Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3211
Postat 17 November 2014 - 04:23 PM
am trait-o personal.
Despre cealalta jumatate doar din auzite
#3213
Postat 30 November 2014 - 02:53 AM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 November 2014 - 02:57 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3214
Postat 30 November 2014 - 12:19 PM
Dar de ce pui întrebarea asta? Ca doar nu tii masinutele, afara in parcare? 😂😂😂😂
Basca cat timp îți ia sa scoți acumulatorii după model, ca doar nu ai avea vreo "flota". …😆😆😆😆
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3217
Postat 01 December 2014 - 05:08 PM
Raspund la ce am inteles...Sunt tablite A si B, nu merg inversate decat daca le bagi fortat si pui putin super glue sa nu iasa. Tipul A fata de B, sau invers:))), au pinul de blocare diferit.
Din ce stiu, clonele de conectori merg rasucite la 180 grade, probabil si originalul.
Custom CNC parts GNS Racing
#3220
Postat 02 December 2014 - 12:33 AM
Scuza-mi off topicul, dar e bataie de joc ce intrebari se afla aici.
:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...
Custom CNC parts GNS Racing
#3221
Postat 02 December 2014 - 11:36 AM
radu94, la 02 December 2014 - 12:33 AM, a spus:
:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...
Radeam aici ca prostul apoi am dat de asta:
research team comprising members from Nippon Telegraph and Telephone Corp. (NTT; Head Office: Chiyoda-ku, Tokyo; President: Hiroo Unoura) and the Japan Science and Technology Agency (JST; Headquarters: Kawaguchi, Saitama; President: Michiharu Nakamura) has succeeded in observing the crystallization of electrons in a semiconductor device under conditions of low temperature and high magnetic field using nuclear magnetic resonance (NMR).
Deci, s-a putut observa cristalizarea electronilor intr-un semiconductor :) Deci ingheata electronii :) desigur langa rezonanta magnetica nucleara... cred ca nu e vorba aici :)
Da, la rece bateriile tin mai putin, asta e... :) dar bateriile vor functiona in continuare...
![Imagine postata](https://lh6.googleusercontent.com/-sk6WORCG8RI/UrVenzo6gBI/AAAAAAAATTU/31iR3rSgBqM/w350-h59-no/buggy.gif)
#3222
Postat 02 December 2014 - 09:35 PM
radu94, la 02 December 2014 - 12:33 AM, a spus:
Scuza-mi off topicul, dar e bataie de joc ce intrebari se afla aici.
:-j si voi mai si dati sfaturi. Spune-ne tu la cate grade da inghetul in electroni...
Cate esc nu sau ars din cauza inversarii polaritatii ?
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#3223
Postat 02 December 2014 - 09:54 PM
la fel... bullet connectors da le poti pune invers... Deans, tamyia, traxxas sunt one way... sa nu cumva sa poti pune invers... acuma tu daca esti batman si vezi ca nu merge dar tot insisti si il ajuti cu o lovitura de ciocan... da se poate sa intre unul in altul... chiar si incorect...
![Imagine postata](https://lh6.googleusercontent.com/-sk6WORCG8RI/UrVenzo6gBI/AAAAAAAATTU/31iR3rSgBqM/w350-h59-no/buggy.gif)
#3224
Postat 02 December 2014 - 10:03 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3226
Postat 03 December 2014 - 01:36 PM
Am inlocuit amortizoarele la un Savage....cele clasice cu unele de la HPI - de aluminium anodizat. Sunt si pe site-ul HPI la elemente de up grade.
La fel ca si varianta stock - la o verificare, am observat ca au doar oring de etansare in capac - nu au shock blade.
Am intalnit shock blade doar la big bore.
La cele stock din plastic nu am avut nici o problema in ceea ce priveste reumplerea si mentenanta lor. Odata umplute, cu axul maxim extras si fara bule, uleiul fiind pana sus facand suprafata concava, inchid capacul, sterg excesul de ulei care se pierde la strangerea capacului si amortizorul lucreaza perfect. Tija poate fi comprimata total, iar dupa aceea este impinsa lin pana la extragerea completa. Cu ulei de 25, sunt perfecte pentru Savage. Nu apare fenomeul de hydrolock
La cele de aluminium insa care au identic aceasi constructie si exact aceleasi componente, daca repet procedeul, dupa inchidere nu mai pot comprima nici macar 1 cm axul amortizorului...De ce?
Daca slabesc capacul sa iasa afara din lichid prin orificiul special prevazut in capac...pot comprima axul putin dar acesta dupa comprimare ramane pe pozitie, nu se mai extrage singur total ca la cel stock...
La Big Bore la incarcarea completa a amortizorului cu tija extrasa full peste lichid aplic shockblade-ul si strang capacul usor la maxim. Comprim apoi tija si ea se extrage complet lin fara nici un fel de probleme...
In fotografii se vad vechile amortizoare...cele stock
apoi cel de aluminium dezasamblat dar fara tija
capacul celui de aluminiu si garnitura
Fisiere atasate
-
DSC08664.JPG (104.76K)
Number of downloads: 32 -
DSC08665.JPG (83.62K)
Number of downloads: 37 -
DSC08667.JPG (89.69K)
Number of downloads: 25 -
DSC08668.JPG (87.98K)
Number of downloads: 20
Aceasta postare a fost editata de master: 03 December 2014 - 01:41 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3227
Postat 03 December 2014 - 02:36 PM
Cele fara blader nu se umplu pana sus, ci pana unde incepe filetul pt capac.
