara bladder).. il umplu de tot si .. o sa vedeti ca nu se poate comprima amortizorul.
pana maine, noapte buna.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 04 December 2014 - 11:47 PM

0

#3257 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:49 PM

Emulsion STYLE http://www.petitrc.c...BuildingShocks/

Emulsion, by definition, means one liquid is suspended in another, and in shocks that's air and oil mixed together in a "frothy" like mixture. Because the oil and air are not separated, as in a bladder system, the volume needed to allow full stroke of the shock is found in the oil. As the shaft enters the emulsion, the air is forced to the sides and the shaft has room to enter. This also slightly affects damping, as air will slightly lessen the thickness of the oil. Therefore, to really check damping, you have to pump the shock vigorously to get the consistency of the emulsion to race conditions.


0

#3258 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:51 PM

Bladder STYLE

Bladder-style shocks are ones that use a rubber diaphragm to separate the air from the oil. During compression the air at the top is compressed to allow the shock shaft the volume to enter the shock. If too much oil is used there won't be enough airspace to allow the shock to function properly, and the damping rate is altered. This separation is more consistent than the non-bladder because of the separation of air and oil.

0

#3259 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:52 PM

Vezi postareaTzicul, la 04 December 2014 - 11:43 PM, a spus:

DA, s-ar putea sa nu stii sa umpli un amortizor! Nu-i nicio rusine, omul cat traieste invata. Daca vrea.

astept ... hai curaj :D zi ce trebe !

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 04 December 2014 - 11:53 PM

0

#3260 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 05 December 2014 - 12:09 AM

Vezi postareaMr.Catalin, la 04 December 2014 - 11:47 PM, a spus:

am sa scot maine unul de pe savage (de cel fara bladder).. il umplu de tot si .. o sa vedeti ca nu se poate comprima amortizorul.
pana maine, noapte buna.


Un telescop se umple cam 85% cu ulei,apoi usor se elimina aerul de sub taler miscand de tija sus-jos,se completeaza(la nevoie) pana la 85% si apoi capac apoi il verifici in pozitie normala de lucru impingand tija,daca revine liber inapoi la pozitia necomprimat e ok.....tot ce e mai sus se face fara arc pe el,ok?
Ce naiba atata disputa aiurea,aer in el oricum o sa existe.....daca-l umpli full sta tija intepenita si adio suspensii....
Si daca ,totusi,elimini complet cumva aerul din el oare,ma intreb,nu trage aer in el....adica cat de etanse sunt amaratele alea de o-riguri ??? nop...asta-i de film....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 05 December 2014 - 12:13 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3261 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 05 December 2014 - 10:02 AM

Asta s-a mai discutat de atatea ori :)

sunt doua feluri de amortizoare pe scurt, cu emulsie si cu bladder.

ulei-ul este incomprimabil, la bladder ai doua camere, cel cu ulei, in care este tija, bladder, si capac.
Pe capac este un mic orificiu ce lasa sa intre si sa iasa aer-ul. Cam volumul tijei este.

La emulsie lasi aer in tub, ce se amesteca cu ulei-ul, iar aer-ul fiind comprimabil, lasa loc si tijei.


Acuma tu daca umpli gat unul cu bladder, cand il inchizi da pe afara, si asta asa este corect, surplusul de ulei iese din camera inferioara, si nu va fi aer acolo, va ramane aer intre capac si basica.

La emulsie de l-ai umplut gat... de ce nu ii pui mai bine o tija filetata in loc de suspensii? efectul e la fel :D
Imagine postata
0

#3262 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 05 December 2014 - 10:16 AM

eu am amortizoarele umplute cu emulsie de rumegus, separate de coji de nuca! Cred ca voi vreti sa reinventati teoria amortizoarelor! Daca nu va convin cele cu emulsie sau cele cu bladder, faceti unele cu azot, e mai simplu si la presiune mare, azotul nu se incalzeste si nici nu se comprima. Rezultat perfect, amortizare perfecta in conditii vitrege. Have fun and nitro in your wheels!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3263 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 05 December 2014 - 10:22 AM

Vezi postareahassel, la 05 December 2014 - 10:16 AM, a spus:

eu am amortizoarele umplute cu emulsie de rumegus, separate de coji de nuca!

Si exact k un bustean se comporta.
Prietenii stiu de ce.. esti prea lenes.
0

#3264 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 05 December 2014 - 11:31 AM

Întrebare: pentru cele fara blader, adica modelul clasic de pe Savage se găsesc blader-uri?
Dat fiind faptul ca diametrul este mai mic ca la Bigbore
De ce? Pentru ca am observat ca este mai simplu cu blader. Si pentru este mai fiabil. Basca corpurile din aluminiu.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3265 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 05 December 2014 - 01:21 PM

umple-l pana la 80-85% si pune capacul, tija sa fie impinsa pana la mijloc...

daca e inchis cum trebuie, vei avea rebound si vor functiona cum trebuie :)
Imagine postata
0

#3266 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 December 2014 - 02:16 PM

http://www.kyosho.co...TIMA_SC6_IM.pdf

Pagina 28 din pdf. Mai mult de atat nu vreau sa mai argumentez...ca pierd aerul degeaba!
0

#3267 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 December 2014 - 03:14 PM

daca piesele alea albastre au gaura , principiul este acelasi .Aer tot ramane acolo....Este inversat procesul ....dar principiul ramane acelasi.

Eu asa inteleg din schema de montaj si poza asta http://4.bp.blogspot...bigbore_rb5.jpg
0

#3268 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 05 December 2014 - 03:19 PM

Vezi postareahassel, la 05 December 2014 - 10:16 AM, a spus:

eu am amortizoarele umplute cu emulsie de rumegus, separate de coji de nuca!


Am pus si eu,azi,rumegus de fag ...o minunatie,merg struna mai ales la off-road ,sa incerc sa le umplu si pe alea de la pemfeu la fel,deja am vorbit cu meseriasu' , ma duc la drift....
Intrebare :daca in combinatie cu rumegusu' mai este si ceva aer e vreo problema ? poate ingheta ceva pe frigurile astea ? masina e din 89 si nu are dezumidificator pe instalatia de aer conditionat ! mersi...

Aceasta postare a fost editata de soarece: 05 December 2014 - 03:20 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3269 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 December 2014 - 03:28 PM

adica asa .
Diesel asa e? sau e plin ?

Fisier atasat  Captură.JPG (57.36K)
Number of downloads: 38
0

#3270 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 December 2014 - 03:45 PM

E plin. Exista amortizoare ce nu au aer DELOC in ele si functioneaza perfect iar reboundul il stabilesti foarte repede atat cat vrei. Daca vreti sa va contraziceti, nu aveti decat, eu am astfel de amortizoare si nu vreau sa va fac sa intelegeti asta.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro