Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3211 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 November 2014 - 04:23 PM

Despre jumatatea afirmatiei conform careia are probleme la 2s da.
am trait-o personal.
Despre cealalta jumatate doar din auzite
0

#3212 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 17 November 2014 - 04:41 PM

si pe 4s sunt probleme..
dar am un amic ce foloseste 6s/bec extern si ink nimik.
time will tell.
0

#3213 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 November 2014 - 02:53 AM

Avand in vedere ca iarna nu-i ca vara, oare acumulatorii LiFe si NiMH patesc ceva daca ii las in masina la temperaturi sub zero?? Si nu ma gandesc la scaderea capacitaii, ci sa nu inghete electronu' prin ele sau ceva in genul asta

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 November 2014 - 02:57 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3214 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 November 2014 - 12:19 PM

Este recomandat sa nu fie tinute in frig, deoarece scade capacitatea lor, gandeste-te ca pana și acumulatorii pe plumb-acid au dificultăți in menținerea amperajului la pornire la temperaturi scăzute.
Dar de ce pui întrebarea asta? Ca doar nu tii masinutele, afara in parcare? 😂😂😂😂
Basca cat timp îți ia sa scoți acumulatorii după model, ca doar nu ai avea vreo "flota". …😆😆😆😆
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3215 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 November 2014 - 12:19 PM

Or ingheta ca sunt micuti :))

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3216 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 01 December 2014 - 03:29 PM

Sall
Conectorii de la Traxxas se pot pune pe dos?
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3217 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 01 December 2014 - 05:08 PM

Adica?
Raspund la ce am inteles...Sunt tablite A si B, nu merg inversate decat daca le bagi fortat si pui putin super glue sa nu iasa. Tipul A fata de B, sau invers:))), au pinul de blocare diferit.
Din ce stiu, clonele de conectori merg rasucite la 180 grade, probabil si originalul.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3218 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 01 December 2014 - 10:46 PM

Adica cand pun bateria la esc o pot pune rau +la - si invers.
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3219 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 10:54 PM

Vezi postareaZIPPO 9, la 01 December 2014 - 10:46 PM, a spus:

Adica cand pun bateria la esc o pot pune rau +la - si invers.

nu! mufa mama pe - e virgina.. are gaurica mai mica.
0

#3220 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 02 December 2014 - 12:33 AM

Nu te supara, cum naiba sa te gandesti ca poti pune o mufa invers? Aproape orice mufa are un semn si merge doar intr-o pozitie. Du-te si baga usb-ul invers, merge, de ce nu, e dreptunghiular.
Scuza-mi off topicul, dar e bataie de joc ce intrebari se afla aici.
:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3221 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 02 December 2014 - 11:36 AM

Vezi postarearadu94, la 02 December 2014 - 12:33 AM, a spus:


:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...


Radeam aici ca prostul apoi am dat de asta:

research team comprising members from Nippon Telegraph and Telephone Corp. (NTT; Head Office: Chiyoda-ku, Tokyo; President: Hiroo Unoura) and the Japan Science and Technology Agency (JST; Headquarters: Kawaguchi, Saitama; President: Michiharu Nakamura) has succeeded in observing the crystallization of electrons in a semiconductor device under conditions of low temperature and high magnetic field using nuclear magnetic resonance (NMR).

Deci, s-a putut observa cristalizarea electronilor intr-un semiconductor :) Deci ingheata electronii :) desigur langa rezonanta magnetica nucleara... cred ca nu e vorba aici :)

Da, la rece bateriile tin mai putin, asta e... :) dar bateriile vor functiona in continuare...
Imagine postata
0

#3222 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 02 December 2014 - 09:35 PM

Vezi postarearadu94, la 02 December 2014 - 12:33 AM, a spus:

Nu te supara, cum naiba sa te gandesti ca poti pune o mufa invers? Aproape orice mufa are un semn si merge doar intr-o pozitie. Du-te si baga usb-ul invers, merge, de ce nu, e dreptunghiular.
Scuza-mi off topicul, dar e bataie de joc ce intrebari se afla aici.
:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...

Cate esc nu sau ars din cauza inversarii polaritatii ?
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3223 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 02 December 2014 - 09:54 PM

Mi-am adus aminte de o discutie in grup data trecuta cand Ionescu a intrebat cum se converteaza mp3 dintr-un php... si Frunzescu a spus ca trebuie sa vrei foarte tare ca altfel nu merge...

la fel... bullet connectors da le poti pune invers... Deans, tamyia, traxxas sunt one way... sa nu cumva sa poti pune invers... acuma tu daca esti batman si vezi ca nu merge dar tot insisti si il ajuti cu o lovitura de ciocan... da se poate sa intre unul in altul... chiar si incorect...
Imagine postata
0

#3224 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 02 December 2014 - 10:03 PM

nici nu e nevoie sa fie inserate invers, trebuie doar sa faca contact invers. multe esc au protectie la alimentare inversa si totusi sunt si mai multe cazuri de alimentare inversa doar pentru o secunda, si tot au pocnit.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3225 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 03 December 2014 - 10:38 AM