O fi el optional, dar e bine sa il citesti macar asa de curiozitate.(de manual vorbim)
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 03 December 2014 - 02:37 PM
#3229
Postat 03 December 2014 - 09:21 PM
Mr.Catalin, la 03 December 2014 - 02:36 PM, a spus:
Cele fara blader nu se umplu pana sus, ci pana unde incepe filetul pt capac.
O fi el optional, dar e bine sa il citesti macar asa de curiozitate.(de manual vorbim)
manualul de Flux l-am citit....acolo se expliciteaza clar cum umpli amortizoarele. Asa este
la cel de E Savage de exemplu nu face nici o referire. Culmea am si manualul original, dar nu face nici o referire la cum se umplu aceste amortizoare.
Cat despre ce spune Tzicul....cunosc teoria sa, tind sa cred ca asa este. De ce? Pentru ca la acelasi mod de umplere, cu acelasi tip de ulei, cele pe plastic merg super, cele pe aluminiu, raman beton de parca le-asi suda.
Am urmarit si cateva topice pe YouTube - unul face intr-un fel, altul altfel si tot asa...
voi pune tije noi si voi vedea atunci ce si cum.
Mr.Catalin - multumesc pentru ajutor si link-urile utile. Raman dator!
Eventual daca iti face necesitate pot sa ma duc la un service Bosch si sa intreb de un motor. Sau Makita, dupa caz
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3230
Postat 03 December 2014 - 09:40 PM
master, la 03 December 2014 - 09:21 PM, a spus:
Eventual daca iti face necesitate pot sa ma duc la un service Bosch si sa intreb de un motor. Sau Makita, dupa caz
nu e nici o problema, pana in data de 15 decid ce fel de motor imi comand si daca e cazul am sa apelez.
acuma revenind la amortizoare:
pune ulei siliconic pana unde incepe filetul la capac la cele fara bladder, strange cu mama si incearca amortizorul, daca se comprima complet e perfect, daca nu decomprimi amortizorul, desfaci capacelul comprimi si strangi.
la cele cu bladder umpli pana sus, strangi capacu cand tija e pe la jumatea amortizorului, incerci amortizor si daca se comprima e perfect.
la cele cu bladder revine tija la pozitia cursa maxima, pt ca se creaza o presiune ce impinge pistonul.
hpi a ales calea cea mai usoara. fara bladder.
cele cu bladder datorita presiunii din interiorul corpului sunt mai predispuse la pierderi de lichid pe la oring-uri, deci trebuie compensat cu oring-uri de calitate si cote de fabricatie mai precise.
fara presiune/fara bladder e mai greu sa curga uleiul din amortizoare.
BIG Bore au bladder si curg la greu dupa ce se formeaza un pic de joc intre ax si corp, ca sa elimini pierderea scoti blader-ul si pui un o-ring.
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 03 December 2014 - 09:44 PM
#3231
Postat 03 December 2014 - 09:49 PM
#3232
Postat 03 December 2014 - 10:34 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3234
Postat 04 December 2014 - 07:31 AM
Mr.Catalin, la 04 December 2014 - 12:32 AM, a spus:
Esti sigur? Adica nu poti face un amortizor din care sa scoti tot aerul?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3236
Postat 04 December 2014 - 11:00 AM
Si daca avem amortizor care are surub in capatul de amortizor pentru a scoate tot uleiul?
Si daca folosim o pompa pentru amortizoare?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3237
Postat 04 December 2014 - 11:05 AM
vgeorge, la 04 December 2014 - 11:00 AM, a spus:
Si daca avem amortizor care are surub in capatul de amortizor pentru a scoate tot uleiul?
Si daca folosim o pompa pentru amortizoare?
chiar nu intelegi ca si tija ocupa volum.. cand e decomprimat amortizorul si tija e in afara corpului amortizorului volumul de ulei e mai mic.
pe masura ce comprimi amortizorul tija incepe sa ocupe volum.. daca uleiul nu are unde sa se duca nu poti comprima amortizorul.
aerul se comprima, uleiul mai putin, deci nu poti avea un amortizor functional fara aer.
#3238
Postat 04 December 2014 - 07:20 PM
In momentul in care pui bladder, el are elasticitate, iar pe masura ce intra tija in corpul amortizorului preia marirea de volum si in spatele ei, intre capac si bladder, exista aer, permitind comprimarea lui. Si astfel, se poate ca in amortizor sa nu existe aer :), avand in corp deformatil in el, bladder.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3239
Postat 04 December 2014 - 07:25 PM
#3240
Postat 04 December 2014 - 08:29 PM
Presupun ca de asta se si accepta la nivel de amator/RTR amortizoarele din plastic, reusesc cumva sa se dilate un pic (ca sa nu mai zic de intreaga teorie a pozitiei tijei in momentul strangerii capacului de amortizor), pe cand cele profi/concurs ma indoiesc ca exista fara bladder. In niciun caz nimeni nu lasa aer IN ulei!!!
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)