Mersi
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3226 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 03 December 2014 - 01:36 PM

Am mai discutat parca pe forum despre aceasta problema...dar nelamurile continuua, asa ca va prezint urmatoarea problema:
Am inlocuit amortizoarele la un Savage....cele clasice cu unele de la HPI - de aluminium anodizat. Sunt si pe site-ul HPI la elemente de up grade.
La fel ca si varianta stock - la o verificare, am observat ca au doar oring de etansare in capac - nu au shock blade.
Am intalnit shock blade doar la big bore.
La cele stock din plastic nu am avut nici o problema in ceea ce priveste reumplerea si mentenanta lor. Odata umplute, cu axul maxim extras si fara bule, uleiul fiind pana sus facand suprafata concava, inchid capacul, sterg excesul de ulei care se pierde la strangerea capacului si amortizorul lucreaza perfect. Tija poate fi comprimata total, iar dupa aceea este impinsa lin pana la extragerea completa. Cu ulei de 25, sunt perfecte pentru Savage. Nu apare fenomeul de hydrolock
La cele de aluminium insa care au identic aceasi constructie si exact aceleasi componente, daca repet procedeul, dupa inchidere nu mai pot comprima nici macar 1 cm axul amortizorului...De ce?
Daca slabesc capacul sa iasa afara din lichid prin orificiul special prevazut in capac...pot comprima axul putin dar acesta dupa comprimare ramane pe pozitie, nu se mai extrage singur total ca la cel stock...
La Big Bore la incarcarea completa a amortizorului cu tija extrasa full peste lichid aplic shockblade-ul si strang capacul usor la maxim. Comprim apoi tija si ea se extrage complet lin fara nici un fel de probleme...
In fotografii se vad vechile amortizoare...cele stock
apoi cel de aluminium dezasamblat dar fara tija
capacul celui de aluminiu si garnitura

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de master: 03 December 2014 - 01:41 PM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3227 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 03 December 2014 - 02:36 PM

Ai citit manualul?
Cele fara blader nu se umplu pana sus, ci pana unde incepe filetul pt capac.
O fi el optional, dar e bine sa il citesti macar asa de curiozitate.(de manual vorbim)

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 03 December 2014 - 02:37 PM

0

#3228 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2014 - 08:52 PM

Pare-se ca cele din aluminiu nu se deformeaza deloc si nu are cine/ce sa preia cresterea de volum rezultata de insertia tijei
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3229 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 03 December 2014 - 09:21 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 03 December 2014 - 02:36 PM, a spus:

Ai citit manualul?
Cele fara blader nu se umplu pana sus, ci pana unde incepe filetul pt capac.
O fi el optional, dar e bine sa il citesti macar asa de curiozitate.(de manual vorbim)


manualul de Flux l-am citit....acolo se expliciteaza clar cum umpli amortizoarele. Asa este
la cel de E Savage de exemplu nu face nici o referire. Culmea am si manualul original, dar nu face nici o referire la cum se umplu aceste amortizoare.
Cat despre ce spune Tzicul....cunosc teoria sa, tind sa cred ca asa este. De ce? Pentru ca la acelasi mod de umplere, cu acelasi tip de ulei, cele pe plastic merg super, cele pe aluminiu, raman beton de parca le-asi suda.
Am urmarit si cateva topice pe YouTube - unul face intr-un fel, altul altfel si tot asa...
voi pune tije noi si voi vedea atunci ce si cum.
Mr.Catalin - multumesc pentru ajutor si link-urile utile. Raman dator!
Eventual daca iti face necesitate pot sa ma duc la un service Bosch si sa intreb de un motor. Sau Makita, dupa caz
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3230 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 03 December 2014 - 09:40 PM

Vezi postareamaster, la 03 December 2014 - 09:21 PM, a spus:

Mr.Catalin - multumesc pentru ajutor si link-urile utile. Raman dator!
Eventual daca iti face necesitate pot sa ma duc la un service Bosch si sa intreb de un motor. Sau Makita, dupa caz

nu e nici o problema, pana in data de 15 decid ce fel de motor imi comand si daca e cazul am sa apelez.
acuma revenind la amortizoare:
pune ulei siliconic pana unde incepe filetul la capac la cele fara bladder, strange cu mama si incearca amortizorul, daca se comprima complet e perfect, daca nu decomprimi amortizorul, desfaci capacelul comprimi si strangi.
la cele cu bladder umpli pana sus, strangi capacu cand tija e pe la jumatea amortizorului, incerci amortizor si daca se comprima e perfect.
la cele cu bladder revine tija la pozitia cursa maxima, pt ca se creaza o presiune ce impinge pistonul.
hpi a ales calea cea mai usoara. fara bladder.
cele cu bladder datorita presiunii din interiorul corpului sunt mai predispuse la pierderi de lichid pe la oring-uri, deci trebuie compensat cu oring-uri de calitate si cote de fabricatie mai precise.
fara presiune/fara bladder e mai greu sa curga uleiul din amortizoare.
BIG Bore au bladder si curg la greu dupa ce se formeaza un pic de joc intre ax si corp, ca sa elimini pierderea scoti blader-ul si pui un o-ring.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 03 December 2014 - 09:44 PM

0

#3231 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 03 December 2014 - 09:49 PM

Vezi postareaTzicul, la 03 December 2014 - 08:52 PM, a spus:

Pare-se ca cele din aluminiu nu se deformeaza deloc si nu are cine/ce sa preia cresterea de volum rezultata de insertia tijei

de aceea nu se umplu de tot cu ulei.
si cele cu bladder au aer dar e separat prin bladder de ulei.
0

#3232 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2014 - 10:34 PM

Mi se pare cel putin ciudat sa nu elimini complet aerul dintr-un amortizor. Pentru ca asta se intampla cand le umpli cu ulei doar pana la baza filetului. Pe de o parte faci farmacie cautand vascozitatea perfecta a uleiului, pe de alta parte il lasi sa se amestece cu aerul ramas inauntru. Vrei si aer, ii pui bladder, nu vrei, faci amortizorul din plastic si-l aerisesti perfect. Nu inseamna ca nu-l poti face din plastic si sa-i pui si bladder. Asa am la Tamiya.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3233 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 12:32 AM

aerul nu este eliminat complet in nici un caz.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 04 December 2014 - 12:32 AM

0

#3234 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 04 December 2014 - 07:31 AM

Vezi postareaMr.Catalin, la 04 December 2014 - 12:32 AM, a spus:

aerul nu este eliminat complet in nici un caz.



Esti sigur? Adica nu poti face un amortizor din care sa scoti tot aerul?
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#3235 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 10:19 AM

Nu. Nu poti.
Sub besica in capul amortizorului e ... pam pam pam aer.
Scoate besica si pune ulei ... ia vezi se mai comprima.. no way.
Tija ocupa si ea volum.
0

#3236 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 04 December 2014 - 11:00 AM

Si daca avem amortizor fara besica?
Si daca avem amortizor care are surub in capatul de amortizor pentru a scoate tot uleiul?
Si daca folosim o pompa pentru amortizoare?
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#3237 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 11:05 AM

Vezi postareavgeorge, la 04 December 2014 - 11:00 AM, a spus:

Si daca avem amortizor fara besica?
Si daca avem amortizor care are surub in capatul de amortizor pentru a scoate tot uleiul?
Si daca folosim o pompa pentru amortizoare?


chiar nu intelegi ca si tija ocupa volum.. cand e decomprimat amortizorul si tija e in afara corpului amortizorului volumul de ulei e mai mic.
pe masura ce comprimi amortizorul tija incepe sa ocupe volum.. daca uleiul nu are unde sa se duca nu poti comprima amortizorul.
aerul se comprima, uleiul mai putin, deci nu poti avea un amortizor functional fara aer.
0

#3238 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 December 2014 - 07:20 PM

Daca e sa o gandim altfel, dreptate ai, dar nu iei in calcul o chestie.
In momentul in care pui bladder, el are elasticitate, iar pe masura ce intra tija in corpul amortizorului preia marirea de volum si in spatele ei, intre capac si bladder, exista aer, permitind comprimarea lui. Si astfel, se poate ca in amortizor sa nu existe aer :), avand in corp deformatil in el, bladder.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3239 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 04 December 2014 - 07:25 PM

Vezi postarearadu94, la 04 December 2014 - 07:20 PM, a spus:

corp deformatil in el, bladder.

Man.. aer tot este. Ca e in amestec cu uleiul ca e sub bladder tot e.
Ca daca nu ar fi deloc ar fi vid, si bladder ar fi lipit de corpul capacului..
Deci nu, nu se poate amortizor fara aer.
0

#3240 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2014 - 08:29 PM

Vad ca nu intelegi! Daca pui bladder, inseamna ca nu ai aer IN ulei!!! Intelegi diferenta? Una este sa faci pe dracu-n patru ca sa preiei marirea volumului (bladder, rezervor extern), alta este sa AMESTECI aerul cu uleiul. Lucru inadmisibil, pentru ca se schimba vascozitatea uleiului, asa cum iti ziceam si mai sus. La inceputul "joacei" vei avea o vascozitate si dupa cateva plimbari complete ale tijei, cand va trage aerul in ulei, vei avea o cu totul alta! Si daca la bashing sa zicem ca se accepta, incearca sa-i spui tu asta unuia care merge la concursuri. Cred ca arunca cu "aerul" dupa tine :lol: :lol: :lol:
Presupun ca de asta se si accepta la nivel de amator/RTR amortizoarele din plastic, reusesc cumva sa se dilate un pic (ca sa nu mai zic de intreaga teorie a pozitiei tijei in momentul strangerii capacului de amortizor), pe cand cele profi/concurs ma indoiesc ca exista fara bladder. In niciun caz nimeni nu lasa aer IN ulei!!!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro